juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    na een lange ochtend een berichtje van hier. D is echt een slappe dweil. hoesten en is benauwd. eet en drinkt niks. Ook spugen maarja komt niks bijzonders uit aangezien hij niks gegeten heeft. Zouden boodschappen doen vandaag maar mn pa heeft boodschappen voor ons gedaan zodat we niet weg hoeven. ben zelf namelijk ook weer goed verkouden :(

Oja had eergister kraamzorg gebeld of mn aanvraag voor pakket goed binnen was gekomen. ja, máár nog op ons oude adres zucht! dus heb t net optijd veranderd en heb m vandaag al binnen gehad! Leuke opbergdoos zit erin en een knuffeldoek met apenkoppie erop. En alles wat er verder in hoort te zitten + 5 flesjes badschuim, zeep en dat soort dingetjes voor de baby

trap vallen: jeetje, nou doe maar lekker rustig aan. en als je alleen op je kont enzo gevallen bent dan heeft je baby er weinig van gemerkt. die zit veilig in de bm

2. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Wat een kl*tedag vandaag.
    Had ik man eindelijk zo ver dat we wat leuks gingen doen, gingen we naar wijk bij duurstede. Er was echt geen hol aan. Binnen een uur weer thuis en nu wil manlief niks meer doen. Dus zit ik de rest van het weekend weer fijn thuis. :( ik ben het thuis/binnenzitten zo spuugzat!
    Ok, we hebben ook geen geld om echt iets te gaan doen.

3. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
  4. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    En de laatste

5. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede middag allemaal,

IK ben echt helemaal op zeg... we hebben ookal weer veel gedaan vandaag. Ook hebben we nu alle baby spullen in huis nu, joepie !!!

fijne dag nog dames, kuss

6. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Lin, mooie kamer zeg!

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    mooie kamer!

niks doen: ja erg he. hier dus ook niks doen dit weekend, D is flink ziek weer

8. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Mooi hoor Lin!!

9. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Lieve kamer Lin, lekker gevulde kast 

Beterschap voor de verkouden en gevallen mamma's



10. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wat een mooie babykamer!!
    Hier ook alles lekker klaar! Binnenkort als ik tijd heb ga ik eens rustig alles uitwassen, maar voorlopig zit mijn agenda nog bomvol dus dat duurt nog wel even..
    Ga wel langzamerhand een paar dingen klaarleggen voor de vluchttas zodat dat in elk geval klaar staat.
    Hopelijk duurt het nog even voor we hem nodig hebben.. :)

Deze week alleen dinsdag vrij. De andere 6 dagen werken...
    Gelukkig late diensten en dat gaat me wel goed af..

11. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Mooi kamertje Lin

12. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Hier ook de hele dag de hort op geweest, winkel in winkel uit.... nu moe en met de beentjes omhoog. Maar ook wij hebben nu toch echt wel alles in huis, lekker gevoel is dat! Nu moeten de meubeltjes nog komen, hoop dat de gardo een beetje opschiet anders ga ik van de week maar bellen. Wil zo graag dat alles nu staat en dat ik het kan inrichten!
    Fijne avond meiden!

13. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Mooi kamertje Lin.
    Echte meiden kamer.

Hier een mega stijve kont niet normaal. Hoop dat ik morgen mijn bed nog uit kan komen.
    Vanmiddag toch nog 10 euro verdient op de kledingbeurs. Valt al weer mee. Had ook niet zoveel ingebracht.

14. helma85

helma85 Niet meer actief

Vandaag naar Babydump in Roosendaal geweest! Nu hebben we echt alles ( behalve paar kleine dingetjes) voor de kleine! Wat is dat heerlijk zeg!
    Nu wel last van dikke enkels. Morgen lekker nixen.

Babykleding wassen: doe ik als k verlof heb. Dan heb k daar alle tijd voor.

15. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Goedemorgen meiden!
    Gister box uitgezocht met schoonmoeder.
    Box Bas Met Lade Wit | Schardt Bas Met Lade | Baby-Dump

Die word het waarschijnlijk. Ben er wel blij mee. (was ff afwachten omdat we hem kado krijgen :) )

Vandaag verjaardag van vriendlief vieren. Eigenlijk niet zoveel zin in, maarja. :p Morgen is hij echt jarig, heeft een dagje vrij gevraagd, dus ik hoop op mooi weer, dan kunnen we iets leuks gaan doen. :D

Fijne dag allemaal!!

16. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Gefeli Bijntje

Hier straks naar mam's dr verjaardag en morgen druk dagje.. kraamzorg gemeentehuis echo pff

17. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Werkse Joekie.

Leuke box bijntje

Succes dippertje

@Hier. Ja helemaal blij met de kamer. Vluchttas staat al klaar.
    Straks een verjaardag mn opa wordt 95 dus die geeft een feestje. Nu even het huis een beetje opruimen en schoonmaken want t ziet dr niet uit!

Fijne zondag groetjes!

18. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Wat een hoop verjaardagen. Gefeliciteerd allemaal.

Planning hier: wasje opruimen, verder vervelen. (manlief wil niet weg)

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Veel verjaardagen vandaag, gefeliciteerd iedereen!

Hier: deze nacht ging beter, D is niet 1x wakker geweest woehoe. Ik helaas wel. Kon niet slapen met een verstopte neus. Lig nu nog lekker in bed en de mannen zijn beneden. Weet niet hoe D zich voelt vandaag want heb m nog niet gezien. Hoop dat ie eindelijk wat heeft gegeten na 2dagen op honger staking.
    Zou morge bloedprikke(D zou bij opa zijn maar gaat niet door omdat ie ziek is) maar ik doe dat woensdag wel. Dan gaan we ook naar tandarts(gaatjessss) en D gaat dan ook voor het eerst

20. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede morgen allemaal,

Zo wij waren voor een zondag al weer vroeg uit bed want we zijn alweer aan het klussen in huis. Nou ja mijn vriend eigenlijk en ik doe wat kleine dingen zoasl de was bijwerken en een beetje rommelen in huis... De babykamer wil ik ook inrichten maar het heeft nog geen zin want de kastdeurtjes moeten nog gesteld worden zodat ze goed recht hangen maar dit word volgende week gedaan. als dit is gebeurt ga ik alles afsoppen en kan ik me wel bezig houden in dat kamertje ;)

wwe hebben verder alleen nog op de planning staan dat we vanavond bij mijn zus gaan eten, meer niet. Heerlijk zo ahhahaha. We hebben al super veel zin in volgende week want dan gaan e samen even een weekendje weg naar antwerpen.... :D

Fijne dag dames,
    Kuss

Deel Deze Pagina