@kylie Dat is echt zo'n mannen opmerking idd. Ik vet in de stress ergens om en mijn man die dan weet te vertellen dat ik mij niet zo druk moet maken! Ik snap het wel dat je stresst... Zou evt iemand ( je ouders, souders of zus of iets dergelijks) kunnen helpen als dat nodig zou zijn? Ik zal navragen of ik nog iemand ken voor de draagzak!
Mijn moeder heeft aangeboden om evt te helpen met boodschappen, luiers en voeding.. En ga bij mn vader ook ff balletje opgooien hihi
Eef ik zou wel naar de dokter gaan is misschien om dat dat makkelijker is in Belgiƫ geen idee maar ik ga wel met een zeehonden hoest Kylie fijn dat er toch mensen willen helpen Anne weer een slechte nacht ? Sprong kan goed. Zijn volgens mij heeft d er ook wat last van nu
Ff kort, krijg zo die meid op bezoek om kennis te maken voordat ik ga oppassen vrijdag. Eef: hoesten, tja zolang ze er niet in blijft hangen en helemaal uit haar doen is, kan je niks doen eraan. Je word bij HA gewoon weer naar huis gestuurd met het advies 'gaat vanzelf weer over' Ik ben juist hier in huis de gene die zo nuchter is, en hubby zit eerder te stressen dan ik. Kylie: verrot dat je nu zo sjit zit financieel. Wilde ook een draagzak zoals je weet, maar heb zelf ook geen geld nu. Vandaar dat ik weer ga oppassen, verdien ik nog beetje bij. Eef: spannend morgen! Ben heel benieuwd. Pijn @ borstkas: lief dat je t vraagt! Eigenlijk geen last meer van gehad. Heb de 'test' gedaan met Rennie innemen als ik weer pijn kreeg, en dat leek te helpen. Alhoewel ik dik onder de medicijnen zat en dat misschien ook wel geholpen heeft geen duidelijkheid dus nog. Zit me net te bedenken he... Kwil dat oppassen zwart gaan doen maar hoe kaart ik dat voorzichtig aan bij die meid? Wieweet wil ze t eerlijk bij belasting melden?
Roozjuh, fijn dat de pijn op je borst is weggebleven. Het kan echt met je maag/slokdarm te maken hebben dus idd volgrnde keer weer een rennie proberen! Maar hopelijk blijft het weg! En ik zou gewoon een open vraag stellen aan die meid! 'hoe gaan wij het financieel regelen?' en kijken waar zij mee komt. En spreek af dat je het een vergoeding, tegemoetkoming in de kosten noemt. Krijg je ook geen gezeur achteraf. Succes!
Roozjuh: Fijn dat de pijn weg is! Ik zou gewoon aan haar vragen hoe ze het met betalen wil doen Dan geeft ze vanzelf antwoord hihi Kylie: Fijn dat je wel hulp kan krijgen van je moeder! Scheelt toch een beetje zorgen! Ik ben vanmorgen met Jaymee naa de huisarts geweest ivm het hoesten! Longen, oren, keel prima! Ze vond het wel erg lang duren, dus heb een andere neusspray gekregen, en ventolin om te puffen! Hope dat het gaat helpen!
Las ook iets over ritme/slapen.. Die is hier even ver te zoeken maar normaal: 7.00 fles 8.00 - 9.30 slapen 9.30 fruit 10.30-12.30 slapen 12.30 fles 13.30- 15.30 slapen 16.00 fles 17.00-17.30 slapen 17.30 groente 19.00 fles en naar bed! Jaymee slaapt nu ook veel normaal! Soms slaapt hij nog wel meer hoor, dan slaat hij zijn fruit over..
