juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Kylie, jens mag na de prikjes niet in de puckababy. Is het nog gelukt met de kleine pcm? Je kunt de 120pcm ook in de lengte doorsnijden.

2. 1e wonder

1e wonder Lid

26 sep 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, zo ik ben ook weer terug van ons onverwachte uitstapje naar Frankrijk.

Wat is er een hoop gekletst zeg in die 2 weken, heb het globaal gelezen.

Fijn dat het goed gaat bij nannie.
    bij peek gelukkig ook gevonden maar balen dat de artsen nu weer iets niet goed hebben gedaan. Zo val je van het een in het ander.

Ong; hier ook nog niet, L is vandaag 11 weken, vraag me toch af wanneer dat weer op gang komt. Zal ook wel met het afbouwen van bv te maken hebben.

Mannen; ik heb de liefste;)....... Ik heb echt 2 weken vakantie gehad en die schat van mij maar rennen (in zijn vakantie)

Prikje; L is echt 24 uur out geweest, wel handig want we gingen net naar Frankrijk dus het was lekker stil achterin:)

3. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ongi: ook nog niet, maar ik vloei wel nog steeds. :(

4. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Waarom geen puckababy? Hij ligt erin met alleen een luier en tshirt, dus ook geen romper,

Hij mocht volgens cb gewoon 120 hebben

5. Kylie1986

Lees t al op de site.. Lastig hoor.
    Hij ligt net weer te slapen, maak de rits wel open, haal hem er niet helemaal uit

6. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Kylie, hoop dat Jens goed door de prikjes heen gaat komen.
    Hoe vond je het? Ik vind die prikjes toch altijd wel heftig, dat huilen ze zo hartverscheurend.
    (hebben allebei mijn meiden in ieder geval zo gedaan hihi)

Anne, fijn dat het schepje rijstebloem nu helpt bij Iza.
    S. krijgt bij de laatste fles 3 schepjes erbij maar helaas wordt ze toch nog steeds tussen 5 en 6 uur wakker voor een fles.
    Zeker nu ik weer steeds meer ga werken zou het wel fijn zijn als ze door zou gaan slapen maar ja daar heb ik niets over te zeggen he ;)

Eef, hoe gaat het nu? Tjee vind het echt zo kl*te voor je dat je zo'n last van je bekken hebt en nog zo weinig kunt. En zou wel fijn zijn he als je meisje wat meer ging drinken, dan zou je overdag tussen de flessen in ook wat meer rust krijgen.

eten/ potjes, ik wil dat echt pas gaan doen als ze 6 maanden is ivm met dan de minste kans op allergie. Aangezien die heel veel hier in het gezin/ de familie zitten.
    Maar anders ook pas sowieso met 4 maanden, vroeg genoeg vind ik.

Vanmorgen weer eerste ochtend gewerkt, ging best goed.
    Nu thuis lekker op de bank, ben kapot en mijn bekken doen echt onwijs pijn :(

7. Kylie1986

@leonie: werken ging goed, nasleep niet zo dus?

Jens heeft een soort blauwe plek van het vastpakken door de vpk op zijn onderbeen..

8. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    @1e wonder: welkom terug!! hoe was je vakantie??

@kylie: zal wel iets met koorts en warmtestuwing te maken hebben of iets dergelijks..

@hier: rustig vandaag. D heeft tot 8 uur geslapen, daarna nog een paar uur en nu ligt hij weer.. Heeft wat verhoging gehad na de prikjes dus een pcm 120 gegeven gisterenavond en nu is alles weer oke..

Ik zat net 2 kiwi's gold te eten en meneer keek bijna m'n eten van m'n bord!! Ik dacht wacht maar dus ik een beetje sap aan t lepeltje en dat likte hij eraf.. haha je moet z'n gezicht eens zien :D

9. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    hihi dat gezichtje!

