@ Dippertje: dat klinkt goed! even wat meer rust! @ Danielle & Kylie: leuk kaartjes! Wij hebben ons kaartje ook uitgezocht. Moet nu de tekst nog verzinnen. Wordt een kaartje met een foto van de kleine @ Bijntje: kun je hier ook even langskomen om de ramen te doen? ik moet ook maar heb totaal geen zin @ Chanelle: sorry geen ervaring mee.... misschien even de VK of HA bellen? De kleine beeb had hier net de hik hihi
De opmaak is trouwens totaal anders dan dat je daar ziet. Maar anders verklap ik meteen alles Maar hij staat al helemaal klaar, alleen geboortedatum, gewicht en lengte erin. Ik hoorde trouwens dat baby's bij geboorte niet meer opgemeten worden?
Hoi dames, Ik heb net vriendlief gebeld om te zeggen van die spatader, kreeg ik te horen... Maakt toch niet uit dat zie tch alleen ik en ik vind je altijd mooi. Nou daar maak ik me dus ookal geen druk meer om hahah. @ Kylie, leuk geboortekaartje !!! ja en voor dat geld kun je er zlf niet aan beginnen nee Toch best genant he ahhha zo een stomme spatader. @ Bijntje, ahhah ik kan me nog met veel moeite scherne enzo maar het gaat voortaan erg moeilijk hahaha En dat zal alleen nog maar lastiger gaan worden @ einneh, ja ik las al dat he niet ongewoon was tijdens een zwangerschap dus ik vraag het gewoon over 2 weken bij de vk. Hihihi. Ik heb de kleine nog nooit gevoeld dat ze de hik had, denk i o ik kan het nog niet onderscheiden van kleine trapjes Zo, nu ga ik eerst even naar de action toe, shoppen !! Kuss
@ Kylie: ik het ziekenhuis wordt idd niet meer gemeten. Wij hebben Mark na de geboorte thuis zelf gemeten. Wat de VK thuis doet weet ik niet, misschien als je het vraagt dat ze het wel willen doen. Ik geloof dat het niet meer mag ivm uitrekken van de heupjes wat niet goed is ofzo. @ Chanelle: lieve vriend De hik voel je wel hoor je buikt gaat wel meeschokken dan in de ritmische beweging
@Meten: Nou, het zoontje van een vriendin is thuis geboren een paar weken geleden en niet opgemeten.. @Hik: Ik heb nog nooit de hik gevoeld bij de beeb.
CN; ja kan volgens mij wel... Hier belachelijk grote doos... hahaha Echt verschrikkelijk. Komt door al dat bloed. Kan overigens ook doos maar voor de helft zien. Op de gok maar beetje scheren telkens...
Meten, hier in het ziekenhuis eerst een uur huid-op-huid contact, daarna pas meten en wegen staat er in het boekje Dus ga er vanuit dat ze nog meten hoor!
Zo bijgelezen! Phoe he was weer veel. Kaartje kan voor zowel een jongen als een meisje! Leuk en vrolijk! Kylie. o nu ben ik wel benieuwd wat je er dan aan verbouwd hebt. Collega: Ze mocht gisterenavond naar huis. heb dr zelf niet gesproken denk dat dr gsm uit is. Via een andere collega gehoord. Ga dr dus vanuit dat de onderzoeken ok waren. Lekker uitgeslapen vandaag erg lang tot 10.15 uur. Was gisteren wel vroeg in bed maar sliep rond 24u pas. straks werken, nog maar 5 weken! Ga nog even buiten een broodje eten en wat vit D opdoen! groetjes!
Goedemiddag allemaal Vandaag weer naar het ziekenhuis moet naar de gynecoloog (extra afspraak) en naar de diabetes verpleegkundige. derde dag achtereenvolgend al dat ik naar het ziekenhuis moet. Vanochtend was mijn bloedsuiker nuchter 5.2 en 2 uur later was ie na gegeten te hebben 7.0 volgens mij is dat wel goed (hoop ik) Ik vind het wel honger lijden hoor haha normaal e et ik een stuk meer en nu mag dat niet ppff Ik hoop dat de diabetes verpleegkundige dit ook betere waardes vind.
Meten: nee mag niet meer. kz wil t nog wel eens doen maar is dan geen officiele meting. Ego: scheit dag hier. Man is eigenwijs en heeft nergens zin. Net tuin ingegaan wat opruimen en stond een giga bak water dus man'lief' loopt erheen en wilde m zo leeg gieten terwijl t over zn nieuwe schoenen heen gaat. Dus ik zei dat ie dat niet moest doen met gloednieuwe schoenen aan. Werd ie boos dat t maar water is(vies regenwater van weken) pff kheb mn dag niet denk ik, jank overal om en ben nu chagrijnig. Vakantie wilde hij opeens gaan boeken na weken zeuren van mij maar nu kan ie de pot op, hij zoekt t maar ff uit
@ Roozjuh: gaat lekker dus! dikke knuf meid! Mark zit hier aan een boterham met boterhamworst. Eerst wordt de boterhamworst van het brood gehaald en opgegeten en dan pas het brood nou ja alles gaat in ieder geval op!
Kylie: wapserveen dat is ong 15 min rijden zitten jullie in een huisje oid? Leuk om te meeten of dat niet? Lin: weet ja al meer van je collega? Hopen dat ze elkaar niet besmetten. Danielle: leuk kaartje kan voor beid evind ik hoor. Wij hebben ook een diertje met een bepaalde hoofdkleur wat je voor een meisje ook niet snel zou doen. CN: zou het niet weten scheer al een poosje op gevoel....haha Bijntje: welk ziekenhus ga je? Uur huid op huid, als alles oke is met de kleine idd. Was hier een kleine minuut tot de navelstreng door was geknipt helaas. ga nu aangeven dat ik dat langer wil mits het kan. Einneh: herkenbaar M. doet dat met de kaas als we hem stukjes geven. Meestal krijgt hij 2 halve broodjes in de hand en eet hij het spelenderwijs op. Onze wiebel kan echt niet aan tafel blijven zitten
Zal de laatste rotzooi nog even opruimen kraamzorg mevrouw komt over een half uurtje (als het goed is). Vanmiddag lekker naar de stad wandelen en met een vriendin en kids op het terras zitten. Oh wat een straf weer om vrij te zijn vandaag.
@Boefjesmama: Bedoel je meten of meeten? @Roozjuh: gaat lekker dan @Angel: Iets beter, maar nog niet goed..Succes in het ziekenhuis. Kleine man is super druk vanmorgen. Lag net lekker op de bank te genieten, maar ondertussen ook naar de herdenking te kijken, heel zwart/wit..
Hier in Emmen maar 1 ziekenhuis, en aangezien wij geen auto hebben zal ik niet veel keuze hebben. Schepers Ziekenhuis Emmen dus Anders zou ik naar Hardenberg of Coevorden ofzo moeten denk ik. Maar mijn VK zit ook in het ziekenhuis, dus zo is wel handiger. Nachts bellen we schoonmoeder, en overdag is mijn vader beschikbaar om ons een lift te geven naar ziekenhuis. In het ergste geval bellen we een taxi Hoop wel dat uur huid op huid gaat lukken. Lijkt me zoo fijn waarom wil je de navelstreng langer vast hebben?