Ja daarna wel gelukkig. maar mocht vanaf gisteravond 22:00 al niks meer eten. normaal eet ik elke 2 uur iets, fruit, beschuitje oid. ach nog een uurtje..
net alles gelezen maar bijna niks onthouden zoet drankje voor prikken: zo dat krijgen ze er bij mij nu niet in dat gaat er net zo hard weer uit gok ik. ik was gene met de 'simpele' oplossing van de 2 broodjes Morgen ga ik naar zkh voor bloedprikken. ego: pijn is hier gelukkig een heel stuk minder. kan weer zelf opstaan zonder hulp van manlief(goeie massage gehad) Heb goeie nachtrust gehad eindelijk. zou blijven liggen vanmorge en manlief zou D naar school brengen maar ben toch maar meegegaan. Man verklaarde me voor gek en werd zelfs boos Morgen is hij vrij, tandarts afspraak en dan moet ik van hem daarna weer gaan liggen en mág niet koken enzo wil graag zwemmen, heb idee dat dat goed is nu voor mn bekken maar hubby denkt daar anders over. dus weet nu niet of t slim is om te gaan zwemmen of dat ik saai op mn bed moet gaan liggen...
Ik hoefde geen glucosetest, ze hebben gewoon bloed afgenomen wanneer ze ook je ijzer gehalte meten en inmijngeval baby's bloed checken en glucose was 5.5 bovengrens is 6.1 dus geen reden om die test te doen. Niet elk ziekenhuis hier doet m standaard. Baby zn bloed is trouwens ook negatief ben ik heel blij mee zo bestaat er ook geen gevaar ivm bloedcontact.
@Bloedsuikertesten: Ik moet volgens mij ook na de volgende controle. Maar dan echt een dagcurve (3x). Hij zal bij mij niet te hoog zijn, had aan het begin zo'n last van lage bloedsuikers. @Roozjuh: Zwemmen is juist goed! Hier: vannacht beiden geen oog dicht gedaan, en nu was het niet eens de schuld van de beeb.. Snap het niet. Beeb was juist erg rustig, en dan ga je weer malen hé. Moest ook denken aan mijn schoonzusje, haar dochtertje is met 27 weken in de buik overleden, zonder enige aanwijzing.. Maargoed, hij heeft me de net weer wakker geschopt, dus het zal wel goed wezen.
kylie: ga je straks even nog je bedje in? lastig hele nacht wakker liggen. en lijkt me vreselijk om je kindje bij 27weken te verliezen stond vorige week bij appie hier aan de kassa en hoorde van kassavrouw die aant praten was met bekende dat haar dochter haar 2ling is verloren bij 6maanden zwnagerschap. maar dat mens(kassamens) die was zo gevoelloos erover. alsof t niks was, heel gek. die bekende vroeg hoe t met de zwangerschap was waarop die kassavrouw dus zei 'ja dat is mis gegaan bij 6maanden. beide baby's dood' echt zo gevoelloos kwam het eruit, bah
Goedemorgen! Roozjuh: lijk me heel lastig om medicatie in te nemen voor de pijn. Maar het gaat ook een beetje om jou welzijn eh. En als het niet zo veel kwaad kan ( zoals je typte) voor je baby, zou ik dat zelf ook in nemen, maar lijk me ook heel lastig. Vluchttas: pak ik pas in met verlof. Werk: heb net een mail gestuurd naar mn leidinggevende dat ik nog steeds last heb van harde buiken soms en dat ik meer vocht ga vasthouden. Ben benieuwd wat ze gaat doen. Meestal ben k iemand die dat soort dingen niet snel meld. Maar moet echt denken aan mn eigen gezondheid en welzijn van mn baby.
