juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ja was wel wennen.. Maar ook alsof ik nooit weg was geweest ! Maar oh wat was ik blij thuis te zijn :)

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Einneh: heb ze al gejat :p zet ze er straks voor je op.

Sappie: nee dat zandmannetje heb ik ff gekidnapped :p dus je wacht maar ff haha. Na 2uur is D.amian eindelijk in slaap gevallen. wil t ff zo houden.

ego: aahhh!!!!! klote kat! hebben nu slotje op onze keukendeur (schuifdeur) zodat de kat de keuken niet meer in kan. die scheurt zakken brood open of jat mn vlees dat ligt te ondooien. deur nu op slot maar ze heeft door dat ze verdikkeme via keukenraam naar binnen kan komen. gaat ze achterdeur eruit, rent snel om(of ze gaat via t dak?) en dan hop zo de keuken in en heeft net even heerlijk mijn gehakt zitten opvreten voor mn lazagne straks!! kan nu dus opnieuw gehakt uit de vriezer halen grrr

en nu staat ze doodleuk weer bij de achterdeur te miauwen dat ze naar binnen wil...

3. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Foei Roozjuh, jatten mag niet :p. Maar toch alvast bedankt :D

Heerlijk zo'n kat...... Gelukkig doen die van ons dat niet, als we thuis zijn tenminste ;)

4. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    leuk he... katten :D

Zandmannetje mag je houden.. hier is de slaapfee al geweest.. ;)
    Na 2 uur boven in bed te liggen mormelen had ik m in de wipstoel gezet, we hadden afgesproken dat ik effe zou douchen en dat ie daarna een fles zou krijgen.. kom ik terug.. ligt ie te maffen.. wat n gek !! :)

5. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    de kat van m'n zusje ging er vorige keer vandoor met een schnitzel van de slager.. en de kat van m'n moeder zat de tonijn uit de salade te eten.. daaag salade.. ;)

Hier nog niks 'geks' meegemaakt.. wel zit diesel altijd op schoot als ik cornflakes zit te eten.. bijna z'n neus in dat bakje ;)

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    niks geks met je kat? jeetje dan is die van mij echt een terror beest want die doet elke dag wel iets om t bloed bij me te laten koken. vanmorge worst uit t broodje van D.amian gejat. die was zn knuffel pakken, loopt terug naar zn brood terug, worst weg. 'mama nee! mij boos op mama! mij oef!!' vertaling: ma blijf met je jatten van mn worst af, ik ben boos op je :p kreeg mama dus weer de schuld zoals gewoonlijk.

7. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    kat van roozjuh :D

8. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    kat van einneh :)

9. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    kat van sappie

10. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    oke nou hou ik op....

11. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Hihi leuk sappie :D

12. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Hahaha geinig die katten!

Jezus wat is er weer veel gekletst!!
    @mannen: tja.. Ze zien gewoon minder ofzo.. Gelukkig "luistert" die van mij wel goed naar wat ik zeg, dat kan soms schelen denk ik.

@ PCO: ik vroeg dat van t PCO. Bij mij is dit in april 2010 geconstateerd. Daarom zouden we gaan starten met clomid op 5 okt maar op 4 okt had ik een positieve test in handen. Ik heb één eisprong gehad en dat was gelijk raak. Hoop natuurlijk dat t bij een tweede ook zo gaat. Goed om te lezen dat degene met ook PCO(sorry naam kwijt) de tweede Kerr zo spontaan zwanger is geworden!

Ego: Iza is een scheetje:p. Ze maakt zoveel geluidjes en is zo liehieeeeff!!! Zucht.. IN LOVE!! De eerste groentehap is hier een feit!! Ik had voor haar courgette groentehapje gemaakt en ze vond t volgens mij heel erg lekker!

@cb: iedereen zeikt altijd zo op cb maar bij mij vind ik ze echt fijn! Ze adviseerde me om te starten met vaste voeding en dat je kindje dat zelf aangeeft en ook dat ze een beetje terugkomen van de 1liter melkgrens. Nou ja, ik ben er erg blij mee iig! :)

13. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Anne, fijn dat het groentehapje goed ging.

Ik wil ook hapjes gaan geven :) maar ik vind haar nog te jong.

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    whahaha sappie, die katten!! geweldig :D

hier vandaag ook groente hapje gegeven. potje met sperziebonen. geen succes :p die kom die ze trekt! whaha nee dat vond ze maar niks. morgen weer lekker fruit geven

15. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Goedemorgen!

Hier stond gisterenavond de kat van deburen voor de balkondeur. (we wonen op een appartement)

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wat is t rustig hier...

17. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
  18. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Sappie; gaaf kadoo!

Hapjes; hier is het 1e hapje ook een feit, wel groente want wij zaten te eten haha.. Gisteren met avond eten was meneer weer wakker (laatste dagen elke keer) hevig happend/sabbelend op zijn handje zat hij in zijn bumbo te kijken hoe wij aten.. Leon heeft een lepeltje gepakt en gekeken wat hij zou doen, oke de gezichten waren vies, maar ow wee als we stopte hahaha, dus hij heeft bloemkool gegeten en tot nu toe geen last van zijn darmen! Gelijk wat ingevroren voor vandaag en morgen :D Fruit ga ik geven als hij s morgens langer wakker is.. Hij wil nu rond half 8 zijn fles, en wil dan om uiterlijk half 9 alweer slapen! en hij slaapt dan tot zijn volgende fles!

19. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wat leuk zo'n trekker!

Ik twijfel een beetje. De kleine ligt in dromenland, hebben beide gedoucht en met de wandelwagen de honden uitgelaten...
    Nu: Mee gaan slapen of even naar het dorp wandelen?? ;)

20. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nanni gewoon van je eigen bord geprakt en gegeven?
    Daar zit toch teveel zout in? Of kook je voor jezelf ook zoutloos?

Ik weet nog niet wanneer ik zal starten daarmee.
    De fles met rijstebloem gaat er goed in. Hij sabbelt veel op zijn vuistje (kwijlt trouwens ook ENORM) maar is dat een teken dat ie op vastere voeding over wil?

Deel Deze Pagina