juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Roozjuh: Fijn dat jullie toch nog konden! Leuke foto!

MamavanR: Klinkt een leuke intocht! Fijn dat mini in slaap is gevallen!

Annemama; wat vaag als ze zeggen dat het begint bij de sporthal, maar eigenlijk niet zo is..

Hier een leuke intocht! Djayson heeft nu wel de leeftijd dat hij het echt snapt en dus ook de spanning pfff.. Maar toen hij er eenmaal was, ging het goed!
    Zwarte pieten handjes gegeven en zelfs sinterklaas!
    Jaymee lag te pitten, die heb ik wel wakker gemaakt voor een foto met piet:) (hij sliep al bijna 3 uur hoor hihi)

Bekijk bijlage 287374

2. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi meiden!

Wat een leuke foto's nanni! En wat een lekker bol pluisje is Jaymee! Schattig!

@mamavanR Jij geluksvogel,,een zoen van piet, haha! Ik hou daar ook helemaal niet van! Hoe is er gereageerd vanochtend?? Wat is dit toch een leuke tijd hè?!
    En ik zit idd in een koophuis maar wel met koopgarant.Een regeling dat je deelt in winst of verlies en gegarandeerd je huis binnen 3 maanden verkocht hebt. Dat is in deze tijd dus super! Maar wij kunnen echt niets vinden.. Het voelt ook niet goed om een nieuw huis te kopen puur en alleen omdat ik het lichamelijk niet aan kan. Ik had idd het huis al vóór mijn eerste zwangerschap. Een jaar. Wij hadden nog grapjes gemaakt van 'als je een been breekt heb je een probleem!' Wat ik toen niet wist...
    Hoe was het verder vandaag? Je was naar je schoonouders geweest toch?

@annemama Dat je het nog steeds volhoudt!... Ontzettend knap!! Ben je niet heel duizelig etc? Ik MOET ook echt iets maar in deze situatie ben ik allang blij dat ik mijn positiviteit houd en ben bang dat die niet overleefd als ik er ook nog eens een dieet bij start.. Maar ik MOET echt!! Dilemma!
    Wat sneu dat het verkeerd gemeld stond in de krant! Dat is toch sneu voor de kids?! Ik zou dat pietenpakje maar bewaren voor de andere druif, hihi! Ja,,ze hebben echt de leeftijd dat als ze iets niet willen dan doen ze het ook niet! Hoe is het verder met jou? Jammer dat je ouders er niet zijn in deze tijd lijkt mij!

@roozjuh, voel je je al wat beter?? En dat van die wensenlijst van D zou ik maar een beetje laten gaan. Ik weet van mijzelf nog dat ik altijd een waslijst had maar eigenlijk nooit kreeg wat ik opgeschreven had. Ik zou het alleen wel heel lastig vinden als hij 1 bepaald ding steeds noemt. Emotionele chantage heet dat :p zonder dat ze het doorhebben!

@lionne Ik snap dat je wilt verhuizen! Zeker met de winter voor de deur en het kleintje! Ik zat hiervoor ook in een huurhuisje. Wel met drie slaapkamers dus plek zat maar wel enkelglas en een gaskachel :$ Dat het nog bestaat! :D Dus altijd ijsbloemen op de ruiten en verbrande billen omdat ik altijd moest ontdooien door op de kachel te gaan zitten. Het gevoel van brandende, jeukende billen kan ik nog heel goed voor de geest halen! Succes met zoeken! Dit is op zich wel een tijd dat je goed kan afdingen! Vooral als de mensen er al voor de euro tijd in zaten dan is er veel meer onderhandelingsruimte omdat zij zelf veel meer winst hebben!

