juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Tips: ehh goeie vraag. We zijn hier bijna een jaar bezig geweest. Gewoon overdag geen luier aan doen en een mega stapel (onder)broeken klaar leggen :D gaat hij zelf al wel op potje/wc? Ging hier opeens hard toen meneer door had dat hij staand kon plassen. Dat vind ie helemaal geweldig en sinds dien gaat het super. Hier en daar gaat t nog mis maar dan staat ie niet goed tegen de wc aan ofzo.

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Eef, dat zou wat zijn meteen een boete! Hoop t niet voor je. O en je kleine meid keertje over de liter is niet zo erg hoor. Als t maar niet elke dag is. Je kan tussendoor ook water of diksap geven, vaak is t ook gewoon meer dorst dan echt honger. Hier krijgt C ook diksap tussendoor. Niet veel, 30cc per keer ofzo.
    Succes met je spaghetti :p geen zin om te koken of was je je vriezer inhoud zat? Haha. Hier vandaag paella op de planning. Zonder vis, met kip

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Heeft iemand nog een goeie vriezer/vrieskist die hij weg doet?
    Onze vriezer sluit niet meer goed en kan daardoor niet echt wat invriezen want dat smaakt echt goor, heel waterig. Zit namelijk flinke ijsvorming in de vriezer en ben t beetje zat dat ik bijna niks kan invriezen. Kan dus ook geen eten voor C vantevoren maken en invriezen

4. Porsche

Porsche Niet meer actief

Hoi meiden!
    Ladybabs is niet meer actief! Hopelijk word ik nu niet meer herkent en gezocht!

X

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Jeetje al die nieuwe namen, gok dat ik 100x moet vragen wie nou wie is hoor :p

Ego: D.amian heeft net een sint kado van zn zusje gevonden.. What do i do now?!?! Hij gaat dat zeker weten herkennen 5dec als 'sint' langs komt...

6. eef80

eef80 Niet meer actief

Roozjuh, zeggen dat dat voor de baby van kylie (of iemand anders met baby) is. Deze voor de show geven als hij er bij is aan kylie en de sint heeft dit toevallig ook gekocht voor C. Wat een toeval!! ;)

En hi porsche!

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha ja das ook een idee. jeetje ik wil weer eens wat vieren hoor, verkloot t al nog voor t begonnen is :p

8. mamavanR

mamavanR Actief lid

6 sep 2011
    277
    13
    18
    Hallo dames,

zou ik met jullie mee mogen schrijven? lees al een tijd mee en heb me zelfs nog is aangemeld bij het 'uitgerekend in Juni' topic.
    zou eerst even iets over mezelf vertellen:
    ben bijna 22jaar, getrouwd, 2 kids: R.afael van 2 en A.my van bijna 4 maanden. ben sinds de geboorte van R huisvrouw en dat bevalt prima. we zijn wel bezig om een webshop op te zetten die rond het einde vh jaar online moet zijn en die ga ik beheren.
    R. was een supermakkelijke baby en nooit problemen mee gehad. en A. is het tegenovergestelde ze was een huilbaby maar gelukkig is dat nu over. dus nu kunnen we pas echt genieten..
    als jullie nog vragen hebben of liever niet hebben dat ik niet mee praat is het geen probleem hoor!

Groetjes!!

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Welkom mamavanR(en A). Tuurlijk mag je lekker mee kletsen, gezellig juist
    Wat voor webshop ga je beginnen? Lijkt me zwaar een huilbaby maar wat fijn dat dat over is en je nu kan genieten! Ook ik ben huisvrouw sinds de geboorte van de oudste, heerlijk! Zou niet anders meer willen

10. mamavanR

mamavanR Actief lid

6 sep 2011
    277
    13
    18
    vergeet helemaal te vertellen dat ik dus 3juli ben bevallen van A dmv inleiden. Was 25juni uitgerekend dus met 41+1 weken is ze gekomen. Bij R ben ik toendertijd ook ingeleid met 42weken. Bij beide gelukkig geen medische reden maar ze wouden gewoon niet zelf komen;) Het is een webshop in baby/kinderkleding nieuw en 2ehands, maar volgens my mag ik daar niet teveel reclame voor maken zo. Ja mij bevalt het huisvrouw zijn ook prima, moet ook eerlijk zeggen dat als ik ze een dag niet heb gezien ze wel erg mis. Pff wat irritant reageren via de telefoon.. Ga nu lekker slapen. Trusten!

