juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Roozjuh: Wat schrikken..Hoop dat ie de tijd neemt om er bovenop te komen.

Hier: Beetje te veel gedaan vandaag, dus kan niet zoveel :)

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ha meiden!
    Ben zo druk dat ik niet eens tijd heb om hier te lezen :(
    Maar vind het niet erg hoor, want de tijd vliegt wel zo haha!

Heb ook weinig bijzonders qua zwangerschap. Geen klachten en kan alles nog wat ik hiervoor ook deed alleen in een iets rustiger tempo.

Wat een heerlijk weer trouwens!!! Echt genieten hoor! Hopelijk krijgen we een mooie zomer :D

3. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

zo ik heb het werken weer overleefd ahhaha. Nog maar 6 weken te gaan... :p

Joepie morgen gaan we, ik heb er zoveel zin in :D

Slaap lekker allemaal,
    Kuss

4. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    CN en boefjesmama, veel plezier!

5. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Zo mijn vader heeft gister met manlief weer een wandje in de babykamer gemaakt. Er zat een inbouwkast die we eruit gesloopt hebben. Dus er miste ook een houten schot. Die zit er nu weer nieuw in :D En in de deur zat een kattenluikje en daar zitten ook twee houten platen overheen. Moet alleen nog geschilderd worden allemaal en dan is het weer netjes. Kattenluikje zit nu in de andere kamer/muurtje.

Zo ff snel schuren dan stoffen stofzuigen dweilen en dan kan er geschilderd worden. Dan moet alleen het behang nog op de muren en vloerbedekking erin en dan kunnen er meubeltjes gekocht worden :)

6. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede morgen allemaal,

Zo wat is het weer weer lekker zeg !!!

@leonie, dank je wel!! dat gaat helemaal goed komen. Ik ga zo mijn spullen verder inpakken en rond de middag vertrekken.

@ Dippertje, Ow fijn zeg dat die kast ook weer gedaan is. Inderdaad nog even schuren enzo en dan ben je weer een stapje dichter bij de babykamer :D Ik vind bij alles wat weer gedaan is het ook fijn want dan kan ik dat ook weer uit mijn hoofd zetten hahahah.

Nou ik ga maar even douchen en mijn spullen verder pakken :)
    Kuss

7. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Goedemorgen!

Dippertje, fijn lekker veel aan kamertje gedaan dus.

@babykamertje, wij hebben nu wel alle meubels in huis maar verder nog niks gedaan. Denk met pasen of anders in vakantie over 4 weekjes. Komt goed! :)

@Roozjuh, he gets wat schrikken van je vader zeg! Hopelijk komt het met rust goed.

8. Kylie1986

@Babykamer: Lekker hé, als het allemaal een beetje vorm krijgt :)
    Hier twijfel ik, of ik vandaag ga witten, of mee ga varen..

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    varen! heerlijk met dit weertje :D geniet ervan

10. Kylie1986

Heb mn moeder een berichtje gestuurd of ze nog gaan en hoe laat.. Even afwachten..

Oh ja, 27 weken wave!!!

11. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Kylie ik wave met je mee!
    Gaan nu naar het tuincentrum en dan lekker de tuin klaar maken!
    CN: Veel plezier!
    Roozjuh: wat vervelend zeg, sterkte met je vader!
    Die van mij vliegt vandaag naar huis, mijn moeder haalt hem op en gaat met hem praten, ben benieuwd wat er te gebeuren staat. Wil er maar even niet te veel aandenken, dus ga lekker de zon in!

Fijne dag allemaal!

12. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Morguh allemaal!!

Wat een heerlijk weertje he!! Word er helemaal blij van...heb wel teruggelezen, maar veel vergeten sorry.
    @ Cecillia veel plezier met de tuin opknappen,zo leuk een vrolijke tuin met mooie bloemetjes!!
    @ Roozjuh wat vervelend van je vader..das dan toch even schrikken.Hopelijk knapt ie snel op!!
    @ pijnbestrijding vorige keer thuis voordat we naar z'huis gingen heb ik op een gegeven moment wel geroepen dat ik het wilde..haha. Heb
    VK gevraagd toen we in z'huis aankwamen of de pijn nog erger ging worden,ze zei van niet en dat was ook zo..In z'huis mocht ik niet meer,omdat ik toen al op 8 cm zat..had namelijk weeenstorm in auto gehad... En bevalling ging snel in zo'n zeven uurtjes dus was wel te doen..zat in een soort roes..dus zo wil ik het wel weer zonder pijn bestrijding.. Duimen maar! Wil me nog wel verdiepen in de TENS..kijken of dat wat is.

@ Leonie bedankt dat je laatst nog aan me dacht..het gaat gelukkig steeds beter. Donderdag nog bij huisarts geweest en ontsteking zit er nog wel wat..dus heb weer andere druppels gekregen voor mijn oor.Verder probeer ik mijn grenzen steeds meer aan te geven en dat helpt. Hoe gaat het met jou? Las dat je veel moest liggen? Lijkt me ook wel pittig hoor...je wilt nog zoveel..

@ Besef komt steeds meer.Maandag ben ik 30 weken!! En vind het zo gek dat dit waarschijnlijk laatste keer is..ook nog niet helemaal het gevoel dat we straks een baby hebben gek he?

Vanmiddag om15.00 uur de 3D pretecho!!! Yihaaaa!!!Vriend vindt het maar wat spannend..volgens mij vindt ie het een beetje eng haha.Hopen dat de kleine man goed ligt!!

13. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Vraagje voor de dames die ten gevolge van de zwangerschap ziek thuis zitten:

Krijgen jullie loon doorbetaald door je werkgever of door het UWV?

(mijn salaris had al gestort moeten zijn, maar ik heb niks gehad en we zitten alweer aan ons maximum limiet)

14. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Hier maakt het UWV het naar mijn werkgever over en die betaald mij weer gewoon uit.

Ik zou maandag even een belletje naar de loonadministratie van je werkgever maken en/of naar het uwv.

Uwv betaald namelijk per 4 weken uit en je werkgever waarschijnlijk per maand.

15. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Net een collega gesproken, het loon is nog niet gestort.

16. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @lionne. Kan verschillen maar als het goed is krijg je een brief van het uwv hoe het bij jou werkgever is geregeld. Bij mij gaat het ook gewoon via mn werk.

17. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    mn tikker is ineens weg... even teste!

18. Kylie1986

@loon: Ik krijg het ook gewoon via het werk.

Hier toch wezen varen :) Was heerlijk! Niet te warm, niet te koud. Ben de boot afgekomen met sproetjes!

19. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Lekker rustig hier!
    Iedereen van het weer genoten??
    Ik ben gewoon verbrand.. Pff soms vind ik dat Britse huidje van me maar zwaar vervelend.

Zometeen Ik hou van Holland en dan maar weer slapen :p

20. Kylie1986

Ja, rustig hé!
    Ik ga even lekker douchen, huispak aan en dan ook IHVH.
    Morgen hier in Lelystad een kofferbakmarkt!

Deel Deze Pagina