juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    eef; plek word iets minder gelukkig! die gekke plek in het midden is weg!
    Lekker hoor gourmet, goede tip, ga ik ook eens doen!

Hier ook in hou van holland!

2. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Babymeet van pufclub was gezellig.

Vriend op bezoek gewewst, was wat akward, maar wel gezellig :)

3. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
  4. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Dat denk ik inderdaad ook wel eens. Zou wel achterbaks zijn... En zeg hier inderdaad ook geen gekke dingen maar zeg ze wel tegen jullie en niet tegen meelezers. Ach ga er maar niet teveel over nadenken.

Ja nog 2 afspraken bij de tandarts. Was in principe klaar maar hij heeft in een kies een barst ontdekt. Als die doorgaat dan moet de hele kies eruit. Dus er moet zsm een kroon op. Mag 8-11 daarvoor terugkomen.

Enne popcorn, oeeeeeee lekkur! Maar shake nog even door :p. Er is al 2,5 kg af, nog 15-20 kg te gaan...

5. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Inderdaad die Lionne :p

Deze is trouwens ook heel leuk. MULA Stapeltoren - IKEA

En die trein van Ikea LILLABO Basisset trein 20-delig - IKEA is ook super. En cheap als je dat vergelijkt met merken zoals BRIO. Ze hebben ook nog leuke uitbreidingen daarvoor zoals LILLABO Treinset, brug, tunnel, 12-delig - IKEA en LILLABO Rail - IKEA en een extra treintje LILLABO Treinset 3-delig - IKEA voor M.

Roozjuh: jij was toch ook zo'n fan van Ikea?

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Kan die ene link niet op mn foon openen, ik kijk morge dus ff wat stoof dinges is :p enuhh ik ben hele grote ikea fan hihi :D

7. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Een stoof dinges :D alias vormenstoof is van oorsprong een houten doosje (stoof) met gaatjes en blokjes in verschillende vormen zoals cirkel, driehoek, vierkant, ster enz. Je peuter kan het juiste gaatje voor het juiste blokje zoeken en hem erin stoppen. Ken je wel toch?

Ikea heeft echt leuk degelijk (houten) speelgoed voor best ok prijzen. I love it!

8. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Stoof is zo'n huisje waar je vormpjes door het dak kunt doen

9. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Kijk Lionne jij omschrijft het veel beter! ;)

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Oooo datte! Die hebben wij van woezel en pip(huisje) maar dat werkt niet hier want D.amian heeft de blokjes spoorloos laten verdwijnen :p

11. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Mogûh,

Hier een peuter die niets snapt van de tijd een uur verzetten. Wat is dat ook voor een gek gedoe, kunnen we dat niet afschaffen! Heb haar verteld dat papa en mama nog slapen, M nog slaapt en alle kindjes nog slapen en dat zij dus ook nog moet gaan slapen. Ze ligt nu te spelen en te zingen in haar bed. Met af en toe: mama? Ben je al wakker?

12. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Lastig he die tijd.. Gelukkig had ik met djayson mazzel, die werd pas kwart voor 8 nieuwe tijd wakker!
    Jaymee half 7 oude tijd, maar bij me genomen tot half 7 nieuwe tijd hihi..

Grrr Djayson heeft er een plek bij in zijn lies!
    Dan toch krentenbaard denk ik..

13. eef80

eef80 Niet meer actief

Goedemorgen!

annemama, hier ook hier twee die nog nooit van de wintertijd gehoord hebben! Balen hè?!!