Vluchttas vergeet niet om een euro mee te nemen voor een rolstoel en geld voor de evt parkeermeter. Fototoestel?filmcamera met genoeg baterijen en geheugen zou zonde zijn als dat opeens op is. Glucosetest Hier is gister ook alleen op de dag suiker geprikt. De speciale testten krijg je alleen als je overgewicht heb of opeens heel erg aankomt. Bij mij word nu wel de bloedgroep van de beeb bepaald ben zelf negatief en resus d en c ook. Roozjuh rustig aan en als het echt niet gaat gewoon je medicijnen nemen. Als je gaat zwemmen pas dan op dat je niet te krachtig je benen sluit dat kan heel naar aanvoelen. Almere buiten heeft trouwens een heerlijk warm therapie bad. Kylie goed dat je het gezegd heb van de maxitaxi veiligheid gaat voor. Vervelend dat je zo heb liggen piekeren, ken het het is allemaal niet meer vanzelfsprekend. Bedenk je wel het gaat veeeeeeel vaker goed. Lionne lekker dan doe je je best om te komen krijg je zo'n opmerking. Merk dat het bij vele nu wat minder gaat en allemaal wat zwaarder wordt. Luister naar je lichaam werken komt wel weer. Hier ben ik uit een vermoeidheids ziekzijn dip sinds een paar weken en heb nesteldrang en last van voorjaarsschoonmaak kriebels. . Zijn de zolder aan het verbouwen kamertje aan het sausen tuin op orde aan het brengen en alle zooi aan het weggooien oh heerlijk wat een ruimte komt er voor terug. Ik heb trouwens een zittend beroep dus dat scheelt alleen zit de baby al zo hoog en ben ik maar 1.60 en word dus aardig onder me ribben getrapt auw,loop dus liever dan dat ik zit. Fijne dag allemaal geniet van het mooie weer.
wuppie: ik ook 1.63 en de beeb zit idd flink tegen mn rubben te schoppen. Die testen voor als je overgewicht heb? nou heb goeie overgewicht maar krijg die test niet. achja is weer overal anders natuurlijk. idd batterijen niet vergeten tuin moet hier ook nog gedaan worden maar opeens zijn de tegels nergens meer te vinden, normaal staat heel mp vol met gratis tegels afhalen maar nu niet... en kwil die tuin aanpakken! willen ook trampoline aanschaffen voor zoonlief zn verjaardag (nu aanbieding bij bart smit) en dan ingraven zodat het wat veiliger is. nu kleine knul ophalen van psz, heb zin in vandaag zo gek. zal het zonnetje wel zijn
hoi dames, De kitter is alweer klaar in de badkamer, joepie !!! Weer iets dat af is... Zo meteen komt de vrouw van kraamzorg en hebben we intake gesprek, we hebben er wel zin in hahaha en daarna gaan we samen op pad voor allerlei aankopen, ook leuk dus Ik heb vanmorgen mijn plas weggebracht maar zag er toch schoon uit, nou gelukkig maar. Ook heb ik vk gebeld i.v.m. mijn bloeduitslagen en dat was ook allemaal goed, yes hahah. @bijntje, fijn dat de glucosetest mee viel, zo daar ben je ook weer vanaf. Inderdaad doe maar lekker rustig aan hoor. @mirri, 28 weken wave voor jou !!! fijn dat je je iets beter voeld maar doe nog maar lekker rustig aan ja, groot gelijk. @lionne, goed idee om lekker in de tin te zitten ahahha daar is het wel weer voor ja heerlijk dat zonnetje... @roojuh, wel schattig dat manlief zo bezorgd om je is, Hier zit er nog zo 1 naast me en ik vind dat wel erg lief van hem hoor Ja zommige mensen kunnen zo hard vertellen over de dood van anderen. Ik snap dat ook niet want ik kan me niet voorstellen hoe ongelukkig wij zouden worden mocht het mis gaan @dippertje, fijn zeg dat het bloed van de baby negatief was. dat is weer een hele opluchting voor jou denk. @ helma, heel goed dat je aan je eigen denkt !!! doe ik ook ondanks ik dat ook altijd moeilijk vond. Ow de dame van de kraamzorg is er, Doeg dames !!!! Kuss @ kylie, balen zeg dat je geen nachtrust hebt gehad. Ik zou vandaag dan inderdaad even terug in bed duiken of op de bank gaan liggen. Ik ben ook wel eens bang dat het niet goed zit (gelukkig bijna niet meer hoor) maar als ik dan weer een schopje voel ben ik weer dolgelukkig en ben ik helemaal niet meer bang ahhaha. @
Hoi meiden, Hier ff dip. Ben vreselijk moe, en buik wordt nu echt serieus zwaarder. Ook veel huilbuien gehad, gewoon om niets eigenlijk.. Ach, mag ook wel, ben de afgelopen 28 weken zo doorgefietst, zal wel ff een kleine terugslag zijn. Koppie op en weer doorgaan. Maar het wrodt zwaarder merk ik. Zoonlief is momenteel ook best pittig, dus dat zal ook niet meewerken...
