juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eef80

eef80 Niet meer actief

Boehoehoe... Batterij op en mijn hele tekst weg...

Morgen reageer ik weer meiden, ik ga nu mijn bed in!

2. sepherine

sepherine Niet meer actief

ik reageer terug uitgebreid als ij thuis ben en tijd heb ben nu zooo druk met de voedonhen etc
    alles gaat goed beter dan iedereen had gedacht
    hier een foto vlak na de voeding

3. eef80

eef80 Niet meer actief

Wat een dotje!!!! Heel lief en mooi!! Wat heerlijk weer zo'n klein pluisje *zucht* (maar nee,,absoluut niet bij mij meer ;))
    Rustig aan sep. Het is heel normaal als wij je even niet meer horen nu hoor!! Kom lekker bij, geniet en kom weer kletsen als je weer een beetje 'mens' bent.

4. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi meiden

Nanni, succes vandaag bij de kinderarts! Ben benieuwd wat hij/zij te zeggen heeft. En wat super leuk thema op je werk. Ik ga dat hier ook eens voorstellen. Dat zou echt een heel groot succes zijn, weet ik zeker!

Roozjuh, mooie foto's! Ik vond die in dat rondje ook echt een heel mooie foto. Je kleine meid krijgt inmiddels ook een beetje haartjes he?! Leuk! Hoe gaan de nachten nu inmiddels? Slaapt ze al weer een beetje door? En hoe bevalt tot nu toe het huisje?

Leonie, wat fijn dat je je weer beter hebt kunnen melden! Ben je inmiddels ook helemaal klacht/pijn vrij? En lukt het werken al weer helemaal? En die folder maken was idd niet 'eventjes' nee...Vet op verkeken!

Femme, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hoe oud ben je geworden? En wat een super leuke verrassing van je man!!! Echt heel lief en leuk! Er zijn maar weinig mannen zo attent en creatief. Ben je inmiddels een beetje bijgekomen van alle drukte? En ik was ook al aan het scharrelen voor sinterklaas, hihihi.. Ik heb nu twee cars auto'tjes gekocht voor in de schoen. Bij de zeeman zijn ze nu 2,99

Hier, druk druk druk druk maar super leuk om te doen!! Ik heb een groot gevecht gehad om mijn logo van illustrator in een webversie te zetten. Drie uur verder had ik het voor elkaar :cool: Dat is het nadeel als je er niet meer in thuis bent. Mijn internetsite krijgt nu ook vorm. Niet helemaal naar mijn zin maar het is een zeer goedkope oplossing en zodra er daadwerkelijk geld binnen komt dan ga ik voor een professionele site.
    Verder zijn E en B om achter het behang te plakken momenteel! E laat zich niets zeggen of afpakken en anders gilt ze zo hard dat je trommelvliezen er pijn van doen. B is zowiezo altijd al luidruchtig en houdt van gillen en ziet het gedrag van zijn zus als goed excuus om er nog eens een schepje bovenop te doen *zucht*

Fijne dag nog!

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    eef. foto in het rondje? ff denken hoor..? :p Huisje is heerlijk. behalve de bende haha. zitten nog tussen de dozen en behangtafel die ik zo maar ff ga weg doen. want hebben niet eens genoeg behangrollen dus die tafel kan nu wel keer weg. Nachten gaan goed. vannacht heeft ze weer voor t eerst doorgeslapen en werden ze beide pas wakker rond 7.15. woehoee! Heerlijk he die drama kids :p heb ze hier ook al weken. om knetter gek van te worden!

staat een mega boom in onze voortuin. ding is hoger dan ons huis(3verdiepingen) en op dit moment zijn er 2 hotties:)D) bezig de boom te verwijderen

6. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Sep; wat een mooi lief klein meisje :D

Eef: herkenbaar hoor van die gillende kids, zal wel aan het weer liggen ofzo want hoor iedereen erover.. Ook op mijn werk zijn ze niet te houden.. Thema voortuigen is idd erg leuk :D Je moet wel hemel en aarde bewegen om een politiewagen of brandweerwagen te regelen hoor, maar met ene btje doorzetten lukt het wel hihi

Roozjuh: Zo wat een boom zeg! Gelukkig gaat hij weg :D Zal denk ook wel wat licht schelen.. En wat heerlijk dat ze beide hebben doorgeslapen :D

Hier ff rust in huis nu, djayson op school, jaymee in bed.. Die slaapt ineens weer 2x, nou ja prima..
    Vanmorgen met hem naar de markt gewandeld.. Hij ging de kinderwagen duwen, en hij vond het erg leuk :D Heeft ook best ver gelopen (niet los) Ik merk nu wel al dat ik hem heel erg goed in de gaten moet gaan houden want hij vind alles leuk en loopt er zo op af hihi..