Maar was vanmorgen nog best nuttig gezien ik getuige was van een aanrijding met door rijden. Hoorde een hele harde knal en zag nog net iemand weg rijden met slippende banden, piepend door de bocht. Waarschijnlijk iemand met drank op of drugs gebruik want hij twijfelde geen seconde om op een schandalige manier weg te rijden. Gelijk politie gebeld en die kwam er ook gelijk aan en ze hebben hem ook gelijk kunnen pakken, haha! Echt spanning en sensatie op de ochtend! :D
    Van de week heb ik de politie ook al in de avond/nacht gebeld toen ik terug kwam uit het ziekenhuis. Was een dame geheel in het zwart midden op de weg aan het proberen om zoveel mogelijk voor de rijdende auto's te lopen. Ik moest er zelf in de bocht omheen zeilen en zag haar tot twee maal bijna geschept worden dus toen ook maar even gebeld.
    Ik wacht nu vol spanning op mijn ereburger speldje :p

Jullie ook allemaal ikea fan! Ik ook! Niet met alles (de zweedse ballen mogen ze houden :D) maar kom er graag! Alleen had ik laatst beddengoed bij de ikea vandaan en dat doe ik nooit meer! Wat een kreuknesten!

nanni, wat vervelend dat er nu weer wat bij is! Krentenbaard? Ken het niet maar gaat dat vanzelf over?

Roozjuh, had D met het verdwijnen van de blokjes soms ook een 'prullenbakken' periode? Ik kwam er helaas laat achter. Pas toen mijn keukenkasten steeds iets leger werden!

Ik ga vandaag denk ik even mijn schoonmoeder bellen met een klacht. Ze waren er gisteren en B viel heel hard. En zij vinden dat je je niet mag aanstellen en ook nooit pijn mag hebben. Dus B viel heel hard en zij riepen gelijk. KLAAR, OVER, kijk een auto! NEE, nu klaar er mee! In ons huis hè! Tegen ons kind! Dus wij keken er even naar en gaven hem aandacht. Zoals het hoort! Kijken of er iets is, hij mag even huilen en zeggen wat hij heeft en als ik denk dat het wel genoeg is dan zeg ik dat ook rustig. Maar ik vind het belangrijk dat een kind naar zijn gevoel mag luisteren en er niet overheen hoeft te stappen. Zegt mijn schoonmoeder terwijl ik even naar B zijn kin kijk op dwingende toon ' ga jij even E op bed leggen' Waarop ik verbaasd 'nee' zegen haar negeer. Ik ben er zo klaar mee!! Dat gedwing, dat opleggen van hun mening.. Gatver!
    Ik ga ze straks even bellen, dat neem ik niet. Maar wel vervelend dat ze nu juist in deze periode zo veel hulp hebben gegeven. Dat voelt dan heel vervelend om ze nu boos op te bellen..

Voor jullie een fijne dag allemaal!

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Geen last van de tijd :D D. slaapt bij opa en oma en madam ehh weenie hoelaat ze wakker was. Hubby ging er vandaag uit dus lig nog lekker in bed :D

Nanni: balen dat er nog een plek is bijgekomen! Weet niet wat je tegen krentenbaard kan doen, ken het niet.

Planning: nog ff lekker blijven liggen, douchen en dan komen Kylie en J.ens langs. Hubby gaat cake maken zo, dus hebben straks wat te smikkelen

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Eef de goede burger, wat een raar mens om zo over straat te lopen.
    Prullenbakken periode ehh nee maar klinkt wel leuk hoe je dat zegt van je lege kastjes hahaha. D is erg van het opruimen, als papa weer eens papiertjes van iets laat slingeren ruimt D dat uit zichzelf op. Idem met lege beker of zn bordje, gaan netjes de keuken in. Maar als t op speelgoed aan komt is hij altijd alles kwijt :p kan dus nooit speelgoed verkopen want tis niet compleet.

Succes met bellen! Zou er ook zeker wat van zeggen. Belachelijk dat ZIJ vind dat JOUW kind iets niet mag in jullie huis. En al helemaal als ie onderuit gaat en gewoon pijn heeft. Als moeder zijnde weet je precies wanneer t menens is en wanneer t huilen kan stoppen omdat t meer van de schrik is.

