juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    O meiden wat is het toch een heerlijk weertje, word er gewoon helemaal gelukkig van! Mn pa komt zo en dan gaan we samen naar D zn 1e optreden op psz! Ben zoooo benieuwd, hoop niet dat ik in tranen uitbarst straks :p ben zo trots op mn ventje. Daarna oppaskids van school halen, en mn broer komt de tuin leegtrekken hier. Bedenk me net dat we volgende week huis vol visite hebben en mn tuin er dan bij ligt als een slagveld...

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Nog ff wat anders. De meeting. Heb er best veel zin in maar gok dat het nu na de geboorte gaat worden? Zijn er nog dames die een meeting wel zien zitten? Zou het leuk vinden om voor de geboorte elkaar te zien en natuurlijk erna ook! :D

3. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    @meeting, ik zou best willen. Maar heb het geld er nu echt even niet voor.. Tenzij we in Emmen meeten xD maar dat lijkt me niks logisch ;)

@roosjuh, Veel plezier hoor! Geniet er lekker van

4. Porsche

Porsche Niet meer actief

roosjuh oh heerlijk de tuin aanpakken :)
    wij zitten eraan te denken om dat te doen.. we hebben nu wat jullie krijgen en we willen straks grote mooie zwarte tegels erin ..
    maar ja wat is wijsheid, hebben nu een bed van 140x200 en ik wil een nieuwe slaapkamer, of een nieuwe tuin

Pijnbestrijding ,... ben 2x verplicht in het ZH moeten bevalling maar zonder pijn bestrijdingin en wil nu heel graag thuis bevallen...
    lijkt me zo bijzonder, in je eigen omgeving, in je eigen bed lekker thuis.

5. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    @ Roozjuh: Veel plezier bij het optreden van D. Ben benieuwd hoe hij het gedaan heeft, en of je je tranen kon bedwingen ;)
    @Tuin: wij gaan morgen de tuin weer zomerklaar maken. Even alles opknappen, nieuwe bloemen/planten in de borders en potten en mijn waterpartij weer vullen met water. Vind het zo heerlijk om in het zonnetje in de tuin te zitten terwijl het water lekker kabbelt! Krijg er helemaal zin in!
    @Pijnbestrijding: moet in zkh bevallen en kan kiezen uit ruggeprik of pethidine injectie. Wil het liefs niks, maar als het niet gaat neig ik nu het meeste naar de injectie... Moet me er nog even verder in verdiepen.
    @Verlof: Over 7 weken gaat mijn verlof in, maar hoef nog maar 5 weken te werken! Nu 4 weken, dan 2 weken meivakantie en dan nog maar 1 weekje werken! Vind het echt superrelaxed zo!

Nu even werk voor volgende week voorbereiden en dan lekker genieten van het mooie weer! Fijne dag!

6. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Hoi dames,

Zo de babykamer heb ik gesopt en dat is meteen een ander gezicht zeg. Het ziet er al weer fris en schoon uit ;) Ook draaid nu alweer mijn 2de babywasje voor vandaag hhihi.

@ lekker weer, zorgd dit weer er bij jullie ook voor dat je weer energie hebt. Ik wil ineens van alles doen in huis enzo ahahahh.

@ Joepie, de zwangerschapspgym is geregeld hoor. Vanaf volgende week woensdag begint het voor mij :) Ik heb er al zin in !!!

@ tuin aanpakken, Mmmm... dat is hier de taak van vriendlief hahah hij vnd dat erg leuk en ik vind dat super saai dus ja :D Wij gaan er dit jaar niet heel veel aan doen want we kunnen er misschien een stuk grond bijkopen dus ja al het geld wat we nu in de tuin zouden steken is weggegooid naar ons idee ;).

Geniet van het lekkere weer mammie's

Kuss

7. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@CN: Hier ook voor het eerst cursus woensdag! Moest al eerder, maar de groep was niet groot genoeg dus is iets verschoven.

Ik ga even boodschappen doen en dan ook maar aan de poets :)

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Optreden was wel leuk, D deed alleen niet mee want die was steeds afgeleid. Maar hij heeft erna wel lekker gespeelt met opa :D heb gefilmd en foto's gemaakt, straks ff op de laptop zetten. Nu oppassen tot weet niet hoelaat, en daarna de tuin

9. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Testament is doorgesproken over 4wkn definitief tekenen.
    Mn zusje als voogd aangewezen en zwager willen we vragen als mijn zusje zich bedenkt.

Zo de laatste spullen pakken en de auto volladen.
    En lekker richting Landal.
    Echt even aan toe lekker hele weekend niks doen. Genieten van ons mannetje. Nog even alle aandacht voor hem alleen.

Roozjuh: hebben nog ong 6m2 meter aan beton tegels liggen 30x30. Mochten jullie nog belang hebben. Je mag ze zo ophalen.

