juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

nee hoor :p , maar normaal in begin eten ze maar een paar happen en dat ios geen maaltijd natuurlijk :D

2. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Anne haha ik herken mezelf met die speen!! Heb je dr Brown al geprobeerd? Hier gaat bij mij de dikkere friso comfort wel doorheen, maar die van ons ik ook echt een zuuperd! :D
    RB wil ik ook eens ga proberen binnenkort..maar niet dan denk ik met de huidige friso comfort want die is al dikker, dan gaat het te dik worden toch?? Pfff is wat he!

@ Peek wat knap al een groentehapje..fijn dat het maagje het al aankon..hier ook eerst aan het fruit, maar wacht nog even..

@ Roozjuh oehhh lekker zwemmen in Landal!! Wij gaan 17 sept naar de Eemhof zo zin in! Hebben een huisje met sauna, lekker!

@ hier ik krijg zo gewoon nog kraamvisite pfff ook nog eens mensen die ik normaal nooit zie...oudere mensen die werken in cafe van schoonouders..hadden wel een kaartje gehad voor de vorm..wilde mijn vriend graag..toen zei ik nog als ze maar niet komen!! belden ze ineens op dat ze langs wilden komen pffff. Nou hopelijk is dit toch echt het laatst..

3. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Juffie; zo dat is een verlate kraamvisite! al moet er bij mij ook nog 1 collega komen hahaha..

Zo hier een fles met rijstebloem gegeven, hij vond het lekker! Ik ben benieuwd hoe hij erop gaat reageren, het kleine beetje van vanmiddag heeft hij niet op gereageerd..

4. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hij heeft tot hiertoe nog steeds geen last van het groentehapje en ook niet overgegeven ........ heeft wel een fles gehad ondertusse en wel wat teruggeven

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Juffie: Eemhof is hier redelijk in de buurt, leuk hoor! Das de duurste dus daar wilde ik niet heen haha. Maar tis echt een heerlijk zwembad! ben er al heel vaak geweest. Wij gaan naar Lommerbergen, nog nooit geweest dus weet niet wat ik kan verwachten
    * nu nog kraamvisite joh? die hebben wij echt al 2maanden niet meer haha. maar als je er geen zin in heb dan zeg je toch gewoon dat het niet uitkomt? :)

nanni: benieuwd of hij krampjes krijgt of dat het allemaal goed gaat met de rijstebloem

ego: hubby net 1/3e van potje fruit gegeven. naja gegeven. hijs er half uur mee bezig geweest 'ze doet haar mond niet open, ze wil het niet' ja duh pannekoek :p ze weet nog niet goed hoe zo'n lepel werkt.

6. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Hoi meiden, ben ik weer. Drukke dagen gehad, komen er ook nog heel wat aan, maar nu ff rust. En we zitten zomaar alweer in deel 2!
    Las wat over vakantie: heb ik ook zo'n zin in en behoefte aan! Wij gaan in de herfstvakantie een weekje naar Frankrijk naar het huis van mijn ouders, echt zo'n zin in! Maar eerst gaat volgende week mijn man voor een week naar Frankrijk voor zijn werk, dat vind ik dan weer minder leuk... benieuwd hoe dat zal gaan.

L. heeft vandaag haar eerste prikjes gehad, vond het zo zielig zoals ze van heel vrolijk naar heel hard huilen ging, bah. Maar ze kalmeerde al snel en lopend naar de auto viel ze al in mijn armen in slaap. Ze slaapt sindsdien bijna alleen maar, al drinkt ze gelukkig wel tussendoor. Hopelijk heeft ze er verder niet teveel last van.

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Cecilia welkom terug! zielig he die prikjes. Wat leuk dat je naar frankrijk gaat. wonen je ouders daar?? oeee wanneer kan ik mn vakantie bij ze boeken? haha :p

8. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi cecilia Leuk dat je er weer bent!

Roozjuh, bedankt voor het plaatsen van mijn foto's en wat een verhaal joh! Ben blij dat ze gepakt zijn. Wat een rare mensen lopen er toch rond!!

