juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Dacht al 70mb zijn maar een 35 foto's van standaard kwaliteit ;) (onze foto's zijn gemiddeld 4mb per stuk :$;))

Maar even niet meer met je buuf kleppen inderdaad.... Jeej heb er geen woorden voor......

2. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Goedemorgen. Gisteren weer gewerkt voor de tweede keer.

Fieke heeft gisteeen beter gedronken. Manlief krijgt er wel 180 cc in. (met een grote strijd, waarna ze weer verder drinkt).

Ik moest naar het zh omdat er stukjes placenta zijn blijven zitten.mik ben 7 weken geleden gecurateerd, maar dat duurde langer dan normaal (ze vonden meer placenta dan verwacht). Ze hoopten dat de rest er spontaan uit zou komen. Helaas niet dus,ner zit nu nog een stukje van een cm doorsnede. De arts hoopt dat het er met de eerste menstruatie mee uitkomt. Zo niet, mag ik weer onder het mes :(

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Lionne jeetje zit je niet mee he! Hopen dat het een flinke menstruatie is straks en je weer schoon bent, even flink touwtjes springen dat alles eruit zakt ;) want onder t mes gaan moeten we maar niet nog een keer doen he.
    *wat fijn dat F.ieke goed heeft gedronken. Jeetje 180cc. C.harlie zit nog steeds op de 120cc... Word er beetje priegel van

Ego: straks prikjes voor C.harlie. Daarna langs mn pa en stiefma. Ze is vrijdag onder t mes geweest. Vanavond gaat oude klasgenoot mn haar permanenten. Wil t al heel lang maar begin m toch wel te knijpen nu hoor :p mijn haar is niet bepaald geschikt om te permanenten, grote kans dat het niet goed pakt. Zal dan heeeel lang een staart in moeten denk ik haha

4. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Roozjuh, hoe vaak drinkt C?

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Komt netjes elke 3uur melden nog. Snachts doet ze er wel 5a 6uurtjes tussen maar overdag zit ze nog steeds in dat ritme van 3uur (soms 2.5uur en soms 4uur)
    Na 120cc zit ze ook echt vol, krijgt m net leeg met soms veel moeite. Regelmatig laat ze ook 30cc staan. Zal eens gaan uitrekenen wat ze precies drinkt op een dag. Is niet veel volgens mij en toch is het een kleine Budah

6. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Jeej dat klinkt niet fijn... Hoop dat het vanzelf komt!

180 uit de fles? D.aniel had hier maandag niets en dinsdag max 50 over de hele dag uit de fles. Hoe doe je dat?

7. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Als ze goed groeien en voldoende plasluiers hebben is het prima toch?
    Misschien ben ik wel te makkelijk maar vol is vol dat is bij mij ook zo ;)

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Einneh ja idd vind ik dus ook. Ze heeft genoeg aan die 120cc, vol is vol. Je kan er moeilijk 180cc in gaan proppen. Ze heeft altijd al wat minder gedronken dus ben niks anders gewend. Cb wist ervan en kreeg meteen commentaar dat ze te weinig kreeg, nu vertel ik ze niks meer want ze heeft hier gewoon genoeg aan. Ze is vrolijk, zit lekker in dr vel. En das voor mij t belangrijkste

9. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Ik ben het helemaal met je eens :)

10. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    F. Drinkt alleen nog maar kv. Bij mij drinkt ze meestal zo'n 150. Duwt defles dan weg en slaapt er goed op.
    Volgens het cb groeit ze niet gemoeg en moet ze meer drinken, maar ik wil het er ook niet met tegenzin in proppen. (wat man dus wel doet)
    Plassen doet ze trouwens prima.

11. eef80

eef80 Niet meer actief

Goedemorgen meiden!
    Ik had gisteren avond weer een stuk geschreven, ipad liep wéér vast en toen heb ik het opgegeven. Hoop dat hij gisteren zijn off day had en vandaag weer in zijn goede hum!

