Zo net eindelijk terug gebeld door het CB. Vanwege ziekte was het nogal druk. Ik heb gezegd dat we gister gestopt zijn met de provocatie vanwege terugkerende klachten en we echt niet konden wachten totdat zij terugbelden. Dat vond ze heel verstandig. Nou das fijn! Ze gaat de machtiging voor de Pepti opsturen en dan krijgen we het vanaf nu vergoed. Dat scheelt toch 23 per week. Ze vond het wel erg snel dat M nog maar 4 flessen krijgt. Dat adviseren ze pas vanaf 4-5 maanden. Tja dat is in overleg met je collega de CB arts, dusssss. En het gaat goed, ze drinkt nu haar flessen overdag (bijna) leeg en is vrolijk en alert. Waarom er dan 's nachts dan nog een fles proberen in te proppen met veel frustratie voor haar én ons. Ach ja het zijn net mensen bij het CB
Ik had tegen man gezegd dat hij erom 4 uur uit moest. Ik was om 3.45 wakker, wqnt ik moest plassen. F sliep toen heel diep. Man is het vergeten. Dus ze heeft doorgeslapen tot 08.00 Vandaag drinkt ze weer zo slecht
flinke ego sry! maar vanmorge kwam er iemand kijken voor Loena onze kat. Had nog advertentie staan voor haar. En ze belde net op dat ze haar graag wil overnemen van ons WOEHOE! eindelijk een nieuw baasje gevonden. Ze komt zelf ook uit Lelystad dus hoop niet dat ik Loena een keer voor onze deur zie staan
Vergeten?!? Houd mijn mening maar even voor mij.... Vervelend Lionne dat het niet lekker loopt. Wil je tips of meedenkers? Misschien dan iets meer info geven. Wat is slecht drinken? Onrustig, weinig? Hoeveel dan en welke tijden? Hoe gaat het met haar groei? Of wil je alleen maar ff spuien, ook goed! Sterkte!
Goed geregeld Roozjuh! Het kan inderdaad. Ik ken mensen die een kat hebben gekregen toen ze het huis kochten. Het beest was met de oude eigenaars mee verhuisd maar liep elke keer terug. Ze hebben die kat toen na 4 keer maar geadopteerd.
@lionne, je zit wel in een lastige positie hè! Hoop snel dat het beter gaat met jou, je kindje en je man. Hoe kan t dat hij het vergeten is? Door de wekker geslapen ofzo? Heb je wel steun en hulp in je omgeving? Sterkte!
Vergeten is denk ik wekker niet gezet. Weinig drinken: Ze drinkt vijf keer per dag. Meestal zo rond 08.00-12.00-16.00-20.00-23.00 Ze "moet" flessen van 180 cc drinken. Ze weegt nu 5300 gram. Ze drinkt vaak maar 150 cc per fles of minder. Ze krijgt geen bv meer. (productie is zo goed als gestopt , vandaag nog niet gekolfd en ik heb nog geen zeer). Groei: Geboorte: 3740 gram - 53 cm (bv) 4 weken: 4070 gram- 53.5 cm (bv) 8 weken: 4700 gram - 57 cm (bv) 10 weken: 4840 gram - niet gemeten (bv gekolfd) 11 weken: 5020 gram - niet gemeten (bv gekolfd, aangevuld tot 150 cc met kv) 13 weken: 5300 gram - 62 cm (bv gekolfd, aangevuld tot 150 met kv en 's ochtends de eerste fles volledig kv) Na het bezoek van aan het cb afgelopen donderdag, heb ik besloten te stoppen met de gekolfde bv. Sinds donderdag krijgt ze dus alleen kv)
Lionne ze MOET geen 180 flessen krijgen hoor! Hier volgens de richtlijn 150cc x het lichaams gewicht en dan gedeeld door de hoeveelheid flessen als ik het goed uit leg .. M weegt nu bijna 6 kilo 150x6= 900cc : 5 = 180 dus als F minder weegt kan het klippen wat ze binnen krijgt
@ladybabs Wat fijn dat alles goed was!! Super! @hoeveelheid flesvoeding Niet te druk om maken! Ons kleintje van inmiddels 5500 (ongeveer) drinkt ongeveer 560 cc (met moeite) in 7 voedingen. Ik maakte mij hier erg druk over en heb dit meerdere malen besproken met de kinderarts. Zolang ze goed groeien vinden ze de hoeveelheid niet interessant TENZIJ er klachten zijn waardoor ze ineens weinig drinkt, veel huilt, steeds minder drink en niets meer drinkt. De grens voor de kinderarts lag bij de 450 cc bij deze lengte en gewicht. Ook met dat warme weer vroeg ik mij af of ze niet veel meer moest drinken. Ook hierin geen probleem volgens kinderarts. Zij zei ' bij borstvoeding weet je al helemaal niet wat ze binnen krijgen. Misschien wel veel minder' @roozjuh Zou fijn zijn als je de kat op een goede manier kwijt zou zijn! En de albert.nl is een webshop van de albert hein. Als je een bezorgtijd kiest die kl*te is dat is het goed betaalbaar! 3,95 vandaag. Bezorging tussen 8 en 14. Sins mijn bekkenklachten doe ik dat met de grote boodschappen voor de gehele maand. Pakken melk, jus d'orange, toiletpapier, koffie etc wat je toch koopt, altijd op voorraad hebt en houdbaar is! Je krijgt er ook altijd gratis dingen bij en ze brengen het tot in de keuken!! Ideaal met mijn split level woning (keuken is 3 trappen omhoog) en B.I! Ook de etos kan je er bij bestellen binnen de zelfde bezorgkosten. @annemama Super dat je de machtiging weer hebt en het zal idd wel even duren voordat ze weer helemaal op haar gemak is. En wat goed dat je naar je eigen gevoel hebt geluisterd en gelijk gestopt bent. Anders had je door hun drukte het kleintje nogeen dag extra belast! Ik wist niet dat pepti ook zo duur was! Onze voeding is ook ongelovelijk duur! Drie jaar terug nog 71,- per bus maar nu 45,- per bus. (verlaagd maar nog steeds héél duur) Bij ons dus ongeveer 90,- per week Ik ben dankbaar om in een land te leven met een goed zorgstelsel (hoewel er wel op beknibbeld wordt zie ik nu op het journaal) @hier 1,5 kg kwijt in krap een week! Hoera! Vorige keer dat ik de WW deed was ik de eerste week 2,5 kg kwijt dus heb nu de neiging wat teleurgesteld te zijn maar dat zou onredelijk zijn. Dus HOERA! O ja, en morgen zijn wij al weer 6 jaar getrouwd! Wij gaan uit eten en ik heb voor de ochtend een ontbijtje meebesteld bij de albert. Leuk! En ik heb de punten hiervoor gespaard dus ik ben nog niet eens 'illegaal' bezig Doei!
