Goeiemorgen dames!! @roozjuh: Ooh lekker geslapen!! Hier tot half 8 vanmorgen. D ook van half 9 tot half 8. Wel om 21.30 nog de laatste fles gehad (4e) maar dat is al slapend opdrinken @winterjasje: wil voor D nog een leuke bestellen maar heb nog niks gezien. Doe ook maat 74 hoor.. Planning: niet veel.. Heb koppijn en keelpijn en wil eigenlijk alleen maar slapen maar daar doet D niet heel de dag aan mee natuurlijk
Ik ben er ook nog! drukke week/weekend gehad met bruiloft en feestjes maar we hebben het overleeft Beetje zorgen om D.aniel gehad. Dit wilde namelijk alleen maar bij mem drinken (tja dat heb je als je slagroom geeft ) maar maandag (bij mijn moeder) heeft hij 60cc uit de fles gedronken en dinsdag (op KDV) waarempel een fles van 60cc en rond 1 uur eerst een fles van 60 + 2 en een fles van 90 + 3 er achter aan! ik ben zo blij!!! hoop dat hij de slag nu te pakken heeft dan hoef ik niet steeds heen en weer te vliegen om hem eten te geven. Even kijken wat ik nog weet van de afgelopen dagen: @ Schoonmoeder: weet niet meer wie maar jeej wat een toestand. als ik jou verhaal zo lees zou ik zeggen dat de afspraak voor het halen inderdaad gemaakt was.... @ winterjas: zolang D.aniel nog in de bak wil liggen (en past ) dan een vestje aan. Als hij in de wandelwagen gaat (bij M.ark was dat al met 4 maand) dan een jas aan. Heb de jassen van M.ark hier nog liggen (3 stuks: 68, 74 en 80) dan krijgt hij die aan. Met een jas in de bak ligt zo vervelend. @ Kylie: Heerlijk dat J.ens doorslaapt! Hoop dat de drupjes helpen. Duim voor je dat donderdag je gesprek goed gaat! @ zieken: hoe is het nu met iedereen? beterschap in ieder geval. Hier even rust, M.ark is na een dag KDV meestal uitgeput dus gaat dan 2x naar bed en ligt nu ook even lekker. Heb in een uur tijd al 2x ruzie met meneer gehad omdat hij met wasco op mijn kastdeur aan het tekenen was NOg leuke plannen voor vandaag? vanmiddag komt er nog kraamvisite (man zijn werk, hoge pieten )
Kylie: oe wat slaapt hij goed! Lekker hoor. Kom jij dus ook geen slaap tekort, dat scheelt weer. Succes met gesprek donderdag! Hopen dat je de baan krijgt. Zou wel fijn zijn lekker dicht bij huis. Einneh: klinkt goed dat drinken hopen dat het zo blijft gaan kinderwagen: weenie of C.harlie in de winter nog in de bak past, D.amian was toen al in de buggy versie. Ben benieuwd
Goedemorgen! Ff snel: babyzwemmen was weer superleuk!! Iza splashed mrt haar handjes op t water. Ook onder water gaan vond ze in keer niet eng. @slapen: overdag;perfect en veel! Is een uur op (nog steeds) incl de fles. Slaapt dan 3 - 4 uur voor de volgende fles... Maar snachts.. Ze slaapt gewoon nog steeds niet echt door. Vanmorgen was het 3:45!!!! Wat kunnen we doen? Ze krijgt al grote fles met pap savonds. En langer wakker houden overdag heeft geen zin daar raakt ze helemaal van overstuur.. Baal er best een beetje van.
Baan is vrijwel zeker, ben onofficieel al welkom geheten, moet salarisstrook meenemen en ze wilde weten wanneer ik kon beginnen
Gefeliciteerd kylie! @anne: geen idee, volgens mij kan je er niet zoveel aan doen.. Overdag wakker houden heeft inderdaad geen nut..
@ Kylie: gefeliciteerd! @ Anne: euhm geen idee wat je nog zou kunnen doen. doorslapen zal dan vanzelf wel komen ze heeft blijkbaar die extra voeding nog nodig....
@Anne: Komt vanzelf denk ik.. Hier doen we er niet veel voor eigenlijk.. Jens krijgt nu 4 a 5 flessen van 180+6 schepjes forte, eerste en laatste fles 1 schepje rijstebloem. Merk dat ie overdag minder gaat slapen nu hij 's nachts zo lang slaapt, of is het andersom hihi.. Vond een voeding om 23.00 of zo niet erg, nu heb ik overdag m'n handen wat minder vrij dat is dan wel weer jammer
C zit hier nog netjes elke 3uur om fles te vragen van maar 120cc dus ook hier continu nog met flesjes bezig
helaas wel... ze krijgt half potje begin middag met 60cc melk erna. en dan komt ze netjes 3uur laten weer melden. Denk dat ik de potjes maar ga uitbreiden, vaker en iets meer
oja moet vanavond om 18uur bij de dokter zijn heb een knobbel op/in borst aan tepel , van ongeveer 1cm en word steeds groter
meid het zit je echt niet mee he! en wat k*t van je vmk!! laat je ons weten wat de dokter vanavond zegt?
ik zal het laten weten zodra ik thuis ben , zit inderdaad niet mee de laatste tijd , val ook af als niets