juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    9kilo? jeetje en dan zeggen ze dat ik een budah heb hier :p
    Wat zegt cb ervan? C.harlie is 6kilo precies en 62cm

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

D is ondertussen 64cm en 8100 gram ! ook een mollige baby spekbillen en zo , en no way dat ik mij zorgen maak ;)

3. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Hee dames!

Nou ben gelukkig niet de enige zie ik met zo'n s-moeder.. Ik ben nog steeds over de zeik! L zou vandaag eens met z'n moeder gaan praten (hij vind zelf ook dat ze nogal 'de kluts kwijt is' tegenwoordig, dus ben benieuwd. Wilde eerst zelf bellen maar ik geloof niet dat ik me dan kan beheersen en ben bang dat ik er dan alles in één keer uitgooi ;).. Wordt vervolgd dusss...

@baddrumstel: leuk ding!! Zou ik eerder doen dan een 'echte' inderdaad :)

@kleertjes: broekjes maat 62. Shirtjes gaan we al naar 68.. 62 zit een beetje strak om z'n pens ;) al ligt het ook nogal aan t merk hoor!!

@sint: geeeeen idee wat ik moet kopen voor D... Vind dat zo'n moeilijke leeftijd.. Iemand suggesties??

4. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

kleertjes zit ie nu op 74

5. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    @anne: D was hier laatste keer 60 cm en 6 kilo. Best 'stevig' dus volgens cb maar daar kijk ik niet naar hoor! Hij drinkt normale hoeveelheden en groeit gewoon goed.. Als ze straks wat meer gaan bewegen komt dat vast wel goed.. Je kan ze moeilijk op dieet zetten :)

6. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Jaymee was laatste keer 60 cm en 5800 gram ongeveer.. Zou niet weten hoelang en zwaar hij nu is.. Kan straks wel eens meten en wegen thuis..

Roozjuh; dat mutsje is echt gaaf! Ik moet echt zelf maar eens gaan leren breien of naaien hihi.. Vriendin van mij gaat een badcape maken voor mij. Word ongeveer 90x90 zodat ik hem van de winter ook lekker kan gebruiken als we gaan zwemmen :D

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    peek, dat D stevig is vind ik wel meevallen hoor. ja tis geen slanke net als C.harlie maar ze zitten netjes in het gemiddelde.

nanni: leuk een badcape! niet van wol mag ik hopen? :p

sappie: lekker je hubby laten oplossen inderdaad, anders gooi je straks alles eruit en is de relatie helemaal niet meer te redden ;)
    Kadotjes, geen idee. halen voor de kleine meid een knisperboekje van de hema en verder ehhh niks denk ik :p Misschien mooi speelkleed?

wat staat er op t menu bij jullie? Hier spaghetti en heb net grote pan soep gemaakt, gewoon zomaar. jummm. ruikt heerlijk!

8. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Kleine man heeft slaap in te halen zeker?
    Moet voor 4 uur bij gemeentehuis zijn voor VOG voor mn werk.
    Nog geen teken van leven te horen door de babyfoon..

Y. was hier de vorige keer 5200 en 57 cm. Klein maar fijn maar dat zijn we wel gewend. Ze zit nog in 62 nu. Soms nog 56

9. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Oooh!! Heb me vergist!! Pfieuww.. Ging net Iza nog een keer wegen en ze woog 8kilo met kleertjes aan. Valt dan toch beetje mee. Heb ook t oudste babytje hier toch :D ! Ben niet bij t cb geweest.. Volgende week weer.

@mutsje: erg schattig! M'n schoonmoeder heeft ook een heel schattig mutsje en sjaaltje gebreid, heb zin in de winter haha!

@eten: vissticks met frietjes uit de oven en groente (weet nog niet welke). Heb ik zin an!

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    anne haha vond 9kilo ook wel erg veel :p alhoewel 8 ook niet weinig is voor 60cm lengte ;)

susan: o lekker klein inderdaad :D succes bij gemeentehuis. Al leven te horen door de babyfoon?

11. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    @eten: schnitzel met boontjes.. hoe creatief ;) hahaha

12. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Roozjuh: Binnenkant van de badcape word van badstof, gewoon wit. Buitenkant word van gewone stof en dan grijs met witte sterren :D

Wij eten simpel, poffertjes :D
    Leon is toch werken hahaha..
    Voor Jaymee maak ik denk ik wortels, of pak courgette dat heb ik nog in de vriezer..

13. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Correctie: 65 cm ;) ! Maar Iza is een lekker mollige baby (geworden).

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nou meid maak je dan maar helemaal niet druk hoor! mooie lengte en gewicht, niks mis mee ;)

15. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Gemeten en gewogen:

64 cm en 7 kilo...

16. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Roozjuh winkel was de c&a :)

Vanochtend is f ook gemeten en gewogen. 5470 gram en 63 cm

17. eef80

eef80 Niet meer actief

#737 eef80, 25 sep 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 sep 2012
    Ik zagtoevallig in de zeeman leuke shirtjes voor meisjes met uilen. Het viel mij op omdat ik erg van uiltjes hou!

18. eef80

eef80 Niet meer actief

Welnee! Maakje geen zorgen! Bovendien heb ik zoiets van 'als ze van melk dik worden, dan maar dik!' Je geeft ze toch geen slagroom en hamburgers! Dan maar dik, komt vanzelf goed! Trwns hou ik wel van een beetje een spekkie bij een baby! Helaas doe ik zelf ook mee en dat vind ik minder! :D

19. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi meiden!

Ben ik weer! Pfff...opgelucht!!! Dit keer begreep de bedrijfsarts mij wel en kreeg ik erkenning en begrip! Wat een opluchting! Ze vond alleen de intake van 17 oktober en 8 november wel heel laat van het spine and joint center dus ze heeft even voor mij gebeld omte vragen of het sneller kon. Helaas! En toen hoorde ze ook gelijk dat het na 8 november nog mininmaal 6 weken kon duren voordat ik terecht kon... Tja!
    Pas na 8 november moet ik terug! Pak van mijn hart!

@anne smoeder! Ja,,ik werd er ook boos over, erg boos zelfs. Maar feit is ook dat ze eigenlijk wel altijd klaar staat als het nodig is en een goed hart heeft. Dus zo nu en dan bloed irritant maar daarnaast heel lief. Beetje verwarrend dus!

@winterjasje Wie vroeg dat nou ook al weer? Ik heb zolang de baby nog in de kinderwagenbak kan een dunner jasje (vest zou ook goed zijn) en voor de buggy moet ik nog op zoek naar een dikker winterjasje. Dan liggen ze niet meer onder een dekentje dus tja.. ben bang dat ik wel moet! Ook in de kinderwagenbak moet het wel een beetje dikker zijn. Weet nog van mijn zoontjedat hij zich steeds bloot trappelde en ik steeds in de weer was met het dekentje! (hij had alleen een vestje)

@susan (geloof ik, sorry ben vergeetachtig!) Wat een leuk jasje!
    @roozjuh Kan je oma geen mutsje voor C. maken? Hij stond wel heel erg schattig!!

Ik ga zelf ook weer eens breien. Echt een ouwe oma hobby maar ik vind het erg rustgevend. Kan er geen bal van maar vind het leuk. Correctie: ik kan alleen een rechte steek en ook nog goed. Maar vraag geen andere steek! :D

Gelukkig zijn de spugerijen bij mij over maar ik houd maar zo'n rare smaak en hetidee dat ik ieder moment over mijn nek kan gaan. Getver! Het weerhield mij niet om net een lekkere koek te eten... Morgen weer aan de weight watchers!

Ik heb mezelf trwns beloofd om binnenkort, zodra ik het kan lopen een keer naar antwerpen toe te gaan omte shoppen. Ze hebben zulke leuke winkeltjes voor kinderen! *zucht,,kwijl bij het idee*

Hier eten:niets! Wel een kop thee

Doei!!

20. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Zo alle leuke uilenkleertjes geshopt.
    Bij de wibra hebben ze ook leuke uilentruien,eef

Ik ga leren haken.

Deel Deze Pagina