juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Zijn zonder mutsjes oid maar gewone dekentjes

heb eigenlijk niks met mutsje die gebruik ik meer als badcape van die badstoffen dingen met muts

In de wagen legde ik hem onder een katoenen dekentje bij mooi weer met een lakentje

2. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik zal zo eens een foto maken van dat ding wat ik al heb, gekregen.. Lekker zacht!

3. boefjesmama

HEMA)
    Je bedoeld meer deze dingen of niet?
    Ik bedoel meer dekentjes.
    Hebben een voetenzak voor de MC dus deze doeken nooit gebruikt

4. boefjesmama

5. Kylie1986

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    kylie die heb ik ook. dat is een wikkeldoek voor in de maxi cosi :)

7. Kylie1986

Niet alleen voor Maxi Cosi :) M'n schoonzusje gebruikte hem overal voor :)
    Ik heb hem nu op mn hoofd en hij is heerlijk warm :)

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja je kan m idd overal voor gebruiken. hier gewoon alleen kleding gedaan toen met D. was al heet genoeg in huis :p Benieuwd wat voor weer het in juni is.

oja heb leuke site gevonden: Webshop | Avent, Vrij, Zuigfles, Bornfree, Baby, Boekje, Airflex, Koeka, Spenen, Philips, Liedjes, Speendoekje, Flessen, Incl

super schattig jurkje gezien daar, denk dat ik m ga bestellen. maar is wel maatje 62 dus zou ze in sept ofzo pas aan kunnen. maar hijs zó leuk! Baby Butt jurkje : Jurkjes Voor baby´s Mode Baby & Kids : Baby Butt webshop

9. boefjesmama

Kylie die hebben wij dus nooit gebruikt ben meer van de gewone dekentjes.
    Legde M. vaak in de mc. en dan het return to sender dekentje over hem heen.

Toen het kouder werd ging hij in de bijbehorende voetenzak.

10. boefjesmama

roozjuh zullen jurkjes in 50/56 wel zo lekker liggen voor die kleintjes?
    Zou persoonlijk pas met 62 jurkjes aan doen.
    Net als met spijkerbroekjes heeft M. ook pas vanaf 62 gedragen. en dan no op dagen dat hij niet de hele dag hoefte te liggen.
    Dus bv als we op visite gingen.

11. Kylie1986

Ik heb deze gekregen van schoonzusje, denk niet dat ik hem zelf gekocht had, hoewel hij errug lekker is. Verder naast deze een stuk of 5 dekentjes, dus dat komt wel goed. Heb zelfs het dekentje liggen waar ik 25 jaar geleden onder heb gelegen.

@Roozjuh: Ik vind die webshop nog best prijzig :)

Ik zag in de Wibra folder trouwens ook zwangerschapsondergoed, iemand bekend met die slips?

12. boefjesmama

Wilde ook gaan kijken voor die slips maar nog niet geweest.
    Heb nu nog boxertjes aan maat Xl ipv M.

heb ik net iemand op mp. toegezegd dat ik een knuffeltje voor haar zoontje had die hier ongebruikt ligt.
    Kan ik dat ding toch nergens meer vinden!! Zouden ruilen voor 123 playmobiel dus helemaal blij nu knuffeltje spoorloos....
    Vrijdag op mijn vrije dag nog maar eens het hele huis op de kop voor dat ding(etje)

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
  14. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Dat wordt zelf haken Roozjuh 

Mogguh Mamma's
    Geniet van t mooie weer  goed smeren 

15. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen!

@ Roozjuh: geen ervaring met een geboorteplan, mocht deze vorige keer ook maken maar niet gedaan...
    Ow lekkere actie van D.... bah....
    ik hoop echt dat julllie deurwaardersprobleem opgelost is nu!

