juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Babs: kon ik idd maar auto pakken en stukkie rijden ofzo. Ben nu bedje in gegaan met dvd op. Hubby probeerde nog ff uit of ik de kleine meid mee kon nemen naar boven. Nou niet dus he, hij gaat maar is ff voor zn dochter zorgen een keer

Peek spannend hoor. Klinkt echt als zwanger zijn!

2. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Ik snap je wel hoor.. Ik moet ook altijd echt vragen of hij even mee wil helpen met de was, of even wil stofzuigen.. fles aan D zal hij bijna nooit uit z'n eigen geven, of ik moet gaan sporten.. anders moet ik t ook altijd vragen.. Mannen denken volgens mij zo dat wij alles maar (aan)kunnen en alles wel doen.. Hier ook totdat ik m aan de telefoon had en ik brak gewoon.. hij dacht dat ik t niet meer zag zitten tussen ons omdat ik huilde.. en ik dacht alleen maar; ik moet hier alles alleen doen en ik wil ook wel s lekker een (mid)dagje rust.. wat n communicatie ;) Nu moet ik nog steeds alles vragen hoor en dat doe ik dan ook maar anders komt er weinig uit handen denk ik..

3. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    groot gelijk!! Anders moet je een keer in t weekend met een vriendin een dagje afspreken ofzo en dat hij dan heel de dag bij C blijft.. (of doordeweeks, kweet niet of jouw man heel de week werkt?) Dan kan je even een dagje 'tot rust komen'

4. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ik heb het netjes gezegd tegen hubbie, dat ik het niet leuk en eerlijk vind dat ik overal voor moest opdraaien! En nu moet ik nog vaak de voeding van 23 uur doen.. Maar gij doet wel ontzettend veel in het hh! En ik hoef hem maar wat te vragen en hij doet het!
    Waren alle hubbies maar zo !! Als ik jullie verhalen zo hoor..

5. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hier ook een geweldige hubby doet alles ZONDER dat ik het moet vragen ! haha geweldig gewoon , al is het een tijdje anders geweest bij A

6. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    @peek: dus ik mag nog 'hoop' hebben dat t goed komt ?!? ;)

7. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

8. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    ooh gelukkig maar!! hahah

meiden ik ga de fles klaarmaken en daarna naar bedje toen.. Tis weer genoeg geweest voor vandaag ;)

Truste!!

9. Porsche

Porsche Niet meer actief

Slaap lekker allemaal!!!

10. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Slaap lekker allemaal

11. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Hallo allemaal!
    @ peek: klinkt toch echt als.... Maar dat zegt iedereen al hè :D ik zou als ik jou was gewoon morgen een testje doen.

@ roozjuh: vervelend van je man.. Kun je niet met hem
    Een goed gesprek hebben, of helpt dat niet? En anders toch accepteren ..?!?

@lionne: de rest heeft t al gezegd, maar ze hoeven niet perse zoveel te drinken! Hoop voor je dat je het een beetje los kan laten en hierin rust kunt krijgen.

@ hier: ik heb mijn diploma uitreiking gehad, yeah!! SPH diploma in the pocket. Heb alleen helemaal geen cadeautje gehad of iets van m'n vriend :(. Is dat normaal? Ik had wel iets verwacht, maar nee.. Of verwacht ik dan teveel? Ben wel hoogzwanger en net bevallen afgestudeerd.. Misschien krijg ik nog iets? Nah ja, misschien zeur ik..

12. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Goeiemorgen!!

@anne: ik snap het wel hoor, is net als je met Moederdag niks zou krijgen.. Je hoopt er eigenlijk wel op.. Misschien was je vriend er niet van bewust dat bij een diploma ook een cadeautje hoort?!?! L hier zou daar ook niet 1,2,3 aan denken :) misschien moet je even een subtiele hint geven ;)

@hier: lekker geslapen tot 8.. Net fles erin en meneer is weer tevreden..

13. eef80

eef80 Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Heel verhaal geschreven, batterij op en weg! Frustrerend!!!
    De verkorte versie:

@mannen Ik HAD zo'n man! Met de eerste echte ruzies gehad, hij zag het gewoon niet dat ik mij qua verantwoording een alleenstaande moeder voelde en mij heel eenzaam voelde! Gelukkig nu goede afsppraken gemaakt en het gaat echt super! Ik hoef niets te vragen en het gebeurt gewoon. Wij hebben de afspraak dat wij op elkaar letten. Dus als wij van elkaar zien dat wij er doorheen zitten dan pakken wij iets van elkaar over. Het werkt! En de vaste afspraak dat ik de ochtend pak en hij de nacht en vantevoren afspreken wie de nacht pakt mocht ze komen. Dus na 20.00 ben ik 'vrij' en hij slaapt altijd uit. Het kan dus echt veranderen!

