juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Bijntje: ja eigelijk wel redelijk relaxed. hij heeft veel meegemaakt in zn leven. echt een lopende magneet voor problemen. hijs wel flink geschrokken maar nu gaat het wel weer (hijs 33)

Ben ook benieuwd naar alle namen nu :D Is er al iemand op peeke na :p die het prijs wilt geven?

2. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Roozjuh: Wat een naar verhaal! Was het in Lelystad?

3. Kylie1986

Ik heb de naam al aan een select gezelschap prijs gegeven, dus de rest moet nog 14 weken wachten :)
    Weet je de mijne nog Roozjuh?

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja bij oostrandbrug gebeurd woensdag avond

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja kylie weet die van jullie knulletje nog :D

6. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Jeeuuhh de kinderwagen, maxi cosi e.a. spulletjes zijn geleverd! Morgen nog wat dingen halen bij de prenatal en dan zijn we er bijna!

7. helma85

helma85 Niet meer actief

Roozjuh: heftig verhaal!

Naam: voornaam J achternaam S

8. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Bij ons word het Y.H. of D.H.
    H. is de achternaam van mijn vriend.

Zo de ramen buiten zijn weer schoon.
    Net nog even 10 euro verdient via mp.
    Belasting papieren liggen klaar voor de post.
    Beetje laat maar moest wachten op jaaropgaaf gastouderopvang.
    M. ligt nog steeds te slapen al 3uur! Hij was kapot. Hele week moesten we hem steeds wakker maken tussen de middag omdat er wat was: werken, van gastouder naar opa.
    Nu laat ik hem later slapen tot hij wakker word.

9. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Doopnamen worden hier J. (van mijn moeder) M. ( van mij) A. (van schoonmoeder).
    Roepnaam heeft niks met doopnamen te maken, maar vinden we gewoon mooi :)

10. Kylie1986

Wie van jullie vernoemd de kleine?
    Bij ons is de 2e naam die van mijn opa, hij is er nog maar weet zeker dat ie stijl achterover valt als hij de naam weet :)

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nee hier maar 1 naam en we vernoemen haar naar niemand. mijn man is vernoemd naar zn opa en overgroot opa enz enz en is ook gedoopt(omdat zn oma dat graag wilde) maar mn man heeft er totaal niks mee, vond t niet nodig en had voor hem niet gehoeven. hij zit nu dan met een 2e naam wat ie vreselijk vind en geen band mee heeft. dus vandaar hier gewoon lekker 1 naam :)

12. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Onze tweede naam is afgeleid van mijn tweede naam en die komt weer van mijn oma.

13. boefjesmama

Hier ook niet vernoemen.
    Maar M. heeft een Y in zijn naam en zowel de jongens naam als de meisjes naam heeft een Y erin.
    Dat vonden we wel apart.
    Verder niks bijzonders met de namen ja een beetje andere schrijfwijze als standaard maar dat hebben we bij M. ook gedaan

14. boefjesmama

Mannetje is nu echt aan het wakker worden na bijna 4uur slaap.
    Ga dus maar ff afsluiten en kijken of hij nu wel wat wil eten.
    Vanavond de spullen wegbrengen voor de 2e hands kleding beurs.
    Hopen dat we nog wat verdienen morgen.

15. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @roozjuh. Jeetje wat heftig van je broer. Gaat het weer een beetje met m? Nog verwondingen van dat stroomstoot apparaat overgehouden? Wat ie even kan doen is maandag bellen dat ie zn scooter echt nodig heeft want dat bloed is dan echt wel eraf gehaald en veiliggesteld (soms zijn ze een beetje langzaam met spullen retouren)

@Namen. Wij zijn er ook uit was nog enige twijfel of we mijn officiele naam (Laurentia) als 2e naam voor de baby zouden meegeven maar dat doen we niet. Zou het N.L achternaam M. worden het is nu gewoon N. meer zeg ik niet.
    Heeft iedereen al namen? ik heb nog wel wat mooie op mn lijst staan zal hem even spammen hier.

Vandaag bij de Etos 3 pakken voor 30 euro heb ik er 4 gehaald en de 5 euro per pak kortingsbon op ingeleverd dus nu voor 21,50 4 pakken newborn. Had die bonnen vd 9mnd beurs had daar pampers gekocht maar ze zijn maar tot april in te leveren. Heb nu totaal 4 pakken maatje 1 en 4 pakken maatje 2. Dus voorlopig wel zat.

kamertje.
    Net de boor even bij s ouders geleend morgen is de babykamer dan klaar dus dit weekend komen de foto's. Kleedjes liggen dr ook al! Echt heel leuk geworden. vriend lief mag morgen de schuur opruimen zodat het onderstel vd kinderwagen erin kan. Want het is nu wel erg vol allemaal.

Ons namenlijstje wat het niet geworden is:
    [FONT=&quot]Vajenna/ Vayenne/ Vayenna
    [/FONT] Sen, Bart, Luca, Niek, Dominique/Dominiek/Nick/Finn/Bjorne

16. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Kindje word hier vernoemd naar mijn moeder.
    Is nog een heel gedoe om een leuke jongensnaam van een meidennaam te maken, (zie topic in babynamen)

Ik ga zo maar eens slapen,
    moet vanavond nog druk druk druk naar een feest.
    HELEMAAL geen zin in, heb ze ook al paar weken niet gesproken, maar zijn toch altijd goede vrienden van ons.

We zullen het niet te laat maken ;)

17. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Wij hadden voor een meisje N.inthe H.eleen in gedachten :)
    Mocht ons ventje er toch nog uit komen als een meisje, dan word het dus een N.inthe :)

18. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @bijntje. Heb je de naam Heleen dan al verbouwd? Want je kan er ook Elin van maken (jongensnaam)

groetjes

19. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hallo dames,

Ik ben echt doodop !!! :) Gisteren avonddienst gehad en vanmorgen weer om 7:00 begonnen en daarna meteen naar het ziekenhuis toe...Het kindje van mijn zus is zo een mooi schatje !!! Alleen ik werd een beetje bang toen straks en ik weet echt niet waarom :( Ze heeft wel een heftige bevalling gehad misschien daarom , ik weet het echt niet hoor...

@namen, Onze naam begin met de M en de achtenaam is v. B.

@proefdruk geboortekaartje, ik heb hem net opgehaald en hij is dus echt super mooi !!!!! ik ben er erg blij mee, vanavond krijgt vriendlief hem te zien :D Ik hoop dat hij hem ook zo mooi vind...

Ik denk dat ik zo even ga liggen op de bank en daarna snel koken. Bah bah...

Kuss

20. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    @lin, mijn moeder heette C.arla H.elene dus daar willen we een jongensnaam van maken. Maar achternaam begint met Car... Dus Carlo enzo valt dan al af ;)

@CN spannend he? zown een proefkaartje! maakt het toch veel echter vind ik..

Deel Deze Pagina