Oei morgen een hele dag in het ziekenhuis met M! Eerst foto's maken van de heupjes! Dan nog op na controle toen ze gestopt was met adem halen! Vind het wel een beetje spannend
@annemama: ja leidsters waren leuk! Echt leuke meiden!! Ja volgende week wennen.. Eigenlijk vind ik t wel lekker maar ben toch ook wel een beetje zenuwachtig @smoeder: ik herken t wel hoor.. En vooral dat L dan zegt; "ja soms zegt ze iets zonder erover na te denken maar ze bedoelt het niet zo hoor.." (ja sure..) svader valt daarentegen wel weer mee.. Ik merk vooral dat ik t moeilijk vind omdat naar mijn idee mijn souders uit de middeleeuwen komen ofzo en dat ze dan straks al die middeleeuwse regeltjes op D gaan gebruiken.. haha sorry hoor maar die mensen zijn echt niet op de hoogte van de kinderen van tegenwoordig...
Nou moe!!! Wat kletsen jullie veeeeeeeeel . Ik kan t echt ff niet meer bijhouden haha... @peek: dat zijn wel echt zwangerschapsvershijnselen! Spannend... @ vit D: fijn te horen dat ik niet de enige ben die t weleens vergeet. Roozjuh, is t niet erg als je t niet geeft? Heb gehoord dat je t tot 4e jaar elke dag moet geven :O lijkt me vermoeiend haha.. @ huisverbouwing: jaa heb het hele huis (woonkamer) verbouwd ti's nu een stuk rustiger dus dat is mooi. M'n vriend en ik willen ons appartementje waarsch te koop zetten. We willen dolgraag een tuin! Hopelijk volgend jaar zomer een ander huisje.. Ik ga zo Iza de laatste fles geven, hopelijk gaat ze nu wat langer slapen!! Morgen m'n diploma uitreiking zin in!
Zo, eerste werkdag zit erop. Ik voel me totalloss. Vandaag meteen van 11.30-20.00 gewerkt, toen thuis meteen F op bed gelegd. Om 22.30 de dame eruit gehaald, gevoed, verschoond en weer in bed gelegd. Marc is toen ook naar bed gegaan, want hij was moe :s. Ik heb net nog afgewassen, ik moet nu nog kolven, douchen en spullen voor het ziekenhuis morgen klaarleggen. Dan een paar uur slapen en om 04.00 uur F wekken voor nog een fles. Want ze heeft vandaag maar 600 cc op. Ik val zowat om van de moeheid, bah.
Wauw veel gekletst! Dacht 'ff' te kunnen bijlezen op mn foon maar valt vies tegen haha. Ehh ff denken, sry weet ff niet wie bij wat hoort. Altijd lastig met reageren op je mobiel. Kindje spugen: ahh gossie je voelt je dan zo machteloos he Tandjes: jeetje 2 al? Phoe! Geboortebonnen: oe die wil ik ook wel heeft mijn ziekfonds niet, of die heeft t wel maar dan weet ik t niet. Kleding verkopen: alle maten zo'n beetje. Van 50 t/m 98. Iets specifieks dat je nodig heb? Ehh sjit wat was er nog meer gekletst... Oja 1e werkdag: lekker je bedje in en goed bijtanken Prikjes: wij donderdag weer. Hubby is er voor t eerst bij Stofzuigen: 2x per dag?! Waar haal je de energie vandaan hier niet elke dag want ik mag t eigenlijk niet doen vanwege mn rug. Maar kan moeilijk t halve huishouden aan hubby overlaten na zn werk. Dan krijgt ie nooit een moment rust. Smoeder: vind die wel aardig hier ze is lief, al heeft ze soms haar grrr-momenten. Mijn eigen moeder is gene die we niet kunnen uitstaan vaak. Ze staat zo negatief int leven en speelt altijd slachtoffer rol. Bah ben ziek aant worden. Verkouden D.amian helaas ook. Hebben vandaag kleding voor de kids gehad van smoeder. Winterjas voor C.harlie en truien voor D.amian. Nu zijn de kledingkasten weer compleet.
Vit d. Bij Fr. Oudste twee nooit extra hoeven te geven nu wel in huis vergeet het vaker.. Roozjuh ben alleen opzoek naar meisjes kleren Lionne raar is dat hè ik heb 5 mnd verlof gehad! En ben 1 dag aant werk en alsof er nooit iets is gebeurt alleen dan kom hè thuis en zitten er drie heerlijke snoetjes op je te wachte. :d
Nou was t weer 4:45 maar ik denk dat ik weet waardoor t komt. Tijd geleden heb ik haar schemerlampje verplaatst( hebben altijd lichtje aan). Maar denk nu iets teveel licht voor haar. Ga t vanmiddag veranderen, hopelijk werkt t! Truste allemaal. Ik ga weer slapen.
