juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Oh en nog even een knuffel voor Roosjuh!

Hier nog even de woonkamer dweilen en dan heb ik mijn lijstje voor vandaag weer gedaan hoor. Lekker de tuin in zometeen. Met beetje geluk heb ik mijn boek bij me :)

2. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Pfff... zal het ff een tijdelijke dip zijn ofzo?
    Heb voor mijn gevoel zoveel belangrijkere dingen te doen dan hier op het werk te zitten.. hhihi.
    Weet het dat ik het bij onze zoon ook wel had op een gegeven moment, maar zo snel al? "Moet" nog 8 weken joh.. Worden dan lange weken zo. ;)
    Wil ons huisje klaar maken, of in elk geval beginnen.

Maandag wordt onze knul alweer 3 jaar.. ongelooflijk wat gaat dat hard.
    Hij krijgt een mooie nieuwe fiets. Ben benieuwd naar zijn reactie... Hij zei al wel; misschien krijg ik wel een stoere jongensfiets.. Tja wie weet jongen, zei ik toen.. :D

3. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Soow... het is echt een lekker weertje zeg !!!

Heeft iemand een idee hoeik mihjn vriend goedkoop en leuk kan verrassen? Want dat wil ik doen van het weekend als we in antwerpen zitten :D Ik ben ondertussen door mijn verassing ideeen heen ahahhah.
    Alle tips zijn welkom ;)

4. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Jah, met mn collega is alles okay. Ze mocht weer naar huis.
    (ga even werken nog 5 weken!)

groetjs

5. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@CN: geen idee, ben zelf ook niet zo thuis in de verassingen..

Jeetje: Het is al half 3 en ik heb alleen de was opgeruimd en een nieuwe was aangezet. Oh en aangekleed, nu mezelf maar eens wassen en opmaken.
    En weet niet meer waar ik mn telefoon heb gelaten,..zat te whatsappen met Roozjuh en heb hem ergens onderweg naar boven laten liggen.. Handig!

6. Kylie1986

Ow bah, kan er ff niet meer tegen..

De exman van Danny's nichtje, en zijn vriendin zijn nu al zwanger!
    Ze zijn net bij elkaar, scheiding is net rond. Hij en Danny's nicht hebben al 2 kids, waarmee het allebei niet echt lekker gaat..
    Scheiding ging heel rommelig en publiekelijk (facebook).
    En nu al zwanger..

Waarom dit me zo irriteert? Ik gun het ze wel, maar als ik dan naar mijn lieve schoonzusje en broer kijk, hun moeten er zo hard voor werken (eindelijk zwanger en dan een mk)..Dus vandaag dat ik het even niet kan hebben.

7. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Ow even een tip voor alle dames hier die het ook leuk vinden om gratis dozen aan te vragen :)

Ik was een beetje aan het rondneuzen en via een forum kwam ik een aantal winkels tegen waar je blijkbaar gratis dozen aan kunt vragen. Ik wist dat van een paar winkels helemaal niet... Maar pin je daar niet helemaal aan vast want zeker weten doe ik het niet hoor :p
    Zie lijstje hieronder:

-Prenetal: zwanger box & baby box
    -etos:zwanger box & baby box
    -kruitvat: Moet je wel zo een voordeel kaart van de kruitvat hebben.
    -babydump: Bon inleveren

-plus, geboortekaartje laten zien.
    -c1000, geboortekaartje laten zien.

-Hema, geboortekaartje laten zien.
    -DA, geboortekaartje laten zien.
    -De tuinen,
    -Jan linders

Kuss

8. Kylie1986

Wat moet je doen bij de Jan Linders en de Tuinen dan?

9. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hahah ja dat was ik nog aan het uitzoeken:

Bij jan linders staat dit op de site:
    Hoera een baby! Van harte gefeliciteerd!
    Wij willen dit feest graag met u vieren en bieden u een gratis babypakket aan t.w.v. 25 euro.
    Vraag het babypakket aan via onderstaand aanvraagformulier, binnen twee weken na de geboorte van uw baby. U ontvangt dan binnen drie weken een ansichtkaart thuis. Kom met deze kaart het pakket ophalen in uw Jan Linders supermarkt.

