Zo wat is het stil hier! Wij hadden vandaag de familiedag van Leon zijn familie.. Ik had shirtjes gemaakt met 50% mama + 50% papa = 100% van schie (familienaam) hihi, en dan achterop een 1 bij djayson en een 2 bij jaymee.. hun zijn de enige 2 stamhouders we hebben ge-jeu de boulet, was best leuk want iedereen kon mee doen! kids appart van de grote oke jaymee kon niet mee doen hahaha maar ja die sliep toch daarna lekker gebbqt.. nu 2 kindjes op bed, djayson is uitgeteld, heeft zere benen van het rennen en vliegen.. hoorde wel nog dat een vriendje van djayson vermoedelijk kinkhoest heeft, dus hopen dat het hier om een gewone verkoudheid gaat en geen kinkhoest!
@nanni: dat klinkt als een hele leuke dag! En ook geluk met t Weer gehad hè? Was best lekker buiten! @hier: ik ben naar de kapper geweest vandaag! Dat was mijn uitstapje haha..! Heb Hi lights (hoe schrijf je dat?!?!) laten zetten en een soort Bob line met ook laagjes laten knippen. Ben er erg blij mee! Een goede mama-coupe vind ik. Eerder had ik altijd extreme kapsels en was ik bijv wit blond en kort haar. Nu dus langer haar.. Nou goed, draaf door!! Ben blij !!!! En t ti's weer ontzettend stil hier idd. Komt dat door t weekend? Hope so.
Nanni: oei kinkhoest, laten we t niet hopen he. Klinkt verder als een geslaagde dag! Anne: ook een nieuw kapsel leuk! Je schrijft 'High Lights' Heb je foto? moest mijn kop ook laten zien gister met mn permanent hehe ego: iedereen massaal dood neergevallen? Internet uitval in t land? Anti-forum-weekend ingelast? Jeetje wat een stilte hier! Weinig te melden verder
Op mijn fb staat Ingesteld als profielfoto. Zit nu met m'n mobiel op t forum, weet dan niet hoe ik een foto kan uploaden. Maar je kunt t niet zo goed zien op de foto vind ik. Oh "high lights" haha, logisch
Hee ladies.. Nou nou wat is er gekletst vandaag zeg!! Poeh poeh hahahaha @nanni: is niet te hopen, kinkhoest.. Hoe kan je daar achter komen eigenlijk?? @anne: Leuk kapsel hoor!! Hier vanmiddag even naar de babydump geweest en even t dorp in.. Moest nog fotoalbums hebben dus heb volgende week weer wat te doen Vanavond alvast alle felicitatie-geboortekaartjes ingeplakt, vriendlief ging even boven rusten (lees: van 19.30 tot morgenochtend dus ) Ik ga ook maar m'n bedje opzoeken.. Truste allemaal!!
Hallo meiden! Ik had niet zoveel moeite om bij te lezen vandaag! Kinkhoest joh?! Bah! Mijn kleine meid is nog steeds niet ingeënt dus ik hou niet zo van deze berichten! Wij wachten tot zezich eerst helemaal goed voelt voordat wij er aan beginnen. @anne Wat leuk, je haar! @doodvallen,,,,nee geloof het niet.. Maar ik heb hier wel een ziekenboeg in huis! Vannacht mijn kleine jongen meerdere malen de boel bij elkaar gespuugd, vanmorgen mijn kleine meid alles ondergespuugd en de hele fles kwam er ook weer met een vaart uit. Verder heeft ze niet meergedronken en hoorde ik mijn kleine jongen net weer kokhalsen en weer alles vies. Tja, ik verveel me niet zeg maar! Ik hoop dat ik de beurt oversla! @vandaag Spuugjes ruimen, wiegen, thee zetten, flesjes proberen te geven, en overal washanden langs halen. Ik heb het er hartstikke druk mee! Fijne dag allemaal!
Woow .. Wel één heel berichtje vandaag.. Vandaag lekker uitgeslapen. L heeft vanmorgen de fles gegeven dus ben lekker tot 10 uur in bed blijven liggen.. Was lang geleden!! Vanmiddag naar mijn ouders geweest en daar gegeten.. Zometeen boer zoekt vrouw kijken.. Iemand anders nog wat boeiends gedaan vandaag??
