juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Hoop t niet nanni! Beterschap

Hier ook ziek gupje. Koorts, eet niks al 2dagen. Vandaag paar hapjes eindelijk. Drinkt gelukkig wel veel. Rot prikken ook

2. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi meiden

Hè bah nanni, wat vervelend dat hij zo ziekjes is :( Wat een gedoe ook hè? Want het kan ook gewoon een griepje zijn wat heerst maar nu precies de ab kuur is gestopt weet je niet waar het vandaan komt. Als je wil dat ik weer eens een keer kijk dan moet je even mailen.

Roozjuh, goede tip! Ben ik bij B idd vergeten te filmen, echt heel jammer! Morgen even kijken of ze zich wil uitsloven voor de camera ;) Wat een leuke foto's had je weer op FB!

En bedankt voor de felicitaties :D hihihi, mijn kleine kabouter heeft de smaak te pakken. Ze zet steeds een stapje of 3 tot 5 :)

Lionne, hoe gaat het met jou?
    M.I.L, al activiteit te bespeuren?

ik ben druk aan het werk geweest en tussendoor naar de markt geweest. ik kreeg van de week nog een overwachte rekening van 450,- *oeps*dus mijn biologische principes liet ik deze maand helaas even varen. Ik was verbaasd over de prijs van niet biologische producten! Ik had voor 3,80 1kg rode paprika's, 1kg verse spinazie, een kilo wortelen en een grote bloemkool. :$ Datis veel voor weinig :D Ik houd mij voortaan weer echt aan mijn biologische principes maar wat scheelt dat een hoop zeg!

Site is nog steeds niet af, heeel veel werk en een internet aansluiting die continu hapert waardoor ik steeds stukken tekst kwijt ben. Heel irri! Maar morgen weer een dag!

Weltrusten!

3. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Even reageren. Het is hier vooral heel druk. Ik werk 28 uur per week, ga 1 dag per week naar school, doe huiswerk, een poging tot huishouden, zorg voor F.ieke en probeer aardig te doen tegen manlief.

Ik vind mijn opleiding wel leuk. Ik hoop er echt wat van te gaan leren. ( tot nu toe, lesweek 2, nog niet echt)

F.ieke is erg onrustig, boos en huilerig de laatste dagen. Er komt, zo te voelen, ook weer een kies aan.

Ik ben eigenlijk heeel erg moe. Maar nog een week werken en dan vrij van werk. :) (moet wel heel veel voor school doen)

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hier ook ff kort. C is goed ziek. hangt al dagen om mn nek. soms heeft ze uren dat ze alleen maar huilt en huilt. gloeiend heet is ze, eet niks. drinkt gelukkig wel. nachten gaan gelukkig goed. had verwacht dat ze wel 20x wakker zou worden maar blijft gelukkig bij 1x. krijg al dagen niks gedaan want ze wil alleen maar bij me liggen. nu slaapt ze EINDELIJK! even de rust in mezelf vinden en hopen dat ze nog even blijft slapen zodat ik het eten kan maken

5. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Eef: volgens mij woon ik dan verkeerd, want voor die prijs haal ik hier geen groente hoor! Enb ach af en toe zondigen mag best toch ;)
    Als ik weer twijfel of jayme zal ik je mailen ;)

Lionne: druk druk druk dus.. het is ook best pittig werken leren tegelijk! heb ik ook ene periode gedaan maar pfff petje af hoor!

Roozjuh: ahhh arme schat.. hoop dat ze snel opknapt!

Jaymee was vandaag weer goed te pas, wel heel erg snotteren en vanavond weer verhoging, maar goed, zijn lichaam moet ook weer ff wennen dat het zelf moet werken natuurlijk!

Gisteren verjaardag gehad van SM, ik zag er best tegen op.. "zieke" jaymee en drukke djayson waar iedereen altijd veelste veel op let.. Maar het ging echt super goed! djayson wilde niet eten (chinees, houd hij niet echt van) dus heb tegen iederene gezegd dat ze gewoon niks moeten zeggen tegen hem.. en iedereen hield zich eraan.. mij SV gaf hem zelfs een cakeje, en echt normaal zou hij dat nooiiiiiiit doen.. Daarna heeft hij tovh nog gegeten ;) (djayson eet meestal moeilijk bij hun omdat iedereen op hem let, en daar kan hij niet tegen)
    Jaymee heeft alles lekker meegegeten..

