juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eef80

eef80 Niet meer actief

Hihi,,dank je wel roozjuh :p

2. eef80

eef80 Niet meer actief

Ik hoor net dat E vandaag naar huis mag!!! Super!! Artsen wilde haar nog een dagje houden om 'te kijken' maar mijn man heeft aangegeven dat wij thuis ook kunnen kijken :D
    Ook krgen wij pedagogische hulp aangeboden om te kijken wat onze reactie is op het gedrag van E als zij niet drinkt. Ook afgewezen. Zie totaal het nut niet! Ze kan prima drinken en het gaat ook weken goed. Het ligt echt niet ineens aan ons gedrag dat zij niet drinkt :(
    Maar goed, blij voor de hulp in het zh en super blij ook dat ze vandaag weer thuis is!

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Jeeeej!

4. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Hier meisjes, alles goed hier?

@ Eef: super fijn voor jullie dat E weer naar huis mag. En nu duimen dat het zo blijft. gefeliciteerd met je mannetje! Gourmetten is ook leuk en feestelijk. En een mooier kado dan zijn dochter thuis die ook nog eens haar flesjes drinkt kan hij vast niet verzinnen! Hoe gaat het met B?
    @Roozjuh: klinkt niet ok? Stapje aversie tegen artsen maar misschien toch proberen. Baat het niet dan schaadt het niet, toch?
    @Nanni: hoe gaat het met de plek? Allergisch voor banaan zou inderdaad kunnen. Proberen zelf te testen? Bijvoorbeeld door een stukje banaan 5 minuten op zijn been te leggen, aftekenen en dan kijken of hij uitslag krijgt?

@hier: drukke week met werk. Nog een date bij de tandarts overleefd, nog 2 te gaan! Woensdag op donderdag was F ziek, overgeven. Lekker het hele bed onder en zichzelf tot 3 keer toe. Daarna nog alleen maar gal, zo zielig. Ze was ook erg in paniek, geschrokken en voelde zich schuldig. Arme druif. En arme mama want ik kon er elk half uur uit en dat sloopt je best wel! Het gekke was dat ze zich verder prima voelde alleen haar maagje keerde zich steeds om. Eetlust had ze ook. Ze wilde 's morgens perse een boterham met melk, ging daarna dansen op K3 en spuugde alles weer onder om vervolgens verder te spelen. Heel gek! Mijn man heeft erg nog geprobeerd te tempen maar toen was het ook paniek: Nee, papa geen billen tellen! In de middag knapte ze weer op gelukkig.

Ik wordt geroepen, er is er een wakker. Ga haar snel halen en dan gezellig samen koekjes bakken. Fijne dag nog!

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    annemama: ahh zo zielig dat spugen he. maar gek dat ze zich verder prima voelt enzo he. Veel plezier met koekjes bakken! lekker hoor :D hier morgen cake de oven in. De mannen doen hier dat altijd samen.

Nou de sint en kerstcadeautjes zijn ook weer geregeld. hebben op 2 dingen na alles.
    Sinterklaas:
    C.harlie
    - Knisperboekje voor in haar 'schoen'
    - dilemma wat we op 5dec gaan geven :p

D.amian
    - 2 kleistaven voor in zn schoen
    - moeten nog klei figuurtjes halen.
    - Woezel en pip boekje

Kerst:
    C.harlie
    - Ringen voor aan de buggy
    - Loopstoeltje(halen we volgende week op)
    D.amian
    - Mickey raamstickers
    - Tekenboek
    - nog 7 kleistaven zodat hij meer kleurtjes heeft
    - 5in1 schoolbord. (was 45,- dus vonden we eerst te duur maar ze hebben op b.art smit site nu korting tot 4nov en we hadden nog kadokaart dus waren maar 28,- kwijt nu)

en dat was m weer. Zijn nu blutter dan blut en eten komende 2maanden oud brood en rijst :p Maar kids krijgen een leuke sint en kerst en dat vind ik belangrijker.

Nu aant eten beginnen, hutspot met gehaktbal jummm

6. sepherine

sepherine Niet meer actief

Peekaboo !!! Ik volg jullie :p;) :D

7. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi Sepherine! :)
    Meerdere mensen krijgen hier last van een identiteitscrisis hè? :) Gewoon uit nieuwsgierigheid,,maar waar is dat voor? Vervelende reacties of volgers ofzo?

@annemama Wat zielig dat het kleintje zo ziek is :( En ach gossie,,billen tellen..Wat schattig maar zielig! B vind dat ook altijd afschuwelijk dus (misschien val ik in herhaling hoor..) een tijd terug hem, nadat ik zijn temp had opgenomen, de temp van de houten pinocchio laten opnemen. Heel interessant!!! En ik was zo slordig om de thermometer te laten liggen op tafel.. Daarna was het verdacht stil en ik hoorde alleen 'poes!' en ik keek vanuit de keuken even wat B aan het doen was. Bijna,bijna had suus de kater een thermometer in zijn achterste! :) Maar op dit 'bijna incident' na vind hij het nu heel interessant!
    En nog twee keer joh? NOG twee keer.... Het is wel een behoorlijke nasleep na zo'n zwangerschap! Hopelijk valt het mee! Zijn beide afspraken komende week?

