juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Iza 5 maanden wave! :)

Oud al hè?!

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    I.za woehoe gefeliciteerd:D jeetje 5maanden alweer!

Heb ook leuk nieuws. C.harlie heeft net voor t eerst gerold van rug naar buik woehoe! D.amian draaide met 14+5. C.harlie 16+4. 2weken verschil :) Toch leuk om t verschil te zien hehe

3. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    Jee das best vroeg! Iza hier nog niet. 2 of 3 keer per ongeluk van buik naar rug ..

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja is dat vroeg joh? zat al weken ongeduldig te wachten :p ze probeert al weken te draaien maar die domme schouder zat altijd maar in de weg haha

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier draait de kleine vanaf 10.5 week. Dacht dat dat gewoon was maar best vroeg dan als ik het zo lees?

6. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh maar wel van buik naar rug..Hij ligt nooit op zijn rug :)

7. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    Dan is de mijne gewoon laat :D ! Doet ook nog niet echt pogingen om te draaien.. Ach ja

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    alles op zn tijd toch :) D.amian was met draaien opzich wel vroeg(niet heel erg vroeg als je t mij vraagt) maar lopen deed ie pas met 17maanden en praten is nog steeds een kunst voor hem en hijs al 3. Wie weet is ze 'laat' met draaien maar praat ze met 1jaar de oren van je kop :p

9. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Hee dames!

@eef: jeetje het zit niet mee hè?! Heel veel sterkte en een dikke knuf! Hopelijk komt het snel goed!!

@roozjuh: The box is een film ;) zondag gaan we naar de bios en lekker een hapje eten :) lekker nog effe met z'n tweeën..

@draaien: hier een hoop pogingen maar nog niet echt omrollen, wel met een beetje hulp ;)

10. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    @Eef: ben er benieuwd hoe het gaat. Knuffel!
    @ omrollen: hier ook driftige pogingen (van rug naar buik) maar het lukt alleen met hulp.
    @ hier: tandarts geweest en inderdaad ontstoken en flink ook. Komt heel soms voor zonder reden, heb ik weer! Wond is uitgespoeld en dat was super pijnlijk. Ging bijna van mijn stokje en zat daar echt te huilen van de pijn. Heb een zware AB gekregen en pijnstillers. Hoop dat ik mij morgen beter voel!

11. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    @draaien: hier nog niet eens een poging tot draaien. Och, ik vind het wel veilig dat ze s nachts alleen op dr rug kan :)

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wat een rust hier. Hier een onrustige nacht gehad. Madam kwam om 3uur voor de fles zoals altijd, maar kreeg toen last van mn rug en heb sinds dien niet meer geslapen *gaap* Hubby is nu weer aant werk helaas, gaat dus lange dag worden. Oja en C.harlie heeft de meest grote mismatch aan ooit!! Lange romper van winnie de pooh met maillot van nijntje en een blauw jurkje erboven... Hubby vond t wel leuk staan (OMG!) Zo ga ik dus echt niet de deur uit he met haar :p pff mannen...

13. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    @kleding: manlief trekt hier ook de apartse combi's aan. En hij doet zowel shirts als joggingsbroeken voor F achterstevoren aan. :(

Ik wil graag naar buiten, maar dan moet ik F (5,5 kilo) en de wagenbak naar beneden tillen en mijn rug :( auw :(

14. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Dat doe je niet voor je lol.. Kan je niet eerst de bak doen en dan F?

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Lionne: dat had ik bij ons vorig huis ook. Moest van een flinke trap af. Deed dan eerst de kinderwagen en daarna D.amian naar beneden tillen

16. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Ik ga dat inderdaad maar eens proberen. Onderstel staat gelukkig al beneden.

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    is t gelukt Lionne? :)

Dames waar zijn jullie :p tis zo stil hier and im bored! Hubby werkt, D.amian is Kleine Zeemeermin kijken en C.harlie moet ik om de 5min terug draaien naar dr rug omdat ze weer naar haar buik draait dat ze na 2min toch al weer zat is, hoezo eigenwijs?

18. Kylie1986

Dan heb je t druk genoeg toch?

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja maar als dat t enige is, is mijn dag best boring :p ookal heb ik mn handen vol

20. Kylie1986

Hihi,..
    Ik wacht tot Jens wakker wordt, dan flesje. Wilde m ook even in bad doen, maar dat doe ik vanmiddag wel voor de fles hierna..Is ie lekker knockout daarna..
    Verder ben ik wat dingetjes aan het downloaden..

Deel Deze Pagina