Wat een verjaardagen! Veel plezier! @Roozjuh: Fijn dat het vannacht wat beter ging met D. Maar met jou wat minder.. Laat de mannen maar lekker voor je zorgen! @Hier: Vannacht een paar knoeperds van harde buiken gehad, was de eerste keer nu m'n baarmoeder een stuk groter is..Gek gevoel..
Goedemorgen dames, hier redelijk geslapen. Ook begin k een beetje verkouden te worden. Verder geen echte planningen voor vandaag. Rustig aan doen. Nog 7 weken werken en dan verlof! Ben die dagen echt aan het aftellen. Jullie ook? 28 weken wafe!!!
Gadverdamme, verveel me zo! Maar heb geen zin om wat in de babykamer te doen of hier op te ruimen..Bah!
Misschien filmpje kijken kylie? Hier gaat t met D stukke beter. Eet en drinkt weer, is weer vrolijk en hoesten is bijna over. Nu ik nog mn hoofd staat op exploderen, neus zit dicht en begin steeds vaker te hoesten waardoor mn eten eruit komt. Sry voor de details Ik ga zo weer mn bedje in denk ik
@kylie. Had ik vd week ook al. Vannacht wel goed geslapen maar af en toe echt harde buiken. Misschien doordat je druk geweest bent? Leuke dingen om te doen.. foto boek maken, boekje lezen, tukkie doen, srubben maskertje op en in bad, naar het tuincentrum wat plantjes halen. @roozjuh. o dat klinkt niet lekker. beterschap. ik ga zo weg naar de verjaardag hopelijk is t gezellig. doeidoei
@Lin: kan wel, hoewel ik gisteren zó rustig gedaan heb.. Ik denk dat ik er niet wakker van ben geworden, moest ineens nodig plassen anders had ik het niet eens doorgehad..
ja inderdaad ik zoiu dan en filmpje gaan kijken trouwens 27 weken wave hier... En ik heb weer eens buikfoto's geplaats
Bah, manlief moppert elke keer als hij de administratie doet (lees eens per week) Waarom gaat het geld zo hard? We staan volgens mij altijd rood. Vanavond pannekoeken bakken (= goedkoop en nog lekker ook) Wie is er eigenlijk het laatst uitgerekend? Ben ik dat zelf, of is er nog iemand die na mij uitgerekend is?
Bah Lionne, dat wordt nog wat met een baby op komst.. Daar worden de uitgaven niet minder van Ik kon vanmorgen niet uit bed komen Elke keer mijn wekker weer een uurtje verder gezet. Uiteindelijk om 12 uur besloten dat ik er echt uit moest! Effe een stuk gelopen met de honden, nu ontbijten en om twee uur richting mijn werk voor een late dienst. Vriendlief is het weekend niet thuis dus alles stil hier Geen tijd om me te vervelen.. Had nog graag willen borduren (geboortebord), haken (dekentje) en in huis wat willen doen maar door mijn uitslapen dus geen tijd.. Morgen weer een dag
Heb trouwens twee buikfoto's in mijn album gezet. Voor degene die nieuwsgierig zijn moeten maar effe een vriendenverzoekje doen want sta er met gezicht en al op dus zet ze liever niet openbaar...
Vriendlief was gister avond op verjaardag bij een vriend van hem. Komt hij thuis: nou ook een mooie boel hebben tegen onze spiegel aan gereden en niks gezegd. Hij wist wel wie het was qua visite die voor hem weg ging. Gaat hij vanmorgen kijken of hij het weer kan maken. Hebben ze gewoon ook maar een stuk van de auto meegenomen!! Spartbord, bestuurdersdeur en heel veel lak eraf. Mensen meteen gebeld: toegegeven want ze hadden zelf ook schade. Vanavond die kant op (50 min rijden) om de schadeformulieren te tekenen!!! Altijd fijn zulke dingen. Nu maar hopen dat hun verzekering uitkeerd. Want dit gaat wel 1000 euro kosten mits het meganisme van de spiegel niet stuk is want dan word het nog meer. Geld dat wij nu echt niet zelf kunnen missen. Zal M. uit bed halen dan gaan we even naar mijn ouders. Zomerbanden halen, auto morgen voor een beurtje en de zomerbanden er weer op. Hopen dat de zomer dat door heeft en idd ook gaat doorzetten.
Net vriendin even langs geweest. Megadoos kleertjes gehad Ze wil ze alleen tzt terug. Op zich natuurlijk geen probleem, maar hoe onthoud ik wat van haar is? Apart houden gaat niet werken, lijkt me.
Lionne, wat lief van haar. Alleen beetje vreemd dat ze ze ook terug wilt maar dat is natuurlijk geheel aan haar. Moeje ff in elke label een stip zetten met een zwarte marker(ff haar vragen of ze dat goed vind) gewoon zegge dat je amders echt niet meer weet straks wat van haar is. Ego: net ff uurtje geslapen, neus is al wat beter maar mn keel is zwaar verrot. Lijk wel een zieke zeehond hoop dat ik zo wat kan eten en t er niet uit spuug door het hoesten
Boefjesmama wat balen zeg! Dat soort dingen geven altijd een hoop werk en gezeur. Wel vreemd dat ze niets laten weten en dat jullie naar hun toe moeten rijden! Hun hebben de schade veroorzaakt dus dan zouden ze eigenlijk naar jou toe moeten komen..
Hey meiden! @boefjesmama, Balen van die spiegel zeg! En wat vreemd dat die mensen niet even vertelde.. @harde buiken. Ik las laatst ook dat ze door een te volle blaas kunnen ontstaan! Dat merk ik nachts altijd wel. @vluchttas, nu al klaar staan Ik moet nog een tas kopen. Wil heeel graag een luiertas van Ju-ju-be, maar die zijn zo duur Dus nog eventjes sparen. Vandaag vriendliefs verjaardag, Eigenlijk meer voor onze kleine vent geloof ik haha. waardebon prenatal en hema gehad, badcapes, rompertjes, slaapzakje en de Oei! ik groei Erg blij mee! Morgen gaan we de maxi cosi halen. We gaan voor de CabrioFix, Welke hebben jullie uitgezocht?
Verjaardags kado: ja heb dat bij zwangerschap van D ook gemerkt dat het meer voor de baby was dan voor mij ben over 2weken jarig en gok dat ik weer babyspullen ga krijgen