juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Porsche

Porsche Niet meer actief

Goede morgen allemaal!

Hoe gaat het met jullie?
    Hier gaat het goed gelukkig,
    M is erg vrolijk en makkelijk en is verzot op verse banaan :)

2. eef80

eef80 Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

@annemama Hoe was je nacht gisteren? Dit keer niet van mij gewonnen? ;) Niet te doen om te reageren na een drukke dag hè? Snap het echt!

@vele geklets hier. Blijf er bij. Het is hier hollen of stil staan.

even denken,,wat had ik allemaal gelezen..

@roozjuh Vreemd dat C ineens een speentje wil! Wel is E momenteel ook heel erg aan het smakken en lucht happen momenteel. Ik denk dat het iets met tandjes te maken heeft ofzo?? Maar zolang ze blij is met een speen,, prima toch?
    En een vreemd verhaal van het oppassen ja. Je snapt niet dat iemand in deze tijd zo klakkeloos iemand kiest voor zijn kind. Nogal onverantwoordelijk! Wel fijn dat ze in dit geval iemand goeds treft.
    Ik heb toen ik 12 :$ was heel veel opgepast op een jongetje (5 weken toen ik begon en 6 jaar toen ik stopte) drie late avonden in de week. eerst alleen de zaterdagavond en later werkte ze in een restaurant. Zij was een moeder van 22 zonder man en zonder ouders. Maar liet mij dus (ik was heel verantwoordelijk, dat wel) dus met een 5 weken oude baby achter.. Ze had het getroffen met mij want iemand anders van 12 kan je toch zo'n verantwoordelijkheid niet opleggen? Voordat ik daar kwam oppassen legde ze de baby op bed en ging met de buurvrouw uit stappen. De baby sliep toch! :$ Toen de buurvrouw kwaad werd dat dat echt niet kon, toen kwam ik! Opgeduikeld in een advertentie in de supermarkt.
    Later kreeg ze een vriend. Ik dacht van de politie gezien er steeds handboeien lagen :).. en toen ik stopte met oppassen vertrouwde de buurvrouw mij toe (had ze toen ruzie mee..) dat ze een aantal fimpjes gemaakt had in duitsland maar helaas zijn weg naar nederland hadden gevonden. Ze stond om nogal ranzige dingen bekend. Ehhh..tja! Ik was wel verbaasd geweest over het arsenaal plastic mannelijk geslachtsdelen in haar kast toen ik op zoek was naar een pyjama voor de kleine jongen maar ik dacht nog 'ieder zijn hobby' :D Hihi,,

Jeetje door dit verhaal ben ik ook de rest weer kwijt! En de kleine jongen zet nogal een keel op dus moet even kijken.
    Doei!

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    eef: zo das wel gedurft om een 12jarige op je newborn te passen! maar gelukkig was die in goeie handen. en gaan stappen als de baby sliep?! wow wtf, geeft die dan niks om haar kindje. Komen nu tig senario's in me op 'wat als..' brrr. en dan haar vent bij 'de politie' haha. ja wat moet je idd als 12jarige anders denken als je dat soort dingen tegen komt hahaha!

ego: D.amian net naar school gefietst. Hij was helemaal trots en liet m zien aan de juf. Mocht het fietsje in de gang laten staan anders moest ik m mee zeulen en dat vond ze ook weer zo zielig vanwege mn rug(hubby was mee maar moet m vanmiddag ook weer brengen en halen en dan wilt ie vast en zeker weer op de fiets) dusss fietsje staat daar veilig binnen. Zaterdag ff slot kopen dat ie gewoon aant hek vast kan.

Oja kreeg net ff flink de kriebels!! jonge moeder liep met kinderwagen (dochtertje jaar of 1) Meiske zat koekje te eten en liet m op de grond vallen. Moeders pakt t koekje op en geeft m zo weer aan haar kind!!! bah bah bah bah!!! dat vind ik dus écht niet kunnen he.

4. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Goedeeeeemorgen allemaal!

Ik ben ff achter de laptop gekropen om een poging te doen te reageren op al die 2038474 berichtjes van jullie kletskousen ;) hihi.. Allemaal uit mn bolle hoofd, dus als ik iets mis of bij een verkeerde naam plaats, sorry alvast!

@mamavanR: de zondag na het feestje heb ik maar weinig gedaan, beetje gehangen de hele dag! Was blij toen t weer maandag was en geen (lichte) kater meer had...

@Eef: Dit keer was t wel een leuk feestje ja! Wel ook dezelfde mensen, maar geen rare opmerkingen deze keer. T was in de kroeg, dan hangt er sowieso een andere sfeer dan bij iemand thuis op de bank.

@ Roozjuh: leuke foto's van je kids! En D.amian al zo goed bezig met zindelijk worden! Knap! Geen idee hoe dat straks in zn werk gaat, maar volgens mij rol je daar langzaam in. en fijn dat je kleine meid al zo goed drinkt. Wel vaak 6x idd, vooral voor jou vervelend als je er s nachts uit moet. Kun je niet proberen haar snachts weer gewoon opnieuw in te stoppen? Misschien nu met speen;). Iza wilde ook dan wel, dan niet en nu gelukkig weer wel de speen.

@Seph: jeetje, veel leeftijdsverschil van je smoeder en dr nieuwe vlam. Weet niet goed wat ik daarvan zou vinden of hoe ik daarmee om zou gaan.

@lachen: Iza lacht al vrij vroeg en ook echt schaterrlachen! Echt een lachbaby gewoon.. Kan niet anders zeggen! Iedereen zegt t ook, ben ongelofelijk trots hoe positief zij in het leven staat!

@motorische ontwikkeling: net weer fysio geweest voor Iza. Ze draait nog (steeds) niet, maar wel echt bijna. Kruipen nog lange niet haha.. Van de week had ze voor t eerst haar voetje te pakken, maar dat vindt ze ook nog wel moeilijk. Ze vindt t wel hi-la-risch om haar tenen in dr mond te krijgen (met hulp van mij) Ze is vooral sociaal erg vlot, maar motorisch iets minder snel. Lijkt op dr moeder :p fysio zei dat we toch nog wel rekening moesten houden met de 6 weken te vroeg, maar ze maakte zich totaal geen zorgen.

@@@@@@: grrrrr... weet t niet meer hoor!

@hier: Vannacht was Iza vanaf half 3 elk halfuur wakker, zucht.... Elke keer weer instoppen, maar om 5 uur toch maar flesje gegeven want toen ging ze niet meer slapen. Snap er niks van, ze sliep gewoon door.. Tandje? Sprongetje? Als ik in haar mondje kijk zie ik (misschien?) een klein wit puntje onderin precies in t midden ?!?! Maar ik weet niet of dat t is? Ik voel nog niks..
    Gisteren ID-kaart aangevraagd voor Iza! En dus ook pasfoto laten maken, erg scheetig! Vandaag wasdag en
    kleren-uitzoeken-van-Iza-dag- want-ze-heeft-er-veel-te-veel!!!!
    O en de rode vlag hangt hier uit.. en hoe! haha .. dus.. fijne middag!

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Anne, waarom ID-kaart? Ga je naar het buitenland?

6. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    ja wij gaan eind november een klein weekje naar Zwitserland. Mn beste vriendinnetje woont daar! Zin in!

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    oeee lekker!! jaloers :p
    hoop dat wij volgend jaar ook naar t buitenland gaan. zo'n zin in! wil weer terug naar Mallorca in appartement van mn pa. scheelt kosten :p

oja iets vreemd dames.... C.harlie heeft om 4uur laatste fles gehad vannacht en wil nog steeds niks drinken nu... heb nu net fles gemaakt van 180cc maar heb nog 140 over!

