juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eef80

eef80 Niet meer actief

Ja, ja, ja JA! :)

2. eef80

eef80 Niet meer actief

Wat leuk, de tips!! Dank je wel!! Ik breng later verslag uit! :) Jij ook fijn wknd alvast! Zeeland was het toch? Regio dordrecht en vooral den haag ken ik wel hele goede tips maar zeeland helaas niet!

3. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    graag gedaan! En idd, zeeland here we come! Ik denk dat we lekker kneuterig in t huisje gaan zitten, misschien zwemmen (zo'n roompot huisje) en de zee is op loopafstand. Gewoon lekker uitrusten..

En nu weet ik het zeker, Iza krijgt tandjes :D ! Misschien wel 2, een boven en een beneden. Ze werd huilend wakker van de pijn, heb haar zetpil gegeven en nu ligt ze lekker te slapen. Hopelijk komt ze vannacht niet. Kan wel traantje wegpinken bij t idee dat ze tandjes krijgt, wat wordt ze al groot:)!

Zijn jullie trouwens al "ontzwangert"? Laatst vroeg mij iemand dat, moest er ff over nadenken wat dat dan precies in zou moeten houden. Maar ik merk dat ik nog steeds veel sneller geemotioneerd ben dan normaal (dus das echt al heel snel :D). Ik denk dat dat dan hoort bij t ontzwangeren...

Toedeloe allemaal fijn weekend! Ik denk dat ik er pas weer maandagavond ben. Schoonfam vind t niet leuk als ik de hele tijd op mn telefoon zit.. Misschien keer stiekem haha ..

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Eef: ze gaan je filmen :p
    Veel plezier in Nijmegen!!! Geniet ervan!

Ontzwangeren: zou t niet weten eigenlijk. Wat verstaan ze precies onder ontzwangeren. Emo? Dat ben ik al nonstop sinds 1e zwangerschap :p en zit toch echt 3jaar tussen broer en zus haha. Als emo zijn bij ontzwangeren hoort, dan ben ik daar nog wel wat jaartjes zoet mee hahahaha.

Veel plezier in zeeland!!!

Lekker hoor, al die weekendjes weg. *jaloers*

Oja iets geks! D.amian wil opeens slapen met zn lamp aan... Nooit gehad, hijs ook niet bang int donker maar wil gewoon een lamp aan. Heel vreemd. Nu zover kunnen krijgen dat t ganglicht dan aan staat met zn deur open. Die lamp kunnen we namelijk vanaf beneden ook uit doen. Is wel zo makkelijk als ie eenmaal slaapt. Hoop dat dit een (korte) fase is. Weet niet waarom dit is maar kga er maar in mee

5. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@tandjes: J.ens hikt er ook tegenaan.. Dacht vandaag wat te zien, maar Danny zag het niet..
    @weekendjes weg: plezier allemaal!
    @lampje: had je nog voor dromenvanger gekeken?

J.ens heeft hier alleen maar geslapen, arm binkie.. Na de fles niet langer dan een uur wakker geweest en elke keer weer wakker moeten maken voor een voeding.
    Ging wel lekker 1/2 potje bloemkool in :-D
    Vannacht eerste nacht zonder rb, ben benieuwd hoe het gaat.

6. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    @ lampje: zou t niet weten.. Kan die t hebben opgepikt van een ander kindje ofzo, of is ie daar nog te klein voor? Hij gaat toch ook weleens uit logeren? misschien dat ze daar dan een lampje voor hem aan doen.

@kylie, waarom zijn jullie gestopt met de rb? of heb ik weer iets gemist..

7. Kylie1986

Hij is weer zoveel aangekomen, terwijl hij in verhouding niet veel eten krijgt.
    Nu schijnt er een onderzoek geweest te zijn, die aantoont, dat rb niets te maken heeft met doorslapen of meer verzadigd zijn.
    Rb dikt in de fles in, maar eenmaal in de maag wordt de melk weer dun..Maar er zitten wel extra kcal in. Dus vandaar dat we willen kijken hoe hij het zonder doet..Als hij wel eerder wakker wordt en meer voeding gaat vragen, gaan we wel weer met rb beginnen..

8. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    Ohjee dat wist ik helemaal niet! Iza is ook zwaar 8800 gram was ze laatst. Wel op de curve maar behoorlijk zwaar! Ze krijgt 2 x RB Om 7u en 19u.
    Ik Ga de ochtend er ook maar afhalen dan.. Hebben ze op cb niks van gezegd!

9. Kylie1986

Iza is ouder hé! En J.ens is een jongetje.. J.ens zit echt op de bovenste lijn..

10. eef80

eef80 Niet meer actief

Ehhh..als ik ergens een hekel aan heb! Maar zal zorgen dat mijn haar goed zit! :D Fijn dat ik het weet!

En hier sinds een week ook. Licht MOET aan. En zodra ik hem in de nacht uit doe hoor ik 'licht AAN!' vanaf zijn kamer. Om welk tijdstip dan ook hè?! Vreemd! Hoop ook dat dit snel over gaat want nu staan er drie halogeen lampen te branden de hele nacht! Lang leve de energie rekening/milieu!

11. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen

Ja ik snap t, vervelend. Hoop dat t helpt nu je de RB eraf haalt en hopelijk slaapt ie er goed op!
    Iza zit trouwens op de +2 lijn, net iets daaronder.. En jongetjes mogen toch juist iets zwaarder zijn dan meisjes?

12. Kylie1986

Ze hebben aparte grafieken voor jongetjes en meisjes
    En eerste nacht zonder rb ging prima! Gewoon weer lekker tot 8 uur geslapen

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    dromenvanger: nee hebben we nog niet. maybe ff in januari halen als we weer wat financieel beter zitten

lampje: weet niet of ie t van klasgenootje heb, denk het niet. Van opa's en oma's ook niet denk ik. Zal t eens vragen hoe zij dat doen.

ego: voel me echt zwaar verrot. duizelig, misselijk, licht in mn hoofd. pff gaat ff niet zo lekker. en dat te bedenken dat ik vanmiddag nog moet oppassen bluhhh. maarja, hebben t geld hele hard nodig, is ff niet anders.

menu vanavond: andijvieschotel denk ik

14. eef80

eef80 Niet meer actief

Hè, bah,,beterschap roozjuh!

@kylie, fijn dat het ook zonder RB goed gaat!

Ik ga even een nachtje er tussen uit! Dus jullie horen mij morgen avond of zondag weer!

Tot snel!

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    O MY GOD!!!! Had woensdag die moeder gezien van mijn oppaskindje, lekker zitten kletsen enzo. Ze vertelde dat ze getrouwd is met *huppelepup*. En nu kwamen ze beide hun zoontje brengen en wat zie ik... Is *huppelepup* mijn ex!!! Was wel ff schrikken hoor haha. Is wel van zo'n 15jaar geleden :p maar was wel even gek om hem weer te zien zo. Wat is de wereld toch weer klein

Oja en t lijk erop dat de kleine knul nooit brood eet ofzo. Hij zat vreemd naar zn broodje te kijken en ging pas eten toen D.amian ging eten.

Sry echt uber ego maar tis best druk met 3kids haha

16. Kylie1986

Ow echt? Die altijd achter de pc zit?

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Haha nee gelukkig die niet!! Phoe nee :p
    Nee deze is van zo'n 13-15jaar geleden. Toen dus nog dat onschuldige puppy-love. mn broer kent hem ook(woonde naast hem 3jaar geleden) en zelfs mn pa weet wie het is haha. Heel gek dit

18. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Roozjuh: haha wat is de wereld toch klein soms he!

Kylie: Fijn dat J het goed doet zonder de rijstebloem!

eef: veel plezier!

ff een spam foto (let niet op de rommel):

Bekijk bijlage 285607

Tada los zitten!!

19. Kylie1986

Nanni: zit ie nou al los?

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Nanni wat stoer! Nu al los zitten. Wat snel zeg :D

Hier proberen 3 kids te gaan slapen. 1 boven in bed, 1 in de box en 1 op de bank. Ho meneertje op de bank slaapt nu woehoeee! Nu mijn kinderen nog :p

Sry ben ff aant genieten van de stilte hier in huis :D

Deel Deze Pagina