@roozjuh Laat die buurvrouw maar lekker kletsen en een beetje afstand houden! Ik heb ooit eens tegen iemand gezegd die het zelfde gedrag vertoonde (in het algemeen en niet direct tegen haar) dat het ontzettend gemakkelijk is om maar te be en ver oordelen als je werkelijk niets anders te doen hebt in je leven. En dat het een gebrek aan intelligentie en tijdverdrijf is. Toen hield het op! Zo dom was ze dan ook weer niet! :D
    En C heeft een beetje hetzelfde ritme nog als mijn kleine meid. Ook om de 2,5 á 3 uur en niet veel drinken. Maar idd zo lang ze het goed doen niets aan de hand! En sterkte vanmiddag met de prikjes!

@sappie Wat lekker de thermen!! Daar kom je pas echt van bij! En heb je ze inmiddels in the pocket?!

@lionne Wat een vervelend verhaal van achtergebleven placenta!! Hoe merk je dat? Heb je veel pijn in je buik? Ik hoop voor je dat het met een flinke ongesteldheid er uit komt, dat zou je een hoop ellende besparen!
    En wat eigenwijs dat ze bij papa wel meer drinkt! Ik zou mij er toch niet te druk om maken. CB kan wel iets willen maar als ze niet meer kan drinken dan dit..tja! Misschien gaat ze wel ineens groeien en aankomen als ze vaste voeding krijgt. Misschien vind ze dat veel aantrekkelijker!

@anne Wat fijn dat het aan het lampje heeft gelegen!! Nou is 6.00 nog steeds aardig vroeg maar wel veel beter dan 4.00!! En wat super dat je man je lekker verwend heeft! Dat had je verdiend! En gelukkig helemaal uit zichzelf! En misschien zit ik fout,, maar voel je niet schuldig dat je hebt geklaagd!! Had iedereen gedaan! Het was wel een beetje mannenukkelig om een dag met de bloemen te wachten.

Ik waag er even een nieuw berichtje aan. Meneer de ipad gaat weer stotteren!

12. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Wat goed!!!! Dat doet iza nog niet hoor! Al slaapt ze nu wel tot 6 ipv 4-5(rond 11 uur laatste fles)!!!het nachtlampje!

Ik weet niet wat we nog gaan doen.. Denk wel uit eten maar m'n vriend is niet zo goed in t regelen van dingen. En tegenwoordig moet er nog meer worden geregeld zoals oppas voor Iza. Ik denk dat we vrijdag lekker uit eten gaan en dat ik t tegelwerk doe :D

13. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    Tegelwerk = regelwerk natuurlijk :D

14. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    @placenta: ik kreeg bij de nacontrole van de gyn een echo, daar zag hij het

@anne lekker uit eten. Ik heb voor mijn verjaardag (1 aug) van mijn ouders een bon voor uit eten en een avondje oppassen gekregen :) dat moeten we nog gaan doen :)

@eefBij een stotterende Ipad wil opnieuw opstarten wel eens werken.

15. eef80

eef80 Niet meer actief

@einneh Wat heerlijk zo'n lange nacht!!! Hoe krijg je dat voor elkaar! Hoop voor je dat het zich doorzet deze trend!

@ladybabs 20-6-'14 zou idd mooi zijn! Heb je nog alle tijd om alles te regelen en voor te bereiden! Je hebt al laten vallen bij hem dat dat wel een héle mooie datum zou zijn? Ik heb ooit eens een kaart geschreven naar nu mijn man met ongeveer de volgende tekst.
    Ik vind je onzettend lief, ik hou heel veel van je, ik vind je bijzonder en zou heel graag de rest van mijn leven met je willen delen.. Wat is daarop je vraag?? :D Gewoon voor de grap! Maar twee weken erna hing er een spandoek met de vraag. :)

@nanni Je bent toch niet mee gaan doen met de ziekenboeg hè??
    @annemama Van jou ook geen reactie gisteren. Hoop zo dat het wel goed is met de kleine meid!

@mij :D
    Gisteren heerlijk uit eten geweest, was gezellig! Pizza bij de pizzahut.
    Vandaag lekker niets!

Fijne dag meiden!

16. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    @lionne: huh? Zit er nog een stuk placenta in je Baarmoeder? bij de nageboorte checken ze dat toch normaal gesproken helemaal? Hè bah! En moet t vanzelf naar buiten komen? Hoop het wel voor je. Sterkte ermee. En heerlijk lekker uit eten, wat een leuk en lief cadeau. Als het met jou weer beter gaat(met de placenta enzo) zou ik als ik jou was lekker gaan uiteten en je heerlijk laten verwennen!!