Vandaag kwam voor Djayson een "verassing" Oma pieterse (mijn moeder) stond aan de deur om hem op te halen om bij opa te gaa kijken bij het fietscrossen.. nou dat was helemaal geweldig :D
    zijn eigen fiets mee, en lekker gfietsen.. Iedereen vond het zo leuk om te zien haha.. hij viel zelfs nog 1x best hard, maar meneer stonf op en ging weer fietsen.. ik was echt onwijs verbaasd!
    Helaas was 1 van zijn grote voorbeelden gevallen, en erg hard ook dus die moest mee met de ambulance. Ik heb het Djayson wel verteld, want ja iedereen sprak erover en hij is niet ge.k.. Djayson zei hij droog: ach ja hoort erbij.. hahaha
    gelukkig viel het mee, en kwam hij later weer lopend en wel nog kijken bij de wedstrijd.. (was op zijn hoofd gevallen en was alles kwijt, dus ja dan moet je mee)
    Djayson ligt nu dus uitgeput in bed haha

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nanni wat leuk dat crossen!

lady's vraagje: welke winterschoenen kopen jullie voor je kleine(meid)? ik ben nu dus hard opzoek naar nieuwe schoenen voor C maar wil dan ook schoenen die meteen lekker warm zijn voor de koude periode. had hele leuke bij v Haren gezien maar ze staan niet meer op de site (grrr had ik ze toen tóch maar gekocht)

7. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    ik ga tzt gevoerde schoenen halen.. bristol had ook het eea staan (ook meisjes) en daarbij snowboots

8. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Wij gaan nog even voor sloffen, aangezien madame nog (steeds) niet losloopt. Sindskort wel aan een hand ;)

9. mamavanR

mamavanR Actief lid

6 sep 2011
    277
    13
    18
    eef: neem je nog shakes? hier gaan we elke zaterdag morgen naar de markt in arnhem, halen we voor €5,- fruit en daar doen we de hele week mee(kindjes eten minimaal 1 stuk fruit per dag en man neemt meestal sinasappel mee naar werk)
    oeh die van jou ook loslopen, is het niet vervelend met 2 kids dat je zoveel trappen in huis hebt?

Nanni: wat stoer op zijn fiets! echt leuk dat die crossen zo leuk vind! Is ook wat al die aandacht die kinderen altijd krijgen op verjaardagen. Hopelijk is J snel weer beter. Moet je nog vaak naar de fysio met hem?

lionne: phoe druk zeg. neem je af en toe ook wel even tijd voor jezelf? hoe lang duurt je opleiding?

roozjuh: wat balen dat c ziek is, gaat het al wat beter? zit hier zelf ook met het schoenen dilemma, had schoenen gezien maar de zool was te dik dus daar liep ze op als een pinquin.. nu dus maar verder zoeken, maar alles is zo verdomde duur..

Gister lekker dagje gehad, eerst even voetbal gekeken en toen met zijn allen naar arnhem gegaan, was Living statues(dus poepie druk) maar hebben wel lekker kunnen winkelen en de kindjes gedroegen zich voorbeeldig(meestal na een half uur shoppen begint er wel 1 te piepen maar nu niet:D)
    en daarna lekker frietjes gegeten en de kids sliepen meteen..

10. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    *Haai! *zwaai!*

Ik kom snel weer meekletsen! Lees regelmatig wel mee maar kom weinig, zeg maar niet ;) , tot reageren.

11. eef80

eef80 Niet meer actief

12. eef80

eef80 Niet meer actief

Dat is allemaal behoorlijk druk zeg! Petje af! Vooral het laatste punt (aardig tegen manlief) lijkt mij na alle voorgaande moeilijk, hihihi! ;) Ik zou dat echt te druk vinden!

Is de kies inmiddels door? Hier soms ook een boze bepie. Hier heb ik geen dreumes maar een drammes. Soms ook nog met bokkenpruik ;)

13. eef80

eef80 Niet meer actief

Misschien nog in de winkel te krijgen of na te bestellen? Moeilijk ja. Ik heb een paar gympen voor haar en ik heb nog van B een paar Uggs. Nou eigenlijk nog meerdere paren (hij kreeg ze twee jaar van mijn moeder) maar ik hoop dat ze een van de twee qua maat aan kan. Lekker als het koud is. Verder een paar sloffen. Maar die van mij loopt natuurlijk nog niet heel druk. Hoewel ze vandaag met een (speelgoed) boodschappenmandje aan het lopen was. Té eigenwijs en heeel lief, hihi!

14. eef80

eef80 Niet meer actief

#5075 eef80, 30 sep 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 sep 2013
    Leonie, maakt toch niet uit. Af en toe reageren is ook gezellig :)

Vandaag gewerkt. Had ik nog niet verteld maar in ben door mijn werk tegen de afspraken in niet per 1 sept beter gemeld. Dus ik was mijn zogenaamde afspraken niet nagekomen in de vakantie. Onzin want ik was beter gemeld. Werk had mij toch weer ziek gemeld :( Hoe bedoel je omgekeerde wereld! Toen ik een jaar terug nog niet naar de wc kon komen vonden ze dat ik wel kon komen werken en ik ben notabene vanaf juni weer volledig aan het werk en ze willen mij maar ziek laten staan! Raar,heel raar!

Verder naar het zh geweest. Ik word geopereerd aan mijn spataderen, jippie!!! Zo'n last van!

En een pittig gesprek op het KDV gehad. Ik ben nog niet tevreden dus ga nog een gesprek aanvragen met de directeur. De leidster vindt B uitzonderlijk gedrag vertonen. Hij had in haar gezicht hard 'Nee spokie!!' gezegd en dat is natuurlijk ook uitzonderlijk voor een 3,5 kind wat je niet corrigeert maar volgens het gordon systeem vraagt waarom hij dat nou doet want ik vind dat niet leuk..
    Voor haar was dit, ik citeer: 'de laatste druppel'
    Pardon??