@anne Wilde graag iets tegen jou zeggen maar ben het even kwijt...,,sorry! Hoe gaat het? :)

Hier gisterenavond de slofjes van e naargezet (voor de show van B natuurlijk!) en de regenlaarsjes van B. Hij had plezier voor 10! Een wortel er in, een tekening gemaakt en daarna toch maar een hapje genomen van de wortel... Was toch ook wel zonde als hij helemaal naarhet paard zou gaan, haha! Vanmorgen rende B naar beneden en wist hij niet hoe snel hij het open moest maken! Voor de rest van de dag is meneer alleen maar aan het uitproberen,,,pfff... Hoort er bij, hoort er bij,,,maar wat vermoeiend!! Ik heb momenteel lichamelijk heel veel last en geestelijk voel ik ook de rek er een beetje uit. Ik moet even goed kijken waar ik weer mijn energie kan gaan opladen want anders gaat het niet de goede kant op. Mijn man heeft zich ziek gemeld omdat hij zich overspannen voelt,,dat konden wij er nou net niet bij hebben..
    Ik ben begonnen bij het ons makkelijk maken en boodschappen besteld bij de albert.nl. Heel makkelijk want die hebben ook veel biologische producten. Voor de rest even kijken en hopen dat snel iedereen zich een beetje beter voelt!

Ik ga even eten, ik spreek jullie later weer!
    Fijne avond!

3. eef80

eef80 Niet meer actief

Jemig,,,,,,,sorry voor het lange verhaal!

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    mamavanR: wij zijn enige met kids in de familie. Ja is nog wel ergens een neefje(zoontje van hubby's stiefzus) maar die hebben we nog nooit gezien en reken ik niet echt mee als familie. Onze kids zijn dus de enige kids aan beide kanten van de families. Er is wel een neefje of nichtje op komst in februari maar denk dat ik die ook niet vaak zal zien(kind van mn broer) want kzie mn broer eigenlijk nooit dus zal mn 1e neefje/nichtje ook niet zien

5. eef80

eef80 Niet meer actief

Hier bij mijn moeder was B het eerste kleinkind en E de tweede en dit zijn ook de enige aan die kant. En bij mijn souders is er nog een neefje van 13. Van de zus van mijn man maar die wonen in het noorden van het land dus die zien wij misschien 2x per jaar. Gelukkig want ben er niet zo dol op. Nogal een bemoeial die graag be en veroordeelt en nogal jaloers is. Dus die 2,5 uur rijden komt mij goed uit!
    Mijn zus is 35 maar die is nog vrijgezel dus dat zal nog even duren denk ik!

6. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Hihi die bolle wangen die jaymee heeft had djayson ook als baby (nog wel erger) en er is nu niks meer van over..

Djayson kijkt het soms op tv, niet elke dag

Bij mijn ouders kant zijn ze hier de enige kleinkids.. Bij leon zijn kant hebben we nog 2 nichtjes (eentje vn zijn broer, eentje van zijn zus) die zijn 5 en 7..

7. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Mijn broer en zijn vriendin hebben nog geen kinderen.
    Mijn schoonzus en haar man hebben twee dochters. Ze zijn 8 en 9.

8. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Wat een stilte hier

9. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    En nog steeds zo stil hier

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Niks te melden eigenlijk. psz gaat goed, met kleine meid gaat t goed, zindelijkheid van D gaat goed. Nog steeds allemaal beetje ziek(vooral ik) maar al rustig aant opknappen. Nu aant bedenken wat we 1dec gaan doen. Zijn dan 5jaar samen, D is naar opa en oma en C is thuis. Weenie wat we kunnen plannen met een baby erbij(en low budget)

11. eef80

eef80 Niet meer actief

Lekker wandelen met de wagen in het bos of op het strand en dan thuis lekker aan de warme choco en gourmetten op de avond. Gourmet met pannekoekjes (erg goedkoop) met verschillende soorten beleg. suiker, kaas, spek etc Of vanaf nu al stukjes vlees gaan opsparen. misschien een idee?