Ben hier ook vorige week heel duidelijk geweest naar mn stiefma. Was t ff zat dat ze altijd ging vertellen wat ik moest doen en hoe goed zij D kennen want dit en dat en zus en zo. Nou ik ken mijn kind toch echt beter dan wie dan ook. Ze heeft ook altijd commentaar(negatief en TE serieus) op FB berichtjes van mij. Dus moest er ff wat van zeggen. Kreeg er geen reactie op dus hoop dat t is over gekomen

Oja en vind nog steeds dat ik een 'dankje' moet horen van mijn buren. Nu dikke week geleden dat ik op hun dieren heb gepast paar dagen en krijg niet eens een 'dankje wel' bah wat aso! Kan daar niet tegen. Misschien teveel eisend maar dat boeid me niet :p

16. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Eef; wat een sensatie! hoop geen ernstig ongeluk? goed dat je gaat bellen! is jullie kind en jullie huis!! mijn schoonzus heeft er ook een handje van, maar ik zeg dan ook gewoon is mijn kind!

roozjuh; lekker uitslapen!

Krentenbaard is een besmettelijke bacterie! gelukkig is de zalf die wij al hadden de goede ook voo bij krentenbaard1 na 48 uur smeren is het gevaar dan geweken!

Jaymee is een beetje uit zijn doen, ik denk door tijds verschil, al had hij gisteren ook verhoging en zure luiers :(

17. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    roozjuh; wat aso van je buren :) ik zou de volgende keer niet meer oppassen.. dank je wel zeggen i toch nie zo moeilijk

18. eef80

eef80 Niet meer actief

Nanni, dan moet je dus ook nog goed opletten dat het andere kleintje het niet ook krijgt! En je spullen wel heet wassen dan hè? Anders is het dweilen met de kraan open!

Roozjuh, wat onaardig van je buren!! Je hebt er mensen tussen die het maar normaal dat mensen voor ze rennen. Mijn zus had 'aardige' nieuwe buren. Op de kat gepast 3 weken. Daarna aantal middagen opgepast op de kids zodat ze de caravan konden opruimen etc en nog geen bedankje! Laat staan een bloemetje. De keer er op vroegen ze het weer en toen zei ze dat ze het veel te druk had. Toen wisten de buren zelfs nog te zeggen 'te druk? Je hebt helemaal niets te doen?, Geen man, geen kinderen en niet eens vrienden' :$:$:$ Pardon??
    Ik zou naar ze toe gaan roozjuh en zeggen dat dat niet zo aardig van ze is!

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Wauw das wel heel aso zo'n opmerking! Niks te doen.. Zit ze haar te bespioneren ofzo de hele dag. Mijn buren zijn normaal wel heel erg van het bedanken en heb altijd wel iets gehad, chocolaatjes, v&d bon, rompertje uit disney, beker uit disney voor de kids. Alleen toen ze bij ons 1x ging oppassen op de kat kreeg ik commentaar dat ons huis schoner moest(pardon?) En ze had even de bezem door de woonkamer gehaald en onze handdoeken in keuken en wc maar ff gewassen... En sinds dien doet ze dus heel raar. Vaak wel hele gesprekken als we elkaar buiten tegen komen maar nu alleen hoi en doei. En ze zag me van de week lopen met de hond en normaal komt ze dan automatisch al naar me toe om ff babbeltje te doen, nu liep ze snel door en snel naar binnen.

Weet niet of ik t lef heb om te 'vragen om een dankje' Om t iig te melden dat ik dat wel netjes had gevonden. Ben echt een softie geworden want vroegah trok ik gewoon mn waffel open. Ik zeg volgende keer gewoon nee als ze t weer vraagt. Ben er nu wel klaar mee

20. eef80

eef80 Niet meer actief

O! Zij was het dus! Wat een vreemde situatie! Dus ze vond je huis vies (waar bemoeit ze zich mee??) had commentaar, vraagt jou wel ook weer om op te passen maar zegt verder niets meer... Kan mij voorstellen dat je geen idee hebt wat je hier mee moet!

Deel Deze Pagina