Hopen dat dat helpt anne! Hier een "rot" nacht.. Djayson heel veel gehoest, al werd hij er gelukkig niet elke keer wakker van.. Jaymee zijn neus zit dicht, dus die werd ook een paar keer wakker, en ik zelf begin ook een onwijs zere keel te krijgen grrr.. Zometeen met de "zieke" boeg even op pad voor de nodige medicijnen hihi...
Goeiemorgen!! Hier tot 8 geslapen.. D was lekker aan t kletsen dus net een flesje op.. @nanni: wat rot, die ziekenboeg!! Hier wordt ook al een beetje gesnotterd maar t valt nog mee gelukkig.. @anne:hè jammer.. Hopelijk werkt het van t nachtlampje.. Kan zo veel oorzaken hebben hè?! @lionne: jeetje wat zwaar!! @peek: lekker van die waardebonnen!! In nl mag je blij zijn als je je kraampakket cadeau krijgt misschien toch maar 20km verderop gaan wonen hahaha
Goedemorgen meiden! @roozjuh, waar bemoeit de buurvrouw zich mee?? Ik heb zo'n schoonmoeder. Die vertelt nu nog dat de buurvrouw hulp vroeg tijdens haar bevalling 25 jaar terug en dat de kasten een PUINHOOP waren. Wie een dier heeft, heeft helaas al haren een half uur na het stofzuigen dus tja.. Ik zou de buurvrouw geruststellen door te eggen dt je het schoonmaak schema aanpast zodra ze gaat kruipen. En dit zou ik alleen maar zeggen om roddelen of verder commentaar te voorkomen! Hier stofzuigt mijn man, ik kan het niet, en met drie katten en een man die een fulltime job heeft is het hier ook niet altijd brand schoon. Maar ik heb toch echt een schoon huishouden! Ik zou beledigd zijn door zo'n opmerking! En hoe gaat het nu met je? Vannacht beter of erger geworden? @sappie, tahnx! Ik heb nog ff gekeken voor je maar zie op internet ze niet staan. Alleen 'dit artikel is uitverkocht' Hoop voor je dat je ze nog kan vinden! @leonie Wat heerlijk om er op uit te gaan met de kleintje naar speeltuintjes op de driewieler! Ik vind dat he aller leukste! Daar geniet ik zo ontzettend van!! Dan ben ik de gelukkigste op aarde met een in de kinderwagen en de ander joelend van plezier op de driewieler @nanni, wat zielig voor je kleine man! Dat na zo'n leuk dagje dierentuin! En wat lekker dat je net die bui gemist hebt! Is met dit weer altijd een gok om naar de dierentuin te gaan! Jij hebt een abbo toch? Ik ben met mijn kleine jongen (2jaar en 8maanden) nog nooit geweest. Binnenkort maar een keer met zijn papa! En hier was het naast moeilijk stiekem ook lekker om een dagje voor mijzelf te hebben. En toen ze thuis kwam heb ik haar gewoon even extra vertroeteld! @annemmama, Wat schandalig!!! En wat ontzettend goed dat je weer nent begonnen met de pepti! Jij weet immers het beste hoe het met je kind gaat! Ben benieuwd wat ze straks gaan zeggen als ze je wel bellen. Een groot excuus zou minimaal op zijn plek zijn. Hoe rageert ze nu, nu je weer bent begonnen met de oude voeding? Het kan zijn dat ze nog even last houdt. Hè, zielig hè, als ze zo'n last hebben! @ladybabs Sterkte in het zh vandaag! Ook lekker een dagje zh met je bekken! @lionne Sterkte meid! Dat klinkt héél eg druk! Zijn er dingetjes die je man misschien extra kan oppakken want een week gevuld met deze dagen houd je toch niet vol?! @peek Wat is hij snel met de tandjes! Je heb er spul voor om het iets te verzachten. Detinox ofzo?? En anders iets homeopatisch bestaat ook. @SM Volgens mij zal dat altijd een blinde vlek bij de man blijven. Het is toch zijn moeder ook al kan ze soms str... vervelend zijn! @vitamine D Ik vergeet het heel vaak bij mijn zoontje maar je hoort steeds meer dat het belangrijk is. Het hele lichaam heeft er baad bij. Zowel schijnt het te helpen tegen bepaalde ziektes zoal bijvoorbeeld kanker en het is belangrijk bij kinderen doe onrustig zijn. Van vit d schijn je rustiger te worden en beter in je vel te gaan zitten. Ik geef zowiezo geen vit D extra op een dag dat hij in de zon heeft gespeeld voor min. een half uur. (niks is beter dan een natuurlijk vit.D toch?) En in de KV zit het standaard dus de allerkleinste hoeft er niets bij. @ongesteld Hier inmiddels al twee maal geweest. Tja,, hoort er bij maar had best nog even weg mogen blijven! @hier Wachten tot de albert.nl voor mijn deur staat! Verder niets bijzonders. Misschien koop ik straks weer even lekker een boek in de winkel hierachter. Die ik nu heb is bijna uit en het is zo heerlijk om je even af te sluiten met je neus in een boek! Abondmaaltijd hier; pasta met vers gemaakte pesto en zelf gedroogde tomaatjes. Vega dus. Mijn man zal weer balen! Fijne dag allemaal!
