@Roozjuh: Wat lief van je buuf! Ik laat m'n zusje even kijken, ze heeft het vaak zat gezien, na de operatie, heeft toen ook geholpen met uitspoelen. Ik heb Danny al laten kijken maar vertrouw het niet.
oja voor de dames die geboorteplan willen maken: KNOV - Koninklijke Nederlandse Organisatie van Verloskundigen staan voorbeelden en checklisten op de site
@roosjuh, in de folder van wibra stond een erg leuk boxpakje, maar ook korting op laken en beddengoed, dus ga even kijken @geboorteplan, Ik heb een do en don't lijst voor vriendlief gemaakt. Als hij die uit zijn hoofd kent maar ik me geen zorgen. Ik vind dat de VK geen rekening met mij moet houden maar met de kleine. Maar vind het wel goed dat sommige mensen een geboorteplan opstellen.
Goede morgen was weer een tijdje geleden straks heb ik vast meer tijd om mee te babbelen. Ik zag omslagdoeken voorbij komen hier heb ik ze ook veel gebruikt ook als handdoek in het zwembad strand ed. Ikea heeft ook leuke en niet zo duur als bij prenetal. Jurkjes/ rokjes bij kleine meisjes gaat wel het kruipt alleen wel een beetje omhoog. Ik vond rompertjes met korte pijpjes fijn om er onder te doen, als het dan warm was deed ik alleen die romper aan. Geboorteplan voor de eerste vind ik lastig omdat je gewoon niet weet wat er gebeurd. Kylie oei balen als het weer terug is zijn lastige dingen. Ook balen dat je niet meer mag werken lijkt mij ook lastig om er zolang uit te zijn. straks lekker op de koffie met baby. Lionne fijn zo oefeningen doen als het dan maar wel helpt. Pff ik heb een bijnaam gekregen van mijn man. Puffie . Vorige week bij de vk bleek al dat mijn buik op de hoogte van 32 weken zit. Hij groeit dus heel erg in de hoogte en niet naar voren en alles begint in de verdrukking te komen. Leuk een zittend beroep, laat mij maar lopen. Einneh heb je al gele vla geprobeert tegen de maagzuur?
Goedemorgen dames! Wat een prachtig weer! Hebben jullie ook van die zware benen? Bij mij lijken ze zelfs dikker geworden beetje. Misschien wat vocht. Vandaag een lange dag voor de boeg. Eerst van 1 t/m 4 vergadering en daarna werken tot 10 uur.
@ maagzuur: heb alles al geprobeerd (heb buiten de zwangerschap om ook wel last van maagzuur) net gebeld met de HA en krijg pilletjes dus hoop dat het daar beter van wordt, vanmiddag maar even halen
Hoi @Roozjuh. lieve buuf heb je. Gaat ze dat wel halen die operatie dan? Laat even weten of dat ondergoed vd wibra een beetje goed blijft id was. @CN. En alles wel goed gegaan? Al tante? @Helma. Heb ik ook zware benen en inderdaad ook last van wat vocht in knieen en enkels. Zit veel omhoog met mn benen weet t verder ook niet steunkousen vind ik te ver gaan. Geboorteplan. uh nou zal eens kijken maar ik vind die do's en dont's lijst wel een goeie. @bijntje. Wat staat er allemaal op je lijst als ik vragen mag? @kylie. Ow dat zou vervelend zijn als die terug is. Zeker straks met bevallen. Of zit t niet id weg? @hierzo.Net bij de huisarts geweest met mn gekke bultje. 1 was een puistje de andere een onschuldig stukje wildvlees wat niet id weg zit of kwaad kan. ben weer opgelucht. Straks werken, niet zn zin in nog 6 weken vandaag 28 weken wave! Vannacht heel veel last van harde buiken gehad ben er 5 keer wakker van geworden. (is dat wel normaal?) Gisteren overdag en s avonds ook al meer harde buiken dan normaal. Net de strijk gedaan. Zo nog even wat administratie en dan daarna werken. Ben verse kippensoep aan het maken en heb salade voor vanavond. Beetje gezond doen voor de baby