Nu heel even lekker niksen, vanmiddag racen naar het ziekenhuis

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    trots op het resultaat. en wat een licht komt er nu binnen zeg phoe :D

buurman heeft een plak van de boom bewaard. hij heeft m als klein jongetje groter en groter zien worden. hij weet nog precies wanneer de boom geplaatst werd, hij was erbij. boom zou zeker 35jaar oud zijn dus was voor hem wel even een emo momentje :p maar hij is gelukkig ook blij dat ie weg is want hij was gewoon echt veel te groot

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    o en heb me net rot gelachen. was ff in het oude huis om wat spullen nog mee te nemen (fietskar en tractor van D.amian) en werd gebeld of iemand mocht kijken voor het huis. dus die kwam meteen langs. Gozer kent bijna geen woord nederlands en gaat er samen met zn zus wonen (is er nu al zeker van dat ze hem accepteren) mn oude buuf(die zeikerd ja) die wilde geen aso of buitenlanders hebben die geen nederlands kunnen. dus was even een happy moment voor mij whahaha :D die krijgt nu een buurman die ze absoluut niet wil

9. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Roozjuh: wow wat een verschil! veel beter zo!
    En lekker voor je oude buurvrouw :p Wat zal ze het leuk vinden hahahahaha

Hier alles goed :D
    Jaymee hoeft geen AB meer van de kinderarts omdat het goed gaat. We moeten dan even aankijken hoe het gaat, en inprincipe in januari pas terug.
    Wel kon ze aan zijn huid zien dat hij een virale infectie had, omdat zijn huid ene btje vlekkerig was. Je ziet dan zeg maar wat beter de vaatje lopen.. Maar ja tegen viraal doet een AB kuur ook niks..
    Hij was goed gegroeid! In 1 maand tijd 2 cm en "maar" 200 gram.. Gewicht niet zoveel, maar dat komt door het lopen hihi..
    Hij is nu elke keer op de bank aan het klimmen, en een lol dat hij dan heeft hihi..
    Morgen weer fysio met hem :D

10. eef80

eef80 Niet meer actief

Wat een goed nieuws nanni, super fijn!

Roozjuh, lekker hoor die boom weg! En je buurvrouw,hihihi! Koekje van eigen deeg :p

Net terug van sauna uitje, heerlijk! Nu snel naar bed. Doei!

11. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    @roozjuh: ziet er goed uit, je nieuwe huis.

@eef: lekker naar de sauna!

12. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Eef: Wat fijn dat het lekker was in de sauna! Ik kan me er niks bij voorstellen hahaha.. vind het echt niks :p

Grrrrr wat een rot virus heerst er.. Jaymee nu 2 dagen geen AB en hup snotteren, hoesten, en vol slijm grrrr... Geen koorts gelukkig :D

Ow ja we trouwens 2 nieuwe huisdieren.. 2 baardagamen.. Zijnj nu nog kleintjes. Djayson is echt helemaal happy, 2 reptielen in huis haha

13. mamavanR

mamavanR Actief lid

6 sep 2011
    277
    13
    18
    Sep: Hartelijk gefeliciteerd met de kleine! Wanneer mag je naar huis of ben je inmiddels al thuis? Geniet er lekker van!

Roozjuh: wow wat een verschil, ziet er beter uit. hahah die c op de foto uit t raam kijken. en wat fijn voor je oude buren :D die hebben er vast heel veel zin in;)

eef: fijn dat de sauna lekker was, ik hou daar helemaal niet van. volgens mij zijn alle kids de laatste tijd om achter het behang te plakken word er echt gek van.

nanni: fijn geen ab meer. maar balen dat die nu weer aan t snotteren is, hier zijn ze allebei ook aan t snotteren.
    wat zijn baardagamen voorn dieren?

we hebben lekker weekendje weg geboekt over 2 weken, gaan dan ook naar plopsaland, r vraagt al de hele tijd gaan we morgen naar plop..

hebben jullie kindjes de winterjas al aangehad? hier heeft a hem net even aangehad vond t zo koud.
    zijn jullie welleens naar de primark in duitsland geweest? ben beetje aan t twijfelen of naar duitsland of rotterdam, is ongeveer even ver rijden voor ons.

ohja tip bij vakantieveilingen heb je nu sesamstraat musical voor 4 personen op 2 januari in den haag. wij hebben er 42€ voor betaald ipv 116(ligt natuurlijk maar net aan t bieden). misschien ook iets voor jullie?

14. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    MamavanR: Baardagamen zijn reptielen, lijkt een btje op een hagedis ;)
    Primark in Duistland weet ik alleen die in Essen en die is grooooooooot!! Dus als je kan kiezen, tussen die en r'dam zou ik 100% voor duitsland gaan!
    Op 23 oktober opent de primark in zoetermeer :D ikke blij :D

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    mamavanR whaha dat zie ik nu pas dat ze met dr koppie bij t raam staat :p Nooit bij primark in duitsland geweest, ben alleen nog maar hier in de buurt geweest eigenlijk. maar primark is altijd wel leuk shoppen vind ik :p ja als je niet int weekend gaat dan, want dan kan je over de koppen lopen en sta je bij de ingang al te wachten voor de kassa. en lekker ff weekend eruit!! ik wil ook graag maar helaas geen geld :p

willen morgen uiteten gaan saampies. gewoon ff verstand op 0, tijd voor onszelf en voor ons samen. maarja, heb geen oppas :(

16. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi meiden, even snel want ik ben de kinderen op bed aan het leggen maar e heeft losse stapjes gezet! 5 stuks *trots* :)

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    woehoee!!! E ookal :D wat leuk!! J.ens en K.ylie waren hier vandaag en toen ze weer naar huis gingen heeft hij ook paar stappen los gezet. tijd terug al ook met kruipen. meneer deed niks, was middagje met C aan het spelen en zelfde dag ging hij nog rollen :D nu dus ook met het stappen jeeeej!

18. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Jeeeeeee :D

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Eef vergeet het niet te filmen volgende keer ;) leuk voor later

20. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Grrrrrrrrrr Jaymee lijkt alweer ziek te worden.. Hoop zo dat het niet te erg doorzet, en dat het toeval is..

Deel Deze Pagina