juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    eef: geen last van keel. ze heeft vanaf dag 1 al raar gedronken. rb krijgt ze al paar weken. doet ze t goed op, drinkt daardoor iets meer (soms 180cc ipv 120 dan) dus ze kán wel meer, maar ze doet t gewoon niet. Overigens komt ze na 180cc met rb ook gewoon weer 4uur later melden ;)
    *oe lekker gehaktbal! zelf gemaakt? ik smijt er altijd verse gesneden uitjes in, paprika poeder, knoflookpoeder, peper en zout en dan scheutje ketjap in de pan als je ze gaat bakken. puntje mosterd in de pan is trouwens ook érg lekker!
    *oei das niet fijn van je tante.
    *kado suggestie voor 70jarige phoe, das lastig. zou t echt niet weten!

speen: hier geen. die wil ze dus echt niet. ze heeft helaas wel haar duim gevonden na 4maanden zoeken :p gelukkig pakt ze die zelden

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Vorig jaar hubby kado voor kesrt gegeven. Hij mag Indoor Skydiven. Nu eindelijk na bijna een jaar gaat ie erheen. Vrijdag 2nov mag hij. hij heeft er zin in, vind t wel spannend haha. Heb t zelf ooit ook gedaan in las vegas, tis echt heel vet.

Eef ben je 2nov thuis? Komen we ff langs hobbelen :D

3. eef80

eef80 Niet meer actief

@lionne Bedankt voor het idee! Zeker een optie! Even kijken wat ze allemaal aanbieden aan 'foto cadeaus' Of gewoon een foto met mooie lijst..
    @roozjuh, hier ook uitjes knoflook en zout/peper in de bal gehakt (idd zelfgemaakt gezien ik alleen bio eet us dan moet je alles zelf fabriseren) en wat een goede tip van ee ketjap en moterd. Ga ik vandaag proberen!!
    2 november ga ik dadelijk even in mijn agenda kijken. Volgens mij heb ik niets hoor maar even voor de zekerheid. Leuk! :)
    En jouw kleine meid vertoont een klein beetje het gedrag vandie van mij. Vaak en weinig/ moeilijk drinken. De kinderarts zei tegen mij dat sommige kinderen niet van flessen houden en bijna gelijk willen happen. Zij noemt het de slimme donders onder ons die niet klein willen zijn!
    En skidiven? Wat een gaaf cadeau! Die van mij kreeg met kerst een paar nieuwe sokken :D (dit jaar nieuwe onderbroeken :p)

4. eef80

eef80 Niet meer actief

@lionne 4 maanden wave voor jou!

5. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Vraagje: kun je bij etos ook luiers ruilen voor een maatje groter? Ik heb nog een pak maatje 2, maar die beginnen te lekken, dus wordt het tijd voor maat 3.(maar dus al lang geen bon meer)

6. eef80

eef80 Niet meer actief

Gewoon proberen! Hier zijn ze niet zo moeilijk.

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    eef: niet klein willen zijn, hmz ja daar heeft ze wel wat trekjes van :p ze vreet fruit bij t leven maar melk ho-maar haha. Was t zelfde met haar broer dus maak me geen zorgen. Net heeft ze 150 met rb op en dat ging erin alsof t niks was. zat me zelfs aan te kijken waar de rest bleef.
    Sokken voor kerst? haha ja dat hoor ik wel vaker. ik hou wel van beetje aparte kadotjes. Met zn verjaardag mocht hij al keer bungee jumpen. vond hij heel vet. dit jaar met kerst doen we gezamelijk kado denk ik waar we beide iets aan hebben, iets nuttigs. geldboompje groeide niet zo best dit jaar dus rustig aan doen met geld :p
    Hebben 12uur die skydive, en weet niet hoe hubby t wilde doen maar hij wilde nog ff langs zn broer dacht ik, dies jarig dan. en op terugweg langs jou. was zn eigen idee, lief he!
    oja kwam erachter (na dikke 12jaar koken..) dat je de balletjes lekker sappig kan houden door ze verder te laten garen in de jus. ik vond m altijd zo droog worden om ze helemaal gaar te bakken in de pan maar als je buitenkant gewoon mooi aanbakt en de jus verder t werk laat doen, dat ie dan heeeeeerlijk word :p:D

4maanden wave voor F!

luiers ruilen zonder bon... heb t 1x mogen doen maar dat was wel een belachelijk aardig mens. waren pampers van de kruidvat en heb ze in de etos omgeruild haha.

ego: net voor t eerst sinds 5dagen brood gegeten (afgelopen dagen cracottes, ligt wat lichter op de maag) benieuwd of ik t binnen hou. overigens iets van 5kilo afgevallen ondertussen woehoe! Nu is D aant 'voorlezen' aan zn zusje, zo lief om te zien!! *smelt*

8. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Hallo ladies,
    Ik ben gesloopt!! Poeh wat een dag. Haasten rennen te laat komen en dan ook nog verkeerd rijden ... Pfffff nu eindelijk thuis, Iza in bed en ik met voetjes omhoog op de bank.

