Ja tis vreselijk. Je kan je niet ziek melden, niet ff uurtje tukkie doen om bij te tanken. Kids vragen dan juist extra aandacht en dat kan je juist net ff niet erbij hebben. Kids liggen hier in coma maar ik moet t eten snel doen want als ze straks wakker zijn heb ik mn handen weer vol aan ze
Rustig aan roozjuh! Dan maar brood als maaltijd! Kan je misschien hulp vragen aan je moeder of broer/ schoonzus? Ik ben de afgelopen tijd in zulke situaties zo ontzettend blij geweest met de hulp van mijn schoonmoeder! Ps. voor de liefhebber van vegetarisch en goedkoop! Een recept voor kaasgehakt. Had iemand te eten n die wist in eerste instantie niet dat ze vegetarisch at. 6 oude bruine boterhammen zakje geraspte belegen kaas 2eieren peterselie peper/zout/ paprika kruiden knoflook dit door elkaar kneden en ballen van draaien en door de paneermeel rollen. Echt super lekker en ook erg goedkoop! Ehhh,,bedenk mij net dat het voor jou roozjuh niet zo lekker is om een recept te lezen als je misselijk bent! oeps!
Hello! Eindelijk weer een beetje leven hier. Beterschap voor alle zieke incl de kindjes.. Ik ben ook behoorlijk verkouden, probeer t te negeren! Geen zin om ziek te worden. @dieet: ik doe er ook niet meer aan, eet veel frietjes e d en val toch af! Geen idee hoe t komt, maar ik word lichter en lichter.. Denk doordat Iza zwaarder en zwaarder wordt haha (nu 9 kilo). @hier: zometeen komt een vriendin + haar vriend eten. We gaan gourmetten dus dat is gezellig! Fijne avond!
Mijn avondmenu was een kop thee die er vervolgens 10min later net zo hard weer uit kwam. Kleine meid heeft gelukkig weer wat gedronken (70cc) ze wilde meer maar was bang dat als ze teveel zou drinken in 1x dat het eruit zou komen. Heb hier goed aan gedaan want het zit er nog in. Ze had overigens wel een vloeibare luierinhoud tot aan haar nek (fijn joh als je zelf al zo ziek bent en je ruikt en ziet dat) Lig nu op bed, voel me zo beroerd! En kwil zo graag naar sint en pieten met zoonlief morgen wish me luck!
Vandaag op zoektocht naar huis geweest. Niet echt wat gevonden. Fiek heeft wat verhoging en hoest. Verder niks bijzonders hier. Morgen weer werken!
I wish you luck roozjuh En lionne, naar een nieuw huis op zoek? Wel nu echt de tijd er voor! Nog net even dat voordeel voor januari. Ik zou ook graagweg willen uit mijn split level woning. Zware bekkeninst. in combinatie met een huis met 7 verdiepingen is niet leuk! Maar we vinden zo snel niets. Hier liggen de kids lekker op bed en is het tijd voor mij, heerlijk!!
Hey, Even uit mijn hoofd hoor! @Roozjuh: Beterschap! Jouw weerstand is ook niet super of wel? En dan de kleintjes ook nog ziek. Het zit je niet mee! Hoop voor je dat je morgen even meekan. Sterkte! @Eef: Joehoe hier ben ik weer. Dit tempo kan in handelen leuk hè hoe je je kan verheugen op de Sint zelfs als je volwassen bent. Ik heb er ook zin in. Heb voor F een pietenpakje gekocht. Hangt al een paar dagen ter voorbereiding aan haar kast. Vanavond zei ze: ik wil morgen niet Pietje aan... Ik wil niet naar Sint vlaggen en tekening geven (ze had vandaag een vlaggetje gemaakt op het KDV voor morgen). Dat wordt nog wat, hahaha. @Dieet: gaat goed! Ik heb soms wel moeilijke momenten maar houd vol! Was vorige week vrijdag 5,6 kg kwijt. Heb nu een tussenweek met 's avonds een lichte maaltijd zonder koolhydraten. Mag volgende week vrijdag weer wegen. Ben benieuwd. Ik zie het in ieder geval zelf wel goed. Minder plofkop en krijg weer jukbeenderen. En mijn kleding wordt ruim. Joehoe! @Verhuizen: heb een heerlijk huis in een heerlijke buurt. Wil echt nooit meer weg! @Anne: gourmetten! Jummie en altijd gezellig. Alleen die stank. Gourmet daarom altijd bij mijn schoonouders, hahaha. @Lengte en gewichte kleine wurm: gisteren naar het CB geweest. Ze weegt nu 6730 gram en is 70 (!) cm lang. Een lange slanke dame! We moeten wel blijven opletten met haar gewicht want dat is verhouding wat laag en ze blijft vrij veel spugen. Vandaag ook de hele fruithap er weer uit. Maar verder is ze vrolijk en aktief. Verder nog nieuws onder de zon?