Kylie, ach wat sneu van blauwe plek.
    Nou ik voelde op mijn werk al dat mijn bekken meer pijn gingen doen maar ja dan ben je eigenlijk al te ver gegaan he dus krijg nu rekening nog extra :(

Lionne, prachtige tekst trouwens voor het dopen van F.ieke.
    En grrrr van je man, als hij beter (volgens hem) de was op kan hangen hem dat lekker zelf laten doen hoor! :p

10. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Even snel een vraagje voor de rijstebloempap gevers :D : Iza net flesje van 200ml met 3 schepjes rijstebloem gegeven met een mediumspeen. Ze dronk eerst de melk eruit en de rijstebloempap bleef zeg maar zitten ?!?! Hoe kan ik dit in t vervolg anders doen zodat de rijstepap meegaat met het drinken?

Probeerde vervolgens de rijstebloempap met een lepeltje te geven, nou dat was helemaal geen succes! Ze vond t maar raar en ook niet lekker volgens mij haha.. Spuugde alles weer eruit.

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    anne je moet een speciale pap-speen hebben of een 1-2-3 speen voor de fles. anders gaan de vlokjes van de RB er niet doorheen

12. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    :D oh ok!! Haha thanks!! Eerder deden we t met een speen die we zelf iets groter hadden gemaakt. Ging ook best goed, beetje langzaam. Kun je zo'n speen bij de kruidvat kopen?

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja hoor. welke flessen heb je? bij prenatal hebben ze van alle merken. bij kruidvat die van avent zoiezo enuhh jeetje vast nog wel meer :p difrax ook volgens mij

14. Kylie1986

Hier wel trouwens, de nr1 speen van etos

15. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    Heb difraxflessen!

16. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi meiden!

Hoe gaat het hier? Ik heb nog niet terug gelezen, sorry!

Ik ben behoorlijk overstuur terug gekomen van de bedrijfsarts. Ik legde de arts uit dat ik zware bekkeninstabiliteit heb, hulp in huishouden en verzorgen van de kinderen en dat ik geestelijk er doorheen zit inmiddels. Dat ik 2x per week fysio heb, een verwijzing naar een revalidatiecentrum.
    Zegt de arts dat ik wel vervangende werkzaamheden moet gaan doen!!!
    Ik reageerde geschokt! Dit had ik niet verwacht! Ik zei dat ik met moeite de dag doorkom en dat ik de verzorging van mijn kinderen niet eens op me kan hebben. Dan kan ik toch helemaal niet werken??!!
    'En toch zijn dat de regels' vertelde ze mij...
    Ik heb net ook nog contact gehad met het UWV (die vergoeden mijn salaris aan de werkegever gezien het door de zwangerschap komt) en die vonden het belachelijk! Zeker gezien ik over een tijdje naar een revalidatiecentrum ga, wat al genoeg energie gaat kosten.
    Ik zit er ff doorheen..
    Hoofdpijn...

En o ja,,het is vandaag mijn eerste ziekmeldingsdag. Dus niet dat ik al maanden thuis ben ofzo..

17. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    123 speen van difrax gaat heel goed, doen we hier ook!!

18. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    oei eef.. nee dat is inderdaad niet wat je verwacht wat ze zeggen..
    wat een stumperds!!

19. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    @eef: dat is echt ronduit schandalig!!!!!! Kun je niet "in hoger beroep" of iets dergelijks?! Dit is echt belachelijk!!! Wat voor werk doe je? En anders door huisarts en/of psych een brief laten schrijven dat je gewoon niet in staat bent tot werken nu. Ze kunnen t niet letterlijk aan je zien dat t niet goed gaat. BI wordt nogal onderschat of gewoon niet erkend om over psychische klachten nog maar te zwijgen. Ik hoop dat je nog keuze hebt om hier tegenin te gaan. Laat je niet gelijk in een hoek drijven hoor!! Sterkte ermee..

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    #60 Roozjuh, 4 sep 2012
    Laatst bewerkt: 4 sep 2012
    *deleted*

Deel Deze Pagina