ik kan ook zo maar om bijna niks emotioneel worden. Heerlijk van die "jank-programma's" op tv Ik heb even foto's gemaakt van het babykamertje http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/35778-show-babykamer-498.html
Haha wat een emo hier! Ik vandaag druk druk druk geshopt, super leuke dingetjes gekocht. Tuinbroekje voor ons ventje <3 Verder hoeslakentjes enzo. Ook naar de VK geweest, alles was super. Bloeddruk nog steeds mooi gemiddeld. Bloedonderzoek naar rhesus geprikt, moet dinsdag 8:00 nuchter weer, voor glucose test. moet dan een drankje drinken ofzo? en dan prikken, dan om 10:00 weer laten prikken.. Moet maar even kijken wat ik in de tussentijd doe, voordat ik thuis ben mag ik weer weg,. ijzer testen ze over 3 weekjes met een vingerprik. Dus dat valt dan wel mee.
Bijntje ik heb die test ook gedaan en het leuke is... je mag dus helemaal niks doen!!! Ik moest weer in de wachtkamer gaan zitten, na dat drankje gedronken te hebben (was gelukkig niet heel vies, alleen mierzoet) Ik wilde in het restaurant gaan zitten, nou dat kon echt niet. Eigenlijk mocht ik zelfs niet naar de WC lopen, maar zei dat ik toch echt zou gaan als ik moest. (hoefde gelukkig niet) Dus neem een boek mee en evt. iemand die je gezelschap houdt. Mijn moeder was mee en met wat lezen en kletsen ging de tijd nog redelijk snel voorbij. (zo was het dus iig bij mij in het zkh) Succes!
@Zware benen: ja, en lekkere dikke voeten en handen,..Maar goed dat ik m'n ringen met 12 weken al af gedaan had. @Aftellen: Verrek, hier ook 100 dagen! @Fistel: Heb vandaag in de spiegel geprobeerd te kijken, maar zie niet echt iets.. maargoed de eerste keer was het een klein gaatje. Op het moment dat ik moet poepen springt het open en het doet echt scherp zeer. Het zit niet bij m'n anus, dus geen aambei. Ga denk ik smeren met sudocreme of bepanthen, handig dat dat nu in huis is @CN: spannend!! @Roozjuh: wat lief!! @Hier: Vanmorgen naar de fysio geweest, daarna door naar de nieuwe Prenatal in Amersfoort. Best een mooie winkel, maar niet veel bijzonders. Heb een stoer boxpakje gekocht en een lakentje voor in de wieg. Verder de Ikea in geweest (niet zonder te lunchen natuurlijk ) Vloerkleedje, deurknoppen en een kussen meegenomen. Toen thuis even opgeruimd, terwijl ik gesloopt was dutje gedaan, ging om 16.50u liggen en schrok om 19.00 uur wakker
Lekker geshopt dus kylie? Ik mag van HappyKizz de boxkleed testen!! Ben echt super blij want we hebben alleen maar een groen/grijs boxkleed en die ik nu mag testen is knal rode woehoe!! Kmoest opgeven wanneer we de kleine verwachten dus benieuwd wat er in t volgende mailtje staat, iets over hoe ik m moet bestellen. Jullie ook zo genoten van het heerlijke weertje vandaag?! Truste lady's.
@Roozjuh: Wat leuk!! Heb net pas geantwoord op het mailtje Ik moest voor het rompertje mijn gegevens mailen en zij geven dat door aan de webshop..