We wonen nu in een tochtig, enkelglas huurappartement en we willen daarom vooral kopen. Het is hier altijd koud en we hebben last van lawaai van de straat waar we aan wonen. Ik wil alleen het dorp hier eigenlijk niet uit en het is hier zooo duur. (B.ilthoven)
Heel begrijpelijk Lionne. Dat je zelfs nog enkel glas hebt. best schandalig eigenlijk. woningbouw of particulier? Heb je al eens een klacht ingediend? Zeker met F nu en de koude die er waarschijnlijk nog aankomt. Ja het is zeker duur!
pff hele reactie getypt op de telefoon druk ik op reageren is die weg.. nu dus maar even de laptop gepakt.. kijken wat ik nog weet wat zijn er veel zieken, veel beterschap. Hier gelukkig niemand ziek. We hebben vrij veel geluk met ziek zijn. De oudste is misschien 2x ziek geweest maar nog nooit spugen enzo(even afkloppen ) Lionne: wat vervelend zeg enkel glas.is altijd zo koud als je dan uit je bed moet sochtends. hopelijk wil de cooperatie er nog iets aan doen. Hopelijk heeft f er niet teveel last van. Annemama: zo al goed aan het afvallen. Jij deed toch cambridge? zo inderdaad een lange slanke dame zeg. was de oudste ook zo? hopelijk wil ze morgen wel pieten pak aan. hier hadden we de oudste na het badderen pieten pak aangedaan. hij vond zichzelf heel mooi Eef: hebben jullie een koophuis? woonde jullie er ook nadat de 1e werd geboren? had je er toen ook zon last van? hopelijk helpt het spine en joint en hoef je niet te verhuizen. Roozjuh: he bah allemaal ziek. hopelijk kan je morgen naar de intocht van de sint. vind het altijd leuk om te zien hoe die kleintjes reageren. heeft c inmiddels al wat meer gedronken? hopen op een goed nacht voor jullie! hier: mevrouw kan sinds zaterdag zelf van rug naar buik draaien, alleen moeten wij der naar een paar minuutjes weer terug draaien maar dat komt wel goed. Baal een beetje want morgen is de intocht in arnhem en schoonma wou daar graag heen. alleen komt sinterklaas rond 1 uur aan en meestal slaapt ze rond 12 tot half 2/2 uur en daarna fles. en man moet om 2 uur aanwezig zijn voor voetbal dus moeten nog maar even kijken.. anders gaan we volgende week hier in t dorp wel(alleen is dat een echt echt nep sint) alle kindjes en mamas/omas veel plezier morgen bij de sint..(niet vergeten om een schoen te zetten he) fijne avond/nacht!
Lionne: oe snel verhuizen dan maar. Hier ook huurwoning en ik weiger de huursverhoging in juli straks te betalen. Onze stenen laten aan de buitenkant los en vind dat gevaarlijk. Wat nou als 1 los laat als ik, of nog erger mn kids eronder lopen. Ze zeggen dat het op de planning staat om de huizen hier aan te pakken, dat is alleen in 2014.... Tot die tijd betaal ik geen cent meer dan nu. MamavanR: hier slaapt kleine meid ook rond die tijd maar die valt in de kinderwagen vast wel in slaap, en anders als we weer terug zijn. Als ik me ga houden aan haar slaaptijden kan ik nergens meer heen Hier gaat t weer wat beter. C heeft gister om 20.00 nog 90cc gedronken en om 03.00 weer 120cc. Blijft er tot nu toe in. Straks weer flesje maken maar smorgens drinkt ze altijd heel slecht(net als haar broer toen) Spugen hier niet meer gebeurd. Ik niet en de kids niet. Maar nu werd hubby net misselijk wakker dus ben benieuwd Veel plezier met de intocht vandaag dames! Ik heb er zin in!