@gehaktbal: doe er zelf ook altijd eitje doorheen en verkruimeld beschuitje. En worschestersaus (of hoe schrijf je dat?). M'n vriend kan dat kei lekker maken jum jum! Maar hij kan sowieso goed koken.
    @lionne: mooie foto! Superschattig
    @luiers: die kun je denk ik wel ruilen hoor. Heb ik ook keer gedaan alleen dan met voeding. Als t gewoon dicht zit.. Nu pas naar maatje 3? Zucht.. Vorige week maat 4 pampers gekocht, past ze goed.
    @spenen: Iza heeft alleen bij het slapen een speen en in de auto, verder hoeft ze m niet. Roozjuh jij zegt balen dat ze duimt, maar ik zou t wel fijn vinden als Iza gaan duimen. Heel af en toe doet ze t.
    @dat ik t niet meer weet?! .....

@eten: ik heb geen idee wat we gaan eten, heb niks uit de vriezer gehaald. Misschien worden t wel frietjes....

9. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    F is nog geen 6 kilo, ze past nog makkelijk in 2. Alleen s nachts plast ze te veel voor de luier. En dus moet ik dan wel direct verschonen. Anders wordt het natte boel.

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    anne: ja heel jammer dat ze duimt ipv speen. het is wel 100x in de nacht heen en weer lopen misschien maar een speen kan je makkelijker afleren dan een duim. speen pak je af op een gegeven moment, desnoods met de smoes dat andere baby's m hard nodig hebben. maar een duim kan je er niet afhalen :p

net een nicht van mij leren kennen via fb. heel grappig, ze woont hier 5min vandaag :p wist dat ik ergens nog een nicht had lopen maar was geen contact mee met die kant van familie. onze moeders hadden ruzie. mijn ma had vroeger een naam in gedachten(L.inda) voor als ze een dochter zouden krijgen en toen mijn nicht dus werd geboren kreeg zij die naam. Binnenkort maar eens afspreken :) ze heeft zoontje van 2.

11. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Och, heb zelf ook geduimd en ben er ook vanaf gekomen. Ken niemand die nog duimt :D. Daar ben ik niet zo bang voor. Voordeel van duimen is dat je je duim altijd bij je hebt. En het is erg natuurlijk, Iza duimde in de buik al.

12. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Ik zou willen dat F duimde, dan hoefde ik er om 04.00 niet uit om de speen in haar mond te doen.

13. eef80

eef80 Niet meer actief

Hoi hoi,

hier ook nog steeds maat 2 luiers en geen ervaring met duimen. Schijnt echt wel astig te zijn om er vanaf te komen maar ja,, wat doe je er aan als ze hem vinden? Gekoof wel dt ze pyjamatjes hebben met omslag stukjes over de handjes. Zullen die daarvoor zijn?
    @ruilen, vind het wel vreemd dat ze voeding ruilen... Je weet het toch maar niet met de engerts die er rond schijnen te lopen..

Ik maak mij weer erge zorgen over E... Net a 5 uur na de vorige voeding 45cc op. Zit nu in totaal over de gehele dag op 380cc. :(:(:(
    Morgen weer het ziekenhuis bellen...

14. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Pfft, sterkte Eef.

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Hopen dat er niks is eef!

16. eef80

eef80 Niet meer actief

Vanmorgen nog geen 20cc gedronken...
    Over een half uur ga ik bellen.

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hoe doet ze t met fruit eef? Wil ze dat wel? En diksap? Succes met bellen straks

18. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
  19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Lionne: mn ma heeft nog geen mail ontvangen zegt ze. Wilde je t mutsje wel of niet?

Eef spannend!

20. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi
    Ik heb gebeld maar ze belt dus terug zodra zij tijd heeft. Wanneer dat is mag joost weten.
    Hè, bahbahbah.. Ik vind het om meerdere redenen heel vervelend.
    Ten eerste natuurlijk voor E want wat heeft ze nou? En ze moet goed drinken. Ten tweede ben ik een beetje moe van alles. Ben zo klaar met dat ziekenhuis in ziekenhuis uit!
    Ik hoop heel erg dat wij niet weer opgenomen gaan worden. B is er steeds zo door van slag en ik trek het ook even niet om heen en weer te sjeesen en op een stretcher te liggen.

Ondertussen zit E lekker te lachen en doet hier en daar eens een slaapje..
    Alleen als de fles komt is het drama, gillen en niet drinken.

Kon ze maar praten!

Deel Deze Pagina