Moet iedereen hier suikertest doen? Ik heb het nog niet gehad, gelukkig mag ik wel zeggen zo te lezen.. ? Hier wel vingerprikje vorige controle gehad voor suiker en HB. Maar niet met zo'n drankje dus!
Vluchttas nog niet klaar, ga ik ook nog niet aan beginnen... Ben wat dat betreft dit keer de rust zelve. Erg prettig moet ik zeggen...
Suikertest, hier ook een hoog BMI, dus daar zal het ook aan liggen. Iemand verstand van glucose waarden? mijne waren 4.7 en na drankje en 2 uur 6.6 ik heb er echt geeen verstand van, dus moet afwachten wat de vk er over te zeggen heeft. Vluchttas, hier mijn (uitgebreide) lijstje. Heb alles wat me handig leek op geschreven, moet nog even kijken wat ik echt mee ga nemen. Baby: Kleding (2x 50,2x 56) Mutsjes (2x) Maxi-cosi Dekentje voor in MC Speentje Flesje Sokjes Mama: Leesboek Ondergoed (4x) Pyjama oid Deo Kleding na bevalling Tandenborstel Labello hand/gezicht Creme Portemonnee (ID, pons, OHRA) Slippers Voedings BH haarspul mobiel Papa: Mobiel + oplader DS Deo T-shirt Tandenborstel Portemonnee Okugets, Paracetamol Eten en Drinken Pepermunt Enerydrank Flesje water Druivensuiker Koekjes Mars Rietjes Kleingeld voor eten Anders: Camera Batterijen Muntje voor rolstoel Mapje van VK Dit mapje! (wat te doen als baby komt) Mapje van kraamzorg Pen en Papier minis shampoo etc
Merk hier trouwens ook wel dat het allemaal wat zwaarder word. maar ik werk niet, dus mag ook niet klagen vind ik. Ik kan het gewoon rustiger aan doen als ik wil. Ik ga nu weer op pad (ben net thuis) Vriendin wil haar kamer geschilderd hebben, eens kijken of ik kan helpen. Fijne dag allemaal!
bijntje, mooi lijstje, hier bijna t zelfde opgeschreven. liever teveel mee dan te weinig net terug van psz. 1 van die moeders(en haar dochter) wonen bijna naast ons haha. ze is 30weken zwanger nu en heeft dochtertje van 2.5. ongeveer zelfde als ik dus. heel leuk! hebben net lekker zitten kletsen, en de kids lekker gespeelt. meisje vroeg of D straks buiten kwam spelen, ze is helemaal gek van D maar hijs te verlegen haha
Roozjuh: Ik werk regelmatig met diabetes clienten. Jou waardes zijn keurig. Ze moeten tussen de 4 en de 8 zijn. Wat ik wel weet is bij een vriendin van me, toen zij zwanger was, dat ze 1 keer een waarde had van 8,3. Kreeg ze gelijk de stempel diabetes opgestempeld tijdens haar zwangerschap. Moest ze iedere week naar gyn toe. Beetje overdreven. Het hangt er ook vanaf wat je eet, hoe je gemoedstoestand is en wat het klimaat is van t weer.