Kraamvisite,,,oo..bah..hier helaas ook nog veel mensen die langs gaan komen. 4 x koppels tante/oom, buren vrienden van mijn schoonouders etc. Weer de beschuit met muizen...

Vandaag ook hier vaste voeding geprobeerd. Op aanraden van de kinderarts waar wij vanmorgen waren heb ik een paar hapjes peer gegeven. Ze zei dat wij konden starten met 3,5 maand dus vandaag was te vroeg maar ik zag haar haar knuistje opeten toen ik een hap zette in een broodje en toen heb ik het geprobeerd. Ging goed. Bijna niet morsen en slikken maar! Ze keek er blij bij maar nu huilt ze de hele avond. Zal het daar mee te maken hebben?
    Met de medicijnen voor spruw moeten we stoppen ondanks dat het nog niet weg is. Ben benieuwd hoe dat uitpakt!

Oja en de voedingsmachtiging wordt verlengt tot 6 maanden en daarna moeten wij thuis provoceren met koemelk. Get! Eng!

9. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    @cecilia: welkom terug!!

@Kraamvisite: wij morgen nog een paar collega's van Luuk z'n werk.. Daarna is t ver afgelopen denk ik..

@eef: jeetje dat zijn nogal wat mensen! Weet niet of t aan t fruithapje ligt hoor, anders doe je een paar dagen niets en dan weer.. Is t dan weer huilen weet je dat t daar aan ligt?!?

@hier: film kijken.. Alweer.. Vanmiddag; what to expect when your expecting (of zoiets.. Jankfilm..) Nu; komt een vrouw bij de dokter.. (nog ergere jankfilm, hoe vaak ik m ook kijk..)

10. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    provincie Utrecht
    wat een fijn welkom :)
    @Roosjuh: mijn ouders hebben, heel aso, een vakantiehuis in frankrijk met zwembad en al! Superdeluxe dus waar we vaak gebruik van maken (als we het zouden moeten huren zouden wij het niet kunnen betalen hoor, dus dit is heel relaxed ;) )

@Kraamvisite: Ben ook nog niet klaar, vrijdag komen wat collega's van mij en er moeten ook nog collega's van mijn man komen, maar wanneer dat gaat gebeuren. O ja en de buren komen volgend weekend nog even langs. Weet alleen niet of ik weer beschuit in huis haal, ben er wel klaar mee eigenlijk... zal s kijken wat ik nog heb liggen.

Eef fijn dat de machtiging nog verlengd wordt, kan me voorstellen dat het wel spannend is als je straks moet gaan provoceren, hopelijk gaat t dan goed, maar je hebt nog even gelukkig! Hoop dat je ook snel van de spruw af bent!

Madam ligt na haar flesje alweer lekker te slapen, hopelijk slaapt ze vannacht ook lekker door! Ga eens kijken of er nog iets leuks op tv is en anders er maar eens vroeg in!

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    sappie: what to exp.. hebben we 2dagen geleden gezien. zelfs hubby moest traantje weg pinken :p maar ook wel weer een hele komische film met die mannen.

cecilia: oeee ik wil oowk! ach ik mag niet klagen, mijn vader heeft een appartement op mallorca (time share) en daar kunnen we heen als we willen. 2 slaapkamers, goeie keuken, ligbad, airco(heel belangrijk :p) ehh zijn 2 zwembaden daar, prive strand oja en ook heel lekker: dakterras met bbq! oja en nog een balkon. je kijkt overigens uit op zee. ooo zó heerlijk! hubby wilt er alleen niet heen (sukkel!)

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    http://www.75l.com/pro/images/CalaPi.jpg

links zieje grote appartementen complex. daar heeft mn pa dus een app. heerlijk! hoop zó dat we volgend jaar er weer heen gaan. heerlijk tot rust komen. ligt in middle of nowhere dus je heb helaas wel auto nodig wil je ergens naar toe kunnen.

13. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    provincie Utrecht
    Ziet er heerlijk uit! Waarom wil je man daar niet heen? Lijkt me heerlijk! Moet je maar ff goed op hem inpraten ;)

Juffie: lees net dat je begonnen bent met een studie, wat stoer van je! Veel succes!

14. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    @roozjuh: ja met die mannen was idd wel grappig :)
    De film die Kylie aan t kijken was heb ik ook gedownload, lijkt me ook wel mooi.. Kwam vorige week nog bij dr phil..

@vakantiehuisje: ziet er verrrry NICE uit :) waarom wil hubs niet??
    Hier helaas geen vakantiehuisjes in de familie :( maar wil volgens jaar wel weer op vakantie hoor!! Weet alleen niet waarheen.. Luuk wil graag nog terug naar Tenerife maar ik wil ook wel s wat anders zien..

15. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Goedemorgen.

Grr alweer ruzie met hubby. Dankzij hem is F nu al wakker :( en dus haar hele ritme naar de kl*te :(
    Hij is inmiddels boos naar zijn werk.

@werkende/studerende mama's: sterkte vandaag op school/werk!

16. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen dames!

sorry sorry maar ik heb het razend druk... een paar weken geleden vertelden mijn zusje en haar vriend dat ze gaan trouwen op 21 september dit jaar.... :$ erg leuk maar wel snel dus er moet nog vanalles gebeuren....
    Kleding is nu gekocht en besteld ik moet alleen nog een rok of id hebben dus moet nog een keer shoppen ;)

Ik lees wel mee maar reageren blijft er vaak bij...

@ PCO: ik weet niet meer wie het vroeg maar voor dat ik zwanger werd van M.ark is bij mij PCO geconstateerd. Zwanger geworden met Clomid. Na de bevalling weer aan de pil gegaan. Toen we voor een 2e wilden gaan hebben we gezegd van we zien het wel de eerste maanden. Wel begonnen met tempen na 2x ongi te zijn geweest en die ronde was het raak! Dus het kan "over" gaan. Of ik het nu nog heb weet ik niet..... dus het kan :D

@ Lionne: bale dat je weer ruzie hebt gehad.... hoop dat jullie het snel weer bijleggen!

@ Eef: fijn dat de machtiging verlengd is!

@ Peek: hoop dat het vaste voedsel helpt voor het spugen!

@ Roozjuh: ik wil nu al wel in het vliegtuig stappen... vreemde hubby heb jij ;)

@ Kraamvisite: hier moet ook nog een "groep" komen. 3 zelfs (mijn werk, hubby zijn werk en het korps. Data is alleen wat lastig te plannen

sorry meer weet ik niet...

D.aniël krijgt morgen zijn 2e prikjes... nu al geen zin in :( maar ach de eersten zijn ook goed gegaan dus zal wel loslopen. Ben benieuwd hoe zwaar hij is ;)

17. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    nog even een paar foto's:

IMG_6592_resize.jpg IMG_6576_resize.jpg

18. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ cecillia dankjewel!! Ik vind het echt heel leuk, 1 dag in week school en rest veel zelfstudie..maar ik werk nu nog niet pas eind nov dus nu gaat wel goed, maar zal straks wel druk worden. Maar goed dat heb ik er wel over!!

@ Einneh leuk een bruiloft!! Wel kort dag!

@ Roozjuh wow leuk zo'n appartement!!! Had mijn vader die maar! Hopelijk wil je hubby volgend jaar wel!

@ Eef fijn dat e de machtiging hebt..is wel eng dan ja tegen die tijd..maar goed dan is ze ook wat groter wellicht gaat het dan beter. Ik hoop het voor je!

Sorry moet nu stoppen, gaan zo voor laatste keer naar CB met Thijs..die is al zo groot! Gaat zo snel!!

19. eef80

eef80 Niet meer actief

Wat een leuke foto's einneh! En dat het keintje al staat! Wat een eigenwijs gezicht!! En succes met regelen! Dat is idd kortdag zeg!

