juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Goedenavond dames!
    @ alle zieke kindjes: dikke knuffel en hopelijk zijn ze snel weer opgeknapt. Helemaal niet leuk om een ziek kindje te hebben , idd machteloos gevoel dan.. ORS is een goede Eef, als t morgen nog zo is zou ik als ik jou was zeker ff HA bellen.

@ prikjes: zucht, Iza moet weer voor haar derde prikjes komen en eigenlijk aankomende week. Maar heb geen afspraak, moet gewoon "ff snel" tussendoor. vind dat erg vervelend want heb gemerkt dat ze dan minder tijd voor mij en haar hebben. De derde zijn voorlopig toch even de laatste of niet?

@ vandaag: pffff wat een dag! Ik ben EINDELIJK gestart met Iza's fotoalbum! Joepie!! Moet alweer nieuwe foto's gaan bestellen.. Maar t wordt wel mooi. En savonds zijn we een pannenkoek gaan eten samen met mijn moeder, broer,schoonzus, hun dochtertje van 1,5 en m'n vriend Iza en ik. Op zich leuk, maar geen succes. Iza wilde niet slapen in de kinderwagen. Voorheen lukte dit altijd erg goed, maar vanavond dus niet:(. Eenmaal thuis was Iza totaal overstuur, kon niet meer slapen van de moeheid, huilen huilen heel erg zielig! En tot overmaat van ramp was mijn moeder haar autosleutels in t restaurant kwijt geraakt, dus konden zij niet weg!! Later toen wij thuis waren bleek dat m'n moeder haar sleutels in onze kinderwagen lagen!! Kortom, een heel gedoe!! En dat met t hondenweer!! En dit was de laatste keer voorlopig dat we met Iza uit eten zijn gegaan. Gelukkig ligt ze nu eindelijk te slapen. Ben benieuwd tot hoe lang.

We hebben al heel lang niks van peek gehoord, ben benieuwd of ze nog een test heeft gedaan .....

Knuffel voor jullie! Slaap lekker allemaal.

2. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Goedemorgen allemaal :)

F is al bij de gastouder. Ik heb het cb gebeld, ze bellen me terug voor een afspraak deze week voor een keer extra wegen. Ik weet dat het best goed met F gaat en toch maak ik me zorgen omdat ze zeiden dat ze niet genoeg groeit.
    Maar ze is een tevreden, lief kind, dat elke luier plast.

3. eef80

eef80 Niet meer actief

@anne Wat een gedoe allemaal!! Nee, daar knap je niet van op van zo'n 'leuk' uitje! Met zo'n kleintje is het altijd een risico om uit eten te gaan. De laatste keer bij ons ging het super. Maar de keer daarvoor zat ik met een baby op schoot, naast een dwarse peuterpuber mijn eten weg te happen. Wist niet hoe snel ik weer naar huis moest! :D Wij hebben ook altijd een speentje en flesje bij de hand. En de kap van de agen omhoog zodat ze minder last heeft van geluid of licht. Maar dat zal je vast allemaal hebben gedaan!

@roozjuh Nee, heb geen idee met wie ik het gesprek heb. Ik ga dadelijk even bellen hoe het met de wachttijd zit.

@ZP Wat jammer,,zal iedereen nu een beetje afhaken? Ik snap het wel maar vind het jammer!

@hier B. is naar het KDV en E. stond er ook klaar voor. Ze had vanmorgen een fles van 100 cc op, geen verhoging ofiets dergelijks dus ik dacht mooi even alle spuug wasjes weg te kunnen werken samen met mijn man. Maar helaas. E. zat nog niet in de auto (mooi te wezen met haar nieuwe kleertjes en jas) en ze spuugt alles onder... Zo zielig! Dus toch maar lekker thuis! Ik hoop dat B. zich goed genoeg voelt. Hij had wel goed gegeten vanmorgen en vannacht weinig aan de hand.
    Ik ben zelf trwns ook een beetje misselijk...

Verder voorbereiden op het gesprek morgen met mijn arboarts. Ik zie er lichtelijk tegenop!

Fijne dag allemaal, werkse voor degene die moeten werken en sterkte voor annemama die naar de tandarts moet!
    Doei!

4. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Was ik ook weer.
    Druk weekend gehad.
    Zal proberen weer mee te schrijven vanaf nu.

Even een update:
    * Ben aangenomen bij de kinderopvang voor de BSO!! Eerst inval later eigen groep en uren evt.
    * M. & Y. zijn do. voor het eerst samen na gastouder geweest omdat ik mijn eerste werkdag had. Goed gegaan van beide kanten.
    * Nu M. ziekjes op bed vannacht om 4uur overgegeven daarna niet meer geslapen. HIj mocht bij ons in bed maar lag alleen maar te keten.

Zal nu even een beetje terug lezen en proberen te reageren

5. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    groepskorting kapper: ook voor kindjes? M. moet nodig maar geen zin om voor hem alleen een afspraak te moeten maken.

Zieke kindjes: allemaal weer wat aan het opknappen??

Eef: hopen dat je snel aan de beurt bent bij de kliniek of hoe je dat noemt.

Eerste werkdag: en hoe ging het? En met je kies?

geloof dat dat het wel was. oh ja ff nieuwe kapsel kijken op fb

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Susan: gefeliciteerd met de baan! Wat fijn dat de kids het goed doen op de gastouder, scheelt weer een hoop zorgen. Beterschap met je kleine man

Kapper: wie hier in de buurt woont, ik knip ook kids! ;)

o dat was het?? denk er is wel weer lekker gekletst maar nee :p
    ego: niks te melden, ben bart smit boek aant doorbladeren alvast ideeen opdoen voor sinterklaar en kerst. ja weet t, duurt lang maar we moeten t hier over de maanden verdelen met kopen anders redden we t niet

7. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Djayson is nog niet fit, dat merk ik duidelijk, want hij is onwijs snel moe!
    Morgen ff met hem naar de huisarts, hij heeft zich nu 4 weken geleden gestoten met spelen op de PSZ (tegen een loopauto zegt hij) maar de plek is nog steeds niet weg.. Overdag krabbelt hij er niet aan, s nachts weet ik niet want dan slaap ik haha..

Jaymee begint wat meer te snotteren en hoest af en toe, hoop dat het hierbij blijft en niet erger word!
    Slapen heeft hij weinig zin in overdag ;) maar is wel gezellig dus ach..

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nanni beterschap! en dat stoten tegen iets kan heel smerig zijn he. D.amian viel aantal weken geleden uit zn bed en heeft nog steeds een dikke bult op zn voorhoofd die helemaal blauw is

9. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Doe ik ook hoor!
    Laatst bij kruidvat al dingen gehaald met die 50-70% korting actie, scheelt toch een hoop.. Djayson is ook nog eens jarig in januari..
    Voor Jaymee willen we zo een badstoeltje (kan hij onder de douche zitten)

10. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Het was wel open bij Djayson, ziet er nu een beetje exemerig uit, en is wat rood.. Fysio vond het er ook een btje vreemd uitzien, dus voor de zekerheid ff naar laten kijken..

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    als t maar niet ontstoken is ofzo :( beterschap met de mannen!

12. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Nee hoop ik ook niet, al zal het zijn verhoging wel verklaren:)

13. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Nanni, had M.ook geschaafd aan een schroef. ook gebloed korstje erop ed.
    Moesten eerst 24 uur weken met nat gaasje met natte watten was toen nog niet over.
    Toen Ha gebeld en ab. zalf gehad.

Je zou het eerst kunnen weken met gaasje nat maken daarover natte watjes en verbandje.
    En veel in bad en nat houden.

Beterschap

Kleine man is eindelijk wakker na 5,5 uur!!!

14. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Thanks voor de tip! Heb het gelijk gedaan, hij vind het maar gek hahaha

15. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Hier ook even een teken van leven, al voelt het ff niet zo pffff wat ben ik ziek!
    Loop echt aan 2 kanten helemaal leeg en dat al sinds donderdag eind van de dag.
    Man ook al ziek sinds woensdag, dus gaat hier echt blehhh
    Lees wel mee maar reageer dus ff minder ;)

16. eef80

eef80 Niet meer actief

@leonie Beterschap!! Ik doe met je mee. Enorm aan de diarree, net water en alles maar dan ook echt alles spuug ik er uit. Nou hoop ik wel dat het een eendagsvlieg is en niet zoals bij jou al een aantal dagen! Bah, niet leuk voor je!

