juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Hier ook! :)

2. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Hier idd placenta voor, maar begin nu de laatste tijd de kleine af en toe te voelen, nog wel zacht, maar toch duidelijk genoeg. EINDELIJK ;)

@ Les: Veel plezier morgen meis!
    @Linn: nog bedankt voor dit tip om te gaan smeren, had ik nog ff niet bij stil gestaan dus meteen maar mee begonnen. (buik staat nog niet strak, zit nog wat rek in dus ben nog wel op tijd, borsten moet ik nog even bekijken, maar is me ook nog niks opgevallen. Hoop dat t zo blijft!)

3. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
  4. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede avond dames,

Nou we zijn alweer lekker thuis. De wond hebben we net nog verzorgd dus daar zijn we weer vanaf voor vandaag. We gaan zo een horror film kijken ;) Ow vanavond komt ook undecover in nederland en reportage als de horrorfilm niks is dan zetten we indercover in nederland op hiihih.

@ baby voelen, Ik voel de kleine geregeld over de dag aan de binnenkant. Als ik mijn hand op mijn buik leg dan voel ik het ook geregeld aan de buitenkant maar dat is meestal als ik lekker lig en mijn hand op mijn blote buik heb liggen. Vriendlief voeld de kleine ook bijna elke dag. Het is vaak kort maar krachtig ahahha :D

Fijne avond dames !!!
    Kus

5. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    hihi mijn man wordt 's nachts al wakker van het geschop van de baby als ik tegen hem aanlig (met mijn buik tegen zijn rug aan) :)

6. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Oke leuk, ik wil waarschijnlijk de baby eerste tijd op onze slaapkamer, sowieso als ik wel borstvoeding kan/ga geven. Dan hoef ik mn bed amper uit.
    Het neemt minder ruimte in dan een ledikant (onze slaapkamer is al niet zo groot)

7. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Die van carrywell heb ik, heel soepel, leek lekker te zitten.
    Maar loopt een naad van onderkant borst naar tepel en die drukt een flinke striem daar. Draag m wel maar binnenstebuiten 
    En s'avonds zo snel mogelijk uit 
    Dus niet ideaal.

8. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik heb vorige maand 1 voedingsbh van Noppies gekocht, ben er nu al uitgegroeid en hij laat inderdaad flinke striemen achter.

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Schiet mij maar lek! D is gewoon nog steeds wakker!! Ligt vrolijk te kletsen in zn bed. Tis verdikkeme 23.00, snap niet dat ie nog wakker is, klaar wakker zelfs...

10. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

Amaryllis is ook nog wakker ! ligt heerlijk te brabbelen en spelen pfffffffff

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Hier viel hij even na 23.00 eindelijk in slaap. Maar wel doodleuk voor 8uur alweer wakker en wilde naar beneden. Gok dat ie vanmiddag wel graag naar bed wil met ruim 3uur minder slaap :)

Hoe is t hier dames? Wie hebben allemaal echo vandaag?

12. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede morgen dames,

En lekker geslapen mama's. Ik wel gelukkig want ik was echt doodop want we hebben een heel druk weekend gehad :( Iedereen kwam op ziekenbezoek voor vriendlief (wat ik hartstikke lief van ze vin) maar ik kon de hele tijd voor alle visitie zorgen en daarrnaast heb ik ook moeten werken en daarnaast moesten we 2 keer op een dag naar mijn vader thuis rijden om de wond te spoelen. Kort om ik heb dus heerlijk geslapen vanacht !!! :D

@ik ga zo poetsen bij mijn oma en daarna vriendlief ophalen om de wond weer te gaan verzorgen. Ik denk dat ik verder niet heel veel ga doen hihihi want met dit weer kom ik nooit niet graag buiten hiihih.

Fijne dag mammie's
    Kuss

13. Kylie1986

Goedemorgen..

