juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Vanmiddag bij de visboer verse gerookte zalm gehaald en sinds maanden dus een stokbroodje gerookte zalm op. Was super! heb nog wat over voor morgen:D

2. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik heb net lekker zittend gedouchet en haren gewassen. Straks nog even tv kijken (het wordt nick tegen simon, vrees ik) en dan lekker slapen en morgen weer werken.

@lin: heeerlijk! Geniet ervan!

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Leuke dag gehad hier! Die rot kiezelsteentjes zijn er eindelijk uit. Hebben plantenbakken gehaald (man krijgt personeelskorting dus kwam goed uit) plantjes gehaald, potgrond, zand om terras straks te verhogen. Daarna heerlijk uiteten geweest alvast voor mn verjaardag. Morgen komt mn broer en een vriend van hem weer helpen in de tuin, dan gaan ze het pad open gooien, verhogen en nieuw pad maken. Nu lig ik zwaar verrot op bed. Manlief heeft me net de trap op geholpen :( kan niks meer. Ben het zo zat he! Ben jankend de trap op gegaan

Trusten lady's!

4. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Trustuh mamma's

5. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Morgen mama's

6. helma85

helma85 Niet meer actief

Goede morgen!
    Ben aan t werk, maar het is rustig, iedereen nog in diepe rust. Denk vanwege de zomertijd! Lekker:p

Mn voeten lijken net klompen. Best raar en gelukkig maar dat ze geen pijn doen van t vocht. Maar makkelijk is het niet.

29 weken wafe!!!

7. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Helma: Yeah!!

Hier, kleine man piekerde er niet over om uit te slapen, werd gewoon weer wakker geschopt :)

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Heb heerlijk geslapen ondanks de pijn in mn bekken. Helaas uurtje eerder mn bed uit want manlief gaat zo werken. Heb eigelijk wel ff zin om de markt straks op te gaan maar twijfel nog

Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
    Oja ze komen zo weer mn tuin doen, bijna vergeten haha. Benieuwd of ze hun bed uit komen (slapen uit tot 14.00 soms)

9. Kylie1986

@Roozjuh: Ik twijfel ook nog :)

10. goedemorgen allemaal
    Afgelopen vrijdag haddeen wij onze 3D/4D echo hier 2 foto's van onze kleine meid zoals belooft ;)

11. Kylie1986

@Angel: Wat mooi!

12. dank je Kylie ;) ik kkan niet wachten tot ik der in me armen heb op het filmpje is te zien dat ze in der oogjes aan het wrijven is zoooo schattig
    ben helemaal in love hahaha

13. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Mooie foto;s hoor!
    Hier net wakker (oops!) normaal wel rond 7 of 8 wakker..
    Geslapen als een blok, was hele tijd geleden :p

Vandaag gaan we naar een tante van Vriendlief. Ze heeft nog allerlei dingen van haar zoontje die we mogen overnemen. Vriendlief is vooral erg blij dat zijn oude duplo weer deze kant op komt :p

Verder krijgen we ook een mooie financiele bijdrage van een tante van mij (die ik al jaren niet gezien heb)!! ben er zoo blij mee, want we stonden beide in het rood :) Was echt een verrassing!

Fijne dag allemaal1

14. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    angel, wat een mooie foto's!

15. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @roosjuh. balen dat je rug er aan was gister. Fijn dat de tuin vorm begint te krijgen:)
    @angel. Wat leuk de 3d echo! Erg mooi geworden je kan het al goed zien allemaal
    @bijntje. Altijd leuk cadeautjes!
    @hier, plannen: Wil even plantjes halen want is dr gisteren niet van gekomen. Hopelijk is dr wat open.
    Einde vd dag bij schoonfam eten.
    Baby: Ik kan voelen hoe ze ligt. Voel dr billen en dr hoofdje. Ze ligt wel steeds anders en vaak ook nog diagonaal maar nog niet met dr hoofd naar beneden.
    Ben een beetje zenuwachtig voor de echo dinsdag. Hoop toch dat ik thuis en normaal mag bevallen. Dat de placenta en dat stuk eraan uit de weg zijn.

Hier is het bewolkt, zou het nog wat worden vandaag?

GRoetjes!

16. @ leoni, bijntje en lin : thanx allemaal

@lin : alles was zo goed te zien mede omdat ik meer vruchtwater in me buik heb dan een gemiddelde vrouw die 26 weken zwanger is dus daardoor had ie hele mooie beelden
    we hebben een uur naar der mogen kijken maar het was zo voorbij :( zou zo nog een keer willen hahaha Bovendien lag madam geen sec stil hahaha

17. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Angel. Gaaf hoor!

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Kylie: braderie schijnt heel klein te zijn. Dennis is nu werken dus die zag dat t niet veel nut had om erheen te gaan

Mooie echo! Wij hebben morgen een groei echo en 2april ook een 3D/4D echo!

19. @ roozjuh Geniet ervan hahah uurtje is zo voorbij ;)

20. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Vanuit het zonnetje op het balkon:
    @angel: mooie foto hoor!
    @werk: vandaag niet veel gedaan, heerlijk :)

Deel Deze Pagina