Lionne, na vorige bevalling dus met de eerste hebben hubbie en ik ook heel veel ruzie gehad. Ik weet niet waarover je ruzie hebt maar het is een veelvoorkomend iets hoor! Zeker bij de eerste!! Niet omdat je niet van elkaar houdt maar omdat bij jou de hormonen nog gieren en nog steeds herstellende bent gedurende 9 maanden en de man is allang weer in zijn normale doen. In zijn comfortzone. Alleen zijn er dan nog extra taken te verdelen en ontbreek er vaak in eerste instantie ook bij de man het inzicht wat de dame van nature heeft waardoor het vaak op de vrouw neer komt. Mijn man vond dat ie hartstikke veel deed en ondertussen werd hij maar zelden wakker van een huiltje, viel hem het snotneusje niet op, huilt de baby? 'ik ga eerst even koffie drinken. Ik heb dorst!' etc Dus ik ondertussen alle nachten op, bezorgd over alles wat niet klopte bij de baby en rende ik naar de baby die lag te huilen terwijl hubbie aan de koffie zat te verkondigen dat ik ook eens relaxt moest doen.
    Gelukkig dag en nacht verschil bij nu. Ik heb nu echt heel veel aan hem. Hoewel door hormonen ik mij af en toe nog steeds kan ergeren. Laatst een 'fluit' in de neus bijvoorbeeld :D als hij ademt kan mij heel geirriteerd maken als ik de hormonen hoor gieren. Arme man!!! :)

Wat een vakantiehuisjes allemaal! En wat heerlijk!!! Hier niemand in de fam met vakantiehuisjes. Nog niet in drenthe! (hopelijk niemand beledigd, ben dol op drenthe! :))

Sappie Hoe vond je what to expect when...? Hij was wel leuk maar vond m toch een beetje tegenvallen! Wij hebben hem gezien drie dagen voor mijn bevalling. Mijn man keek met name geïnteresseerd naar zijn popcorn, vond er niets aan hahaha!

Wat gaan jullie doen vandaag? Ik heb nog geen idee. Het is de enige dag en een van de weinige dagen van de vakantie van mijn man waarin wij niet naar fysio, ziekenhuis, huisarts en dergelijke hoeven dus wil eigenlijk wel iets leuks doen. Baalzo dat ik niet ver kan lopen... Anrs zat ik lekker in de dierentuin ofzo,,zou ik zin in hebben joh!!
    Jammellll...

O,, nog even een beetje een genant vraagje. Klopt het dat tijdens en net voor de menstruatie de baarmoedermond veel lager zit? Ik heb momenteel een heel heftige menstruatie en ik voelde dat de baarmoedermond ook lager zit dan normaal. (let er normaal echt nooit op) Normaal bijna onvoelbaar zeg maar en nog geen vingerlengte weg. Heb mezelf gek gemaakt vannacht. Dacht ' als het maar geen verzakking is!'

20. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Goeiemorgen dames!!

Vanmorgen om 7 uur fles gegeven.. Probeerde m daarna weer gelijk in bed te leggen maar helaas....

@eef: film vond ik wel leuk maar niet spectaculair ofzo.. Wel wat traantjes weggepinkt maar ook wel grappige dingen.. Daarentegen heb ik gisterenavond bij "komt een vrouw.." weer volle bak zitten bletten ;) en dan ook nog s tegelijkertijd een fles proberen te geven.. Hihi..

@einneh: leuk een bruiloft maar idd kort dag.. Waarom zo snel al?! Ik zou toch zelf ook wel wat meer tijd willen om t te organiseren dan hoor.. Lijkt me zo'n gestress nu?!
    Leuke foto's trouwens!!

@lionne: is idd heel normaal hoor, die ergernissen..
    Had t van de week ook; Luuk ging er 's morgens om half 6 uit om te werken en D lag wat te miepen dus ik zeg 'doe effe z'n tutje in z'n mond anders wordt hij alleen nog maar wakkerder'.. Gaat ie eerst op z'n gemakkie aankleden en loopt ineens naar beneden waarop ik uit bed storm 'ik doe t zelf wel weer!!!'.. Hij; ja er ligt toch geen tutje boven of wel soms?!?, doe is effe normaal'.. En ik; ' ja je weet toch dat ie die altijd op de grond pleurt!!!!' <- zo zie je wel.. T gaat om niks en boos dat we waren!! ;) of als D huilt blijft ie gerust achter de laptop zitten, zo van jij bent er toch dus kan jij t wel doen terwijl ik zoiets heb van als jij thuis bent mag jij ook wel s lopen...

Deel Deze Pagina