goede middag dames, Ik heb vanochtend op het kindje van mijn andere zus gepast (zei is nu 2) en we hebben samen boodschapjes gedaan en bij oma en andere opa en oma op bezoek geweest. Iemand in de winkel zei mama tegen mij want die dacht dat ik de moeder was van haar en dat voelde zo goed Ik ben al toe aan ons meisje ihihi. En nee ik ben nog niet voor de 2de keer tante. Mijn schoonbroer heeft wel gebeld vanmorgen en ze hebben het heel zwaar Ze zijn gisteren al om 23:00 naar het ziekenhuis gegaan en ze heeft heel veel pijn en hij vind het erg zwaar dat ze zoveel pijn heeft en hij haar niet kan helpen... Om half 12 kreeg ik nog eensms dat ze volledige ontdsluiting had, joepie !!! Ik hoop zo dat hun doctertje snel ter wereld komt want ik vind het niet leuk dat ze het zo zwaar heeft. Ik heb al 2 kaarsjes aangestoken bij de foto van ons (overleden) broertje en nu maar hopen dat ze snel kunnen gaan genieten !!! Echt rot want nu heb ik net vanavond een avonddienst van 15:00 tot 22:30 dus dan kan ik hun dochtertje morgen pas zien Ik ben zo benieuwd !!!! Kuss
Net even alvast mijn slag geslagen bij de Hema, nog wat kleertjes e.d. gekocht. Ze hebben daar nu ook wikkeldoeken. Heb er één gekocht in het roze (binnenkant wit met bloemen) was 13 euro en is met capuchon en geschikt voor in de maxi cosi. Ga even mijn lijstje bijwerken, kijken wat er weer geschrapt kan worden en ga maar beginnen aan de adressenlijst voor de kaartjes. Lin: Fijn dat het niks ernstigs is! CN: Ben benieuwd hoe het er ondertussen voorstaat! Maagzuur nog geen last van, lijkt me wel vervelend. Iedereen die ik hierover hoor zweert bij gele vla! Ontdekte vandaag wel twee hele kleine streepjes op mijn buik, hopen dat het niet veel meer wordt! Het enige waar ik verder echt last van heb ik kramp in mijn benen. Vooral 's nachts in bed, maar soms ook tijdens het lopen in mijn voeten. Best irri, maar als het daarbij blijft mag ik toch niet klagen!
WHAAAAAAAA ik ga even helemaal uit mn plaat hier Heb eindelijk een nieuwe zwangerschaps broek woehoeeee *doet een dansje* Tis geen spijkerbroek ofzo, lekker een slonzige sweatpants heerlijk zit dat!!
Ja ik ben ook erg benieuwd hoe het er nu voorstaat aahhahah ik wacht gespannen af met mijn telefoon in mijn hand hihii. Ik hoop zo dat alles goed gaat met mijn zus, haar vriend en hun kleine meid. Ow wat kan wachten zenuwslopend zijn zeg...
Oja barste net in tranen uit. Sloeg echt nergens op maar jeetje kwam er met bakken uit Mijn 2 buurtkindertjes waar ik elke week oppas, die kregen gister van hun mams te horen dat mijn bekken heel slecht zijn en ik veel pijn heb. Was net weer 13.00, tijd om naar school te gaan en toen zei die meid heel lief: Wendy, ga meer lekker naar huis met D. Wij lopen zelf naar school, dan heb je niet zoveel pijn. OOO wat lief!! natuurlijk deed ik het janken thuis waar niemand t zag
@ Roozjuh: jee wat lief! ik zou geloof ik ook in tranen uitbarsten dan Mark net weer naar bed gebracht die had veel te kort geslapen hoop dat hij nu nog even een uurtje wil anders wordt het eten ook niets.... vanavond met mijn nichtje naar Groningen (Prenetal/Babydump) nu al zin in
Het proefkaartje kwam net binnen! Ben er echt helemaal blij mee, zo'n lief kaartje. Wel een beetje emo vandaag hoor. Was net die nieuwe wikkeldeken aan het bekijken en vouwde het op mijn schoot weer netjes in elkaar. Toen lag het zo mooi overdwars op mijn schoot en overviel het me ineens dat daar straks ons meisje in komt te liggen! Kan niet wachten!