@ Angel: fijn dat alles goed was bij de VK! wel bale van de verkeerde info...

heb ff snel bijgelezen, Mark loopt hier rond dus heb nu al weinig ogen ;)

Zo ff met de HA gebeld: heb weer de halve nacht wakker gelegen van het maagzuur bah.... wil er nu wat anders voor hebben, assisent gaat nu met HA overleggen kan straks terugbellen dus hoop er wat voor te krijgen!

ik zal zo ff wandelen, even oud brood naar de eendjes brengen :D

16. Kylie1986

@Roozjuh: Heel lief mutsje zeg!

Hier: Ik ben vorig jaar februari geopereerd aan een fistel in mijn bilnaad/stuit. En ik heb het idee dat ie terug komt..

17. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Balen Kylie. Was het nog gelukt bij de pedicure?

Manoief is de hort op, hj is met eten ongeveer weer thuis.
    Ik ga zo naar de mensendieck. (stomme oefeningen in mijn ondergoed doen) maar het helpt wel. Ik had gisteren geen rugpijn.
    Straks ook maar eens zoeken naar een pedicure. Ik vind een pedicure best duur (hier geen gratis behandelingen), maar ik heb flink last van een likdoorn.

18. Kylie1986

@Lionne: Ja, was gelukt hoor.. Deze leerlingen waren minder ver als de vorige keer..
    Maar de likdoorn was zo groot geworden, dat ze er niets mee durfte, de docent heeft hem weg gehaald.

19. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    @CN En?! is je nichtje er al?!
    @kylie balen van je stuitje, wibra ondergoed, dnek ik dat ik dat zo ook ga halen.
    @roosjuh, Haha die D joh! gelukkig kan je vandaag heeerlijk luchten met dit weer =)

Ik ga zo lekker shoppen! Heerlijk weer <3
    Daarna naar VK en dan vanavond weer naar cursus..
    ff drukke dag weer, morgen ook en het weekend nog drukker.
    Volgende week echt even een rustweek inlassen.

Fijne dag mensen!

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Planning van vandaag: Oppassen van 12.00 tot 13.00 Dan ff wat huishouden doen :p En om 15.30 weer oppassen tot 17.00. Heb er eigelijk niet zoveel zin in maar tis weer geld :)

Avondeten: Bloemkool, gekookte aardappels en Cordon Bleu.

Hoe is t hier?
    Bijntje vk en Angel27 kz intake.
    Good luck girls :)

- Shoppse Bijntje! Iets op t oog?
    - Kylie wat fijn dat de docent het kon doen.
    * Misschien ff naar HA voor die fistel?
    - Lionne altijd leuk in je onderbroek he :p Mijn therapeut was gelukkig zo gay als maar kan haha
    * Hebben ze bij jullie geen ROC? Daar doen ze altijd 'model avonden' en zoeken ze dus mensen die gratis behandeling willen zodat zij kunnen oefenen. Even op google zoeken, particuliere scholen doen het ook
    - Einneh ik hoop dat ze wat voor je hebben tegen je maagzuur! Wat heb je tot nu toe geprobeerd? Rennies en Gaviscon? beker melk vlak voor je gaat slapen?
    - Mirri: zelf haken? whahaha nee dat is echt totally not me :p Maar ik vind m wel onwijs stoer! Enige die hier Paypal heeft is mn pa maar die wilt t geslacht niet weten dus dan maar andere zoeken wat bij het 1e pakje past :)

Ego: mn buuf vroeg gister wat ook alweer mn bevallingsdatum was. Ze schrok beetje dat het over 3maandjes al is en zei ze dat ze moest haasten met haar opleiding en knie operatie. Ze is tijdje terug geopereerd maar ze moet nog een keer. Nu kwam ze erachter dat ik veel last van mn bekken heb dus voelt ze zich schuldig dat ik vandaag 2uurtjes extra moet oppassen :p Wat een schat toch ook haha. Ze ging allemaal oplossinge verzinnen om t mij makkelijker te maken ;)

Deel Deze Pagina