juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Besef: Het wisselt.. Vorig jaar zo veel bezig geweest met zwanger worden, maar vooral zwanger blijven en dat het nu toch echt zo is, wil me nog wel eens benauwen..
    Maar verder geniet ik van de zwangerschap (ondanks de zw)!
    @Roozjuh: Zal ik je ff pesten? Heb net een McFlurry Mars op ;)

Ik weet wel wat ik ga doen als ik bevallen ben (naast genieten van de baby),..AFVALLEN! Ik keek net in de spiegel, zie er uit als een klein hompje vet, bah!

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    kylie ssst!! :p ik wil oowk flurry !

Nou dames we zijn er hier uit na 2jaar, we gaan de tuin aanpakken :p manlief kwam er zelf mee aanzetten *shock*
    tis nu tegels met kiezelsteentjes. wat een hell want kom de steentjes in mn woonkamer ook tegen met dat gespeel van D.
    Gras in de tuin, terras en dan paar planten bakken. Nu nog de tuin leeg trekken :p ik mág niks meer doen van manlief 'echt niet dat jij ook maar 1 vinger uit steekt, tenzij het een vinger is om mij te wijzen waar iets moet staan' hahaha Dusss mij broer gaat de tuin leeg halen morgen :D komen graszoden (grasmatten) in te liggen, weet alleen nog niet waar ik die vandaan ga halen

sry is weer lekker ego berichtje geworden :p kga nu mn bedjuh in. morgen D zn 1e optreden op school LEUK!!! :D ik ga het opnemen

3. Kylie1986

@Roozjuh: leuk!! Ik ga je van de week even whatsappen,..mn haar moet echt geknipt worden :)

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Lol kzie net de reclame voorbij komen over een glasservice bedrijf met emiel ratelband erin. Nu hebben ze een zwart balkje over de ogen van ratelband gedaan zodat hij zogenaamd niet te herkennen is. (Voor mensen die wat achterlopen met nieuws, ratelband zit vast voor brandstichting) echt lache hoe ze dat hebben opgelost, cancel dan gewoon die hele reclame

Kylie ja sgoed, eerst knip ik manlief ff, die heeft net een dood vogelnestje op zn hoofd :p

28weken wave!!!

5. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Goedemorgen dames!

6. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Goedemorgen allemaal :)
    Hier alvast een waarschuwing, ik ben Chaggie!
    Haha mijn hormonen zitten me vreselijk in de weg vandaag..
    Arme vriendlief :p

Gister cursus over pijn bestrijding gehad. Ben wel benieuwd wat jullie willen/denken nodig te hebben.. Ik wil hier het liefste zonder doen..;)

7. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Mjah ik weet nog hoe die ontsluitingsweeen vorige keer voelde en nu te bedenken dat ik er dan vervolgens nog een 50 cm groot babyding uit moet persen maakt denk ik dat ik wel voor pijnbestrijding ga :')

Het ligt er ook een beetje aan hoe vlot het verloopt allemaal. Gaat het in een mooi ritme die ontsluiting zonder al te veel gedoe dan laat ik het misschien wel. Krijg ik er psychisch ook nog een klap bij spuit me dan maar half weg. We gaan in hetzelfde ziekenhuis bevallen als toen met Isabella. En je bent tijdens weeen toch wat meer in je zelf gekeert dan zonder.

Dus ik hoop dat ik het gewoon zonder kan doen maar met alle hulpjes die ze tegenwoordig hebben ga ik ook niet een soort oermoeder uithangen.
    Of je nou zonder iets thuis bevalt of met ruggeprik in t ziekenhuis (en alles daartussen in) van mij krijg je toch het respect dat je verdiend als je zo een groot babyding uit zo een klein gaatje krijgt ;)

8. Kylie1986

@Pijnbestrijding: Ik wil proberen thuis te bevallen, zit eraan te denken om te kijken hoe het zit met de geboortetens (via verzekering). En mocht ik onverhoopt toch in het ziekenhuis terecht komen en ze bieden een ruggeprik aan, kom maar op hoor :)

Bah, net voor het wakker worden een flinke harde buik gehad, heb er gewoon een soort spierpijn van..

9. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede morgen dames,

- Zo ik ga weer vanaf doen vandaag want hoef vanavond pas te werken :) Mmmm... maar wat allemaal hahahah. Ik denk dat ik de babykamer zowiezo wil uitsoppen ;)

@ pijn betrijding, Ik wil het ook proberen zonder te doen maar mocht het te pijnlijk zijn dan zou ik denk heel graag een ruggenpril willen.

@de kleine was gisteren erg wild ahhah alleen vriendlief kan haar elke keer maar heel even voelen want ze is behoorlijk eigenwijs ;) Ze blijft de hele tijd schoppen maar als mijn vriend zijn hnd op mijn buik ligt ligd ze stil. Zo gauw zijn hand weg is beint ze weer ahhahah wel erg grappig !!!

