juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Annemama; de bom barst ook vast nog wel een keer hoor :) hebben er al vaker wat van gezegd, maar het lijkt wel alsof het niet binnen komt.. niet alleen hier hoor, ook bij mijn schoonzusje..

2. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Arme Djayson spuugd net zijn bedje onder door het hoesten, arme schat..

3. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Zit je op een lijn met je schoonzusje? Zijn jullie allebei 'koude kant'? Ik heb een heel leuke schoonzus en vriendin. We zijn ook elkaars steun en toeverlaat als het om onze smoeder gaat!

4. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Ach arme! Is hij zo verkouden? Beterschap!

5. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Kylie, hoe was het bij ha?

Annemama, goed zo van meteen over naar pepti, na ja terug dan. En idd morgen mooi wat liegen en je meisje is ook weer geholpen.
    Stofzuig jij echt soms 2x per dag?Pfff daar heb ik de fut niet voor haha
    Moet trouwens wel zeggen dat ik met regelmaat ff de veger of swiffer extra beneden er door heen haal.

Nanni, ach nee Djayson alles eruit gegooid bah! Kan soms zo makkelijk bij hen he.
    Leuk van geslaagde dag!

Ladybabs, hoe vind jij het nu eigenlijk met 3 kids? Is dat grote verandering ten opzichte van 2 of gaat de 3e mee in het ritme?

Nou de poezen hadden vanmiddag beide dames wakker gemaakt dus helaas geen middagdutje voor mama :cool:
    Nog wel even lekker met oudste dochter in ons bed gelegen en daarna stuk gaan wandelen en zij op de driewieler fietsen. We gaan dan veel speeltuintjes in de buurt af, dat vindt ze zo leuk :)

6. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Haaai !! Ben ik weer!!

@nanni: fijn dat het zo leuk was in blijdorp!!
    -smoeder: pffff nou ik zou me denk ik wel inhouden maar van binnen kook ik dan toch ;)
    -Beterschap voor D!! Istie zo verkouden dan??

@eef:
    -Laarzen: nope niks in Breda.. Ze hadden er wel een paar maar net niet die ik zocht :( dan maar weer even verder kijken..
    -boodschappen: das lekker dat je ze online kan bestellen!! Kennen ze hier niet hoor in dit gat.. Moet je gewoon zelf halen!!
    -Autorijden: wat #$%*+# dat het niet ging! Hopelijk kunnen ze je snel bij s&j helpen!

@annemama:
    -Intakegesprek ging goed!! Hij mag de 24e 's middags van 13 tot 16 "wennen"..
    -cb: Tsja volgens mij is dat overal dat je ze maar moeilijk kan bereiken, heb hier en daar al vaker zulke verhalen gehoord..

@Anne:
    -Slapen: zou idd wel een sprongetje kunnen zijn hoor, als het goed is heb je tussen 14,5 en 19,5 week ook een sprong.. Weet alleen niet hoe lang die gemiddeld duurt?!?
    -weggaan: ik maak D gewoon wakker hoor als het niet anders kan.. Vind ie niet altijd leuk maar hij slaapt meestal wel verder in de kinderwagenbak of in de maxi cosi..
    -Vit d: nehh denk niet dat dat erg is hoor.. Ben t ook wel s vergeten maar D ziet er nog steeds gezond uit ;)

@leonie:
    -Ja is idd wel lekker dat ie zo slaapt.. Overdag zijn t inderdaad wat hazenslaapjes maar vanmiddag in de stad heeft ie wel heel de middag geslapen.. Misschien door t wiebelen en hobbelen ;)
    - jij ook nog lekker geslapen vanmiddag??

@susan: hier er ook al 2 op zitten. Één "gewone" ongesteldheid en daarna nog ééntje na de eerste pilstrip (mar dat zijn schijnbaar geen echte..)

@roozjuh: hier is t ook niet spik en span hoor.. Kan toch ook niet met huisdieren en kinderen?! Hier ook haren van onze 2 katten maar als ik gestofzuigd heb is t na 2 uur ook weer een zooitje.. Buuf moet niet zo zeuren en anders pakt ze zelf de stofzuiger hè?!? Gaat zij lekker bij jou stofzuigen en jij lekker met je beentjes omhoog ;)

Zowww.. Volgens mij heb ik alles gehad.. (en anders sorry!)
    Hier nog even tv kijken n straks D nog effe wakker maken voor z'n fles..
    (is dat bij jullie trouwens ook, dat je hubby/vriend achter de laptop zit en dan ook nog de afstandsbediening op z'n schoot heeft?!! En als je m dan op een andere zender wil zetten; "eej dat was ik aan t volgen hoor?!" ... Ja tuurlijk!! Met je ogen op de laptop gericht zeker ;)

7. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Dokter: Bloed laten prikken. We hebben het nog over de mogelijke PND gehad. Hoewel het direct stoppen met bv een goede beslissing is geweest, is het wel iets om alert op te blijven. Als er bijvoorbeeld een periode is dat Jens niet lekker slaapt of zo, is er een dikke kans dat het terug komt en dan moet ik meteen aan de bel trekken.
    Moet vooral lekker gaan slapen als ik moe ben, zolang ik 's nachts goed slaap.. Dutten op doktersvoorschrift hihi..

8. Kylie1986

Ah hoe gaat het nu met hem?

9. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Annemama; wij zijn allebei van de koude kant, maar gelukkig gaat Leon nu ook dingen zien..

