Nanni, ik weet het echt bijna zeker hoor! Dat de arts dat niet ziet! Symptomen van ringworm Tijdens een ringworm infectie ontstaan rode schilferende plekken. Als je een lichte huid hebt, dan zijn de plekken roze met een donkerrode ring aan de buitenkant. Als je een donkerdere huidskleur hebt, dan zijn de plekken lichtbruin met een donkerbruine ring eromheen. Als de schimmel op je hoofd zit, dan bestaat de kans dat je haren breken en je een kale plek krijgt. Behalve uitslag, kun je ook last hebben van: Jeuk. Zwelling van de huid. Afscheiding van vocht. Ringworm komt vaker voor bij kinderen en bij mensen met een verminderde weerstand. Even de dokter weer bellen!
Ja nanni, dat lijkt me dan ook ringworm idd, zover ik dat kan beoordelen. @eef: hopelijk kan die natuurarts jullie wel helpen..! Die hebben vaak net een andere kijk en insteek. Te proberen waard iig! Veel sterkte vanmiddag bij de crematie. En alvast gefeliciteerd met je man. Wat en roller coaster aan gevoelens maak jij door zeg. Gaat je man mee naar de crematie? @oppassen van smoeder: ja ik vind t ook vreemd, maar t kan zijn dat t miscommunicatie is geweest en dat wij t altijd verkeerd hebben begrepen. We moeten eens goed gaan bekijken hoe we dit gaan fixen. Misschien dat m'n vriend 1 x in de 2 weken ouderschapsverlof opneemt, maar we moeten zien of we dat financieel redden. Is t zo dat KDV niet 1 keer in de 2 weken kan? Dat wist ik niet. Anders idd niet structureel op laten passen door smoeder. Moet t natuurlijk wel weten voordat ik ergens op gesprek wordt uitgenodigd. We zullen zien...
@nanni Ben ik nog een keer. Het is denk ik nuttig om te weten dat het prima te behandelen is met miconazol. Gewoon te koop bij drogist en apotheek. Wel uitkijken want ringwormis eenschimmel die besmettelijk is. Kleding heet wassen en handdoeken ook!
@anne Het is vaak lastig bij een KDV om om de twee weken een plek te vinden gezien ze een dag in de week moeten reserveren voor je. Maar er zijn KDV waar je flexibele opvang kan krijgen. En bedankt, mijn man gaat idd mee naar de crematie. Ik kan dat stuk niet auto rijden en ik moet ergens worden afgezet gezien ik het niet red om met de fam achter de wagen met de kist aan te lopen. En het voelt idd al 4 maanden als een emotionele achtbaan... Van het ene het andere in en weer terug.. Ben verbaasd hoe goed ik er onder blijf..! Ik ga nu echt stoppen met kletsen! Heb nog veel te doen. (enkele renovatie werkzaamheden Lees:douchen en opmaken) Doei!
eef: dat dacht ik al dat 2e beter andere keer kan. geen enkel probleem hoor!! je kleine meid, en je eigen gezondheid gaat natuurlijk voor. Hopen dat de natuurarts wat kan betekenen, die hebben vaak hele andere kijk op de zaken
Eef; hopen dat de natuurarts wat voor jullie meisje kan betekenen!! Dikke knuffel voor jullie! Anne; Jeetje wat vervelend zeg met het oppassen.. Mischien kijken naar een gastouder? Die zijn meestal flexibel Roozjuh; Het spijt me dat ik niet kan! Baal er zelf ook van! Anders spreken we gewoon een keertje af? Ringworm; Als ik op de plaatjes van internet kijk lijkt het er weer niet op.. Lastig.. Maar die AB zalf lijkt wel te helpen! Plek is niet groter geworden, en ziet er rustiger uit! Jaymee heeft ineens s avonds moeite met inslapen :S Overdag gaat het prima.. Al hij eenmaal slaapt, slaapt hij wel zo goed als door.. Wel is het nog een vreetzakje hihi.. Vandaag naast het fruit ook wat diksap gegeven, hij vind het lekker! Vanmiddag maar de tuitjes van avent gekocht (die kunnen op een aventfles, die had ik nog vanuit de gratis pakketten) En jawel, meneer drinkt er gewoon uit! Incl de anti lek En dan staat er op vanaf 6 maanden hihi..
Nanni: lijkt me leuk! Wat fijn dat de kleine man t zo goed doet met drinken. Ook hier diksap, ze zuipt t zo weg. Ego: rustige dag gehad. Kids waren lief en rustig. Heb alleen wat geks nu... Elke avond (al hele week) krijg ik rare pijnlijke steken in mn borstkas zodra ik ga staan. Als ik zit of lig(in foetus houding) dan voel ik t niet. Maar als ik ga staan.. Pfff. Echt niet leuk meer. Ik zak dan meteen helemaal in elkaar en ben dan net quasimodo(schrijf je dat zo? ) Nu The voice en dan lekker bed in. Morge uitslapen, D gaat dagje en nacht naar mn pa weer. Wij gaan morge op cadeautjes jacht
Ow leuk roozjuh kadootjes jacht Ik heb voor Djayson wel al de treinset van abbrick (namaak lego) die was maar 15 euro Verder ook al wat kleine dingen, ook al wat dingen voor Jaymee hihi.. Verder ga ik denk ik shoppen tijdens onze vakantie.. Wel gek van die pijn! Misschien eens naar laten kijken?
