Ja zij idd haar huis is smeriger dan de mijne. Ze heeft katten haren op t aanrecht en dus ook in de bestek lade enzo. Vind dat zo vies! En dan zeiken dat er bij ons paar honden haren op de grond ligge. Tja ik neem gewoon wat afstand van ze. Heb overigens ook nooit het beloofde kadotje voor C gehad maar die kunnen ze stoppen waar de zon niet schijnt haha Hoe t is met de kleine E? Nog steeds wonderbaarlijk goed aant drinken?
Goeiemorgen f was om 08.40 nieuwe tijd wakker heerlijk. Ze ligt er al weer in. Manlief is er nog niet uit. Wat een rust Ik wil er vandaag met man en kind op uit. Maar heb geen idee wat we gaan doen. Man vindt veel te druk
Lionne: oee lekker. Jouw kleine meid heeft dus geen last van de winter Misschien lekker zwemmen met zn alle? Of ehh t bos in. Ikea(al is dat wel druk op zondag) Ik ga nu ff snel ontbijten haha, kylie is er met klein uurtje
Goedemiddag dames! @eef: fijn dat je kleine meid weer thuis is! En wat een leuk idee van "bezuinig-gourmet"!! @nanni: oei krentenbaard, is vervelend, kom je geloof ik niet heel gemakkelijk vanaf en kan dacht ik ook weer terugkomen. @wintertijd: Iza heeft er tot nog toe geen last van. Werd om 7:00 vanmorgen wakker, nieuwe tijd. @bemoeizuchtige smoeder: grr vervelend. Vind t wel dapper Eef dat je gaat bellen. Ik vind, ook al ben je niet in je eigen huis, dat ze altijd jou moeten zien als eerste beslisser! @hier: gister feestje gehad, eerste helft was wel leuk. Tot ik zei dat Iza maar 1x per nacht kwam en dat dat heel knap was van dr. Toen vonden ze t wel lollig om over "komen" als in klaar komen" verder te lullen en hadden ze t dus over Iza in combinatie van dat zeg maar. Begonnen ze ook over naaktfoto en t werd me echt te kwaad! Heb toen cinisch geroepen:" zal ik eens een hele geile naaktfoto laten zie van mijn kleine dochtertje van een halfjaar?!" godver, toen waren ze wel stil en gingen ze t ergens anders over hebben. T was maar een grapje zeiden ze maar dat is toch gewoon niet grappig of wel dan?? Stelletje boeren... En m'n vriend ja had (natuurlijk) niks in de gaten.. Zucht. Niet leuk Ohja: 6 MAANDEN wave!!
Hoi! @Eef: heel herkenbaar! Mijn souders doen ook altijd zo als F iets heeft. Bij haar nichtje doen ze het nog erger. Gaan ze in hun handen klappen en dan, over, klaar, je bent toch een grote meid! Ik heb een keer gezegd: nee ze is geen grote meid het is een peuter van2 en die mogen best huilen als ze vallen. Toen waren ze gepikeerd! Maar dat jouw schoonmoeder jou ook nog gaat commanderen gaat wel heeeel erg ver, niet normaal! Ben benieuwd hoe dat gesprek gaat... @Roozjuh: nou dan weet je het voor de volgende keer. Gewoon nee zeggen dus. Tja als ze niet meer normaal met je wilt praten dan zou het gek zijn als je wel op de huisdieren mag passen. Enne je handdoeken verschonen en vloer vegen, dat gaat ook echt ver! @Lionne: het bos is echt een aanrader! Rust en frisse lucht, ook belangrijk voor F. Kan je je man niet zover krijgen? Het is nu zo mooi! @Anne: niet normaal! Zeker mensen zonder kinderen. Naast dat het gewoon geen grappen zijn is het ook nog eens heel kinderachtig. Was het verder wel leuk of heeft dit de stemming een beetje weggenomen? @hier: Vanmorgen een eind gewandeld en even een half uurtje bij souders gestopt. Hebben we dat ook weer even gehad. Verder nog even gefacetimed met pa en ma aan het andere eind van de wereld. Na wat huishoudelijke taken zit ik nu op de bank, heerlijk in het zonnetje!
Die "grappen" waren een beetje aan t eind van de avond. Toen was t voor mij wel gedaan. Daarvoor was t wel gezellig vond ik. En idd mensen zonder kinderen...