ja tis echt een ramp hier. heb zelf een lage weerstand helaas. altijd al gehad. kan me alleen sinterklaasfeestjes en kerstfeestjes herinneren als dat ik achter t raam zat toe te kijken hoe mijn klasgenootjes de sint kwamen verwelkomen op het schoolplein. en met kerst zat ik thuis als ze kerstontbijt hadden op school. achja ik weet niet beter dan dat ik met feestdagen altijd ziek ben
@MamavanR: ja die inderdaad Cambridge. Werkt voor mij echt super goed. Ben namelijk nog al een alles of niets persoon. En nu mag ik niets Daarnaast wordt je daardoor ook erg geconfronteerd met je gedrag. Ook goed want wat er nu af gaat wil ik er echt noooooit meer aan! Ben je nou uiteindelijk nog gegaan naar de intocht? @Roozjuh: jeetje dat is echt niet fijn! Voor jou ook niet hoor! En hoe is het nu met manlief! Ben benieuwd of jij de intocht nog meegekregen hebt... @Lionne: slecht zeg van de woningbouw. Ik zou gewoon blijven klagen, helemaal nu je een kleintje hebt! @hier: vanmorgen naar de sporthal. Wat bleek Sint kwam daar alleen om te schminken. Ja zet dat dan ook niet op internet als onderdeel van de tocht van Sint! We waren niet de enige die daar voor niets naar toe kwamen. Hier dus geen intocht dit jaar... F maakt daarnaast vanmorgen een heel drama van haar Pietenpakje. Ze wilde hem NIET aan. Had geen zin in strijd over een pakje en achteraf dus maar goed ook! Fijne dag allemaal!
en we zijn weer thuis! Gingen met zn alle gewoon lekker naar t centrum en kijken hoever we kwamen met paar kotsende gezinsleden Maar we hebben t allemaal overleefd. D.amian heeft de Sint een handje gegeven(hijs als de dood voor vreemden dus was echt een hele overwinning) mega trots dat ie was. Helaas niet op foto want t was zo druk dat je met kinderwagen er niet doorheen kwam. hubby stond dus ergens anders. Wel foto met Piet. D werd volgepropt met pepernoten(heel fijn met een buikgriep) dus hij staat half kauwend op de foto Geslaagde middag! Vanavond schoentje zetten.
Hi meiden! Ik kom morgen echt weer reageren hoor! Maar ben zo heerlijk ongegeneerd aan het janken bij de film march of the penguins.. even geen tijd Zo ontroerend mooi!! Zwaar leven hebben de pinguins! Wat jaloersmakend hè?! Bij de pinguins legt het vrouwtje het ei en zorgt het mannetje voor de bescherming in bittere kou en voor het uitbroeden. Wat een eerlijke taakverdeling!! Ik kom morgen weer kletsen! xx
Annemama: ja we zijn alsnog geweest. Kleine had vlak voordat we gingen fles gekregen en viel tijdens het wachten gelukkig in slaap. Cambridge heeft mijn nichtje ook gedaan. Is t niet zwaar dat je wel voor de rest kookt enzo? Wil ook nog wat kilos kwijt( ben niet dik ofzo maar heb flinke lovehandles) ben beetje aant kijken hoe of wat t beste bij mij past. Jullie nog naar sinterklaas geweest? Roozjuh: ow wat een leuke foto! Gelukkig toch nog goed verlopen. Voelt iedereen zich weer wat beter? Ow die pepernoten echt erg hoeveel ze wel niet eten op zon dag. Hier: dus toch nog naar de sint geweest r vond t fantastisch. Hij zat bij oma op de nek en werd door bijna elke piet wel aangesproken. Was wel vrij koud zeg. Mama kreeg zelfs nog een kusje van een piet ( hou daar helemaal niet van maarja) gelukkig was de kleine in slaap gevallen dus zijn ook nog even de stad ingelopen.De schoenen staan klaar dus ben benieuwd hoe r morgen reageerd en daarna eeven naar schoonouders daar staat ook een schoen