Nanni: wat heb jij voor J? Wij kunnen dus echt niks verzinnen voor C. We halen volgende week een loopstoeltje op in dordt.(Zouden we combineren met bezoekje aan eef wat niet meer door gaat) maarja dan hebben we maar 1kado... Verder geen flauw idee! Naar dokter geen optie, heb geen enkel vertrouwen in hun. Na 10jaar met hellse pijn lopen en genegeerd worden alsof ik gek ben.. Nee geen vertrouwen meer.
Ik wilde ook een loopstoeltje, hadden ze hier bij kruidvat voor 15 euro, toen ik ze zag geen geld bij me, en nu uitverkocht grrr... Ik heb nu een stapeltoren van fischer price, telefoon van fisher price (zo een trek ding met touwtje) pyama Ga nog halen: * mobiel van sint en piet (xenos) die maak ik dan aan de stok van de box mobiel (schoenkadootje) * vormenstoof * liedjes/geluiden boekje van vtech bij de wibra * boekjes bij de action * stapel ringen action * iets van bumba, die vind hij nu al leuk hihi
Hi meiden, ik ben net terug uit het zh dus hou het even kort. Wilde eigenlijk alleen even lezen maar las jouw stukje roozjuh. Een breukje in je middenrif kan het heel misschien zijn. Daardoor kan je een soort maagzuur krijgen zonder dat je het door hebt. Zonder de echte klachten van maagzuur. Klachten zijn pijn op de borst. Lijkt net of je last van je hart hebt. Word vaak erger als het avond is. Zou dat iets zijn? Je kan kijken of het weg gaat als je bijv gaviscon ofzo neemt. Is een rare uitwerking van een klacht en een tante van mij heeft dat. Ik ga slapen. Ben op! Trusten!
Breukje in mn middenrif? Hmz apart. Kzal is ff google er zo op los gooien, wie weet heb je gelijk. Lijkt idd mn hart, heel apart want 1e keer schrik je wel ff
Wat mij te binnnen schoot is het syndroom van titze.. heeft een viendin van mij ook, lijkt dan idd ook haat hart..
Ik denk trouwens dat Jaymee niet tegen banaan kan! Gisteren een banaan op en hij heeft uitslag op zijn gezicht.. Laatst was dit ook na het eten van banaan, en toen dacht ik nog zou het kunnen zijn van de banaan.. Toen verder niet meer aangedacht totdat hij vanmorgen weer onder de uitslag zat, en gisteren banaan op had.. Wel erg toevallig anders toch ?? Dacht ook eerst van het kwijlen/snotteren en dan erin liggen, maar dan moet hij er hiervoor ook al last van hebben gehad
Goedemorgen! Herken je iets in het syndr. van tietse roozjuh? Je hebt ook vaak last van je rug, schouder,nek toch? Lastig als je iets hebt maar geen idee hebt! Gaat het al wat beter bij jou nanni? Helpt de creme van de dokter? Vandaag is mijn man naar het zh gegaan vanmorgen dus ik ben nog even thuis aan het lummelen. Had ik al verteld dat E sinds gisteren goed drinkt? Maar voordat ik ga juichen wil ik eerst afwachten. Vorige keer ook ineens op onverklaarbare wijze heel goed drinken en na 2 weken weer niets. Dus ik juich pas over een paar weken als het zo verder gaat! Ben benieuwd wanneer ze naar huis zou mogen. Ik heb gisteren avond aangegeven dat ik best vandaag naar huis zou willen als ze zo goed blijft drinken maar daar waren ze terughoudend mee. We zullen zien! Ik ga dadelijk even vlees uit de vriezer halen om vanavond te gaan gourmetten. Dat is dan toch nog wel even leuk voor de verjaardag van mijn man. Heb hem een kaart gegeven met een tekening van B en de belofte voor een dagje weg met een etentje voor zijn verjaardag. Die houdt hij nog maar even tegoed. Ik was giteren avond zo ontzettend moe dat ik mijn make up er niet vanaf heb gehaald. Keek net per ongeluk in de spiegel Viel niet mee! Dus maar even snel wat aan gaan doen! Fijne dag allemaal!
Weenie kga zo ff laptop aanslingeren. Nu ff met D lekker knutselen en doen, die gaat straks naar mn pa en dan heb ik alle vrijheid om ff te neuzen wat ik zou kunnen hebben. Hopen dat de kleine meid goed blijft drinken. Eerst maar is zien of ze dat vol kan houden voordat je idd tevroeg gaat juichen. Ik gun t jullie zo! Succes met je gezichts-ravage
Nanni, dat kan best dat hij er niet tegen kan toch? Je hoort het niet vaak maar het kan zeker. Misschien kan je na een tijdje een keer biologische bananen proberen. Het schijnt dat bananen een van de meest bespoten soorten fruit zijn. Misschien dat dat nog iets uitmaakt? Kinderen met allergieen en overgevoeligheiden...Weet er alles van Kwamen ze maar met gebruiksaanwijzing, zou zoveel gemakkelijker zijn!