8. eef80

eef80 Niet meer actief

Roozjuh, is ze aan de diarree? Of is D misschien ziek geweest met een buukgriepje? Is ze heel erg verkouden?
    Hoop dat ze snel gaat drinken!

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nee nee nee enuhh nee :p ze heeft uiteindelijk 120cc gedronken en dat was t enige al de hele dag... straks maar ff fruit geven, kijken of ze dat wel wil want dis wel erg weinig. Ze slaapt wel hele dag door. doet ze normaal ook niet. heeft ze nooit de kans voor want D schreeuwt haar altijd wakker. dies nu bijna hele dag op school dus denk dat ze slaap aant inhalen is

10. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Hoi dames,
    Daar ben ik weer!
    Ondertussen veel gebeurd.. Met Jens gaat alles goed, zit netjes op 4 flessen en zondag begonnen met groente.
    Ik ben 1 nov begonnen met werken. Eerst 2 nachten en 2 avonden ingewerkt (vanavond laatste inwerkavond)..Tot nu toe lijkt het me allemaal heel leuk en gezellig..En vooral de nachten zijn een eitje :)
    Jammer genoeg ook minder nieuws.. De huurders van ons appartement hebben definitief opgezegd, lopen nu 575,- mis in de maand. Daarbij ook geen recht meer op hypotheekrenteaftrek, dus lopen nog meer mis.
    En als klap op de vuurpijl kreeg Danny te horen (paar dagen voor het aflopen van contract) dat hij geen vast contract kreeg, na 3 half jaar contracten.. Zucht..
    Een lichtpuntje is dat we door Danny's ontslag waarschijnlijk wel in aanmerking komen voor veiling van het huis. Gelukkig hebben we NHG dus als het goed is wordt de restschuld kwijtgescholden..
    Dus druk druk druk.. Danny zit nu thuis en ik ga maar extra werken..

Wil jullie vragen om even hier op mijn foto te stemmen.. De nr 1 en 2 krijgen een maand lang gratis babyvoeding!

11. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Roozjuh: fijn dat de fiets op school mocht blijven! Heeft C al wat meer op??

anne26: tandjes? sprong? het kan van alles zijn.. helaas zit er geen gebruiksaanwijzing bij bij die kleintjes..

Kylie; fijn dat je werk bevalt! wel balen van de financiele tegenslagen! en danny zonder werk :(

Jaymee heeft veel gehuild bij de gastouder, wilde alleen maar bij haar hangen de arme schat!
    Hij hoest nog steeds onwijs en ik ben het zat dus ga morgen ff de huisarts bellen!

Op me werk onwijs druk! Fotogaaf was er! Leuk maar ook vermoeiend! Ze deed per kind een kleine shoot dus wel gaaf! Hoop dat mijn kids donderdag even kunnen tussendoor hihi

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    kylie: bah danny zonder werk. was al niet fijn dat ie naar ander filiaal moest en nu weer gezeik met contract. hopen dat ie snel wat anders vind.

nanni: ah gossie J zo erg huilen. ff een off-day? tandjes misschien of gewoon niet lekker in zn hum.
    Kleine meid heeft al wat meer gedronken ondertussen. welliswaar maar 3 flessen vandaag en paar hapjes fruit. Nog niet echt super dus en slaapt ondertussen ook alweer. misschien dat er griepje aan zit te komen, tandjes niet, zie niks zitten. gelukkig is ze wel heel vrolijk als ze wakker is.

13. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ik weet nie wat hij had.. Vanavond is hij rustig gaan slapen gelukkig (op hoesten na)
    Tandjes zou kunnen, zie bovenin de hele rij wel zitten.. (hij heeft er al 2 onder)
    Misschien nog een stukje sprong??