@sappie Super dat je ze hebt gevonden!! Maar wat ver idd! Misschien vantevoren even bellen of ze er nog steeds zijn?! En die arme man van de AH... ik schaam me soms echt als ik weer 20 pakken melk heb besteld (en cola,sappen,wasmiddel, kattenbakstenen etc..) Dan geef ik hem wel een fooi!

@anne Gefeliciteerd!!! En dat van het cadeautje is niet leuk!! Ik had zo'n zelfde verhaal met moederdag. Hoogzwanger, tevens al moeder maar geen ontbijtje, tekening of cadeautje. Het ging maar om het idee! Ik zou het gewoon tegen hem zeggen. Waarschijnlijk is het gewoon mannelijke onbenulligheid!

14. eef80

eef80 Niet meer actief

#574 eef80, 19 sep 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 sep 2012
    Zo ff nieuw berichtje. Hij dreigde we vast te lopen..

@roozjuh Ik zou gewoon mededelen dat ik dan en dan tijd voor mijzelf heb. Bijvoorbeeld 'op dinsdagavond ga ik in bad en vroeg naar bed, vannacht slaap ik door en om het weekend ga ik voortaan 1 dag met vriendinnen weg' Ik zeg maar wat hoor. Maar ik doe dat zo! Breng het als waarheid en niets als vraag! Of ga zitten en stel samen afspraken op wat redelijk is. Wie de ochtend en wie de avond en ieder houdt zich er aan. Succes meid! Ik weet hoe verdrietig en frustrerend het kan zijn om het gevoel te hebben er alleen voor te staan! x

@annemama Hoe gaat het nu met de kleine meid? Al wat rustiger?

@nanni Hoe gaat het met de ziekenboeg? Alles al iets beter? Hoop het!

@ lionne Heeft ze gistern beter gedronken?

@juffie Ben je daar??? Haha! Ik wil even weten hoe het met je gaat en hoe je opleiding tot nu toe bevalt! Zal goed ruk zijn denk ik zo!

@hier Net croissant op met jus d'orange en koffie verkeerd (1.000.000 punten :D;)) Kleintje heeft vannacht de boel bezig gehouden. Vanaf 4.00 wakker en brullen. Flesjes, knuffels, speentje enz hielp niet. Ze is nu nog steeds bezig. Wat een energie!

15. eef80

eef80 Niet meer actief

Kriebels! Hij liep weer vast!!

Ik wou nog zeggen
    Fijne dag allemaal!!

16. eef80

eef80 Niet meer actief

Oooo, hahahaha!!

Lees het stukje voor juffie even!!! Hahaha! Ik bedoelde natuurlijk
    DRUK, niet ruk :D:D:D

Probeerde het het wijzigen maar mijn ipad weigert vandaag in alle staten!!

17. Porsche

Porsche Niet meer actief

haha Eef moet wel lachen om je berichten maar kan me voorstellend at het niet leuk is !!

pfffffffff ben via MP op zoek naar 2e hands little people spul .. jemig mensen willen veel verdienen op dat spul zeg

18. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen dames!

Zo mijn 1 e 2 werkdagen zitten er op ;) had de koffie nog niet op of had de eerste opdracht alweer te pakken.... Met deadline dus dat ging goed.... ;).
    Vond het eigenlijk wel lekker om weer aan het werk te zijn. Alleen enige probleem D.aniel wil de fles niet.... :$ dus ook ondertussen nog live aan het voeden geweest..... Nou ja zal vast wel komen hoop ik.

Zal even proberen terug te lezen. M.ark is aan het stempelen dus even tijd ;)

19. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ peek spannend hoor! Ik zou allang weer gestest hebben :);)

@ vit D: vergeet het hier ook vaak.... Bij M.ark ook en die is kerngezond :D

@ Lionne: oef zwaar werkdagje.... Sorry voor mijn vraag maar loop wat achter wat moet je in het ziekenhuis?

@ smoeder: heb het erg getroffen ik klaag niet :D

@ zieken: beterschap!

@ Anne: hoe was je nacht? Heb van wie tot zo ook weer nachtvoedingen moeten geven is nu weer over. Denk dat het met de 12 weken sprong te maken had.....

@ ongi: hier nu 1x geweest, meteen aan de pil gegaan (verzette) en die moet je doorslikken. Moet wel zeggen dat ik af en toe toch nog wel vloei.

Pagina 54 (reminder m.ark wil niet meer stempelen ;))

20. eef80

eef80 Niet meer actief

@anne Ik ben ook nieuwsgierig of het vannacht beter is gegaan!

Deel Deze Pagina