Uit m'n hoofd weet ik dat Les haar 20 weken echo heeft! Heel veel succes en lekker genieten!

14. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    Goedemorgen dames....

hier ook een slechte nacht gehad.
    meneertje wou eerst niet slapen. had allerlij smoesjes. en om 4 uur was ie klaar wakker......
    maaar ik ben nu klaar wakker want heb over 3 kwartier de 20 weken echoooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ahhhhhhhhhh

en mamavana heeft ook een echo!
    succes meis

15. Kylie1986

Heel veel succes dames!
    Jullie zijn de laatste 2 volgens mij!

16. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Morguh dames.
    Ik heb vooral onrustig geslapen. Straks weer werken tot 20.00 :(

17. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Mogguh mammas 

Les& MvA succes met de echo's, veel plezier.

25 weken vandaag 
    Ff m'n nieuwe plaatje kijken.
    Vandaag werken en vanavond Jannie jarig, vieren t niet uitgebreid gewoon wat drinken met kennissen. 

18. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Morguh!!

Zo weer eens bijgelezen...alweer beroerd weekend gehad.Nu was vriendlief ziek en ik ook nog steeds beetje...vanacht slecht geslapen was klaarwakker tussen 4 en 5...komt ook doordat ik zoveel droom. Blijf vandaag lekker dagje thuis.

@ Les en MVA heel veel succes en plezier bij de 20 wkn echo!!! Jullie zijn de laatste toch? Ben benieuwd!

@ gedichtjes wow leuk hoor! vooral die tweede echt te schattig!

@ voelenik voel de kleine echt veel bewegen en steeds duidelijker, ik kan het ook zien aan de buitenkant. S'nachts word ik er soms wakker van. Vriendlief kan het ook voelen, maar dat doet ie niet zo vaak. Volgens mij vindt ie het een beetje eng...watje haha. Vind ik wel erg jammer, hij is niet zo met mijn buik bezig. Verder wel ontzettend lief en doet heel veel in huis nu met mijn BI.

@ bij de bevalling aanwzig. Mijn vriend...vorige keer was mijn moeder bij het thuisgedeelte er ook even bij, maar ik vond het toch niet zo prettig. Kon niet echt pijn hebben met haar erbij haha..weet dat ze dat heel erg vind om te zien. Het was haar ook tegengevallen zei ze achteraf.

@ wat aandoen tijdens bevalling..ik had een groot t-shirt aan zo'n nachthemd en dat ging prima. Denk nu weer ...

@ geboortekaartje ik wilde eerste geen met een foto, maar vind nu toch wel leuk..dus wellecht toch wel..bij kaartje2go heb ik een aantal leuke gezien..

@ Chanelle zo dan heb je een druk weekend gehad zeg! En nu ook nog poetsen pffff. succes !!

@ Roozjuh ja gek is dat he die kleintjes kunnen soms ineens met heel weinig slaap verder. Meestal haalt Thijs dat na een paar dagen wel in..

fijne dag allemaal!

19. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    En 24 weken wave!!!! Mijn ticker loopt nog steeds 1 dagje achter..ben te lui om het te veranderen! :D

20. helma85

helma85 Niet meer actief

Goedemorgen dames:

Echo dames: suc6 en veel plezier!
    Aanwezig bevalling: enkel mn man. Verder niemand, k word denk k gek als er een boel mensen naar mn doos kijken.
    Gedichten: mooi!
    Geboortekaartjes: zijn we wel mee bezich, maar de juiste nog niet gevonden. We houden namelijk van simpel zonder foto.

Hier: iets beter dan gisteren. Bandenpijn is verminderd gelukkig. Vanmorgen werd k wakker en zag dat mn vingers dik waren! Ik probeerde mn ring af te doen, want die knelde namelijk. Kreeg k gelukkig wel af met zeep en water. Voorlopig maar niet dragen denk k.
    Vanmiddag gaan werken van half 3 tot 10.

Deel Deze Pagina