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    boef: veel plezier in landal!!! oo ik wil ook :D moet nog tot sept wachten helaas.
    *tegels: hebben plannen wat omgegooid, we halen er juist tegels nu uit ipv erin :p

hmz mn broer zou hier om 13uur zijn om tuin hier leeg te halen maar hijs er nog steeds niet. hij heeft geen mobiel dus kan m ook niet bellen(mobiel gejat toen ie werd overvallen 2weken terug) dan nog maar even van het zonnetje genieten! oo heerlijk weer

11. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Verdoving; ruggeprik pertinent niet. Bij onze jongen pethidine gehad. Heeft ook niet mijn voorkeur nu. Het haalde wel de scherpe randjes van de pijn, en tussen de weeen door kon in zelfs nog ff slapen.
    Wel vind ik dat je zelf niet helemaal helder bent, en dat ik bepaalde stukken kwijt bent.

Ik hoop het zo te kunnen doen... Dat ik het puur red op ademhaling. Want volgens mij kom je dan al heel ver.

12. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Mijn rug is echt dood vandaag. Ik heb niks bijzonders gedaan, maar nu doet ie zoveel pijn :( en ik wilde nog zo veel doen :(

13. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

heey dames,

Ppfff.. ik ben echt helemaal gaar nu :)

Ik dacht laat ik maar een begin maken aan de strijk. Ik heb alles weggewerkt en heb dus een uur staan strijken. Voor ons waren het maar een paar dingen maa aangezien ik nu alle kleding voor ons toekomstig meisje aan het wassen ben lag er al kei veel babystrijk :$ maar ja dat gedeelte is al klaar, fjuuww....

Ik ga nu even rustig aan doen en zometeen mijn tas verder inpakken want vrindlief en ik gaan ook dit weekend heerlijk weg. Wij vertrekken morgenvroeg :D We hebben er super veel zin in !!!

Kuss

14. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    @cn veel plezier dit weekend :) het is in elk geval heel mooi weer :D

@bevallen in zelfde ziekenhuis, ja dat ziekenhuis is een stuk meer dichterbij dan de andere. Ben daar verder goed geholpen en netjes behandeld.

@afvallen na zwangerschap, LOL ik was net 14 kilo afgevallen en wilde nog zo'n 20 kilo. Mjah die 14 zit er geloof ik wel weer aan :p dus ik hoop dat ik qua scheuren knippen hechten straks vlot genees en ik daarna in het mooie weer vaak rondjes met de kinderwagen kan gaan hobbelen. Dan ben ik in elk geval weer in beweging! :)

Verder niet veel onthouden :p

15. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    #2515 Bijntje, 23 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2012
    Hier in Emmen geven ze dat niet meer. Omdat je ook dingen mist van je bevalling, en blijkbaar heeft het ook effect op de kleine? want ze hebben vaak "opstart problemen" (gister op cursus nog over gehad)
    Hier keuze tussen het pompje en ruggenprik, maar ben van plan het alleen om ademhaling te doen.

16. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ben een beetje inspiratieloos. Wil morgen wat leuks doen samen maar wat? Het zou mooi weer worden maar kan echt niet ver meer lopen (de straat uit veroorzaakt als bandenpijn).
    Kom nu niet verder dan naar de plassen hier en dan op het grasveldje boekje lezen chillen. Maar heeft er iemand nog een briljant plan? Zou het liefst gaan varen maar een bootje huren is wel erg prijzig.

17. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Lin: Geen idee.. Ik ga morgen misschien even varen..

18. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Misschien picknicken ofzo?

19. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ja denk dat we gewoon kleedje, boekje mee en inderdaad wat de eten en drinken. tis hier om de hoek hoor 5 minuten fietsen en zit in het plassengebied. Misschien gaan we wel buikfoto's maken ofzo:)

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wilde op iets reageren maar weet echt niet meer wat...

ego dan maar: vandaag drukke dag. de tuin is voor de helft nu leeg getrokken. wat een klus!! kleine steentjes eruit wat nu bijna klaar is, alle tegels gaan er zondag uit en dan stukkie ophogen. in afgelope jaren is dat zo'n 15cm gezakt. dus weer ff recht leggen.

vandaag slecht nieuws gehoord. mn pa was al tijdje steeds vaker thuis maar hijs heel gesloten in prive kwesties. dus het vragen heeft ook geen nut. maar nu kwam hij er zelf mee. hij had tijdje terug dat hij heel duizelig was, niet meer goed kon denken, op een gegeven moment had ie momenten dat ie niet meer kon schrijven. dus alarmbellen gingen rinkelen en hop naar ziekenhuis, testen en onderzoeken. ze dachten aan een tia. dit was het gelukkig niet. maar het is wel een goeie burn out. mn pa mag nu komende tijd (en dan spreken we over weken/maanden) niet meer werken. hij mag niks doen wat ook maar beetje druk geeft (helpen in onze tuin is dus not done)
    schrok well even flink van die diagnose. mn pa is een sterke man en een harde zakenman. zeurt nooit en mankeert nooit wat en zette zich altijd 120% in. en dat komt m nu duur te staan. bah was ff moeilijk om te horen. tja ben ook een echt papa's kindje. en is moeilijk om te zien dat 'mijn sterke papa' nu zo zwak is en niks mag doen

Deel Deze Pagina