Fijn dat C toch wat gedronken en gegeten heeft Roozjuh

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    peuter-mama's: gaan jullie Sint Maarten lopen? D.amian is echt mega verlegen en zoals jullie weten is praten een kunst voor hem, laat staan zingen! Hoe ga ik in hemelsnaam met hem Sint Maarten lopen... had al topic geopend in Lounge maar blijf er mn twijfels over hebben. Hij vind t super leuk (word helemaal lekker gemaakt op psz dat Sint Maarten eraan komt) maar er is niemand die met hem mee kan (kindjes) en zelf zingt hij niet, denk dat ie niet eens zn koppie durft te laten zien bij een voordeur :p

dilemma...

15. sepherine

sepherine Niet meer actief

@slechte nachten , hopen deze nacht beter
    @zwitserland !! jeeeej fijn , have fun dan
    @kylie , zit jullie echt niet mee he !!
    @roozjuh fijn dat C terug flink gegeten en gedronken heeft
    @die rare vrouw van toen , ja zo jong zou ik nooit als oppas willen maar ligt aan men verleden ,
    @nanni betetrschap voor de kleine

@ego , vandaag wezen kleertjes ophalen voor D maat 74 en 80 *zucht* gaat snel , hij zit nu perfect in de 74 en soms al 80 , A heeft al 98 , pfff gaat onwijs snel ; D had vreetdag vandaag , groenten fruit , melk alles ging er met gemak in en bleef er ook in !!!!! ben onwijs trots op mijn kleine meid en kleine man hihi

16. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    @roozjuh: ik zou als D t leuk vindt wel gewoon Sint Maarten gaan doen. Ik ken dat eigenlijk helemaal niet zo goed. Is dat met lampionnen enzo?? En als jij gewoon meegaat, kun jij de liedjes toch zingen :p

@nanni: zou als het hoesten al zolang aanhoudt ook ff naar de HA gaan.

@seph: jeetje maat 74 al! Das groot ! Iza heeft 68 maar soms ook al 74. Gaat idd snel hè.. Wilde haar kast vandaag opruimen en te kleine kleertjes wegleggen, maar had totaal m'n dag niet, bah!

@kylie: wat erg van je man! Hoe gaan jullie t nu doen? Hopelijk niet al teveel problemen ook met je huisje/appartement.

@hier: bah heb een bank hang dag gehad vandaag in m'n huispak.. Ongesteld, zucht.. Is nu heftiger dan voor de bevalling. (ben ik maar eens in de 3 maanden, slik pil door) En morgen ga ik zwemmen met die kleine. Ze krijgt dr eerste diploma:) dus ik moet!!!
    En wij hebben ook enorm veel zin in Zwitserland! Hopelijk gaat de reis voorspoedig met de kleine achterin. Nog tips over reizen met de kleine misschien?
    Heb al een:
    -flessenwarmer gekocht die in de auto kan,
    -een hoes over de maxi cosi zodat ze lekker zit/ligt,
    -zonnescherm voor op t raam
    -en mega grote (beetje overdreven misschien) spiegel zodat we haar goed kunnen zien ...

Aankomend weekend gaan we ook weekendje naar Zeeland met schoonfamilie-gezin.. hoop niet veel gezeur enz van smoeder.

17. sepherine

Anne ,, bah ongesteld hier 13dagen overtijd pff kijk er niet echt naar uit naar die ongi maar goed
    hoop voor je dit weekend niet teveel gezeur en een leuk weekend !!
    tips verschoonmatje voor in de auto ? reservekleding (zweten of spugen)

18. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    @seph: misschien heb ik de verkeerde voor me, maar was jij nou weer zwanger of over tijd of iets dergelijks?? Als ik de verkeerde voor me heb, excuses!

19. sepherine

ik heb vorige ronde een vmk gehad en nu 13dagen overtijd

20. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    Hahaha! Dit is meteen antwoord op m'n vraag :D ! Had je berichtje nog niet gezien! 13 dagen over tijd joh?? Daneuhhh.. Das misschien toch zwanger of niet?? Zou wel gewenst zijn toch? Of ....
    Heb je al een keer n testje gedaan?? 13 dagen, das al best wel een tijdje.

Deel Deze Pagina