Thanks voor de tips! Pff Iza is sowieso raar aan t doen met dr slaapjes. Is nu ook weer wakker terwijl ze normaal zou slapen ... Nah ja. @eef: leuk naar een hotel!! En Nijmegen, das mijn stad daar woon ik. Kan je niet treffen want dit weekend gaan we naar Zeeland, maar kan je wel tips e.d geven over leuke restaurantjes enz. Sorry Iza roept! Ben kapot moe dr van!
nou dames het was me een ochtendje wel. D.ion heet het jongetje en hijs net 1jaar geworden. Mega druk, neemt niet rustig de tijd om te drinken, dat doet ie al rennend en spelend en verslikt zich daarom 100x. Wel leuk knulletje, heel vrolijk. Kwijlt alleen als een gek!! en doet serieus ALLES maar dan ook echt ALLES in zn mond. zodra zn handje iets vast heeft, hop zo zn mond in. Dus al het speelgoed zit onder de kwijl. Smijt alles achter zich neer, slokje drinken op en smijt zn beker zo op de grond. whaaa ben ff energieloos nu maar was wel gezellig aardige meid ook, veel zitten kletsen. Ze ging pas na dikke 3uur weg. O en wat betreft t betalen, handje contantje
Hahahaha een lekkere drukke dreumes dus! Kwijlen kan goed door tanden komen! En ach manieren kan jij hem vast leren hihi... Wel fijn handje contantje
hi meiden Roozjuh, fijn dat het goed is gegaan! Nanni, bij jij dus ook nog steeds hoesten en ellende! Hoop dat het helpt wat je hebt gekregen. Even een snelle update hier. Verdorie wat heb ik toch een * huisartsenprakrijk. De assistent denkt st ze de dokter zelf is. E is nu benauwd, met iedere inademing een piep en blaft als een zeehond. Vermoedelijk pseudokroep. Ik wilde graag een controle maar lwam niet verder dan de assistent. Ik kon homeopatische druppels halen in de drogist. En geen plek voor afspraak want er zijn griepprikken. Op z'n vroegst vrijdag plek (de dag dat wij een nachtje weg gaan) grrr.. Trut! Waarom nou niet even 5 min vanmiddag??
eef: bah idd, maar zo zijn die praktijken. hier precies t zelfde. je komt zelden langs de assistent als t om kinderen gaat. ehhh wilde nog iets zeggen maar nu weet ik t niet meer...
O wat zou ik boos zijn!!!! Bel anders gewoon de huisartsen post ... Wat een stomme reden ook nog dat je niet kon komen. En weten ze t verleden niet van e? Stom stom!!!!
Wat een slechte praktijk! Ik belde vanmorgen en kon om 10.30 uur terecht! Juist met kinderen zijn ze hier voorzichtig en laten ze je liever 1x teveel dan 1x te weinig komen! Als ze benauwd blijft idd de HAP bellen!
Hi! Ik kijk het even aan en word het mij te gek dan ga ik idd langs de HAP. Word er zo boos van! Laatste keer dat ik voor E belde hing ik eerst een uur in de wacht waarna ik te horen kreeg dat ik maar een zetpil moest geven. Die zelfde dag nog de kinderarts gbeld en daarna lag E een week in het zh. Mijn eigen kinderarts is nu met zw verlof dus daar naar toe bellen is nu ook anders. Ik hou het in de gaten en zo nodig sta ik bij de HAP van her zh. Wel echt balen! Hij had toch even kunnen kijken?? Genoeg geklaagd..srry word er zo geirriteerd van! E is nog steeds aan het piepen met ademhalen. Net in de stoom van een hete douche gezet en homeopatische druppels gegeven. Ik laat haar ook rechterop slapen. Hoop zo dat het snel minder wordt!
eef ik hoop mee !!! als je het niet vertrouwd ofzo echt meteen actie ondernemen !! of als ze plots weer een stuk minder wil drinken , kleintje heeft al genoeg meegemaakt lijkt me ! rare HA dat is zelfs niet even wilde kijken pfff HAAT oprecht zulke mensen !!! verhaal van zus ook , ze had sinds kleins af aan een dikke bovenbuik , nou huisartsen KA niets aan de hand , nu ja zal niet ze had een AANGEBOREN gezwel van een baskettbal groot op haar mild , niks aan de hand volgens de artsen ............
artsen zitten er vaker naast dan je denkt. mijn ma liep jaren met pijn in de blaas. elke keer kreeg ze te horen dat t een blaasontsteking was. na lange tijd ging ze maar naar andere arts, bleek ze blaaskanker te hebben. ja hallo, wat een blunder zeg. (gelukkig volledig genezen) en idem met mijn rug. 10jaar met ondragelijke pijn lopen en niemand die wat deed