juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sepherine

sepherine Niet meer actief

Mama van r je hebt er altijd van die zeuren bij zitten he

Inderdaad ontmoet via internet en ik weet eigenlijk niet of hij in België wil wonen maar denk dat hij wil dat sm in Ghana gaat wonen geen idee echte liefde ja denk het wel maar dan nog lijkt de gedachten mij niet fijn haha

Eef klinkt lekker maar ken het niet

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    donderdag, oee spannend!! laat je t ff weten :D ben zo benieuwd. enuhh kruipen, ja lukt haar gelukkig nog niet hoor. maar wel al pogingen om vooruit te komen. haar armen zijn nog niet sterk genoeg. bij jou gaat dat dus nog wel ff duren :p waarom wil ze niet op dr buik dan? misschien wat vaker korte momentjes toch ff op de buik, goed voor nekspieren(o god ik klink als cb!!)

eetsmakelijk, lekker mihoen!
    ik heb mn gehaktbal al stiekem op zitten smikkelen, wat was ie toch weer lekker hahaha. nu ga ik koken

3. sepherine

#1743 sepherine, 5 nov 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 nov 2012
  4. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Roozjuh: wat knap van D zeg! Gewoon droog! Leuk dat je gaat oppassen
    Eef: groot gelijk dat je E mee hebt terug genomen hoor! Zou ik ook gedaan hebben!
    Mamavanr: de Jhbpm van de kruidvat is anders van samenstelling! Je hebt er meer van nodig, dus echt goedkoper is het niet. Bij dirk van de broek betaal je 4.80 voor een pak nutriton dus veel duurder is het niet (kruidvat is erg duur met nutriton)
    Fijn dat ze is goedgekeurd op het CB!

Serperine: hihi 2 maanden zonder smoeder lekker :D :p
    Ik heb het gelezen en zou persoonlijk wel mee doen met een onderzoek. Omdat ze zo snel is zoekt ze ook meer uitdaging straks, en misschien kan je daarin dan ook wat tips krijgen?

Hier een drukke dag op me werk pff.. moesten een brandoefening doen met de baby groepen, maar jeetje wat een gedoe zeg.. ook best sneu voor die ukkies, met zijn allen in een bedje en naar buiten.. volgende maand weer hihi.. en ook nog met de peuters..

Jaymee is weer wat uit zijn doen.. 1e en laatse fles gaan op maar de rest niet, halve flessen enzo.. we geven er maar aan toe, komt vanzelf wel weer goed :D
    Djayson heeft de smaak van het fietsen ook te pakken, vandaag op de fiets naar de PSZ geweest :D

5. sepherine

ooh die drukke dagen , zo gaat de tijd snel maar inderdaad sneu voor die kleintjes ,
    heerlijk he als ze zo snel zijn , fijn dat ie zo goed fietst !!
    ja het onderzoek pff weet niet hoe zij der op reageerd heb er wel gevraagd of ze bij mevrouw de dokter wil zijn en luisteren naar haar maar ze zegt neeee !! mama bijven ,

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Nanni, bij jou ook al een fietser! Gok dat D zijn fiets morgen ook mee wil naar psz. Maar weet niet hoe ik dat moet doen met terug naar huis lopen als hij op school zit.. Geen zin om met dat ding te zeulen, dan verkloot ik mn rug.

Oppassen: woensdag komt ze ff kennismaken en vrijdag 3uurtjes oppassen, heb er zin in!

Evenn wat raars... C.harlie zat net te smakken en te sabbelen op alles. Ik dacht laat ik speentje proberen en ja hoor, die wilt ze opeens!!! Nu met speen in slaap gevallen. Gek kind :p van de week zat ze me nog vreemd aan te kijken toen ik speen gaf en spuugde m hard uit

7. sepherine

roozjuh wat gek !! hier ook opeens een speen vorige week
    leuk he dat oppassen !! toi toi !! hoop dat het gesprezk goed is en het leuke mensen zijn
    fiets meenemen kan hij niet op de wandelwagen op een of andere manier ?

8. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Wat grappig Roozjuh, gekke C!

Leon heeft Djayson zijn fiets op school laten staan! Slot eromheen en klaar :D Sleutel zelf meegenomen

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    das ook een goed idee! gewoon aant hek vastmaken :D waarom denk ik daar niet zelf aan. zat al te bedenken hoe ik dat lompe ding mee ging nemen whaha. nu nog een slot zoeken....

10. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    En anders vragen of je hem even in het hek ofzo mag zetten ??

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    heb haar via fb ff opgezocht en ziet er beetje tja hoe zeg je dat. aso niet maar ook geen hele nette mensen om t maar ff zo te zeggen :) jonge moeder, net 25 geworden. Knulletje waar ik op ga passen is net 1jaar geworden. heb dus mn handen vol vrijdag. 5maanden, 1jarige en 3jarige phoe

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    zit idd hekje om hun pleintje heen maar wil m wel op slot hebben. alleen enige slot wat wij hebben is slot van hubby zn fiets en die gebruikt hij zelf(ook nieuwe fiets die goed op slot moet)

13. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    En binnen ?
    Anders eerst een slot kopen (action 1,80)

14. sepherine

Nou ja de fiets inderdaad aan een hek of binnen

Nou ja ze lijken misschien wat vreemd maar het kunnen natuurlijk even goed vriendelijke en lieve mensen zijn

15. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Hey dames,

Kan het even niet bijbenen hoor! Probeer bij te lezen maar het is opeens zo veel dat reageren al helemaal niet te doen is.

Groetjes!

16. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Hihi gaat snel ineens he..

17. sepherine

zo heb weer iemand heeel blij kunnenn maken

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Seph wattan?

Ego: kleine meid drinkt steeds beter! Eerst bleef ze maar hangen op 120cc en nu drinkt ze 180cc :D alleen ehh... Ze komt nog wel 6x voor de fles per dag. Dan zit ze op de 1liter en soms iets meer. Die liter boeid me niet zo maar 6x voor de fles komen wel. Vooral snachts bah. Nu we D.amian ook 2x per nacht moeten wakker maken voor de wc, doe ik dus geen oog meer dicht. Ben lichtelijk gesloopt.

Madam nu fles gehad, om 02.30 D.amian weer wakker maken en gok dat madam om 4uur komt melden voor fles, en om 7uur komt D.amian weer melden. *gaaaap* morgen ook weer rennen en vliegen voor psz. I hate tuesdays

19. sepherine

roozjuh , fijn dat ze zo goed drinkt !!!
    nou manlief heeft nieuwe bril maar was een actie kreeg gratis bril en nog een cadeaubon om iemand cadeau te geven twv 75 euro en heb iemand der heel blij mee kunnen maken ;)

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    O wauw wat een k*t nacht. Om 22u laatste fles, D meteen ff naar wc. Om 02u weer D naar de wc en om 03u werd madam wakker. Wilde fles, dus hubby fles gemaakt maar op een of andere manier vond ze die niet lekker. Heeft liggen krijzen tot bijna 05u! Enige manier dat ze wilde gaan slapen was als ik bij haar bedje bleef zitten en zachtjes met mn hand over haar rugje ging masseren. Zucht. Heb half uur aan dr bed gezeten. En om 7.30 kwam D weer. Gaaaap. Vandaag rennen en vliegen naar psz, hij gaat smorgens en smiddags

Deel Deze Pagina