Djayson; hij hoest alleen erg, zzijn neus is niet verstopt ofzo.. Hij spuugd idd makkelijk, is nog een rest verschijnsel van de reflux, maagklepje is nooit helemaal goed gaan sluiten..

10. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Hij slaapt nu.. Wel een zetpil gegeven want dat remt de hoestprikkel iets.. Morgen ff hoestdrank met noscapine halen..

11. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Ja soms hè! Het is ook mijn hobby niet hoor. Maar als F heeft zitten eten en er ligt overal vruchtenhagel of nog erger hagelslag dan pak ik hem weer even ook al heb ik dat die morgen nog gedaan. Dan alleen ff onder de stoel en tafel hoor, ga dan niet weer alles doen :p

Hoe krijgen die poezen de dames wakker? Miauwen? In koor? Hoe oud is je oudste eigenlijk? Heb je vast al eens verteld maar weet het niet meer :) O vast van april 2009. Bedenk net dat he het net ver dit topic had. Dom!!! Een jaartje ouder als onze F dus. Die is ook dol op speeltuintjes!

12. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    @Sappie: fijn dat de intake goed ging. Heb je de leidsters ontmoet? Dus volgende week wennen. Hoe vind je dat?
    @Kylie: goed ff je lied goed nakijken. En fijn dat je HA goed meedenkt en alert is op PND. Hoop dat je snel opknapt!
    @Nanni: zielig. Vind hij het zelf erg vervelend of is hij het wel gewend? F had in de vakantie gespuugd (wagenziek in de bergen) en ze heeft het daar nu nog over. Fijn dat je man het nu ook gaat zien. Hier soms wel en soms niet. Herken je dit: Het komt er rottig uit maar ze bedoeld het niet zo. Jahaaa, tuurlijk! Mijn zwager ziet het helemaal nooit en dit zorgt vaak voor stevige ruzie tussen hen dus het kan erger. Mijn szus zegt ook altijd als mijn relatie eraan gaat dan is het haar schuld!

13. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Djayson is het opzich wel gewend, al spuugt hij opzich weinig echt alles eruit.. Meestal, ff heel vies sorry, is het weinig en slikt hij het weer door.. Maar ja hij weet niet beter.. Met het echte spugen voelt hij zich schuldig, zo zielig.. We kunnen dan 100x zeggen dat het niet erg is, maar hij blijft sorry zeggen..

Dat zei Leon eerst ook.. Of hij gaf haar herseninfarct de schuld.. Maar schoonvader kan ook.zo zijn, en toen ik dat tegen Leon zei gaf hij mij wel gelijk.. Ze zijn wel lief hoor, maar toch.. Aankomend weekend familie weekend en dan.doet ze altijd.zo overdreven alsof djayson haar ook geweldig vind, wat niet zo is.. Maar goed ook djayson word ouder en meer praten, dus die gaat ook zijn mond straks wel open doen..

14. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

nannie beterschap voor je kleine man !!

kylie jeej wat een nieuws lijkt me niet zo fijn rust maar lekker en trek optijd aan de bel !!

roozjuh , het is overal een beetje vuiler hoor !! hier hebben ze mij verteld dat het niet glimmend net mag zijn kindjes hebben juist een beetje bactierien nodig om hun weerstand op te bouwen !!

anne , vit D is niet erg hoor !! vergeet het hier ook continu

zp , ik probeer te blijven volgen lukt helaas niet altijd maar jullie zijn nog niet van mij af hoor hihi ,

ego , heb net lekker voor 550 euro geshopt en dat allemaal gratis en voor niks wahaha dankl u ziekenfonds voor de waardenbonnen ;) kindjes effe verwennen dan maar , ben kots kots misselijk al een aantal dagen , voel me beroerd en emotioneel en soms heb ik dan een energieboost en moet alles gekuist en opgeruimd zijn ;) , D heeft zen tweede tandje ook door !!! zielig hoor ! het groente en fruithapje gaat er in als niets ! heeft nergens last van en spuugt er ook niet van het lijkt te helpen dus , hij weegt al over de 7 kilo en is al 62 cm , maatje 62 past ie niet meer moet hem erin wringen vind ik niet zo comfortabel voor hem

15. Kylie1986

Wow, krijg je zomaar waardebonnen?

16. peekaboo

waren geboortebonnen , zijn 1 juli overgestapt en blijkbaar had A er ook nog recht op als he kind binnen de 3 jaar is krijg je 275 euro dus voor A en D een bon van 275 euro maakt samen 550 euro haha heb me even lekker laten gaan ;)

oja en had van het vorige ziekenfonds nog een geboortepremie gehad van 260 euro , is normaal bij de nieuwe ziekenfonds ook 260 euro maar deze keer viel het nog onder de oude omdat D voor 1 juli geboren is , volg je nog ??

dus een geboortevoordeel van maar liefst 810 euro !!

17. Porsche

Porsche Niet meer actief

Peek heb je nog getest?

18. Porsche

Porsche Niet meer actief

Boh ik ga M wakker maken voor de fles mijn ogen branden gewoon en ik heb ontzettende pijn aan mijn bekken ...

Roozjuh Joh je hebt gevraagd om de kat te eten geven niet om commentaar!!
    Jemig ik zou ook not amused zijn hoor

19. Porsche

Porsche Niet meer actief

Sterkte met M annemama!

Roozjuh welke maat verkoop je?

20. peekaboo

nee heb niet meer getest ;) ga dat zaterdag doen kan dan terug naar de KV

Deel Deze Pagina