juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Wat betreft D, kinderen kunnen waterpokken doormaken met 1 of 2 vlekjes of helemaal onder zitten, heb beiden gezien..

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja dat heb ik idd vaker gehoord. dus hoop dat het waterpokken was :p hij heeft er ook totaal geen last van gehad toen.

nou ik ga de kleine man maar eens ophalen en dan door naar andere school om de oppaskids te halen

fijne middag lady's!

oe 27weken wave!!!

3. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Ik had vorige week op school ongeveer hetzelfde, kindje in de klas had vijfde ziekte en later ook nog krentenbaard. Gebeld met het zkh wat te doen, en idd in deze periode niet echt een risico meer. Hoefde ook niet te komen prikken. Moest wel mezelf in de gaten houden en bij twijfel kon ik altijd langskomen.
    Maar zijn toch even van die schrikmomentjes.

4. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ook hier 27 weken waveeeee !!!!!!!!!!!

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    net naar vk praktijk maar gelopen (kwam ik langs richting psz) en was geen vk of assistent aanwezig, zucht. fijn joh. Dus nog geen steek wijzer geworden :p Werd me geadviseerd om spoednummer dan maar te bellen zodat ik toch nog iemand krijg te spreken en dan vragen of er standaard geprikt word op waterpokken antistoffen enzo. maar heb geen zin in dat gebel dus kzie t allemaal wel

6. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Roozjuh, volgens mij wordt je bij de eerste zwangerschap hier allemaal op geprikt.
    Zo kwamen we er bij mijn eerste zwangerschap achter dat ik geen anti-stoffen heb tegen rode hond.
    (na zwangerschap laten enten, nu weer laten checken maar helaas weer geen anti-stoffen)
    Maar vk laat dan weten als je ergens niet tegen beschermd bent dus denk dat je goed zit maar zeker weet ik het niet hoor

7. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Zo eerste vriej dag van de 5, wat heb ik gedaan tot nu toe?

wasrek leegehaald en op bed gegooid, droger leeggehaald en op bed gegooid. wasmachine gevuld en salami tosti gemaakt LOL
    Heerlijk niksen :p

Al denk ik dat ik straks wel ff beginnetje ga maken in de aankomende babykamer..

8. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    provincie Utrecht
    Goed bezig dippertje!

Heb net aanvraag voor gedeeltelijke WW ingediend, bleh wat een stom gedoe is dat toch. En waarschijnlijk heb ik het niet eens nodig, maar voor de zekerheid toch maar gedaan. Raak namelijk na deze week een deel van mijn vaste uren kwijt. Maar tot mijn verlof kan ik wel weer extra dagen invallen waardoor dit eigenlijk weer gecompenseerd wordt (ivm operatie collega) Mocht dit alleen niet doorgaan, dan kan ik fluiten naar mijn geld, ook wat betreft uitkering tijdens verlof, dus toch maar aangevraagd.

En verder zit ik maar te wachten op de babydump.... zouden tussen 8.00 en 18.00 komen, dus wordt waarschijnlijk tegen 18.00 uur ;) Afspraak maken ging namelijk beetje lastig dus dan maar zo. Ik wil die wagen!!! haha

9. Kylie1986

@Cecilia: Hopen dat je die WW niet nodig hebt :)

Ik moest gisteren trouwens met het UWV bellen, maar ze waren gelukkig niet moeilijk.
    Vanmorgen lekker boodschappen gedaan voor vandaag en het weekend.. Werd ineens helemaal draaierig, dus maar gauw gegeten en toen ging het alweer beter.
    Ben nu de badkamer aan het uitmesten, moet echt gebeuren.. En dan gewoon netjes bijhouden :)

10. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Hier vandaag nog helemaal niks gedaan.

We zijn weer beetje aan het twijfelen over de tweede naam van zoontje. Voornaam begint met een T. Eerst hadden we een tweede naam met een K, achternaam is met een C. Dus eerst hadden we T.K. achternaam.
    Maar nu hebben we een hele mooie naam gevonden, met een H. Dan worden zijn initialen dus THC.. Vind iemand dit storend?

11. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Hallo dames, niet bijgelezen sorry beetje moe vandaag.
    M. ligt KO op bed wil de hele dag al niet eten dus die leeft al op een 1/4 broodje en een hapje banaan.
    Zo maar even de boel opruimen en de ramen lappen. Helaas geen zonnetje vandaag.
    Zo gaat mijn was buiten nooit drogen natuurlijk.

12. Kylie1986

@Bijntje: Storend absoluut niet..Maar kon een klein glimlachje niet bedwingen :)

13. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    provincie Utrecht
    Kylie dat hoop ik ook! ;)

Bijntje, vind ik niet storend hoor! De initialen zijn dan eigenlijk gewoon T.H.
    Bij ons wordt het L.R. en achternaam begint met W.

14. Kylie1986

Wij hebben J.W. Achternaam P

15. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Ja haha ik denk dat meer mensen dat wel gaan hebben.
    Ik vind het ook wel mee vallen, T.H.Achternaam kan best.
    maar onze (oude) vriendengroep gaat deze afkorting zo grappig vinden :p

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hier naam C. en achternaam met H

kylie, hoor net dat woldpark afgesloten is. vanmorge geweldincident daar gebeurd ofzo en nu staat t vol met politie en recherche. helicopter alles erbij. Schrok toch wel ff want is hier aant einde van de straat.

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nu ik t toch over geweld heb. mn broer kwam gister met het verhaal dat hij beroofd is woensdag avond.

Zijn verhaal: Ik dacht langs te gaan bij iemand die niet thuis bleek, Vervolgens reed ik een verkeerde kant op en dacht via het fietspad een kortere route te nemen, vanuit het niets doken 2 mannen op en ik werd geraakt in mn zij met een taser, ik viel schokkend van mn scooter en kreeg klappen en werd meegesleurd, diverse malen bedreigd met een jachtmes en de taser, ik had geen geld bij me dus ze vertrokken met mn telefoon, lege portemonae en scooter die vrijwel snel even later terug gevonden werd (scooter is voor onderzoek in genomen omdat er bloed sporen zijn gevonden op de scooter afkomstig van een van de daders mogelijk.) dus lekkere ***dag achter de rug, nu moet ik alles opnieuw gaan aanvragen weer, en mischien met een klein ****** beetje geluk, vind iemand mn portemonae, ik heb zelf geen verwondingen aan mn lichaam, dus a het gevonden bloed is niet van mij

Nou zn porto is inmiddels gevonden paar wijken verderop en die krijg ie morgen terug

18. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    He jakkers roozjuh.

@namen, hier wordt het J.M.A (achternaam begint met: ) R. Roepnaam: F.

19. Kylie1986

@Roozjuh: ja, hoorde ook al een heli.. Gedsie! Je kind zal er maar aan het spelen zijn.. Kom er verder nooit hoor, ook al is een 10 minuten of zo hier vandaan.

Ben de badkamer aan het soppen dus.. Wilde de schrootjes op het plafond ook doen, dacht slim te zijn met een dweil en een doek..Klettert er zo een glaasje van een van spotjes op de grond.. Dus nu maar met de hand.. ach, ben al op de helft..

20. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Gatver Roosjuh, hoe is je broer eronder?

Ben zo benieuwd naar al jullie namen ;)

Deel Deze Pagina