hoi dames heb geen puf meer blehh , misselijk spaghetti kwam der even snel uit dan dat ie binnen was , en de poepluier van D kon ik niet harden !!
Eef alvast gefeliciteerd! Geniet ervan Leuke foto peek! Wanneer ga je weer testen?? Kan nu toch al Ego: word gek van mn man. Ene keer is ie vet lief en zorgzaam maar vandaag... Pfff! Hij zit vanaf vanmorge tot aan nu alleen maar achter de pc. Enige keer dat ie er niet achter zat was toen we net naar mn moeder waren. 'Ik wil ff rust en tijd voor mezelf' prima maar what about me?! In mijn 'vakantie' is alles t zelfde als altijd. Heb de kids die ik moet doen, want hubby zit alleen maar achter pc. Koken heeft ie in 2weken tijd nooit gedaan. Word er beetje moe van. Gister zei ik hem dat ik graag familie tijd wil en zelf ook mn handen vrij. Toen deed ie pc uit en heeft ie 1x de fles gedaan en thats it. Snap best dat hij vakantie wil, rust en tijd voor zichzelf. Maar kan niet tot hem door dringen dat mijn dagen niet anders zijn als normaal en ik hard toe ben aan rust en tijd voor mezelf Sry weer echt uber ego maar ben ff pissed off en verdrietig. Waarom is t zo moeilijk te begrijpen dat ik ook aan rust toe ben en ff wat voor mezelf Ik ga mn bed maar in, hij komt toch niet van die pc vandaan. Mag hij mooi de fles straks doen.
Roozjuh lastig meid! Ik wou zeggen pak de auto en ga een stuk rijden maar je hebt een rijbewijs! Jammer dat hij zo doet !!! Hopelijk gaat het snel beter
Goedenavond dames!! @annemama: -kdv: ja idd.. quality-time met mezelf.. haha misschien lig ik wel lekker heel de middag in bed.. heerlijk -smoeder en middeleeuwse regeltjes: nou mijn schoonmoeder denkt volgens mij nog steeds dat wel in 1970 leven ofzo en volgens mij zou ze er het liefst nu al bij D een aardappel in z'n mond proppen.. Ik vraag me ook af hoe ze dat straks gaan doen want dan hebben ze op dinsdag 3 kinderen, 1 van 2,5 en dan D en z'n neefje wat 2 maanden jonger is.. hou me hart vast.. -tandarts: goed van je!! mijn vriend is er ook erg bang voor en gaat ook liever niet.. -pepti: hehe eindelijk de machtiging.. je moet er wat voor over hebben is het niet?? Hier krijgt D soms ook maar 4 flessen hoor.. deden ze op zich niet moeilijk over bij t cb. @eef: -laarzen: nou waarschijnlijk heb ik ze gevonden.. in baarle nassau.. ongeveer 50km verderop (je moet er wat voor over hebben?!) ik moet morgenmiddag even bellen voor de zekerheid en anders kan ik ze gaan passen.. -albert: lekker toch dat ze het tot de keuken brengen (ik zie zo'n jochie al helemaal sjouwen met 5 pakken melk, 6 pakken jus d'orange en 5 kilo aardappels ) -afvallen: HOERA!!!! Ook met anderhalve kilo moet je blij zijn he -trouwdag: veel plezier morgen op je trouwdag! @roozjuh: -hubby: haha eigenwijs is ook wijs he -kat: fijn dat je een goed nieuw baasje gevonden hebt.. @lionne: -drinken: ik vind het ook wel meevallen hoor?!? als je haar gewichtx150:5 doet.. zolang ze goed groeit is het toch goed?? Dan zou ik haar ook niet 's nachts nog wakker maken voor een fles.. @ladybabs: Fijn dat alles goed was!! Weer een beetje gerustgesteld @peek: leuke foto!! minder leuk van t misselijk zijn.. misschien toch maar een testje er tegenaan gooien?? @hier: Vandaag rustige dag gehad.. vanmorgen op bed gelegen met D, die wilde niet meer slapen dus we hebben samen wat tv gekeken Vanmiddag een dagje thermen tilburg geboekt met m'n zusje en een vriendin van ons.. heerlijk!! (ook met zo'n fish spa treatment.. lijkt me wel wat!!) Vanavond weer lekker gesport.. Morgen dus misschien naar baarle nassau en 's avonds werkbespreking..