@anne Zou fijn zijn als het lampje de boosdoener is! Dat is makkelijk op te lossen! Nou heb ik genoeg gekletst Doei!
Hoi hoi, @Ladybabs: weet niet of je al weg bent maar sterkte! Spannend hoor! We horen wel hoe het is gegaan. @ Sappie: gaat helemaal goed komen. En het is ook heel lekker even tijd voor jezelf. Daar is niets mis mee hoor! En smoeder inderdaad ja sure! Ik ben er van overtuigd dat ze het af en toe net zo rot bedoeld als het eruit komt. Wa voor middeleeuwse regeltjes hebben ze? Wij gingen er laatst eten (na lange tijd) en F eet op het moment heel slecht. Onze methode is een klein beetje opscheppen en verder geen aandacht aan besteden. Wil het eten graag gezellig houden en kan het er moeilijk inproppen. We hebben een regel ze moet aan tafel blijven zitten totdat wij klaar zijn. Nou mijn schoonmoeder schepte eerst al een heel groot bord op en daarna heeft ze de hele tijd gezegd: nou F heeft oma zo haar best gegaan en nou eet jij het niet op. Eerst eten en anders krijg je geen toetje. pardon !?!? Je begrijpt we gaan er voorlopig niet meer eten. @Anne: hoop dat het lampje de boosdoener is. Zou een simpele oplossing zijn. Heel veel plezier met je diplomauitreiking! @Lionne: jemig, heavy hoor! Heb je F echt nog wakker gemaakt? Hier drinkt M soms ook maar 600 per dag maar extra wakker maken helpt niet. Sterker nog ze gaat er overdag minder door drinken. Wel finn dat je lekker gewerkt hebt. Succes vandaag! @Roozjuh: ik ben de stofzuiger Erg hè! Lief van smoeder! Sterkte met de ziekenboeg! @Nanni: nog een ziekenboeg. Hebben jullie elkaar online aangestoken? Vervelend hoor! Beterschap! @Eef: vanmorgen dronk ze in ieder geval weer normaal zonder huilen maar zal inderdaad wel even duren voor het uit haar systeem is. Ze heeft wel gepoept gister, met veel moeite. Is Albert er al? Je diner klinkt goed! Mijn man vind eens per week vega wel ok maar het vult minder, zegt hij Ach ik ken ook mannen die alleen maar AGV eten. Wel boek was je aan het lezen en welke ga je nu scoren? @hier: vanmorgen gelijk om 9 uur weer CB gebeld want heb nog steeds niets gehoord. Ze bellen terug. Dit jaar nog? De meisjes zijn allebei naar het KDV. Ik heb al ( ja daar zijn we weer) gestofzuigd, was gedaan, boodschappen, opgeruimd, plank opgehangen, kapper gebeld, tandarts gebeld. Dat laatste is een enorme overwinning. Ik ben zenuwachtiger en angstiger voor de tandarts dan ik was voor allebei mijn bevallingen samen. Donderdag om 10.15 uur een afspraak. Spannend! Ik heb een enorm gat en een kleintje en vast nog wel meer. Ben voorlopig weer onder de pannen, bleh!
eef: gaat al iets beter al zit mn neus nog wel dicht. beide kids ook ziek c.harlie vannacht vaak wakker geweest. hubby ging dan doodleuk fles elke keer maken en dan schelden als ze t niet op drinkt. tja ze werd gewoon wakker van haar verstopte neus, niet omdat ze honger had. maar dat kon ik hem niet wijsmaken met als gevolg dat ze nu elke 2uur komt ipv 3 a 4uur. *idd wie dieren heeft zal haar hebben. ik heb in zomervakantie 2weken hun katten verzorgd en werd gek van de haren. zijn dan geen losse haren maar echte plukken. heel vaag. zitten bij hun haren op aanrecht en op de tafels. brrr daar kan ik dan weer niet tegen. hier mag de kat dus absoluut niet in de keuken komen. vind het niet fris. maarja zij vind de honden haren weer erger. haar kids eten brood(maken t klaar op t aanrecht ipv op een bordje ofzo) en dan zie ik overal haren aan vast plakken. bah bah. tja daar zeg ik toch ook niks over tegen haar, moet ze zelf weten. *albert.nl? je bedoeld AH winkel? boodschappen? is dat niet duur om je boodschappen te laten bezorgen? nooit gedaan eigenlijk, wel handig!