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    o my lord wat een nacht :( Ging om 22.00 mn bed in, zat te twijfelen of ik D moest wakker maken om even naar wc te gaan omdat ie nu zonder luier slaapt. Maar dacht neh hij slaapt net een uur (lag heel lang te brabbelen in zn bed) dus vond t zielig om m nu al wakker te maken. Om 01.00 kwam madam voor de fles, dus heb D maar ff wakker gemaakt voor de wc maar was helaas al te laat :( Heb dus zn hele bed moeten verschonen (gelukkig waterdichte moltonhoes!) en hij moest ff douchen. Meteen mn rug verkloot pfff. Na fles van madam was ze klaar wakker maar viel na uur gelukkig weer in slaap. Heb dus geen oog meer dicht gedaan. Om 6uur eindelijk in slaap gevallen maar natuurlijk om 7uur kwam meneertje alweer dat ie naar benden wilde

*gaaaaaap*

12. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Wat een nacht, Roozjuh.

13. eef80

eef80 Niet meer actief

Welkom mamavanR!

Roozjuh, wat een kl*te nacht! Nee, daar knap je niet van op!

Hier werd ik vanmorgen door de twee mijn bed uit gebruld. Ik werd kennelijk nogal slecht wakker want ze waren er beide rood van aangelopen :).

Vandaag moet de kat weer naar de dokter (om de twee maanden antibiotica voor verkoudheid) en verder niets op de planning. Komt mooi ui want ik heb mega last van mijn bekken..

Op het menu: vandaag weer restje uit de vriezer, jammie :D (het is net een tover vriezer,,,er komt zo veel uit..)
    En roozjuh, je vroeg het laatst maar nog geen antwoord op gegeven. Het is uit bezuinigingsoogpunt en vanuit het idee dat ik het erg zonde vind om dingen weg te gooien (waar ik wel de neiging toe heb) Ik eet nu al 3 hele dagen uit mijn vriezer en heb alleen brood gehaald als aanvulling van €2,30. Ik probeer een beetje zuinig aan te doen momenteel. Het ging er iets sneller uit dan dat het er in kwam.
    Vandaag weer dus. Dierenarts á €50,- :( maar goed, ben dol op die oude kater.

Fijne dag!

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    groot gelijk hoor eef! Hier vliegt t geld er soms ook uit nog voor het goed en wel binnen is. Tis dat onze vriezer niet helemaal goed vriest anders had ik ook onwijs veel erin gehad. Wij kopen gehakt en kip voor aantal weken wanneer het goed in de aanbieding is. Maarja kan nu bijna niks meer invriezer grrr. Dus gaan dure maanden worden tot we een nieuwe vriezer hebben.

Planning: vandaag zo min mogelijk. Hubby vanavond ff kerstkado voor D ophalen. Morgen naar Roosendaal en Dordt. Hubby gaat skydiven en daarna langs op de zaak bij mn schoonmoeder en kerstkado ophalen voor C.

menu vanavond: Maggi sperziebonenschotel.
    menu morgen: goeie vraag, maybe bij schoonvader eten waar ik geen zin in heb. vroeg van de week of we daar konden eten en krijg alleen maar te horen 'weet niet, moeten we nog even kijken of we wel thuis zijn' nou dan niet toch? zeg dan gewoon nee maargoed hubby wilt graag dus die vraagt nog ff door

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    o krijg net te horen dat de vader van hubby's stiefma is overleden dinsdag. dus eten toch niet bij ze. hubby wil nog wel maar vind dat niet echt gepast. hun hoofd staat er totaal niet naar

16. mamavanR

mamavanR Actief lid

6 sep 2011
    277
    13
    18
    Zo wat is het rustig zeg. Iedereen genoten van de natte dag..
    Vandaag niet zoveel gedaan fysio kwam voor A en komt pas over 6weken weer. Is dan waarschijnlijk de laatste keer(jippie)(zijn door de kinderarts doorverwezen naar fysio toen a nog zoveel huilde)
    En ook nog even de auto opgehaald met schoonpa. Gaf door de kou snachts telkens een foutmelding in de stuurbekrachtiging maar toen die daar stond ineens niet meer dus zijn er niks mee opgeschoten:( gelukkig hebben we 2 autos dus altijd een reserve;)
    Morgen met a naar osteopaat en schoonma let even op r, dus die zal well halve middag blijven. Jullie nog plannen?
    Slaal lekker alvast!

17. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Welkom mamavanR! Gezellig dat je mee komt kletsen. Het is hier wel vaker rustig, hoe meer mensen hoe leuker wat mij betreft! Wat vreemd van je auto?! En wat fijn dat de Fysio na de volgende keer waarsch niet meer nodig is.

@roozjuh, hopelijk slaap je vannacht wel beter.

@eef: creabea met eten! Wij moeten onze vriezer ook eens leeg gaan eten... We proberen te bezuinigen op de boodschappen, maar is nog niet makkelijk. Doen nu weekboodschappen. Proberen max 80 euro pw uit te geven.

@hier: Iza krijgt nu denk ik echt een tandje hoor!!! Ik voel en zie nog niks, maar ze is huilerig en chaggie, luieruitslag, uitslag op dr wangetje en onder dr oogje, wil meer slapen of juist niet.. Dat zijn toch kenmerken of niet?

Plannen morgen: ga gezellig naar m'n moeder met Iza!

En ik moet gaan solliciteren, maar ik kom maar niet toe aan t schrijven van n sollicitatiebrief. Dan heeft Iza m'n aandacht nodig. En als Iza slaapt moet ik snel alles opruimen en s avonds ben ik kapot. Iemand toevallig tips?

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Anne: geen sollicitatie tips, werk al dikke 3jaar niet meer en ben t ook niet van plan te gaan doen :p

MamavanR: wat gek van je auto. Hopen dat je er met de komende wintermaanden geen last van gaat krijgen. En rustig is t hier bijna altijd wel. Veel mama's zijn weer gaan werken en sinds dien bijna niet meer hier aanwezig.

Planning: straks naar Roosendaal. Hubby gaat skydiven. Daarna naar Dordt naar schoonma op de zaak, en dan door naar HIA naar schoonpa(hubby zn broertje is jarig) En dan vind ik t wel weer prima voor vandaag. Word al moe als ik eraan denk met al dat heen en weer rijden.

Oja slapen ging wel iets beter gelukkig, wel nog last van mn borstkas weer gehad. Ja en mn rug natuurlijk maar das standaard

19. mamavanR

mamavanR Actief lid

6 sep 2011
    277
    13
    18
    roozjuh: wat een drukke dag,veel heen en weer. In en uit heb ik altijd zon hekel aan met 2 kids..en heeft d het vanacht droog gehouden? Veel plezier! Anne: niet echt een tip, maar gewoon doen.laat je alle spullen gewoon keertje liggen dat opruimen komt savonds toch wel. Meestal is het het lastigst om jezelf ertoe te zetten en als je bezig bent is het zo gedaan. Auto: de auto deed het daar waarschijnlijk niet omdat t snachts niet had gevroren.er is nu in ieder geval een melding van gemaakt in hun systeem, dus hoeven we de volgende keer niet te betalen als het dan buiten de garantie periode is. fijne dag iedereen!(de 'enter' toets doet t niet sorry)

20. eef80

eef80 Niet meer actief

Goedemorgen!

Succes met solliciteren anne! Enige tip die ik heb isproberen op te vallen want er zijn vaak enorm veel reacties op een vaccature. Een (pas)foto bijvoorbeeld er bij laat je al opvallen.

Roozjuh, fijne dag vandaag. Heb je al gezocht wat je herkent jetje borstkas? En sterkte met rug en bekken in de auto hele dag!

mamavanR, fijn dat de fysio voor het laatst is geweest. Altijd fijn als het niet meer nodig isomdat het zo goed gaat! Naar de osteopaat, voor jezelf of voor het kleintje?

Hier ben ik vanmorgen door mijn rug gegaan, boven in,,,niet te harden!! Tilde E op uit de wipper en klaar was het! Kon/kan niets meer!! Aankleden niet mogelijk laat staan de kleintjes. Dus mijn man uit zijn werk de kleintjes naar het kdv gebracht en weer terug naar zijn werk. Man man man,, wat een pijn. Bekkenpijn= heel zwaar kl*te maar bekkenpijn+door je bovenrug gaan = geen doen!!! Net drie paracetamol op maar ik denk dat die dingen over de datum zijn want ze werken niet :p Ik lig nu alleen maar op mijn bed, dan gaat het wel. Toch die stress en vermoeidheid denk ik die zijn tol eist.

Doei meiden! Ik kom snel weer kletsen wanneer het mij geen pijn meer doet om iets in te typen!
    Fijne dag!

Deel Deze Pagina