@susan Gefeliciteerd met je baan! Super en ook dat de gastouder met 2 goed is bevallen!

@roozjuh Ik ben ook al aan het sprokkelen voor sinterklaas, kerst en verjaardag! Anders is het financieel niet te doen! Wij doen dit jaar voor het eerst aan de sint en dus maar niet meer met de kerst maar gezien mijn schoonouders altijd wat doen met kerst en wij er ook altijd zijn met kerst dan toch maar iets kleins kopen. Voor zowel s.ouders als voor de twee kleintjes. Daarnaast is B. ook nog eens 31 december jarig. Helemaal niet handig qua cadeautjes!

Misschien nog een tip voor jullie. Ik geef s.ouders een bon van de kruidvat onder de boom voor een hotelovernachting. €10,- pp

@nanni 4 weken joh?! Dat is erg lang voor een plekje! Ik zou ook even naar de HA gaan. Misschien is het idd eczeem.

@hier Grootverbruik toiletpapier en verder ben ik aan het oefenen voor de kampioenschappen verspugen. Ik voel een wereldrecord opkomen!!
    Gelukkig mag B. bij opa en oma slapen en mag E. daar ook blijven tot mijn man uit zijn werk komt om 00.30. Zou niet weten hoe ik het anders moest redden! Net op de wc met emmer op schoot en de baby keihard huilen.. Sneu maar kan haar moeilijk op schoot nemen!

Morgen trwns het arbo arts bezoek. Ik hoop dat ik kan!! En ik heb vrijdag en zaterdag een cursus die al een jaar vast staat. Hoop ook dat ik daarheen kan! Bah! :(

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    eef wat een goed idee zo'n bon, zal t is met hubby overleggen. maar hebben we vorig jaar volgens mij ook gedaan dacht ik :p
    Beterschap!!

Hier staan al wat kadotjes op t lijstje van Sinterklaas:
    Knisperboekje voor C.harlie(gewoon wat kleins en simpel)
    Fotocamera voor D.amian (Bij bart smit leuke in t boek gezien)

Kerst:
    Twijfelen over een drumstel voor D.amian. Gaat ie heel leuk vinden alleen of papa en mama dat leuk gaan vinden is nog de vraag :p Voor D.amian willen we iets met muziek, wat creatieve dingen voor hem doet m goed.
    Voor C.harlie weten we nog niks

18. eef80

eef80 Niet meer actief

@roozjuh Ik zag een leuk vormenstoofje bij de kruidvat voor €10,- Die ga ik halen voor de kleine meid. Verder lastig voor die kleintjes hè? Ik heb nog allemaal spullen van B. waar E. ook prima mee kan spelen.

Ik had al wel idee voor een eerste verjaardag (das pas vroeg :p) Ik zag bij dille en kamille een rieten poppenwagen met houten wielen. Heel ouderwets maar daar hou ik van! €35,- maar dan moet er nog een dekentje in en een knuffel (ik hou niet van poppen!)

Ik ga zo slapen, ben zo beroerd,, *klaag,klaag*

19. eef80

eef80 Niet meer actief

ps, roozjuh Ik zou at drumstel niet doen! Ik heb nog steeds spijt van de samba ballen en fluit.... Die zijn hier in huis alleen op zondagochtend vroeg in trek. Evenals op dagen met enorme hoofdpijn...
    Zint eer gij begint (zoiets toch :cool:)

20. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Roozjuh, je hebt ook iets om te drummen voor in bad/douche, misschien is dat een idee hihi..

Voor Djayson komt er in ieder geval een Tonka auto bij de Action, die vind hij al zolang leuk, en is maar 15 euro voo een hele grote auto.. Ook vind hij loco erg leuk, dus dat komt er ook, maar ja dat is ook leerzaam, dus dan vind ik het niet zo erg als het wat duurder is..
    Voor Jaymee weet ik het verder ook nog niet.. Stabelbekers ofzo zijn altijd leuk en kosten niks bij de action hihi..

Deel Deze Pagina