Krijg net mail terug van HappyKizz (5min na mijn reactie terug) Beste Familie H, We hebben de test iets eerder gesloten omdat wij morgen de hele dag bezig zullen zijn met de beurs waar wij zaterdag zullen staan. Jullie zijn wel geselecteerd alleen staan nog niet op de website. De informatie over de bestelling volgt nog. Met vriendelijke groet, Sabine Hensens Happy-Kidzz
goede morgen allemaal, Joepie mijn zus is gisteren rond 15:00 bevallen van een gozonde dochter !!!! Ze heet Zoë. Mijn zus heeft wel een zware bevalling gehad maar nu ze hun dochter hebben zijn ze daar al veel van vergeten. Echt klote ik had gisteren avonddienst n ik moet zo ook werken tot 13:00 en daarna kan ik haar pas gaan bewonderen Ik ben zo benieuwd !!! planing vandaag, werken tot 13:00 daarna meteen naar mijn zus en vanmiddag de proefdruk van het geboortekaartje ophalen Yes daar heb ik ook zin in !!!! Allemaal veel plezier vandaag en geniet van de dag. Kuss
Gefeliciteerd CN! =) Wat gaaf zeg! Tante worden vond ik zoo leuk, iedere keer weer. En Zoë heeft bij ons heeeeel lang op nummer 1 gestaan als meisjesnaam. Super naam dus Geniet er lekker van vanmiddag! Rest, ik heb me ook opgegeven als Happykidzz testgezin, werd toch nieuwsgierig van jullie. Reageren jullie overal op? Hier net wakker, EINDELIJK weer een nacht door geslapen, gister cursus gehad, viel daar bijna al in slaap op mijn matje ^^ Fijne dag allemaal!!
@CN: Gefeliciteerd!! @Bijntje: Ik reageer bijna overal op. Alleen was er gisteren een mailtje die mij niet zo aansprak, dus dan reageer ik ook niet. Hier: Heerlijk geslapen, al werd de kleine man samen met zijn papa wakker en schopte mij ook weer wakker.. Hij lag ook heel hoog.
CN: Gefeliciteerd met je nichtje! En veel plezier vanmiddag! Vandaag wordt onze kinderwagen geleverd, met nog wat andere spullen. Wordt ik helemaal blij van
Hoop dat iemand t weet hier, want kan mn vk niet bereiken en spoed nummer bellen vind ik overdreven: Heerst nu waterpokken op psz van D. Heb mn ouders gevraagd of ik waterpokken heb gehad maar dat weten ze beide niet zeker. Hoeveel kwaad kan het voor mij(en de baby) als ik geen waterpokken heb gehad en ik D straks ga ophalen??
Waterpokken en zwangerschap - Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu Heeft Damian het al gehad? Je kan ook even de Huisarts bellen. Maar ik zou Damian even thuis houden, tot het voorbij is.
Ik zou D. ook lekker thuis hoduen en je huisarts bellen. Verder, lekker weer is weer voorbij mensen Gister avond cursus gehad over anatomie enzo, toch weer wat dingetjes geleerd. Ben tot nu toe wel blij met de cursus
Roozjuh; Toevallig heb ik het aan de verloskundige gevraagd afgelopen dinsdag.. heb zelf, voor zover bekend, ook geen waterpokken gehad. Voor jezelf en de kleine kan het voor de 20 weken gevaarlijk zijn en tijdens de bevalling. D thuis houden heeft niet veel zin, besmettingsperiode is al geweest.. Ze kunnen wel in je bloed zien of jij anti stoffen hebt, dus of je het gehad hebt.. Omdat ik al voorbij de 20 weken ben, doen ze dit bij mij nu niet.. Succes!
kylie: weet niet zeker of D ze heeft gehad. Hij heeft wel rode vlekken gehad maar die waren op 2 handen te tellen. Dus of dat nou waterpokken waren dat weet ik niet. woezelenpip: ben vandaag 27weken, dus zou er niet echt risico zijn voor mij of de baby heb ik gehoord en gelezen. Heb net geprobeerd mn vk te bellen maar krijg alleen antwoordapparaat en mn HA heeft ook een dom antwoordapparaat aan staan. Dus kan niemand bereiken. Wilde mn HA vragen of zij in mn dossier kunnen kijken of ik waterpokken gehad heb. Tja dan haal ik D straks gewoon op van psz en dan zie ik t wel. Heb net ff snel aan mn zus(die is vk) gevraagd hoe of wat. maar zij zegt dat áls ik t zelf niet heb gehad, dat ik nu in de meest veilige periode van zwangerschap ben als ik ermee in aanraking kom. En de kleien thuis houden vind ik idd geen optie. tja hijs er nu toch al dus kan niks meer doen eraan Was maar 1 kindje die rode vlekken had en die is er vandaag niet.