Dus ik vond het weer genoeg voor vandaag!
    O ja,,, vandaag ook nog te horen gekregen dat mijn bedrijfstak voor 90% zeker collectief ontslag krijgt. Moet alleen nog goedgekeurd worden door het UWV. Hoera.
    Weltrusten!

15. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    MamanvanR: zo te lezen heb je idd lekker kunnen shoppen :D lekker hoor :D jaymee moet nog maar 1x naar de fysio, want het doel was met rechte voetjes lopen en dat doet hij prima.. (met kruipen staat er 1 voetje extreem naar binnen, maar ja kruipen doet hij straks niet meer, misschien later dronken naar huis haha)

Eef: wat vaag dat ze je niet beter willen melden.. kan het niet te maken hebben met het collectieve ontslag? dan kunnen ze jou er makkelijker uit doen ofzo omdat je toch als ziek staat?

En jeetje wat een rot kind heb jij zeg, zegt hij zomaar van die lelijke dingen hahahahahahaha.. Nou ik kan je 1 ding zeggen, dan moeten ze niet bij mij komen werken :p Ik werd laatst door een 2,5 jarige uitgemaakt voor stommerd :p
    Ik ben benieuwd wat de directeur gaat zeggen!

Leonie: zwaai terug hihi

Hier weer bal nacht.. Ik heb zelf 2,5 uur geslapen :S Huilen, krijsen en brullen.. Geen koorts, wel verhoging.. Kan noig even niet de vinger erop leggen wat het nou is.. Ik denk alles bij elkaar.. Het druk bezig zijn met loslopen, zelf gaan staan zonder iets vast houden oefenen, snotterig..
    Ook zijn benen zitten weer onder het eczeem, ziet er zo sneu uit.. Maar of hij ddaar echt last van heeft??

Bekijk bijlage 352504

16. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    .@nanni vervelend van de exzeem. Jeukt dat niet heel erg?

@eef: ja manlief moet het maar even een jaartje ontzien. De opleiding duurt maar een jaar.

Tijd voor mezelf: ja, elke maandag Yoga. Verder gewoon doorbikkelen.
    (Nog een paar dagen werken en dan vakantie!)

17. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht

Hier ook een drammes. Vanochtend ook; brullen om een hapje pap van mama (terwijl ze al een fles pap op had) en dan tussen de tranen door even kijken of mama nog kijkt. En zo niet, harder krijsen.

Heb nog niet mogen voelen naar de kies, meestal hapt ze (en giert van het lachen als ik au roep)

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    eef, het is wat he met die kdv bij jou? tijd voor een andere misschien? wanneer heb je het volgende gesprek? vind het maar raar hoe ze over B praten. En je werk is net zo vreemd. waarom melden ze je ziek als je gewoon werkt...

nanni dat ziet er vreemd uit. al naar de dokter geweest?

naam-roepen van de kids, ja ken het helaas maar al te goed. D.amian heeft dus een mega irritant rot jong in zn klas zitten. ja écht een rot jong. die kent dus geen regels en grenzen en zn moeder vind alles prima. die laat hem maar zn gang gaan want dat is makkelijker... die scheld dus ook gewoon en mijn lieve schattige blonde knul pikt het allemaal op en veranderd langzaam in een monster af en toe. gister wilde hij vaatwasser dicht doen en dat lukte niet dus hoorde ik een 'idioot' voorbij komen

Lionne nog vakantie plannen??

drammes whahaha leuk woord. vanmorge vertelde vriendin van me dat ze nog goed wist wanneer haar dochter de eerste driftbui kreeg. 'schrok' dat dat pas met 2jaar was :p die van mij heeft ze al vanaf de geboorte volgens mij en rustig ook meerdere keren per dag. negeren negeren en nog eens negeren.

tandjes: schiet hier niet op. nog steeds maar 6(4 boven, 2 onder) maar daarintegen rent ze overal naartoe. staat ze binnen 5sec boven, springt harder op de trapoline dan haar 3jaar oudere broer en staat doodleuk op de glijbaan de springen en te doen. ruilen? heb liever die tandjes die snel gaan haha

net ff naar hema geweest. was slaapzak en pyjama in de aanbieding nu. omg wat een mega grote slaapzak zeg. D.amian heeft die op deze leeftijd niet meer gehad. maar met C.harlie moet ik wel want die klimt haar bed anders uit en tis best fris op haar kamer en dan vriest het nog niet eens. maar haar broer past gewoon in die slaapzak zo groot. en maatje kleiner kan niet want dan is ie met een maand te klein.

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    oja we zijn nu officieel van het oude huis af WOEHOEEE
    vanmorge zou oplevering zijn maar gister belde woningbouw al dat de woonmakelaar niet kon komen en of we sleutels zo wilde afgeven op kantoor... ehhh nou ok die zullen dus veel vertrouwen in ons hebben dat het huis in orde is. niet dat er wat gedaan moest worden hoor. muren vloeren alles was vorige week al prima. moest alleen onze spullen eruit en thats it

Deel Deze Pagina