hey dames was me wel weer een middagje ziekenhuis ppfff Onze kleien meid is iets groter dan ze zou moeten zijn Zoals het er nu uitziet wordt ik zo en zo in week 40 ingeleidt mocht het zo zijn dat ik insuline moet gaan spuiten dan wordt ik in week 38 al ingeleidt. dus we gaan het zien allemaal . 1x in de 3 weken zit ik een hele middag in het ziekenhuis dat noemen ze een carousel dag dan wordt ik gezien door de Gynecoloog, diabetes verpleegkundige, dieetiste en de internist. OOOhh lekker een mc flurry hhmmm (maar mag ik niet hebben)
hoi dames jemig wat ben ik een zeef !! mac flurry mmm helaas is de mac ver van hier @angel , jemig lijkt me niet fijn zo een "carouseldag" ego . was me gisteren avond ineens misselijk bah bah bah , hield maar niet op gelukkig niet hoeven spugen . vandaag is het beter . rug begint soms lastig te worden en heb redelijk wat last van voorweeen als ik in de dag veel gedaan heb , en met dit weer ga ik dagelijks wel wandelen wat ik dus beter niet doe volgens men man
@ angel27 , pff drukke middagen worden dat dus, met niet al te lange wachttijden hoop ik voor je. (ff tussendoor het is sowieso niet zo en zo ) Verder had ik allemaal dingen in mn hoofd om op te reageren en dat isn u allemaal weg :S grr Wat betreft een hele grote hard aanvoelende buik.... weet even niet meer wie daar nou over begon, dat heb ik ook vaak. Geen idee waar het vandaan komt maar bukken en alles is dan moeilijk, maar het is geen harde buik als in een harde buik :') LOL EGo: net mega kramp in mn buik alsof ikz waar ongi was en meteen hele zere onderrug, snikheet in een keer en kotsmisselijk :S bizar en weer wat nieuws blijkbaar...
@ Bijntje en Dippertje, voor jullie dus ook wel herkenbaar die "harde" buiken, toch wel prettig om te weten. Idd bukken, uit de bank komen e.d. is lastig hiermee. O en een bad zou nu wel lekker zijn ja! Gaan in april nog een midweek weg en heb daarvoor bewust een huisje mét ligbad geboekt, nu al zin in! Had nog nieuwe foto gemaakt laatst, vind het een behoorlijk verschil in 4 weken! (eerste foto 22, andere 26 wk)
kylie je maakt iedereen gek met je mac ik ga zo maar een waterijsje aanvallen jummm. cecilia: mooie foto weer ja wat een verschil dan opeens he! ik ga vrijdag weer foto maken, ben dan 28weken. o jeetje... 28 alweer pfff. Ego: vandaag stad in geweest, zag dat ze 'ons' geboortepakje die wij hebben uitgekozen, ook in roze hadden. had m bijna gekocht in maatje groter voor de zomer straks. maar manlief heeft me tegen gehouden (misschien dat ik stiekem van de week ff ga halen als mn bekken het toelaten )
Ben benieuwd naar jou foto! Leuk hè dat mensen het nu echt gaan zien en je er lekker mee kunt pronken. En die weken die vliegen echt voorbij hè! Moeten er nog maar even van genieten! Oeh wel verleidelijk met dat pakje, heb ook moeite dingen te laten liggen! Heb laatst bij de nieuwe Prenatal ook meer gekocht dan gepland, maar ja sommige shirtjes kosten nog geen 4 euro en dan ging er ook nog korting vanaf, dat kon ik toch niet laten liggen haha! Hoop dat je er van de week nog even tussenuit kan glippen
@Roozjuh: ik ga je nog gekker maken, de bananenmilkshake is terug!! Ik vroeg om appel-peer (bij gebrek aan banaan en chocola) en toen ik thuis kwam, dacht ik toch echt banaan te proeven. Heb het aan een kennis gevraagd die bij de mac werkt en hij is sinds gisteren terug!! Nu nog wachten tot de BigTasty terug is 3 april!! Heb ineens een moeheidsaanval, maar vind het te laat om nog even een dutje te doen.
Dit wordt ons geboortekaartje waarschijnlijk: http://www.belarto.nl/geboortekaartjes/cards/kaarten/Kleurenvogel-6223.html?fav=1&
whaaaaa big tasty!!!!!!! is het al 3april?!?!?!? jummyyyy!!! oe en bananenmilkshake, kylie kreng ik wil oowwwkkk. o sry ik ben beetje hyper hebben net EINDELIJK de vakantie geboekt!! pff heeft ff geduurd maar het staat nu vast. heb op een of andere manier extra korting geregeld. op internet kwam ik op 340 uit(met korting van boefje) en nu heb ik t telefonisch gedaan omdat er iets werd bijgerekend wat niet bedoeling was, en nu is t bedrag opeens maar 270,- me so happy! flinke korting gekregen dus en weet niet waar het aan ligt haha. mij hoor je niet klagen *zoekt smiley met rits mondje* dusssss september Limburg, here we come! 1 probleempje, de hond zou naar mn ma gaan maar die krabbelt opeens terug... dus dat gaat nog leuk worden als zij tegen die tijd zeggen dat de hond toch niet naar hun kan dat midweekje :S zit daar niet op te wachten want kennel is midweekje zo'n 150,- a 200,-
Herkenbaar!! Bad was trouwens niet echt een goed idee. kreeg het veel te warm, misselijk en duizelig.. Hebben jullie hier ook last van?? Ik heb het al sinds begin van zwangerschap. Kan onder de Douche ook net haren wassen. Aan het begin was het shampoo, en dan even onder de douche vandaan,, en dan uitspoelen en creme spoeling Uiteindelijk was het vanavond net soort buikgriepje, overgeven en diaree enzo weet ook niet goed waar aan dit lag.. Misschien suikerdrankje van gister? Soorry voor ego berichtje trouwens
willen juist keer zonder hond. niet rekening moeten houden met uitlaten enzo, gaan en staan waar je wil zonder te denken 'oja hond moet nog ff eten of eruit'
nee buren hebben 2 katten die hartaanval krijgen van een hond kylie: weet je dat wel zeker? ook straks met de kleine knul? hond kan super met kindjes hoor das probleem niet maar lang niet iedereen wil een (vreemde)hond bij zn kind. en tis een midweekje. ze luistert ook belachelijk goed dus dat scheelt