Morgen voor het eerst naar zwangerschaps gym benieuwd wat voor groep we hebben. Met de groep van M. hebben we nog steeds met de helft contact. En er zelfs een vriendin aan over gehouden.
Ik heb nog geen een keer gereageerd. Ik denk steeds dat ik het toch nog niet kan testen. Ik ga mijn bedje in. Lekker tv kijken in mijn bed
Net even in het babynamen topic aan het kijken maar wat sommige mensen voor namen bedenken. Maar er zitten er toch een paar bij waarvan ik denk wanneer heb je dat bedacht??
Onze naam staat er niet tussen sommige van dat lijstje vind ik idd beetje vreemd maar dat zullen sommige mensen ook wel over onze naam denken waarschijnlijk
Ja vast ook van die van ons maar goed. Vind dat topic zo ie zo een beetje vreemd je gaat vreemden toch niet vragen welke naam het mooiste is en die dan kiezen?? Je kiest toch iets wat je samen mooi vind.
@Boefjesmama: Er zitten wel riempjes in, zitten onder het dekje (niet door de gaatjes gestoken).. Jeetje, dacht dat het later was.. @HappyKidzz: Heb na de romper ook niet meer gereageerd.. De volgende keer misschien. Over het testen: Ons beebje is er ook nog niet, en toch mogen we een romper testen. Ik moet hem een paar keer wassen en beoordelen wat ik van de stof vind..thats all!
Makkelijke test kylie, dat scheelt weer. Ik weet eigelijk niet wat ik moet testen aan die boxkleed, niks over gehoord
Vraag ik me ook af, Roozjuh.,. Ze stuurde bij mij nog een mailtje erachteraan met wat ze van me verwachtte..
Veel plezier Dippertje! Over een uurtje staat er een schilder op de stoep. Ze hebben hier een regeling dat je huis 10 jaar lang elk jaar geschilderd wordt aan de buitenkant, dus ze gaan nu de boel opmeten en inschatten wat het gaat kosten.
Wat een rot nacht heb bijna hele nacht wakker gelegen van het hoesten. Mn rug is ook helemaal kapot door dat hoesten pff en de dag moet nog beginnen
Zo ben dr weer. Heb een dag vrij vandaag en gewoon geen plannen! Heb echt lekker geslapen ik vind wel dat de kleine erg rustig is de laatste dagen. Ze beweegt wel maar niet meer zo erg als eerst en ook niet zoi stevig. Als ik op mn buik klop krijg ik wel een schopje als reactie maar normaal ging ze veel meer tekeer. Denk zelf ruimte te kort ofzo. Heb mn outfit geshowd van gisteren: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/272211-show-zwangerschapsoutfit-95.html#post12343042 Dat is die broek waar ik t vd week over had. groetjes!
Goedermorgen allemaal, Hier: voel me goed, alleen mn laarzen kan k niet meer aan. Wel ff wennen. Mn man maakte me vanmorgen wakker met het liedje van Andre van Duin: wat heb je toch een grote poten! Dank je wel schat. Vanmiddag vergadering en vanavond met een stel vriendinnen iets gaan drinken in de stad. Dippertje: veel plezier! Wie had er een poos geleden al weeen? Hoe is het daar nu mee?
@Helma: Ik heb met 24 weken oefenweeën gehad,wat absoluut niet de bedoeling was. Maar denk niet dat je mij bedoeld Veel plezier vanavond! Hier trouwens ook lekkere dikke poten Nou, schilder is geweest. Wat een weer hé!! Heerlijk!
goede middag allemaal, Zo ik had gisteren veelste veel gedaan en had sávonds veel pijn in mijn rug en bekken. Als ik liep voelde ik het par keer een sooort van 'knakken' in mijn lies Verder vandaag nog wat rommelen in huis maar ook ga ik rustig aan doen want moet vanaaf weer werken. Kuss
We zijn weer helemaal goed gekeurd bij de vk. Hartje is extra goed beluisterd ivm mijn val van de trap. Was helemaal goed. Buik is goed bekneed door de stagiare. Was allemaal in orde. Mocht de kleine toch rustiger worden of ik krijg harde buiken dan moest ik meteen bellen.
CN lekker rustig aan doen dus. Werkse vanavond! Boef: wat fijn dan alles goed is met jou en de baby! Was zeker wel een opluchting? Ego: nou ik heb me in tijden niet meer zo verrot gevoeld. Mijn rug doet weer fijn zoals het vroeger was, toen ik aan zware medicijnen moest. Maarja dat mag nu niet met zwangerschap. Lig nu in bed, hoop dat D ff wat wil slapen zodat ik kan rusten. Manlief komt om 4uur al thuis. Heeft ie voor mij geregeld zodat ik straks rustig aan kan doen en hij gaat zelfs koken! Wauw
Dacht zolan gik geen bloedverlies en kramp krijg en ik de kleine nog voel zal alles weg goed zijn. En zo niet dan maken die paar dagen ook niet uit dacht ik. Maar was wel blij dat hortje erg krachtig was en beide kamertjes goed te horen waren Hier erg mooi weer vanmiddag maar weer even fietsen denk ik. Auto is bij garage dus heb ook geen keus maar toch. Of even lopend de auto ophalen als hij klaar is. Is hier 3 km vandaan dat moet mijn bekken wel aankunnen denk ik.