En idd supermooi weer, lekker om te gaan wandelen! Wij blijven helaas binnen, de vader van m'n vriend komt zo op bezoek.
Heb me net toch iets raars gehad vlak voor kylie kwam. Kreeg die steken weer in mn borstkas alleen nu erger dan ooit. Kreeg geen lucht, zat te janken en werd zwart voor mn ogen. Hubby stond op t punt ambu te bellen. Ging na 10min gelukkig weer wat over maar blijf nu pijn op mn borstkas houden. Heel gek. Kga zo ff google afspeuren zodra laptop aangeslingerd is. Ideetjes van jullie waren breukje in middenrif en syndroom van Tietze Playdate met j.ens/kylie was gezellig. Kids hebben ff kort geslapen naast elkaar en zaten verder lekker te brabbelen EDIT: Syndroom van Tietze zou t eventueel kunnen zijn. hubby wil dat ik morgen naar dokter ga maar kzie dat echt niet zitten. maar hij durft me nu niet alleen te laten, bang dat ik t weer krijg en ik straks stop met ademen of mn hart ermee kapt ofzo(overdrijven is ook een vak) Kwil ff op bed liggen maar dan wilt ie dat ik babyfoon aan doe zodat ie hoort of ik weer een aanval krijg
Hi meiden! Ik wilde eigenlijk even alleen maar lezen omdat ik zo ga eten maarga toch even snel reageren! Roozjuh ga jij morgen echt even naar de dokter!! en als het aanhoudt vanavond nog! Je hebt een verantwoordelijkheid voor je kinderen en naar jezelf om goed voor jezelf te zorgen!! Middenrif breukje kan je testen door een maagzuur middel te nemen. Als het weg gaat is dat het. En laat even naar je hart luisteren! Druk op de borst kortademig,,, Let op als je last van je arm gaat krijgen. Dan gelijk bellen! Zeg,,kylie zat toch ook in de zorg? Kan zij anders even naar je hart luisteren en je bloeddruk checken? Kom straks verder kletsen! doei!
ps nog heel even roozjuh Olifant op borst = naar ziekenhuis Alleen steken bij het hart wijst vaak op magnesium tekort. Hè bah, maak me zorgen om je!
Ja, roozjuh, morgen of vanavond naar de ha. C. en D. zijn afhankelijk van jou en kunnen niet zonder jou! Ego: naar Ikea geweest, waar het gruwelijk druk was. Twee spiegels en de vormenstoof gehaald. Iemand nog ideetjes voor cadeautjes voor sinterklaasdoppelspel?
Ah wat lief meiden, nee joh maak je niet druk. Ben wel wat gewend met mn rug al 11jaar. Naar dokter gaan zie ik niet gebeuren. Die dodo's weten toch nooit iets. Dat heb ik wel gemerkt met mn rug, heb tientalle artsen gezien en nooit wist iemand iets. Ehh kylie had ik t net niet verteld toen ze hier was weet niet of zij ook wat had kunnen doen kwa luisteren naar hart of mn bloeddruk. Wie weet ligt t daar niet aan. Overigens pijn in linker arm had ik niet, heb daar wel op gelet. Dan had ik zeker een ambu willen hebben. Maagzuur heb ik niet, of naja niet dat ik me kan herinneren. Kzal een een rennie nemen straks. Thx voor de tip! And dont worry ill be ok.
Lionne toch ikea leuk! Altijd kom je met iets terug daar haha. Weet verder geen kadotjes. Heb voor C van die ringen voor aan de buggy. En een knisperboekje incl bijtring van elmo(kruidvat)
Helemaal mee eens! En niet alle dokters zijn hetzelfde hè.. Probeer t niet over een kam te scheren. Meestal weten ze wel waar ze t over hebben.
Ik sluit mij bij de rest aan Roozjuh! Baat het niet dan schaadt het niet! Er zijn ook echt goede artsen! Dit is echt niet gezond hoor....
Heb even 15 pagina's terug Gelezen! Het gaat zijn gangetje! Veel stress rondom ons heen !! Maar gelukkig zijn hubby en ik closer dan ever *zwijmel* Dinsdag de meting van M dr hoofdje .. Ik ben zo benieuwd!
Eef, hoe gaat het nu met E? Roozjuh ik zou ook inderdaad naar de ha gaan hoor!! @ kremtebaard?! Het lijk ook erg veel op ringworm! Sterkte iig