Sorry dames had het even paar dagjes druk.even kijken wat ik onthouden heb Roozjh: hoe is t oppassen gegaan? Herkende hij jou ook? Moet je nou `vaak` op dat kindje passen? Is zon klein stekkerlampje ook niet goed voor d? Heb er verder geen ervaring mee. Nanni: ow wat knap, hier kan madam ook wel aardig zitten maar kukkelt soms naar voren( steunt dan niet goed op der armpjes) Eef: fijne avond/ dag. Kylie: zo wat een beertje zeg. Had het hier met de oudste ook kreeg normale voeding en was echt een beer. Woog met 4maanden 8275. En was laatst 16,3 kilo en 96 cm(met 2jaar) Anne: veel plezier met het weekendje Hier: mevrouw drinkt ineens 2x maar de helft van de fles op. Alleen de laatste fles en meestal de 1e gaan op. Verder heeft ze niet eerder honger, dus erg vervelend.. Pff man moet morgen uitvoetballen dus ben grootste gedeelte van de dag alleen. Even kijken of we nog iets bijzonders gaan doen..
mamavanr: dat heeft jaymee dus ook, maar heeft dan wel eerder honger, maar geef ik eerder dan spuugt ie weer veel uit.. nu in overleg 2 flessen op de opvolgmelk over ( ja 1 maand eerder )
MamavanR: jeetje 16kilo met 2jaar onze 3jarige knul is net over de 15kilo haha. Oppassen ging goed. Ben er achter gekomen dat hij geen ritme heeft in zn leven. Ik gaf hem brood en zat me aan te kijken wat hij ermee moest doen. Woensdag was hij hier al voor kennismaking(hij herkende me vandaag idd) en was toen helemaal losgeslagen leek wel. Totaal geen rust in dat kind, drinkt als een debiel zo druk. Vandaag ouders er niet bij, heb m in de kinderstoel gedaan en hij was een stuk rustiger. alleen nog wel wat onrustig als hij aant spelen was. Vind t bijna zielig voor hem. Zn neusje zat ook (sry heel onsmakelijk) vol met vastgekoekte snot. Kwijlt als een gek. Zn trui was helemaal doorweekt. Ook door het drinken want hij is er zo onrustig mee bezig dat hij tijdens t drinken zn mond vaak open doet en dan stroomt t dus langs zn kin zo op zn trui. Maargoed, ehh ja verder wel lief knulletje. Weet niet wanneer ik weer moet oppassen. Als t aan de moeder ligt regelmatig, maar denk dat de vader t liever niet heeft. Denk voor hem te raar dat zn ex op zn kind past. Dat gevoel heb ik. Maar we zullen zien Ego: zie hier boven Nu TVOH kijken. Ligt t aan mij of zingen ze gewoon slecht vanavond? Hubby zegt dat ik zeik haha
Hahaha hier een peuter die bijna 4 word (januari) en die weegt 14,5 kilo hihi... roozjuh: sneu voor het mannetje zeg! misschien kan jij hem wat bijbrengen? al ligt dat eraan hoevaak je moet oppassen denk ik...
Nanni: hoop stiekem wel dat ik hem wat regelmaat kan geven en wat.. Ja opvoeding vind ik te groot woord want dat is aan de ouders gewoon. Maar wil m wel wat dingen leren. Maarja zonder hulp van de ouders is dat ook een verloren strijdt ben ik bang. De moeder hoort eind deze maand wanneer en hoevaak te naar revalidatie gaat, en dan weet ik wanneer ik ga oppassen. En om het zielige plaatje compleet te maken, hij heeft de ergste luier uitslag dat ik ooit gezien heb. Krijst alles bij elkaar. Rot tandjes ook. (Hopend dat t aan de tandtjes ligt en niet omdat ze zn luier te weinig verschonen wat ik ook wel eens heb meegemaakt)
Hij drinkt overigens ook hele dag door Wickey en Djoez en dat soort drankjes. Dus snap heel goed dat hij zo hyper is, hij staat stijf van de suikers. Snap niet dat hij dat krijgt of overdrijf ik nu? Hijs net 1 geworden vorige maand. D.amian drinkt dat soort drankjes ook maar ik verdun het met water(en die is een stuk ouder)
Zijn zijn billetjes open? Anders maizena adviseren bij zijn ouders? Kost echt niet veel en werkt echt het beste!
Komt ons minimoppie aan met 65 cm en 6235 gram Hier gaat het verder best. Gewoon moe en druk met werk en huis en kind. (En man met nachtdiensten)
roozjuh: dat is fijn, op een kind passen zonder ritme en die hele dag door zoetigheid drinkt. hier af en toe pakje als we weggaan verder niet. hopelijk kan jij hem iets leren en leert hij het zo zijn ouders weer. gewicht oudste: volgens cb is die te zwaar en dat kwam doordat we hem teveel zuivel gaven(hij krijt 2 a 3 bekertjes melk op een dag en klein bakje yoghurt/vla na t eten..)verder eet ie echt niet ongezond en ziet er ook echt niet dik uit.oftewel eene oor in andere weer uit beide kindjes slapen en hubby is voetballen, ga vanmiddag met de oudste koekjes bakken.. jullie nog wat in de planning?
Ach CB's en gewicht, het is nooit goed! Wij zijn vandaag de hort op geweest Manlief en Djayson een nieuwe jas.. Bij c&a kon je een oude jas inleveren en dan kreeg je 30% korting op een nieuwe.. Ook nog heel even bij de kringloop geweest, en voo Jaymee een boxmobiel gekocht, zo een dure hihi.. Nu 5 euro
idd, cb en gewicht en lengte en lijnen. bah! gewoon lekker je gevoel volgen hoor. geen enkel kind is t zelfde en hun richtlijnen wel. c&a: zag het ook met jassen inleveren. zat nog te twijfelen om nieuwe jas te kopen maar zag geen leuke. weinig gedaan vandaag, ff markt op geweest. patatje gegeten. daarna kleine man naar opa en oma en nu ben ik zwaar gefrustreerd bezig voor andere zorgverzekering aanvragen. snap er echt geen hol van. al die termen en cijfers van vergoedingen en regels en en en en AHHHHHH!!!!!!!!!!! *1 - 2 - 3 - 4 - 5......* zit bij Menzis, heb ExtraVerzorgd(aanvullende verzekering) 3*** en heb Tandarts(aanvullend) 3***. en dit gaat mij iets te veel kosten dus wil wat zakken. enige dat ik wil is dat mijn medicijnen voor mn rug wel gewoon vergoedt worden maar kom er gewoon niet uit bij welke ExtraVerzorgd die dus nog vergoedt worden... zeer frustrerend dus
Kan je dan niet alleen de tandarts eraf halen? Ik heb z&z gezin, krijg je ook kortingen voor je kids, en meer voor hun vergoed.. betaal nu 136, maar is collectief