juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

roozjuh ja je spreekt het zo uit

ben vollop aan een gedichtje aan het denken wat vinden jullie hier van ? ik vind hem wel leuk !

Men broertje is een baby'tje

met kleine roze handjes

en als hij lacht dan kijk je

in een mondje zonder tandjes.

Jammer denk ik iedere keer,

de tandjes zijn vergeten,

dat is toch niet te doen

om zo een boterham te eten.

of deze

Kom eens kijken, t'is hier feest

De ooievaar is langs geweest

En hij heeft een kadootje meegebracht

Maar het is wel veel kleiner dan ik had gedacht

Mama zegt dat hij nog flink moet groeien

Maar hij kan me nu al mateloos boeien

Ik heb hem goed verzorgd en zijn teentjes geteld

Hij is mijn kleine broer, mijn grote held

2. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Als je zo benauwd blijft misschien ha eens bellen voor tijdelijke puffer? Die kan misschien verluchting geven bij eerste benauwdheid?
    Maar vervelend hoor dat je het zo benauwd hebt, beinvloed alles zo he?;)

Mva, 2e gedichtje vind ik het leukst. Mooi gemaakt!

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    MvA 2de gedicht vind ik echt heel leuk :D las m net voor aan mn man, zegt ie doodleuk: ja is toch niks voor ons? Wij krijgen een meid. Zucht :p

4. peekaboo

haha wat droog ! je kan dat wel aanpassen he ;):D

5. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
  6. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Alletwee leuke gedichtjes!
    en een mooie naam.
    ik ga m niet verklappen:)

zo eens opzoek naar kaartjes (weer)

Lekker relaxen met de laptop op de bank.

Beterschap aan de zieken!
    groetjes

7. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
  8. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@blaasontsteking: ik ben 'expert', ook al voor de zwangerschap. Ik heb nooit pijn bij het plassen. Bij eerste uwi van deze zwangerschap had ik 's nachts na het plassen ineens hele erge krampen.
    En deze uwi een trekkerige, pijnlijke en gevoelige baarmoeder.

9. Kylie1986

Ow nou, wil ik jullie ook de naam laten weten..het is zo moeilijk

10. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede middag dames,

Zo vanmorgen weer gewerkt en daarna even met mijn vriend naar mijn vader thuis geweest om de wond weer te verzorgen. Gaasje nat maken, uit de wond halen, goed spoelen en daarna weer een vochtig gaasje erin doen. En dit 2 keer op een dag :$ En het ergste is dat het hartsikke pijnlijk is bij hem :(

@ wie bij de bevalling? Alleen mijn vriend en ik en de vk enz.

@ kleding tijdens de bevalling? Ehm... dat weet ik nog niet ahahah.

@ borstvoedingsbh's. ik heb er al 2 liggen maar ik denk dat ze nu teklein zijn. Nou ja is niet erg ik koop ze wel na de bevalling want wie weet groeien mijn borsten nog meer:(

@naam, ja wij weten al wat het bijna helemaal zeker gaat worden, maar blijft indedaad nog een geheimpje ;)

@ ik las dat iemand bij de control van de vk gaat aangeven of ze snel een echo kon krijgen ahahah ik ga dat volgende week ook proberen. Misschien heb ik wel geluk en wil z het snel even doen. Mocht ze ht doen dan vraag ik of ze een keer extra tussen de beentjes wil gluren om te kijken of zei ook een meisje ziet ahhahah.

@ eten, en wat eten jullie? Mijn vriend eet gebakken aardappels met erwten en worteltjes en vlees weet ik nog niet. Ik hetzelfde allen dan met aardappelpuree. Mmmm... ik ben de laatste weken verslaafd aan ardappelpuree ;)

Fijne avond dames !!!
    Kuss

11. Kylie1986

@Eten: Heb net een restje van mn zusje opgegeten.. Danny maakt maar een tosti met een kop soep of zo..

12. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    hey dames.

dat 2de gedichtje is echt leuk.
    ons gedichtje op het kaartje van mijn zoontje was

" ik vond het fijn om bij mama te zijn......
    maar nu ik ook mijn papa ken.......
    ben ik blij dat ik geboren ben...... "

net aardappels, met kipsnitzel en broccoli gegeten,
    nu heel ff chillen en dan zoontje in bad en bed stoppen,
    en als me man zijn belofte nakomt dan krijg ik strakkies nog een massage....!

morgen dan eindelijk de 20 weken echo.......

ohhh spannend..........

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Wie bij bevalling: mn man alleen. Ik ga voor een geplande ks dus dan mag ook alleen hij erbij zijn.

Eten: heb net giga pan andijvie stampot gemaakt. Zit 2kilo aardappels in en 2bakjes met spek. Genoeg voor 3dagen maar denk dat t morge op is mn man kennende. Die kan eten voor 3 en zo slank als een den.

Ego: vandaag schoonma op bezoek gehad. Waarom kan ze alleen maar zeuren..?! Pff. Zij weet altijd alles beter en kan alles beter. Kzei dat ik vreselijke moeite heb met ademen, manlief vond dat ook. Schoonma vond dat ik me aanstelde en zij bij alle 3 haar kinderen nooit last had van ademhaling en dat ik gewoon aan mn conditie moest werken. Ik was ook te dik geworden laatste 4maandjes vond ze. Ookal heb ik nog precies t zelfde gewicht als voor de bevalling. AAHHH!!!

Nu: bank-plof tijd!

14. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    @schoonmoeders... ik ben blij dat ik geen fuckeduck met een schoonouder te schafte heb :p Heerlijk :p soms hoor je dat vrouwen het heel goed met hun schoonma kunnen vinden maar meestal het tegenovergestelde.

@mensen bij bevalling, hier alleen manlief en de verplichte mensjes :p

Mn moeder wil waarschijnlijk toch 1 dag in de week gaan oppassen. Dat zou ik leuk vinden, zo krijgen ze toch een betere band :) en financieel gaat het ons ruim 100 euro schelen dat is natuurlijk ook leuk!

Dus we gaan het binnenkort even goed bekijken want dan moet er alvast 1 creche dag afgezegd worden.

@bewegen ik voel baby wel beter bewegen nu, naar mijn gevoel dus ook vaker, maar dat kan ook zijn omdat hij elke dag wat sterker word en het wat duidelijker voor mij word om te voelen. Manlief kan het helaas nog niet voelen aan de buitenkant.

15. peekaboo

babyvoelen voel hem heel de dag door en ook langs buiten is ie te voelen

16. helma85

helma85 Niet meer actief

Voelen: ook hier langs de buitenkant te voelen en voel de baby regelmatig. Vandaag zag k duidelijk mn buik bewegen! Moest erom huilen:)
    Eten: lekker durum gegeten (wereldgerecht Knorr)
    Hier: lekkere luie dag gehad. Heb wel de hele dag last van bandenpijn gehad. Net was het even over, maar heb nu last van mn middenrif. Kan dat komen door dat de darmen naar boven geduwd worden?
    Sneeuw: net weer 2 cm gevallen.

17. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Kleding tijdens bevalling: wil naar ziekenhuis met zwarte zw joggingbroek, zwart vestje en het bijzondere gelukshempje. Die had ik bij onze zoon ook aan. :) Heb hele bevalling alleen hempje aan gehad. hemd was heel lang ook erg prettig.

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Helma: ja je ingewanden worden je ribbekast ingedrukt door de baarmoeder. Komende weken gebeurd dat nog veel meer en zal de kleine straks met de voeten bij je ribben zitten en dan is t pas 'feest' als ie gaat schoppen ;)

Voelen: ja hier hele dag door. Merk dat de baby heeeeel erg reageert op damian. Zodra hij gaat lachen of huilen dan gaat ze als een gek tekeer in mn buik. Zo schattig hoe ze nu al op grote broer reageerd!

19. peekaboo

hey dat herken ik precies ook dat reageren als amaryllis zich laat horen dan is hij daar en als ze op men buik ligt te strelen en lachen ook

20. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Voel beeb ook hele dag aan binnen en buitenkant. Enorm verschil vind ik het of de placenta aan de achter of voorkant zit trouwens!

Deel Deze Pagina