juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    @eef: ja moet na 13.00 even voor de zekerheid bellen, ze was vanmorgen nog gesloten om inkopen te doen :)

@einneh: druk druk druk zo te zien ;)

2. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Goedemorgen allemaal!
    Ik heb heerlijk geslapen!!! Die kleine meid van mij heeft geslapen tot 6 uur, dat is al vooruitgang en nu slaapt ze nog steeds! Kon t ff niet geloven en ben gaan kijken of t allemaal wel goed net gaar ging :D. Denk echt dat t aan het lampje heeft gelegen, hoe suf! Haha..

@ Eef: haha wat kan ik toch lachen om jouw berichtjes :) en wat ben je toch altijd zorgvuldig en reageer je op iedereen! Leuk. En die afspraken die je met je man hebt gemaakt, wauw! Ik denk dat ik ook eens met m'n vriend rond de tafel ga. Vooral die afspr dat je op elkaar let vind ik mooi!

@ MANNUHHHH: tja denk dat jullie gelijk hebben; mannelijke onwetendheid ofzoiets.. Kreeg met Moederdag trouwens wel echt een ontbijtje op bed van hem, dat was wel echt lief!! Maar ja, nu ..... Hoop altijd ook nog op n aanzoek, maar waarsch tevergeefs...

Trouwens mijn vriend besteedt wel veel aandacht aan Iza, maar vraagt wel altijd aan mij wat ie wel of niet moet doen enz.

@ nu weet ik t ff niet meer.. Vergeet weer vanalles :D

3. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    Ik heb om 6 uur wel fles gegeven :D

4. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Lekker dat ze toto 6 uur geslapen heeft!! Zou het toch t lampje zijn? Hahah dat zou wat.. als t maar werkt he...
    ooh anne een aanzoek?? Zou wel leuk zijn he :)

Hier niet hoor.. volgens mij zitten z'n knieën op slot ;)

5. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    Heb m al heeeel vaak gevraagd of ie me wil vragen, maar geloof dat ie niet wil trouwen:(. Heb hem trouwens ook een keer serieus gevraagd, maar hij durfde niet (gescheiden ouders hè...)

6. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Annemama: fijn dat je de pepti vergoed krijgt!

@ Lionne: hoe gaat het aandraag met drinken?

@ ladybabs: fijn dat alles goed is!

@ hoeveel drinken: ik maak me niet druk, zolang de kleine vrolijk is, groeit en plasluiers heeft vind ik het prima :D

@ Eef: gefeliciteerd met jullie trouwdag! :D
    Oef korte nacht... Gaat het wat beter?

@ Roozjuh: dikke knuf! Mannen...... Hier is de pc ook belangrijk en als ik wat vraag gaat het met veel gezucht en gekreun na de vraag of ik het zelf niet kan doen.... :(

@ Sappie: lekker wezen termen? Heerlijk lijkt me dat!

@ Anne: gefeliciteerd met je diploma! En ja ik had minimaal een bos bloemen verwacht... Mannen ;)

7. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Heerlijk :D heeft het blijkbaar toch geholpen!

8. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Zo en weer bij geloof ik.... Nu proberen bij te houden maar moet zo weg....
    Eerst M.ark maar Es' uit bed halen die heeft even een uurtje gelegen was echt niet meer te genieten :(

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    anne26: hier vraagt mn man ook altijd wat ie moet doen. gisteravond nog, toen waren zij beneden en ik op bed dvd kijken. vraagt ie wat ie moet doen want ze had maar 60cc op en ze sliep. tja ehh lekker zelf verzinnen :p jij bent haar vader. maar hij wilde graag bevestiging. nu kwam hij er dan toch wel achter dat hij weinig weet met dat soort dingen.

aanzoek: ik wacht er ook op ondanks dat ik al getrouwd ben :p hij heeft me nooit gevraag officieel. ging heel chaotisch maar heel hilarisch en pest m er vaak nog mee haha

anne26: heeft hij dan nee gezegt op je aanzoek??

einneh: ah ik ben dus niet enige met zo'n vent :p

anne: gefeliciteerd met je diploma! en kzou een bosbloemen of doos chocola kopen, inpakken, naast hem gaan openmaken en dan zeggen 'wat lief schat, had je niet hoeven doen' :p gok dat ie dan de hint wel snapt whaha

ego: D.amian was weer met droge luier uit bed gekomen hoorde ik net, woehoe! gaat goeie kant op. net naar ballorig geweest en ook daar droog gebleven. Gaan morgen proberen om zonder luier te slapen. spannend!
    nu ga ik ff verder zoeken naar een thuiskapster want wil een permanent maar vind een salon veel te duur met mijn haar-lengte. misschien dat 1 van mn oude klasgenootjes het willen doen.

10. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    @Einneh: nee volgende week zaterdag thermen.. vorig jaar ook gedaan, lekker met een hot stone massage en een hammam.. :)

11. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    @eef: ohja gefeliciteerd met je trouwdag!!! Nog leuke plannen?
    @roozjuh: ja toen ik hem soort van ten huwelijk vroeg zei hij zoiets van dat ie t niet durfde omdat z'n hele familie zo ongeveer gescheiden is en daar is ie dan bang voor... Maar misschien ooit?! Heb hem niet heel fancy ten huwelijk gevraagd hoor, dat durf ik ook niet. Dan zou hij denk ik wel "ja" zeggen, maar ja ik wil dat ie t ook echt zelf wil!

@cadeautje: ja bloemen ofzo waren wel welkom geweest of iets anders kleins, maar goed. MANNUHHHH;) :D ik zeg t hem vanavond wel denk ik.. En vaak zegt ie dan:"ja ik was wel iets van plan, maar....." dit keer zou zijn excuus dan zijn dat ie vorige week ziek is geweest, wedden?! WORDT VERVOLGD;)haha, maar ga er maar niet te zwaar aan tillen. Hij keek gister wel echt ubertrots naar me, dat is ook veel waard:).

Zo, ga nu eindelijk eens zitten aan mijn plannen om een mooi fotoboek van en voor Iza te maken! Alles in huis (al weken) 300 foto's, een mooi album, prit uberfancy plak roller:D enz. Duss!!

Ohnee damn, m'n moeder komt zo.... (en zo gaat t altijd..)

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha anne: zo komt er altijd weer wat tussen he :p heb dat met ons trouwalbum. dies mega boring en de helft is nog niet vastgeplakt. Heb een fotoboek voor D.amian gekocht 3jaar geleden, maar die zit nog vrolijk in de folie :p Nooit foto's uitgezocht ervoor, ja poging tot... maar halvewege ben ik t weer zat en komt er weer wat tussen. Heb duizenden foto's(70mb...) en kan gewoon niet kiezen.

benieuwd wat reactie van je man is vanavond haha

13. Porsche

Porsche Niet meer actief

Trouwen! Zucht ik wilde getrouwd zijn voordat er kids kwamen! Gaat m niet meer worden haha ;)

Ik wil graag op een 20e vd maand trouwen en dan op een vrijdag ... Had al als hint 20-06-2014 af gegeven want dan zijn we 10 jaar samen die dag hahaha ....
    Maar we geven geen contact met zijn ouders dus het is nu extra lastig! ...

14. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Ow niet goed gelezen.... Sorry!
    Dan alvast veel plezier (voor als ik het vergeet) ;)

15. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    70mb? Bedoel je niet gb?
    Hier 10000 foto's staan... Hubby is hobbyfotograaf vooral natuur
    Svader is fotograaf dus na een vakantie hebben wij minimaal 3000 foto's. Doe dat keer 8 plus de foto's door het jaar heen..... Euhmmm heeeeeeel veeeeeeel foto's :$;)

16. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    Heb een hele mooie grote bos bloemen gekregen van m'n vriendje!!:)
    Met witte rozen en mooie paarse bloemen! Hihi.. Had niks gezegd..
    En we gaan geloof ik ook nog uit eten deze week, maar das nog vaag.

17. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Gelukkig toch nog! Ben benieuwd wat je nog gaat doen :D

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Einneh haha ja bedoelde idd gb :p kortom, veel! En ben dan nog niet eens fotograaf haha.

Anne: jeeej! Mooie bosje bloemen en (maybe) lekker uiteten!

Ego: begin me te irriteren aan mn buuf. Eerst gezeur met t schoonmaken van mn huis en nu zeurt ze dat t niet goed voor de kat is dat we haar nu weg doen. Vertel haar niks meer, ze kan laatste tijd alleen maar zeiken sinds ze werkloos is

19. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    Ik heb het liefste vriendje :)van de hele wereld! Zo, dat wilde ik even kwijt;). Hier zometeen de laatste fles en dan ga ik lekker naast m'n lief liggen:p. En jullie? Vanavond rustig hier. Hoe dat zo? Iedereen welterusten alvast.

20. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen!

Zo wat een nacht: D.aniel heeft van 20.15 tot 6.30 geslapen :D, heerlijk!
    Nu 2e borst en dan weer lekker slapen ;)
    Geef toch wel erg lekker eten volgens mij ;)

@ Anne: weet je l wat je nog te wachten staat?

Deel Deze Pagina