juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Hoi dames!

@Eef: zou het, zou het! Hoop dat de fles erin gebleven is! Hoe gaat het verder? Inderdaad hebben we veel bos en 'dennisappels' gezien de laatste dagen. Heerlijk! Je loopt hier zo in 10/15 minuten het bos in. We zijn dus erg verwend!

@Roozjuh: respect hoor! Gewoon iets maken wat je zelf niet lekker vind. Ik maak dus echt nooit bloemkool, brrrr. En manlief nooit hutspot. Verder lusten wij vrijwel alles.

@Nanni: nog steeds een ziekenboeg, bleh! Sterkte!

@Anne: dat klinkt goed zeg! Heerlijk iets om naar uit te kijken. En je meisje is echt een schatje!

@Hier: heb miniweekend! Ben ik wel weer aan toe, haha. Vannacht was M al om 4.30 wakker! Eerst kletsen, toen jammeren en daarna huilen en vervolgens krijsen. Wat een pit zit er in dat kind! Normaal gesproken moet ze soms ook even huilen om weer in slaap te vallen maar dat werkte dus nu niet. Heb maar een flesje gemaakt om 5.30 uur maar dat duurde haar dus te lang. Jemig wat kan dat kind uit haar stekker gaan! Wilde niet helemaal uit het ritme raken en dacht dan geef ik 90 en dan kan ik om 7 uur nog weer een gewone fles geven. Die 90 ging er in als zoete koek en ze was met de hoeveelheid niet eens! Daarnaast spuugde ze ook weer veel uit, tja dat krijg je van dat gekrijs. Dus om half 7 maar weer een fles. Die ging er bijna helemaal in. Ze is uiteindelijk vandaag om het KDV pas om half 12(!) gaan slapen. Dat is dus 7 uur voor een baby van 4 maanden. En het is niet dat ze het niet geprobeerd hebben op het KDV. Mevrouwtje had er gewoon nog geen zin in en wilde erbij blijven.
    Nou dat wil ik dus vannacht/vanmorgen anders. Heb dus vanavond als laatste fles gemaakt met 210 + 7 Pepti + 1 1/2 RB. En dat ging er gewoon helemaal in :$. Meestal krijgt ze een gewone fles van 180 niet eens op. Vast bezig met een groeispurt en heeft ze wat extra nodig.

Zooo langdradig verhaal. Hebben jullie in ieder geval wel wat bij te lezen :D
    Hoop op nog een mooie dag morgen en dan gaan we de kinderboerderij maar eens onveilig maken. Doei!

2. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi meiden
    Sorry, ben momenteel niet zo gezellig. E heeft vanmorgen idd 200 cc op maar wist dit na úren nog met grote golven uit te spugen. Ze heeft nu vandaag in totaal 280 ongeveer op waarvan ee zeker 100/ 150 van uitgespuugd is. Morgen de arts maar weer bellen. Ik word er zo moedeloos van!!!!
    E aan het spugen en ziek, E huilt hierdoor de oren van mijn hoofd wat mij vette stress bezorgd, ik maak mij zorgen en heb bergen was van dat spugen (5 pakjes per dag, bedjes, wandelwagen, die was blijft komen!) b uit zijn doen en strond vervelend, mijn man werkt deze week 8 dagen achter elkaar en is heel erg moe, ik heb ongelovelijk veel pijn, ondertussen proberen mijn moeder te ondersteunen en vrijdag een crematie.
    Hommmmmm....zennnnnnn.......kl*te zooi,,,oeps nee,,sorry,,,hommmmm Ik probeer relaxt te blijven.

@Meeting zondag. Ik snap dat jullie duidelijkheid willen. Ik heb er echt zin in maar het ziet er nu niet naar uit dat ik kan komen dus als jullie nu een antwoord willen (wat ik begrijp!) dan is het helaas Nee. Sorry!!! Had echt graag gewild maar het wil hier niet erg. Het is alsof je met windkracht 12 tegen de wind in wil fietsen.
    Het spijt me echt meiden! Jullie schieten er niets mee op maar een evt volgende keer zou ik graag komen!

@Anne,wat een schatje!

@petit bateau winkel. Vandaag toch geweest. Mijn moeder was hier om eigenlijk op te passen maar ze was zi verdrietig dat we een klein uitje gemaakt hebben. Mij eigenlijk te veel want heb behoorlijke pijn maar ik wilde graag iets voor haar doen. Vangst: 2 rompertjes. Dat was dus niet een enorme vangst! Maar samen voor €4,50 dus dat was niet duur.

Ik ga lekker naar mijn bed. Vannacht was B tot 3x toe wakker dus ik ben gevloerd! Weltrusten!

3. eef80

eef80 Niet meer actief

Fijne dag morgen annemama! En dan woon je mooi zeg!! :)

4. eef80

eef80 Niet meer actief

ps stront,,,geen strond.. Ooo,,komt het ooit nog goed met die bovenkamer??