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Gourmetten, ja das wel een goed idee! Heb altijd wel kip, gehakt en schnitzel in de vriezer :) smorgens verwacht ik toch wel een ontbijtje op bed maar ben bang dat ik dat kan vergeten haha. Hijs niet zo romantisch

13. mamavanR

mamavanR Actief lid

6 sep 2011
    277
    13
    18
    roozjuh: haal je vast t ontbijtje bij de boodschappen en zeg je de avond ervoor, owja alles staat klaar je hoeft alleen nog maar eitje te bakken;) hopelijk ben je snel van t ziek zijn af.

eef: gaat het met de kleine weer helemaal goed?

jullie kindjes hebben dus ook niet echt nichtjes en neefjes om mee te spelen. hier ook niet vind dat soms wel jammer. ben zelf goed bevriend met mijn nichtje( ondanks dat we mekaar niet vaak zien)
    hier heeft dus alleen de stiefbroer van mijn man een dochtertje van 3maanden. en bij de rest komt voorlopig niks( zus is met aanstaand piloot, maar hij is zelf nog kind. broer trouwt in april, zij wil wel kind maar ze studeren allebei nog. zusje ie autistisch dus zowiezo niet. broertjes van mijn man zijn 17 en 19. en zijn stiefbroer is 30 en stiefzus 28 maar wil geen kids denk ik.)
    even naar boven de oudste huilt

14. eef80

eef80 Niet meer actief

Roozjuh, ik ben er in de jaren achter gekomen dat je gewoon heel duidelijk moet vertellen wat je wil. Bijvoorbeeld ' ik zou graag morgen verrast willen worden met een ontbijtje' Ja,,,de verrassing is er dan natuurlijk vanaf. Verre van spontaan maar wel zoals je het graag wil! :D

mamavanR, het gaat nu wel goed met E gelukkig! Ze drinkt nu nog steeds niet veel maar voelt zich duidelijk beter! Thanx voor het vragen!

En nichtjes/neefjes,,nee helaas idd! Te groot leeftijdsverschil tussen het neefje van 13 en b van nog net geen 3. Hoewel ze nu wel samen een beetje spelen. Ook de 250 km er tussen helpt niet mee. Nu wachten op mijn zus! Hopelijk snel een man met gevolg :)
    Toch s het wel geluk hebben als het zo goed klikt zoals bij jou en je nicht. Ik heb 4 neven en 3 nichten die allemaal rond de leeftijd van mij en mijn zus zitten maar ik zie of hoor nooit iemand! Wel heel leuk dat dat bij jou wel zo is!

Het is rustig hier hè?

15. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Hoi iedereen,

Sorry maar ben best druk..
    Sinterklaas, verjaardagen, werken.. En vrijdag op vakantie :D :D

Djayson heeft een terug val met plassen s nachts, dus weer een luier om en na de sint maar weer verder.. grrr rot tijd haha..

Jaymee gaat lekker :D Hoest nog wel onwijs, maar ja... Hij zit sinds gisteren heel even in de kindestoel hihi, zo schattig.. gewoon kort hoor..

Zometeen ff de laatste dingen halen voor de vakantie :D

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Eef: zelfs duidelijk zijn (en spullen in huis halen) werkt hier niet :p de smoes is da altijd dat ie me niet wil wakker maken omdat ik dan eindelijk keertje slaap. Ik slaap laatste weken erg slecht. Wie weet krijg ik 1dec een ontbijtje :D

17. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Pfft, ziek thuis, bleegh.

18. eef80

eef80 Niet meer actief

beterschap lionne!

Nanni, jouw kleintje was toch op een gegeven moment zo aan het mopperen en spugen dat je reflux vermoedde? Hoe gaat het nu?

Roozjuh, gewoon de druk opvoeren en dat ontbijtje eisen! :D

19. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ja klopt! Hij heeft er nog steeds wel last van, maar zolang ik zijn eten goed indik gaat het beter!

20. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Fieke heeft waarschijnlijk kinkhoest. Ze heeft in elk geval een virusinfectie.

Deel Deze Pagina