Op de site van de tuinen kan ik niks vinden zo dus kun je het beste mailen ofzo hahah.

Kuss

10. Kylie1986

Hihi, nou help ons nog maar even herrineren als de alle baby's gezond en wel geboren zijn! Ik hou van gratis spullen!

11. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Hey meiden,
    Heb nog steeds (sinds maandagnacht) een pijnlijke buik. Hij voelt heel hard (geen harde buik, want het blijft zo) en als ik loop of bepaalde bewegingen (bukken e.d.) maak dan voelt het boven, maar soms ook onder pijnlijk aan. Herkent iemand dit? Zou het kunnen dat er ineens een groeispurt inzit waardoor er veel druk opkomt oid?
    Heb morgen gelukkig controle, dus zal het dan sowieso even vragen.

Vanavond komt mijn mannetje weer thuis na een paar dagen parijs voor zijn werk! Lekker weer knuffelen!
    Oh en Gardo nog ff gebeld, volgende week komt als het goed is onze kamertje binnen! Kan niet wachten, kan ik eindelijk alles inrichten!

CN: goeie tips! Van de Hema wist ik iig nog niet!

12. Kylie1986

@Cecilia: wat leuk! Eindelijk de meubeltjes. Dat pijnlijke heb ik ook, vooral onderaan. Ook wat meer bandenpijn..Buik staat ook helemaal strak en 's nachts wat harde buiken.. Ik denk ook groeispurt of zo.

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Potverdikkie, bijna niks onthouden na alles lezen. Dank voor de knuffels :) het gaat hier weer toppie. Manlief trakteerde me op BK :p en zjn de bieb even ingegaan voor boekjes voor D. Zijn nu net pas thuis, lekker hele dag buiten geweest. Hubby nu in de schuur bezig en ik neergeploft op de bank. Gok dat de nesteldrang bij hem aanslaat :p

Kylie heb je je foon al terug? Haha Had echt idee dat ik jou zag, ze leek zoveel op je en nog zwanger ook. Wat een toeval :)

14. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Okee 'gelukkig' dus wel herkenbaar. Maak me ook niet echt veel zorgen, de kleine is elke dag nog lekker aan het trappelen en dat stelt me wel gerust!

15. Kylie1986

@Roozjuh: Ja mobiel weer gevonden!

16. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    @cecilia. heb ik soms ook. paar dagen en dan is het weer over. zolang de kleine lekker druk blijft maak ik me er geen zorgen over.

verder lig ik nu in bad ^^
    ramen zemen en dweilen was toch te veel van het goede denk ik..
    maar gelukkig heeft paps wel een bad (wij niet..) dus lig ik nu heerlijk te ontspannen en forummen ;)

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ooooo lekker in bad!!!!! ik ben zo jaloers :( vecht al bijna 2jaar om een ligbad maar mn man denk dat het klauwe vol met geld gaat kosten en hij ziet het nut van een ligbad niet. hebben er elle lange discussies over. weet ook megod niet hoe je zo'n bad kan aansluiten op afvoer want we willen geen tegels eruit halen(huurwoning) mag dus niks veranderd worden aan de woning dat niet makkelijk terug gedraaid kan worden als we verhuizen

18. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

oeh ja lekker in bad !!! dat zou ik ook dolgraag willen :D Maar ja nog even wachten en als ons badkamertje klaar is dan ga ik er ook van genieten ook ahhahah.

Pppff... ik ben nog even aan het uitbuiken en ik moet zo alweer naar het werk toe. Maar gelukkig hoef ik maar kort te werken, van 18:00 tot 22:00. dat is gelukkig altijd zo voorbij... ;)

nou dames, fijne avond nog !!!
    Kuss

19. Kylie1986

Lekker CN, werk ze!

Wij gaan zo mac halen, zusje trakteerd! En dat sla ik niet af!

20. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht

Deel Deze Pagina