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    annemama: oe lekker bloemkool! en hutspot helemaal jumm. Met een flinke zelf gemaakte gehaktbal erbij!
    *Hoe gaat t slapen nu met de kleine? zit t ritme er weer in?

eef: heel begrijpelijk dat t nee is voor de meeting hoor. gezondheid van jezelf en de kleine gaat voor. Benieuwd wat zkh zegt vandaag.

Dames Sint Maarten zit er weer aan te komen. Voor de mama's met oudere kids, lopen jullie savonds met de kids? D.amian heeft vorig jaar meegelopen met de buren. Vond ie heel leuk! Hij snapte alleen niet waarom al t snoep in een tasje moest en niet in zn buikje :p Maar hij heeft er lang van kunnen genieten. Twijfel of ik dit jaar ga lopen met hem. Buren hebben hun eigen vriendjes en plannen, dus kan niet verwachten dat ze D.amian weer op sleeptouw meenemen(tuurlijk ga ik zelf ook mee) maar D.amian zal ook niet alleen gaan lopen want hijs veel te verlegen om te zingen. En zingen zou wel een kunst zijn aangezien hij dat niet kan haha. Maar hoe doen jullie dat? Gaan jullie kids samen met andere kids?

6. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Annemama: Geniet van je mini weekend!

Eef: Ach meid toch wat een gedoe zo met je kleine meisje :( Hoe gaat het nu met je?

Roozjuh; ik zou aan de buren vragen of hun plannen hebben? Ik zou zelf niet alleen gaan lopen denk ik, maar dat komt meer omdat het hier niet leeft.. Heeft hij vriendjes oid op de PSZ? kan hij daarmee lopen misschien?

Hier een relax dagje.. Leon en Djayson zijn samen naar Blijdorp en ik een dagje met Jaymee lekker thuis :D
    Vanmorgen ff naar het dorp geweest, luiers gehaald, 3+2 :D is echt goedkoop! was nu 35 euro kwijt :D en kreeg nog baby zegels ook :D
    Jaymee zat/ hing lekker bij me in de draagzak :D
    Hij heeft nu een flesje op en is weer in een diepe slaap gegaan hihi (vanmorgen niet heel lang geslapen)
    Ik ga ff wat kleine dingen doen in huis (wassen) en verder ff bankhangen

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nanni: niet mee naar blijdrop? ik zou echt wel mee gaan haha. vind t zelf veels te leuk!
    *kan idd wel ff aan buren vragen wat zij gaan doen. leeft hier in de buurt ook niet echt. komen maybe 3 groepjes aan de deur hier. vind hubby niet erg, eet hij rest van t snoep op haha. Op psz heeft ie 1 vriendinnetje maar die kennen het niet volgens mij.

8. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Blijdorp zie ik bijna elke week haha, dus een keertje niet is ook niet zo erg ;)

Ja vragen kan je toch altijd?
    Je hebt me wel aan eht denken gezet, zal ik het dan toch met djayson ook gaan doen....

9. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    @Eef: hoe is het nu? Heb je het ziekenhuis nog gebeld? Sterkte meis!
    @Nanni: jij woont vast heel dicht bij Blijdorp! Ja een weekje overslaan kan best ;)
    @Roozjuh: smaken verschillen echt! Al moet ik zeggen dat ik nu zelf bloemkool zou lusten.... Neeee niet overdrijven :D
    @Sint-Maarten: o ja goeie. Moet even zorgen dat ik wat in huis heb. Zou het gewoon vragen aan de buren Roozjuh of plannen hebben. Lijkt mij leuker om met een groepje te gaan ook voor hen.
    @slaapritme: was 6 uur vanmorgen. Scheelt veel maar vond het nog best vroeg. Was gewend (en dus erg verwend) aan slapen van 19.30-8.00 uur.

Kinderboerderij was weer leuk. De peuters hebben lekker gespeeld en de mama's lekker gekletst. Had voor F een broodje meegenomen dus thuis was het uitpellen op de mat (zand!), wassen en naar bed. Nu is het stil en zou ik eigenlijk wat huishoudelijks moeten gaan doen. Geen zin!

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Annemama: oee lijkt me heerlijk die stilte in huis, kids op bed. Daar meld ik me ook voor aan haha. Helaas heeft D 30min op bed gelegen en had t toen alweer gezien.
    Aan buren vragen voor Sint M kan idd wel. Al denk ik dat ze met hun eigen leeftijdsgenootjes gaan. Ze zijn 8 en 11.

11. Porsche

Porsche Niet meer actief

Hoi meiden!

Hoe gaat het met iedereen?
    Hopelijk gaat alles goed!
    Hier gaat het redelijk, M moet een helmpje we hebben zo ons best gedaan maar helaas heeft het niet genoeg geholpen!
    Ze doet het verder heel erg goed krijgt om 19..00 een fles van 210 met 2 schepjes rijstebloem en dan gaat ze samen meter jongens mee naar bed :) tot 07.00 de volgende ochtend :)

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hey babs! das lang geleden. toch nog een helmpie, balen maar tis niet anders toch. fijn dat alles goed gaat met je en de kids!

13. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi meiden
    Kort berichtje van mij. Vandaag heel lang in het zh geweest met Evy. Uiteindelijk gaat ze toch weer opgenomen worden in het zh. Op mijn verzoek morgen ipv vandaag. Even bijkomen van dit nieuws. Niet alleen zielig voor E maar het trekt ook een wissel op ons. B helemaal uit zijn doen en hij heeft sinds vorig zh bezoek ( waar hij steeds huilend van wakker werd etc) omgewenst gedrag. Niet alleen heel dwars maar ook aandacht trekken op zowel positieve als negatieve manier. Hij is gewoon heel erg uit zijn doen. En ik kan niet meer! Ben op en was dat al 3,5 maand terug.
    Evy is in twee weken niet aangekomen maar juist afgevallen. Ze eet sinds vorige week maandag varierend tussen de 400 cc en de 200cc met spugen, heftig spugen (meer uit dan in lijkt het in grote golven)
    Ik ben zo moedeloos!
    Jullie horen mij snel weer.
    x

14. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Eef heel erg veel sterkte en een hele dikke knuffel!! Hopen dat ze een oorzaak kunnen vinden, want dit is niet niks!!

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ag dus toch weer naar t zkh. Geef ze maar flink wat pepers in hun reet zodat ze keer echt iets gaan doen en niet alleen observeren. Sterkte! Hopen dat ze kleine meid er weer snel bovenop komt. En jij natuurlijk ook.

16. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Hey lady Babs! Leuk dat je weer even komt buurten! Fijn dat het allemaal lekker gaat. Heerlijk hė dat je nu weer echt een avond voor jezelf hebt. Fijn gevoel het huis in rust. Jammer dat M alsnog een helm moet. Ik heb 2 vrienden waarvan hun zoons allebei een helmpje moest. De een heeft het wel gedaan, de ander niet omdat ze het zielig vonden. Nou dat is nu een verschil, enorm! Hoop dat M er ook echt wat oplevert!

Nou wat ik hier vanmiddag had... Had M de fles gegeven en ze zat/lag bij mij uit te buiken. Hoorde haar flink haar best doen dus dacht nou heb zo weer wat te doen. Rook ook behoorlijk. Daarna voelde ik letterlijk nattigheid. Ze zat echt helemaal onder. Luier vol, rug vol tot tussen haar schouderbladen, romper en tshirt doordrenkt en mijn spijkerbroek zat ook helemaal onder. Snel K3 opgezet voor F en toen de shitzooi afgepeld en schoongemaakt. Echt niet normaal! Ik heb van haar al veel poep geruimd, veel meer dan van haar grote zus want ze poept op de een of andere manier altijd omhoog. Maar dit sloeg echt alles!

Sorry voor dit onsmakelijke verhaal maar moest het even kwijt!

17. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Sterkte Eef, knuffel!!!

18. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Sterkte Eef, ik hoop dat ze wat kunnen doen voor je dochter in t ziekenhuis. En komen ze tot de oorzaak zodat ze er ook echt iets aan kunnen doen. Goh, ik weet niet wat ik nog meer kan zeggen of doen voor je. Vind t echt heel erg voor je. Je verdiend gewoon veel geluk met je gezinnetje en vooral ook wat rust. Wat heb jij al veel achter de kiezen zeg.. Naar! Ik ga voor jullie duimen. Knuffel!

@hier: baby gezwommen vandaag, Iza vindt dat echt erg leuk en is met iedereen aan t sjansen! Spetteren in het water en watertrappelen. Ook ff met n vriendin bij de kinderboerderij geweest en we hebben een stukje gewandeld. Iza slaapt alweer, werd vannacht nog maar een keer wakker voor de speen. Doorgeslapen tot 8uur vanmorgen.

Fijne avond iedereen.

19. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Hier gaat het redelijk zijn gang. F zit niet helemaal geweldig in haar vel de laatste dagen. Net begon ze tijdens de fles ineens te huilen (?)

Planning: vanmiddag cursus

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Anne: babyzwemmen is leuk! Ik kan t helaas niet doen. Kom zonder hubby niet bij t zwembad en dan zal D er ook bij zijn. Misschien volgend weekend maar is met zn alle gaan zwemmen. Je brengt me op een goed idee :D

Lionne: hmzz misschien is ze beetje uit haar hum. Hebben we hier ook al paar dagen. Niet zo zeer echt huilen maar ze drinkt heel onrustig en kijkt druk om haar heen. Is dus met alles bezig, behalve met haar fles. En daardoor laat ze vaak 60cc staan. Heel irritant.

Ego: straks prikjes weer. Benieuwd hoe groot ze is geworden. Meteen tegelijk willen ze ogen van D testen.. Vind dat echt onzin want hij wist vorige keer gewoon niet hoe het plaatje heette. Dus nu denken ze dat er wat is en willen ze opnieuw testen. Zucht

Deel Deze Pagina