juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Helma, is de pijn die je hebt over je hele buik of een band aan de bovenkant van je buik zeg maar?
    Vocht vast houden hoort nu ineens erg bij, gelukkig hebben we nu nog koud weer. Tijdens warm weer blaas je helemaal zo op haha!

Juffie, leuk dat jullie nu misschien toch met foto willen! Zo leuk om met kaartje bezig te zijn.
    Ik kijk nu steeds op de site van geboortepost naar onze proefdruk haha

Mav en Les, succes met 20 weken echo! Les jij nu al heel eind op weg denk! Ben benieuwd!
    Les wilde jij nou geslacht weten?

Chanelle, inderdaad lief dat ieder langs komt maar maakt het niet rustiger voor jou. Vandaag lekker rustig aan doen inderdaad maar.
    Wat voor werk doe jij ook alweer?

Roozjuh, tja soms hebben ze dan ineens veel minder slaap nodig he. Maar ja ook wel weer logisch, soms liggen wij natuurlijk ook neens wakker he.

Ja en daar ga ik dan he, wil het uit mijn hoofd doen maar nu weet ik niet meer wat er is geschreven.

Oh ja nog wel Bijntje, mooi de muren zeg! Goed opgeschoten.
    Behalve verf uit kiezen zijn wij nog niet verder gekomen maar denk dat we dat pas doen over paar weekjes.

Vandaag 24 weken jeuj!

Mirri, gefeliciteerd!! En wie/ wat is Jannie van je? ;)

2. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Hoeveel harde buiken per dag is normaal? :p

Heb laatst al tegen de VK gezegd dat ik vrij veel last had van harde buiken, oh dat was normaal zei ze als je n drukke daghebt..

Ik heb het buiten mn werk om alleen nooit druk , dus ja :S en heb toch keer of 20 per dag n harde buik. Is dit n beetje normaal?

3. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Lionne werk ze! En dan ook nog tot 20.00 bah!

Hier trouwens weinig te melden.
    Oh janog wel leuk. Gister weer controle gehad en mijn bloedwaardes (een aantal zijn afwijkend en te hoog), eiwit en bloeddruk (te hoog) blijven stabiel en daarom hoef ik voorlopig niet meer om de dag naar het ziekenhuis voor controle. CTG, echo, urine- en bloedonderzoek.
    Maar nog maar 2x per week, is toch beter als 3-4x.
    Begrijp me niet verkeerd als het nodig is voor de baby heb ik het er graag voor over maar dit geeft denk ook wel beetje rust.
    (en minder geregel qua oppas voor dochtertje en iemand die me kon brengen/ halen want mannetje kan helaas niet altijd mee)

4. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ik vind het toch wel veel hoor 20x, ik hooguit 2x per dag.
    Doen ze ook pijn?

5. helma85

helma85 Niet meer actief

Leonie: Voornamelijk aan de zijkant van mn buik en gisteravond bij mn ribben/middenrif ( die was het pijnlijkst)

6. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Helma, is het dan wel bandenpijn? Ik heb alleen bandenpijn bij mijn liezen zeg maar, echt onderin de buik.
    Ik weet nog van vorige zwangerschap dat vk het niet fijn vond dat ik boven in mijn buik pijn had.
    Maar hoeft natuurlijk niks te betekenen

7. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Harde buiken: Ik heb ze hoogstens een paar keer per dag (denk ik). Vind het wel veel 20x
    @Vocht: ik heb mijn trouwring 2 weken geleden ook maar afgedaan.. Bij de eerste zwangerschap (was afgelopen voorjaar) had ik er al eerder last van

Ik ga gauw,moet naar de bekkentherapeut.

8. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ik kijk meestal naar avatar van iemand en herken dan wie schrijft maar Roozjuh en Kylie, die van jullie lijkt nu wel heel veel op elkaar :p

Nou ik ga toch maar aan de berg strijk beginnen. Geen zin maar moet toch gebeuren he ;)

Tot later!

9. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Oh wat enorm fijn! dat is in elk geval al iets... 3-4 x pw is idd erg veel... als je verder niets hebt kan dat wel, maar als je nog een kindje hebt.. Ik hoop ook echt dat mij dit bespaart blijft want is geen pretje. Hopelijk gaat het nu de goede kant op Leonie! Kan het eigenlijk weer helemaal goed komen of is stabiel blijven het hoogst haalbare? *knuf*

10. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Harde buik eigenlijk alleen als ik mijn zoontje een standje geef.. :) Als ik te druk ben gaat mijn buik echt pijn doen. Goede graatmeter. ;)

11. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Helaas stabiel het hoogst haalbare maar dan hoor je me niet (erg ;) ) klagen

12. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Herkenvaar, ik had het ook bij mijn ribben in de buurt. Was ook bang voor hoge bloeddruk dat het dat was wat ik voelde, maar controle was toen goed. Na googlen kwam ik ook op bandenpijn uit. Verder niet nagevraagd bij vk, zal het volgende x eens doen idd!

13. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Hmm jammer idd! maar weet nog dat ik toen met stabirl idd ook erg blij was.. hoop dat het zo blijft!

14. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Moet stofzuigen. geeeeeen zin in. :) Verder voel ik me goed, beeb voel ik erg goed. Denk echt dat het een meisje is. Typisch dat je dat gevoel zo hebt. Zal in elk geval verbaasd zijn als hey een jochie is, stom want kans is toch echt 50%. (nog iets meer zelfs). Wil ook haast steeds zeggen je zusje ed tegen onze zoon. Gek he!

15. helma85

helma85 Niet meer actief

#235 helma85, 13 feb 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 feb 2012
    Leonie: k denk dat dat per vrouw verschillend is namelijk. Hangt denk k ook van de lichaamsbouw af. Heb nu enkel nog last van mn onderbuik en beetje zijkant van mn buik. Mn bloeddruk was bij de laatste controle vorige week dinsdag 130/65. Dus keurig.
    K ga zo foto plaatsen van mn buik bij juni buik foto's op ZP

16. helma85

helma85 Niet meer actief

eerste is toen k 5 weken zwanger was en 2de is van gisteren.

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha sry :p wilde keer wat anders

18. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Zo kletkouzen!

Harde buiken niet vaak. alleen na/tijdens de seks.
    En als ik op mn werk te druk ben... dat ga maar door gevoel...
    De vk had me verteld dat harde buiken normaal zijn echter door die vreemde placenta van mij is het niet goed om er meer dan 8 per dag te hebben... wat dat dan inhoud voor anderen weet ik niet maar 20 vind ik veel, heb dr zelf niet meer dan 2 a 3 per dag. Soms zelfs minder.

O thanks voor de reactie op de bh's:)
    iemand nog ervaring met die tshirt voedingsbh van V&D?
    Wil misschien een witte halen voor het voorjaar wel fijn onder lichte shirts.

Ervaring met die voedingspads? Die van de kruidvat jeuken op mn tepels! Had ze uitgeprobeerd omdat er soms wat lekt en had kleding aan waarbij je dat niet wilt.
    Maar welke zijn wel fijn? Heb trouwens van een vriendin een hele voorraad kv en hema pads gekregen die had ze over.

Beetje balen vandaag, ben vrij en zou gaan zwemmen. Belde mn zwemmaatje weer eens af op t laatste moment. t waren allemaal smoesjes.. gladheid toen ik dat wegargumenteerde was t ..vriendje niet gezien, huisje nog doen... nou ja zeg gewoon dat je geen zin hebt. Baal dr wel van want had een slechte nacht gehad. baby gaat echt te keer en draait veel en hoog. Maar was optijd opgestaan ivm boodschappen zodat ik dat gedaan had.. denk dat ik maar een ander zwemmaatje ga zoeken. Sinds ik zwanger ben lijkt t wel of ik bepaalde vriendinnen minder zie/hoor.
    Herkenbaar?

groetjes

19. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Is er hier nog iemand die belang heeft bij een kleding bon van de babydump van 5 euro?
    Zat in de doos maar ga er niet meer heen voor kleertjes.

Bevalkleding: ben bevallen in het shirt wat ik aan had die dag. 's Nachts snel aangekleed en naar het zkhuis geen tijd gehad om iets anders aan te trekken.

Namen: we zijn er nog steeds niet uit......
    Kaartjes: nog niet gekeken.
    Bedje van M: s-pa ging proberen om van de week te verven nu het weer wat warmer werd. Ben benieuwd.
    Blaasontsteking: net even gebeld met ass ha. straks potje halen en dan do. even inleveren. Moet di/woe werken.

20. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

dames effe niet bijgelezen , ben zenuwachtig voor seves pfff binne 10 min een kwartier vertrekken

Deel Deze Pagina