@eef: aaaaah wat lief kaartje? Nu inmiddels dus 6 jaar geleden toch? Ik moet zeggen dat ik wel echt verschillende hints heb gegeven, maar ook gewoon ronduit heb gezegd hoe graag ik zou trouwen met hem. Maar tot op heden nog niks.. Ik hoop er nog steeds wel op.. We zijn in februari 5 jaar bij elkaar. Misschien dan? Als ik een vent was zou ok t wel weten!!! Hoe denken jullie over om als vrouw een mooi aanzoek te doen?

17. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Mijn man heeft me romantisch gevraagd om te verloven. Trouwen hebben we in het bed van mijn schoonzus met de agendas erbij besloten.

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    eef: leuk een spandoek!

anne: tuurlijk kan een vrouw de aanzoek doen. laat alleen maar zien dat je balle heb :p

Hier ging de aanzoek beetje chaotisch. hij had bosje rozen voor me meegenomen na zn werk. deed ie wel vaker dus zocht er verder niks achter. pakte mesje en maakte folie open en wilde de uiteinde afsnijden toen ik een grote rode roos er tussen zag zitten met een kaartje 'wil je ringen met me uitzoeken?' stond erop. ik draai me om en.... weg was hij haha. het duurde hem telang en was zich gaan omkleden boven :p kwam m halvewege de trap tegemoed en hij zegt 'en?' hahaha flapdrol :D ben dus officieel niet gevraagd ;) heb dag erna gemeentehuis gebeld en ze hadden 9weken later al een plekje. 2weken voordat D.amian werd geboren :D

19. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi meiden daar ben ik weer!

Ik was lekker met mijn stukje @mij bezig toen mijn man ineens binnen gestampt kwam en zei ' je moet opschieten!!!' :( Dus hield het even kort. Ik was vegeten dat ik een afspraak had bij de gyn en was bijna te laat! :$
    Dus eindelijk mijn nacontrole gehad! Bij mij geen echo. Ik wa de laatste keer wel echt heel zwaar ongesteld dus daarom vroeg ik mij af hoe het bij jou (lionne) ontdekt was!

@anne Vind het wel kunnen hoor! Mijn voorkeur zou het niet hebben maar ik vind er ook echt niets mis mee!

@lionne Thanx voor de tip! Ik heb hem even opnieuw opgestart! (ik (=oelewapper op computer gebied) wist nog niet eens dat er een uit knop op zat :))

@aanzoek Leuk dat iedereen zijn eigen vorm aan dingen geeft! Van super romatisch tot heerlijk droog!
    Hier droog met een vleug romatiek, hahaha! Hij deed zijn best maar romantiek zit m niet in de genen!
    Een vriendin van mij werd gevraagd met zonsondergang, op het strand, hij zakte door een knie, en las een zelfgemaakt gedicht voor. Zij huilde, hij huilde.... Met koetsen en paarden getrouwd en binnen een jaar gescheiden! ;) Het niveau van romatiek is dus geen garantie voor een goed huwelijk! Lekker zelf vragen Anne!!

Ik kom snel weer kletsen maar mijn kleine jongen wordt wakker van zijn middag slaapje! Doei!!

20. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    hee dames!

Ben ik weer.. alles bijgelezen maar ik weet nou al niet meer hoe of wat :)

@trouwen: vriend wil alleen trouwen als hij er een heel groot feest bij kan geven (=veel geld en we willen zoveel nog) dus dat duurt nog wel even.. Zie m ook niet zo gauw op z'n knieën gaan hoor..

@eef: jaaaa ik heb ze hoor!! hahah 3 kwartier heen en drie kwartier terug maar ze zitten geweldig!!

@hier: vanmiddag nog 'kraamvisite' gehad.. hoop dat dat wel de laatste is.. Voor de rest niet veel uitgespookt.. Zometeen eten maken (kipfilet met spek uit de oven en hollandse aardappelschotel) en vanaaf filmpje kijken denk ik.

Deel Deze Pagina