Fijne dag dames en geniet van het goede weer,
    Kuss

10. Kylie1986

Hmm, krijg 80 euro vergoed voor de geboortetens (staat gelijk aan 40 dagen huur of zo),...super!

11. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Pijnbestrijding: ik wil wel proberen zonder, maar ik weet niet of het, ivm mijn hypermobiliteit handig is.

Planning: werken tot 13.30, daarna ws even snel naar de markt voor brood en dan richting Villa Balconia.

12. Ik wil ook graag weer thuis bevallen, dus dan kies je automatisch voor geen pijnbestrijding (behalve idd een geboortetens). Heerlijk om meteen na de bevalling met je man en kindje in een schoon bed te liggen.

13. Vanaf volgende week (30 weken) ga ik trouwens halve dagen werken. Trok het niet meer, ben zo moe!! Gisterenavond weer om 19:00 naar bed en dan ben ik straks rond de middag alweer helemaal op. Dus lekker tussen de middag slaapjes doen straks.

Dan is het nog maar 4 weken halve dagen werken voor mij en dan heb ik verlof! Het komt wel heeel snel dichtbij nu.

14. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Ik weet eigenlijk niet eens wanneer ik met verlof ga. Ik zou 23 mei gaa, met 36 weken. Maar ik ben nu "ziek" en dus moet ik met 34 weken.

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Hypermobiel: ben ik ook. Heb daar onwijs veel last van al 11jaar. Ik kan het niet aan zonder pijnbestrijding maar dat is bij iedereen weer anders. Gewoon proberen zonden als je dat wil, je kan altijd wel iets krijgen als je van gedachte veranderd.
    Ik ga gyn overhalen voor geplande ks omdat ik bang ben dat ik de weeen al niet aan kan

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Pijnbestrijding, ik wil weer proberen zonder maar ja als op dat moment beter voelt met dan is dat ook prima.
    Beval sowieso in ziekenhuis dus dat komt dan vast goed.

Bloempje, slim dat je dan maar minder gaat werken. Naast werk moet je leven ook nog beetje leuk zijn :)

Dippertje, dat lijkt me ook wel beetje confronterend om te gaan bevallen in het ziekenhuis waar je ook van Isabella bent bevallen.
    Maar aan andere kant misschien ook weer mooi om nu anders af te sluiten zeg maar.

Zo nu aankleden en dan gaan we even naar de Makro.

17. Kylie1986

@Bloempje: Fijn dat je halve dagen kan werken!
    @Hypermobiel: Ben ik ook.. Denk dat je dan gewoon een ruggeprik krijgt.. Geboortetens lijkt me ideaal, neemt niet alle pijn weg, maar als het goed is wel de scherpe randjes. En het is niet schadelijk voor de beeb en geen medicatie.

18. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    14 dagen eerder dus 9 mei denk ik dan?

@Bloempje goed dat je minder werkt! Scheelt echt zoveel kwa energie.

@Hier. zo zwemmen verder weet ik het nog niet.
    Vannacht 2 keer dr uit geweest was feest in mn buik:D Wel leuk hoor.
    besef zwangerschap. ja begin steeds meer over de bevalling na te denken. Vind volgende week spannend met de echo wat het gaat worden. Als alles normaal mag dan wil ik het thuis proberen maar sta wel open voor pijnbestrijding ik weet niet hoe ik reageer namelijk. Wat nodig is is nodig ga ook geen oervrouw uithangen. Maar dat tens ding moet je die zelf regelen/heeft de vk die bij zich?
    Droom ook over bevallen. Zal wel normaal zijn.

fijne dag allemaal!

19. Kylie1986

@Lin: Geboortetens kun je kopen of, wat ik ga doen, huren..
    Denk dat ik hem hier vandaan haal Tens Bevalling : pijnbestrijding bij bevallen - TENS

Weet niet of de vlk ze heeft, ik ga het met haar bespreken a.s. dinsdag.

Ben trouwens wel blij dat de controles dichter op elkaar komen, vindt 4 weken best lang worden :)

20. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

@ controles dichter op elkaar, vind ik ook herlijk !!! Ik geniet elke kee er zo van als ik weer te horen krijg dat alles goed is en als ik het hartje hoor dan smelten mijn vriend en ik gewoon ahahahah :D Ik weet niet waarom maar op dat moment kijken we elkaar ltijd heel gelukkig aan :cool:

@ gewicht, ik las dat iemand na de bevalling wil gaan afvallen. Ik dus ook ;) Ookal ben ik slank (maatje 36) ik wil na de bevalling wel proberen om weer een beetje mijn oude figuur terug te krijgen. Dus ik ben van plan dan hard te gaan sporten.

@ joepie, het is bijna geregeld de zwangerschapsgym . Thebe belt me over een uurtje terug :)

Nu ga ik weer verder met de babykame uitsoppen. Het ws best vies allemaal door al dat geboor en gestobber ;)

Kuss

Deel Deze Pagina