Roozjuh: zondag is een beetje krap met plannen maar anders was ik zeker gekomen is wel te doen met de auto vanuit hier. Veel plezier. Peek: hoeveel kan een mens hebben in 1 jaar. Heel veel sterkte met alles. Hier nog aan het wachten op Y. haar jasje zou gister of vandaag met TNT komen. Nog niks gezien. Weet iemand trouwens wat mooier is om een legpuzzel te bewaren. Plakken op triplex oid. of inlijsten en hoe kun je dat het beste doen?
Peek, 2012 is niet jou jaar, maar hoe moeilijk het ook is (kan het weten) probeer ook naar het mooie te kijken. Je hebt een prachtkindje gekregen in 2012! @roozjuh: mooie foto! Jens net naar mijn moeder gebracht en sta nu op de parkeerplaats waar ik zo mn gesprek heb, ben een beetje vroeg.. Lang leve mobiel internet!
Hier zelfde verhaal! mijn gewrichten kunnen kanten op die ze niet horen te kunnen. Kan bij voorbeeld ook mijn vingerkootjes naar achteren vouwen. Ik zou een fantastsich slangen mens in het circus zijn geweest als ik 40 kg lichter was geweest!
jammer Susan! we hadden je er graag bij willen hebben. Is inderdaad kortdag maar hebben hier al eerder geprobeerd om bij elkaar te komen en dat werkt ook niet dus dan maar vanuit het niets aankomend weekend
Volgens mij ga ik (voor het eerst na de bevalling) ongesteld worden Over vier weken nog een keer terug naar het zh. Dan gaan ze kijken of het nu eindelijk echt schoon is. Er zit nu nig iets van een cm doorsnede.
Hi meiden! Wat gezellig dat we afspreken zondag!! Leuk als er meer komen!! We zouden ook ergens af kunnen spreken. Bijvoorbeeld in een koffiezaak ofzo (ik ken almere en omgeving niet zo goed) Dat past vast wel! Ik heb er echt zin in! Peek, wat een ellende! Brr...dat zijn nare dingen.. Ook hier in de fam borstkanker. Zowel mijn oma als moeder maar ik hoop toch echt de dans te ontspringen! Ik hoop voor je dat het gewoon een melkklier is die aan het klieren is! Zou op zich in deze periode zeker nog kunnen! Sterkte meid!! Susan, geen idee. Misschien verlijmen op hardboard? Roozjuh Wat een mooie baby heb je! Wellicht een idee om haar in te schrijven bij een bureau? Dan zou je alvast een spaarpotje voor haar kunnen maken! Anne, dat snap ik joh!... Ik heb het na jaren nog steeds met B. Ik had na zijn geboorte een enorme PND en nog steeds kan ik er janken van het idee dat ik er toen niet helemaal voor hem was. Toch denk ik dat wij er mee zitten maar zij het waarschijnlijk allang vergeten zijn. Maar ik snap je echt! Ik ga weer even verder. Krijg nog kraamvisite,,het houdt ook nooit op..
Eef: hihi dankje Heb voor D.amian toen gekeken voor een bureau maar das in amsterdam. voor tv spotjes en reclame boekjes enzo. maar das mij te ver weg, helemaal als je geen rijbewijs heb. Kunnen in Almere afspreken bij beren restaurant. kan je lekker koffie drinken, broodje eventueel(kfc en burger kind zitten er tegenover voor de lekkere snack) maar weet niet of t handig is met de beebs. zouden groot kleed(meerdere) mee kunnen nemen en dat ik t restaurant dan ff bel of we boven mogen zitten. das normaal dicht overdag, alleen savonds met drukke tijden open. zeg maar wat jullie dames willen. mag van mij hier. heb denk ik wel genoeg ruimte als ik kylie moet geloven en anders gaan we lekker naar almere met zn alle? kom maar op met ideeen!
Bobbie Beer: hét eetcafé in Almere dit is t restaurant wat ik bedoel(2e foto op die pagina is bovenverdieping. loopt rechts nog en stuk door)
Het maakt mij niet uit! Bij jou vind ik leuk en in een tent vind ik ook leuk! Ik kan mij voorstellen dat het gewoon wat lastiger is als het druk wordt om iedereen kwijt te kunnen. Het mag bij mij maar dat is in Dordrecht dus een beetje ver rijden vermoed ik voor iedereen! Bovendien zou het hier zeker het sardientjes verhaal worden! We zouden kunnen zeggen dat als wij met z'n 10en blijven dat het bij jou is en indien meer ergens anders? Het kan ook ergens anders dan almere hoor. Plaatsje er buiten ofzo, weet niet precies waar jullie wonen!
Nog ff een verhaaltje trwns over mijn dag (visite is laat) Vannacht to 1.00 op gezeten met een huilende B die uiteindelijk maar in mijn bed is geklommen en mij heeft wakker gehouden. Toen ging om 5.30 mijn man zijn wekker..iedereen wakker en iedereen tegelijk willen drinken en eten. Toen liet ik de boel even voor wat het was. B even voor de tv en E laten huilen. Ik heb namelijk een reactie op een shampoo, jeuk en door mijn handen ook snel vet. Ik onder de douche. Daarna make up op, aankleden en mijn haren doen. Spul in en fohnen. Kom ik er achter dat ik het alleen maar nat heb gemaakt en niet gewassen! Bagger vet en vies.. Maar geen gelegenheid tot weer douchen. Toen even een brief op de post van de belasting. Moest écht nu. Spuugt E de gehele kinderwagen vol. Ik zit nu in huis met een toren wasgoed, een puinhoop van jewelste te wachten op kraamvisite.. Gezellig hoor!.. Misschien kunnen ze mij even helpen met een wasje!
wie komen er allemaal en met hoeveel(en waar vandaan)? dan kan ik ff kijken of het hier gaat passen(grote woonkamer) en anders kijken of we idd in almere ofzo kunnen afspreken. Voor lowbudget kunnen we t hier doen, haal ik wat pakken/flessen drinken. en in almere kunnen we bitterballen of stokbrood ofzo bestellen. is erg lekker daar(hihi ben vaste klant al 4jaar) The Sunday Party People : Roozjuh - 4personen Kylie - 2personen Eef80 - 4personen vul maar aan!
doen jullie een meeting ?? leuk leuk have fun dames roozjuh prachtige foto , ongesteld hier al een aantal keer nu dus terug met de vmk de rest sorry vergeten ,...