@roozjuh, goede tip van de bart sm. Ik ga ook even kijken!

@hier Ze slapen hier een gat in de dag! Beide om 14.00 het bed in gegaan en ze slapen nu nog steeds! Op zich heerlijk maar ik heb trek, haha! De gourmet staat klaar!
    beauhoo,Beauhooo, BEAUhoooooo,,,BEAU! Ach,,maak ik je wakker schatje??,,,:D Sorry! :p

Lekker hoor om weer met z'n 4en thuis te zijn!!

8. sepherine

nou ja pesters ,.....
    gingen alles wat ik melden klikken ,...

9. eef80

eef80 Niet meer actief

Trwns Roozjuh. In tijden van geld gebrek heb ik mezelf iets aangeleerd wat ik nog steeds regelmatig doe. Ik haal van ieder stukje vlees wat wij hebben (gehakt, hamburger, kip, worst, biefstuk) een stukje af en doe dat in de vriezer. En 1x per twee weken hadden wij dan een gourmet, haha! Alleen stokbrood á 37 cent, ui, paprika en sausjes en je hebt een feestmaal! :)
    Misschien een optie voor in de komende twee maanden? ;)

10. eef80

eef80 Niet meer actief

Raar! Vreemde mensen zijn er soms.

11. sepherine

jep kan je wel zeggen !!
    maar goed vandaar dus account verwijderd en een nieuw ;)

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    eef wat een goeie tip! :D hoe was de gourmet? begin gewoon te kwijlen als ik eraan denk jummm.

Hey sep! welkom terug ;) hoe is t nu met je?

kzie trouwens hier altijd heel veel meelezers. vraag me dan altijd af wat ze hier 'te zoeken' hebben zeg maar. tuurlijk is t forum vrij om te lezen wat je wil maar kzie heel vaak dezelfde namen staan, alsof ze iemand aant volgen zijn ofzo die hier kletst. alles controleren en lekker blijven meelezen zodat ie -ongevraagt- op de hoogte is van alle ins en outs

13. sepherine

hier gaat het heeeeel druk uiteraard maar ja even doorbijten , word alleen getikt van die vettige vieze stinkkende luie schoobroer grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

14. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Grrrr djayson heeft 3 letters van me laptop gesloopt.. ff met een autootje eroverheen gereden grrr...

eef; fijn dat ze naar huis mag!

sep; gezellie!

meelezers; zullen het misschien mensen zijn met ook kindjes vab onze leeftijd mar niet durven aan te melden?

Mmmm Jaymee heeft me toch een partij zure luiers, het is dat hij al tanden heeft anders zou je denken dat ie ze zou krijgen, pfff wat een lucht...

15. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Denk dat je gelijk hebt Nanni!

Mij boeit het niet zo, van mij mag iedereen meelezen. Maar meeschrijven is wel leuker. We missen al zoveel mama's!

16. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    @ Sint verlanglijstje:

F:
    Houten treinbaan Ikea
    Bambino loco
    Voorleesboek Jip en Janneke of Dikkie Dik
    Houten snijfruit en groente
    Vloerpuzzel Galt Boerderij
    Pyama

M:
    Vormenstoof Ikea
    Kleding

Zoals jullie zien heb ik voor M weinig inspiratie. We hebben al zoveel spullen van F. Nog iemand tips?

17. sepherine

sint hier
    - a , poppenwagen ,^poppenbedje , maxi cosi , eetstoel etc ,
    -nieuwe eetstoel
    -kleding

-d , eetstoel
    -badring
    -kleding
    -vormenstoof
    -sloffjes

18. sepherine

loopstoeltje heeft ie al vind dat geweldig heeft ook een schommeltje

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Vormenstoof?

20. eef80

eef80 Niet meer actief

Mee eens! En toch denk ik wel eens,, zal er nou iemand stiekem mee lezen die ik ken? Ik vertel geen gekke dingen maar het idee is niet fijn!

Nanni, dat is niet fijn! Kinderen en dieren,ze mollen je hele huis! Hoe staat het met de plek? Wordt het al minder?

Ik stink inmiddels als een bunzing maaaaarrrrr... was de gourmet was lekker :D.
    Liep een beetje anders dan verwacht. Zus en moeder stonden onverwacht op de stoep. Allebei afleiding zoekende van het overlijden van mijn tante. Ze konden gelijk aanschuiven aan de gourmet!

Nu heerlijk liggen! Mijn bekken heeft de laatste tijd te weinig aandacht gekregen naar zijn smaak dus eist dat nu op.
    Druif en druif slapen dussss... voeten omhoog, bak popcorn onder mijn snuffert (ja, daar heb ik nog plek voor!) en ik hou van holland kijken!

Fijne avond!

Deel Deze Pagina