Niet leuk nanni! Beterschap! Hier ook knudde. De twee kleintjes nog steeds goed ziek. B. koorts en E heeft nog maar 100 cc op gedurende de hele dag. Ik geef haar nu elk uur iets maar ze drinkt per keer gewoon maar 10a 20 cc. Als het morgen nog steeds zo is zal ik de huisarts even bellen. Ze hebben er spul voor toch?? Iets van ORS (maar misschien zeg ik nu iets raars?.)
Zo, het hele weekend gewerkt. Morgen nog een dagje tot 20.00 werken. F is niet lekker. Ze hoest wat. Ik vrees een verkoudheid. Ze heeft lichte verhoging.
nee is niet raar! maar niet om je te laten schrikken, maar 100 cc is echt heel weinig en die kleintjes zijn echt heeeeeeeeeeeeeeel snel uitgedroogd!!!
herkenbaar.. al denken we hier dat het tandjes zijn, want zijn luiers stinken enorm, kwijlen, op alles willen bijten, en dikke rode bobbels in zijn mond
Hoi, Hoe is het met jullie? Ik ben gelukkig niet doodgevallen Gewoon druk en weinig puf. Hier ook 2 kindjes niet in hun hum. F alleen verkouden en liederig. M ook verkouden, slecht drinken en spugen. Mama is zelf ook niet fit. @haar: ben ook naar de kapper geweest. We konden wel groepskorting krijgen @doen: lig in bed BZV te kijken. Is serieus de 1e keer dat ik het zie... @ verder: morgen weer aan het werk. Nu het zover is heb ik geen zin! Jakkes! wat stom zeg, heb het met F niet gehad maar wil nu gewoon graag bij mijn meisjes blijven. Zal wel goedkomen als ik er eenmaal ben. Ben gelijk 's middags al vrij want er moet een kies uit Mijn zwangerschap (overgeven) heeft onherstelbare schade aangericht. Heb nog 3 afspraken voor herstel werkzaamheden, één sowieso een wortelkanaal, kan er nu al wakker van liggen!
Ik leef ook nog lekker rustig weekend hier. Filmpies kijken, cupcakes maken, bed verschonen savonds laat... D.amian wilde zonder luier slapen dus hebben we net geprobeert maar helaas toch in zn bedje geplast terwijl hij al 4nachten met droge luier slaapt. Veel ziekje kindjes hier je voelt je dan echt machteloos he! Hier donderdag prikjes en ze heeft er gekgenoeg geen last van gehad. Voelde wat warm aan maar verder niks. Annemama: succes met werken morge! Enuhh tandarts dat ken ik helaas. Vorige zwangerschap lag ik met 40weken in de stoel voor wortelkanaalbehandeling. Heb m nog nooit zo snel zien werken, hij was als de dood dat ik daar terplekke ging bevallen haha. Over tandarts gesproken... Mijn vreselijke buurman, de tandarts. Heeft geen praktijk meer woehoe! Opgeheven staat er op zn deur. Nu hopen dat ie daar niet mag blijven wonen, tis officieel een bedrijfspand en nu hij geen praktijk meer heeft hoop ik dat ie eruit moet. Vind het een rare vieze man.
Ja, sterkte annemama! Met e eerste werkdag en met de tandarts bezoeken..NIET leuk! Ik heb ook de gehele zwangerschap af en aan lopen spugen maar gelukkig hebben ze het overleefd! Ben niet bang van de tandarts maar mijn hobbyis het ook zeker niet! Bah! misschien kan je aan de huisarts iets kalmerends vragen als het echt heel erg is! Normaal houd ik daar niet zo van maar als het om 3 afspraken gaat waarje heel bang voor bent,,waarom niet! @roozjuh Had ik al verteld datik 17 oktober en 8 november de intake heb bij het spine and joint? Ik hoop dat ikdaarna gelijk aan de beurt ben. Moest jij daarna noglang wachten? @alle zieke kindjes, beterschap en een dikke knuffel!
Eef nee had je nog niet verteld maar wat fijn! Ik was na 2weken al aan de beurt! Dus wieweet gaat t bij jou ook snel. Wie heb je op t gesprek of weet je dat niet? Succes!